The New World Order

DeletedUser74016

Guest
Is het de spelers van Faith. die allemaal zelf nou fakes sturen of is het weer 1 iemand die alle vv's pakt en fakes stuurt naar Polloes? Vervelend zijn jullie zeg :p
 
Reactiescore
205
We lopen een beetje uit :cool:

Zijde 1:
Stammen: Sagra
Spelers: DeKoster
Zijde 2:
Stammen: R-R, D.H., BLR, Faith
Spelers: Second Sons, makyboy, Wootje

Timeframe: 17/05/2017 15:38:39tot28/05/2017 14:42:18

Totale overnames:

Kant 1: 10,493
Kant 2: 6,705
Verschil: 3,788

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,351
Kant 2: 1,670
Verschil: 1,681

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 97,119,304
Kant 2: 64,515,170
Verschil: 32,604,134

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 32,634,091
Kant 2: 16,015,068
Verschil: 16,619,023

chart
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser36363

Guest
Is het de spelers van Faith. die allemaal zelf nou fakes sturen of is het weer 1 iemand die alle vv's pakt en fakes stuurt naar Polloes? Vervelend zijn jullie zeg :p

Beetje jammer dat het zo moet ja. De teller hoog houden heeft geen zin Faith. En dorpen midden in het cluster slopen ook niet ...
 

DeletedUser71298

Guest
Ik moest serieus eerst kijken wie wootje was :$
Wees trots op de stats zou ik zeggen, 5 treinen per dorp vraagt echt veel "skills".
 

DeletedUser71739

Guest
Wootje is ex faith. Hij is onder druk gezet door faith om pbg op te zeggen met polloes maar toe hij begon te verliezen is hij gekickt. Waarschijnlijk voor de stats maar dat is een aanname. Leuke leiding is Faith :p
 

DeletedUser71298

Guest
Wootje is ex faith. Hij is onder druk gezet door faith om pbg op te zeggen met polloes maar toe hij begon te verliezen is hij gekickt. Waarschijnlijk voor de stats maar dat is een aanname. Leuke leiding is Faith :p
Ahja ik heb nog nooit van die speler gehoord dus zal wel inactief geweest zijn ofzo
 

DeletedUser16343

Guest
:cool: hoeveel gaan jullie nog internen voor dat de oorlog begint ?

of zijn jullie al begonnen :oops:
 

DeletedUser74016

Guest
Wootje is ex faith. Hij is onder druk gezet door faith om pbg op te zeggen met polloes maar toe hij begon te verliezen is hij gekickt. Waarschijnlijk voor de stats maar dat is een aanname. Leuke leiding is Faith :p

Aardige gast. Ik had liever die PBG niet weg gehad. Toen de PBG weg was, was het wij of hun en dan is de keus niet zo moeiijk.
 
Reactiescore
660
Is alles wel ok bij sagrada??
 

DeletedUser16343

Guest
Is het ooit oke geweest bij ons ?

ik krijg zelf voortaan fanmail ,
dat ze denken dat ik een edel gigant ben omdat hun stamgenoot op 300 uur zijn dorpjes niet kan deffe XD
 

DeletedUser71298

Guest
Is het ooit oke geweest bij ons ?

ik krijg zelf voortaan fanmail ,
dat ze denken dat ik een edel gigant ben omdat hun stamgenoot op 300 uur zijn dorpjes niet kan deffe XD
Nu maak je me wel nieuwgierig
 

DeletedUser16343

Guest
Bij je vriendjes van faiht. en het noemt zijn eigenstamleider .
 

DeletedUser71298

Guest
Het kan nooit erger zijn dan met 4 stammen strijden tegen 1 en alsnog kansloos zijn
Kansloos? Meneer voelt zich geweldig omdat die 20 dorpen heeft gepakt :p
Enige wat ik vanuit sagra zie komen zijn 3-5 treinen per dorp op het ene target en een paar 1000 fakes op wat andere targets, yea geweldig bezig, echt een tentoonstelling van de skills :x
Ik zie ons toch nog altijd dorpen pakken op de plekken waar het wel zinvol is en zonder 4k edels te moeten gooien xD
 

DeletedUser71298

Guest
Ik weet niet of je het doorhebt maar Sagra zit in een hele andere positie als jullie, dit vraagt eenmaal een andere aanpak.
Waarom stuur je dan pm's rond waarin je klaagt over binnenkomende fakes als jullie precies hetzelfde doen?
Ooit aan gedacht dat het de acties zijn van Sagra (treinen op elk dorp, 1000den fakes, arrogante pm's van je leden) die er voor gezorgd hebben dat de hele wereld nu tegen jullie is?
 

DeletedUser71739

Guest
Een beetje geinen zit er ook al niet meer in bij jullie. Ik veronderstel dat je de Pm naar Aurosonic bedoelt :p

Wij hebben zelf de hele wereld de oorlog verklaard voor de uitdaging en dit scenario hebben we eerder gehad.

Daarbij zou ik maar beetje uitkijken wat je over Sagra zegt want alles kan tegen je gebruikt worden ;) Of heb jij de stam al op de hoogte gebracht?
 
Bovenaan