[Speeltopic] WvW #265B The New Generation

Reactiescore
746
Dus niet ELK van de stemmer op Lord is hierdoor goed bewezen. De kans is alleen groter, maar dan ga ik niet gelijk uit van goedjes.

Zoals ik zei, ik ga niet uit van een 100%, maar ik zou mijn focus leggen bij de niet Lord stemmers. Elks van hen was in staat Lord te redden zonder zichzelf verdacht te maken (ik heb het die avond opgevolgd), gezien ze dat niet hebben gedaan kijk ik liever andere mogelijkheden na.
 

DeletedUser74966

Guest
Zoals ik zei, ik ga niet uit van een 100%, maar ik zou mijn focus leggen bij de niet Lord stemmers. Elks van hen was in staat Lord te redden zonder zichzelf verdacht te maken (ik heb het die avond opgevolgd), gezien ze dat niet hebben gedaan kijk ik liever andere mogelijkheden na.
Daarom zit ik nu toch ook op Yankee, fam, Blue en Lyonn ^^

Zijn je meningen over hun anders dan gisteren na vannacht?
 

DeletedUser63354

Guest
Ik hoop tijdens mijn pauze vanavond wat uit te richten. Druk weekend (y)
 

DeletedUser

Guest
Als jullie op mij stemmen is het echt voorbij hoor, dan hebben jullie gewoon weer een goedje eruit gewerkt.

Ik snap ook niet waarom ik op dit moment verdacht word, als je iemand verdenkt is het toch logisch dat je op hem blijft gaan als er geen enkele betere theorie komt.
 

DeletedUser74966

Guest
Blue blijf ik goedje achten, de andere drie heb ik mijn twijfels over. Denk dat er minstens 1 wolf tussen zit.
Dan stemmen we Yankee en kunnen we zien of dat de wolven zijn.

En Yankee, dat doe ik nu toch. Ik blijf mijn theorie. De andere vind ik niet overtuigend of logisch genoeg.
 

DeletedUser74966

Guest
Hola. Jouw vertrouw ik ook niet ten volle hoor. :p
Weet ik, daarom staat je stem nu ook op mij :p

Ik probeer iig om ons naar 1 kant te krijgen. Met te veel stemmen verschillend schieten we niks op en geven we wolven te veel invloed.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb nog steeds mensen over de vloer. Yankee reageert maar lauw. Mijn lynch blijft dus op haar staan. Tot morgen.
 

DeletedUser63354

Guest
Heb heel even tijd in mijn pauze.
Ik ga eerst bekijken wie er op SM heeft lopen stemmen. Verdacht omdat hij theorieën maakte, bahbah.

Ik zag trouwens ook dat Gamebreaker mij verdacht vind. Daarom neig ik nu naar Game toe. Niet vanwege de counter maar omdat het gewoonweg slecht is om mij te 'verdenken'. Als je er echt in had geloofd had je ook direct op mij kunnen stemmen trouwens.
 

DeletedUser63354

Guest
Hm ondanks dat ik net zeg dat ik naar Game neig valt dat nu wel mee. Game probeert wel actief mee te zoeken maar zit wel verkeerd. Ik ben het met hem eens over Lyonn en Famdecibel.

Verder hebben we ook nog een laila die op de achtergrond speelt. Ik denk oprecht dat de rest van de wolven, afgezien van Lord of the Strings ook op de achtergrond spelen. Ik dacht wel dat er 1 wolf zou zijn die enigzins ervaring zou hebben en ik vond Tigor goed passen in dit plaatje.

Voor nu stem ik op Lyonn . Dit is mijn bijdrage voor vandaag iig, hoop dat iemand anders misschien even het een en ander kan analyseren over Lyonn en Fam bijv.
 

DeletedUser59552

Guest
Gamebreaker

Kan misschien fout zitten, maar lijkt erop dat of Captain of Game vond dat Tigor veel te dicht bij kwam. (Sorry boys and girls, zat weer verkeerd... Sorry @sm)

ik laat mijn stem voorlopig nog even op captain staan.
denk dat tigor idd iets dicht bij kwam

Ik ga net zoals gisteren op Captain, mijn eigen eerste theorie achterna :)

Gisteren heeft Captain op Tigor gestemd en nu is Tigor opgegeten door de wolven, beginnersfout??


Captain

Uiteraard ga ik degene lunchen die mij het meest verdenkt, zo word ik echt niet meer verdacht XD

Puur omdat ik er niet tegen kan dat je op mij stemt zonder enig argument, behalve dat je Tigor blindelings volgt: Laila
 
Reactiescore
603
Pffff echt geen tijd vandaag hele dag wegeweest. Sorry
Ik ga snel even een lynch plaatsen omdat ik denk dat hij het meest verdacgte is:
Captain
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 7 - Lynch & Lunch

Lynchstemming:

be7184e82876ed852be0829017328767.png


@TheManWithItzBlueKnife Captain of Gamebreaker? Wie wordt de Lynch?

EDIT: Gamebreaker was Sjamaan!

Lunch:


TheMinion was Jager! Zijn schot stond op Donkergat, hij was Burger!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan