Top/Flop stammen

DeletedUser77130

Guest
Je vergeet dat gentle super pro is en wij super noob. Niks om je druk over te maken dus :D

Daarnaast, noem 1 wereld waarbij diplomatiek geen invloed heeft gehad op de wereldwinst

NAP's en BG's zijn ook gwn part of the game :)

Noem eens één wereld waar de #1 en #2 stam met elkaar een BG hadden en door Tribalhugs te spelen de wereld wonnen?
 

DeletedUser63354

Guest
Als het een free for all werd moet je het realistisch bekijken bedoel ik eerder.

Als je toch alle spellingsfouten wilt verbeteren, reëel*

Er zit verschil tussen fouten maken omdat je niet het verstand hebt om het goed te doen en bewust fouten maken omdat je te lui bent om er een ë van te maken.

Lol, ja snap wel dat jullie dit zo graag wilde, ideaal voor jullie met maar weinig gevaarlijk front vanuit zooi kant. SW ook 3x niks en R2W kan op aanvallend vlak te weinig betekenen.

Zoals ik al eerder zei jullie zouden graag zien dat elke stam elkaar zwakker maakt waardoor jullie er lekker makkelijker doorheen walsen. Helaas, nieuwe strategie nieuw plan voor jullie

Dus je geeft hiermee aan dat wij anders zouden winnen op basis van kwaliteit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je vergeet dat gentle super pro is en wij super noob. Niks om je druk over te maken dus :D

Daarnaast, noem 1 wereld waarbij diplomatiek geen invloed heeft gehad op de wereldwinst

NAP's en BG's zijn ook gwn part of the game :)

Op W49 had diplomatiek geen aandeel in de wereldwinst. Lol, dat was makkelijk. Fide heeft geen NAP's of BG's nodig gehad. Jullie zijn gewoon een stelletje fucking losers als je 4 keer zo groot moet zijn om een andere stam weg te werken, haha.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Fide heeft het inderdaad zonder BG's kunnen doen. Het werd ons dan ook totaal niet lastig gemaakt.
 
Reactiescore
2.303
BG...
 
Reactiescore
767
w46 uiteindelijk ook niet , als ik me niet vergis.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Shaq + curia vs tabula + wasted (deca)?
 

DeletedUser77823

Guest
Wil toch even vermelden dat R2W, ondanks dat er geen officiële afspraken zijn gemaakt, zich wel netjes gedragen tegenover DS en daar geen boerderijen/smederijen/HQs kapot smijten. Mag ook wel eens van een positief daglicht beschenen worden :) (betekent niet dat ik de acite op NSOL goedkeur, dat zeker niet)
 
Reactiescore
2.303
Wil toch even vermelden dat R2W, ondanks dat er geen officiële afspraken zijn gemaakt, zich wel netjes gedragen tegenover DS en daar geen boerderijen/smederijen/HQs kapot smijten. Mag ook wel eens van een positief daglicht beschenen worden :) (betekent niet dat ik de acite op NSOL goedkeur, dat zeker niet)
Ik heb vandaag eens niet iemand neer gemept op straat, Mag ook wel eens positief zijn he als iets gebeurd wat gewoon de standaard is...
 

DeletedUser71210

Guest
Wil toch even vermelden dat R2W, ondanks dat er geen officiële afspraken zijn gemaakt, zich wel netjes gedragen tegenover DS en daar geen boerderijen/smederijen/HQs kapot smijten. Mag ook wel eens van een positief daglicht beschenen worden :) (betekent niet dat ik de acite op NSOL goedkeur, dat zeker niet)

Helaas zijn er toch wat acties over en weer geweest.
Vengeful op warmachine en tobeloved op RLAP
Nu helaas redgeneral op xyro.

Maar over het algemeen zijn katas gewoon stom, weg met die troep, loser rommel.
 
Bovenaan