Kaartjes Casual 4

DeletedUser74966

Guest
Ik had geen interesse in een serieuze Casual 4 :D
Alsof ik er heel serieus speel ;)
Ik houd de wereld omdat ik genoeg heb van alle volle pp-werelden en stabwerelden (classic 13, eergisteren nog) en hier dus gewoon wat kan aanmodderen. Daarbij wil ik echter wel een stam met leden die net als mij gewoon elke dag actief zijn :p
 
Reactiescore
141
In mijn ogen zit Candy er alleen nog pro forma in hoor, wereld gaat tussen Rebels en Vets. De rest is "de rest".

'De rest' kan op een gegeven moment ook toeslaan op een deel van Rebels en Vets.
 

DeletedUser74966

Guest
Whahahaha heel jammer XD

Ik hoorde al van spelers uit AuR dat het daar niet al te best geregeld was. Dit verklaard wel wat :p
 

DeletedUser64774

Guest
Van Dark zal het niet moeten komen. Een van hun leiders solliciteerde reeds bij Rebels en werd afgewezen.

Niet om te stoken, maar hij is ook bij Vets afgewezen. Zou kritisch naar zijn leiderschap kijken als ik lid was van Dark.
 

DeletedUser77743

Guest
Dat maakt het nog leuker natuurlijk ;) jij volgt vermoedelijk mijn mening dat dit een wereldje Rebels tegen Vets wordt?
 

DeletedUser64774

Guest
Dat maakt het nog leuker natuurlijk ;) jij volgt vermoedelijk mijn mening dat dit een wereldje Rebels tegen Vets wordt?

Ja of Dark moet nog van ver komen. Motto en Dragons delen me soms nog wat speldenprikjes uit maar naast Rebels verder eigenlijk niemand noemenswaardig...
 

DeletedUser77743

Guest
Ja of Dark moet nog van ver komen. Motto en Dragons delen me soms nog wat speldenprikjes uit maar naast Rebels verder eigenlijk niemand noemenswaardig...
Daar volg ik je inderdaad wel in momenteel. Al kunnen de andere stammen nog stevig clusterfucken uiteraard.
 

DeletedUser74966

Guest
Logisch met zoveel bb'tjes waar overal om gevochten wordt.
 

DeletedUser74808

Guest
Dark gaat het niet halen. De stam staat open. Nu is de stam wel weer gesloten, maar je kon er zo binnenkomen om een kijkje te nemen. :biggrin:
 

DeletedUser77743

Guest
Iemand die dacht dat Dark wel een rol van betekenis ging spelen dan? :p
 

DeletedUser74808

Guest
Leider van Dark geeft dorpen weg.
Wat een mentaliteit zeg...:D
 

DeletedUser70568

Guest
Aangezien ik al een paar maanden niet meer op casual 4 speel, vraag ik me af over welke leiding je het hebt :p
Wat ga je dan zeggen dat onze leiding niet werkt als je al een paar maand niet meer speelt op cas 4 :rolleyes:
 
Bovenaan