Top/Flop stammen

DeletedUser76972

Guest
Heb je het IQ van een paashaas? R2W riep dat op zichzelf af door een kwantitatieve overwicht te bewerkstelligen. Zelfs met 4 stammen vs R2W waren jullie in het voordeel. Dat is totaal niet te vergelijken met het concept dat zich nu afspeelt, namelijk een alliantie van 120m+ tegen een stam van 30m. En dan ook nog niet eens willen houden aan wereldafspraken.. Laffe honden

Wat een gruwelijk kortzichtig antwoord zeg :p

Jouw redenatie is dus eigenlijk dat wanneer je in bezit bent van de meeste kwantiteit je altijd in het voordeel bent.
Daarmee geef je letterlijk aan dat je niet verder kan kijken dan de ranglijst en dat factoren als front & safe niet bij je opkomen.

Daarnaast betwijfel ik ten zeerste dat R2W destijds groter was dan SW, Gentle/Wop, AOD en Zooi bij elkaar.
Dus of je dat kijken op de ranglijst onder de knie hebt is ook nog maar de vraag meneertje paashaas

En btw, Free-for-all is dus opeens van de baan wanneer er spraken is van een kwantitatief overwicht?
 

DeletedUser77130

Guest
is

Duidelijk dat jij niet op de hoogte bent van de situatie. En nee als DS en Zooi samen zouden gaan zou dit grote gevolgen hebben voor ons, wat wij mogelijk niet konden permitteren. Afhankelijk van daadwerkelijke speelkennis of dergelijke betrekkingen. En DS heeft het voor zichzelf gewoon flink verpest doormiddel alles naar eigen hand te trekken en geen oplossingen te bedenken die belangrijker zijn dat dat ze enkel wilde internen maar goed, DS is de stam van de interns dus had niet anders verwacht.

Zooi en DS kunnen alsnog fuseren en R2W daarmee inpakken. Zooi is zelf niet in staat R2W te kraken, maar is nu haar eigen glazen aan het ingooien door zowel DS en Gentle aan te willen pakken en in haar kielzog R2W in het zadel te helpen.
 

DeletedUser76151

Guest
Wat een gruwelijk kortzichtig antwoord zeg :p

Jouw redenatie is dus eigenlijk dat wanneer je in bezit bent van de meeste kwantiteit je altijd in het voordeel bent.
Daarmee geef je letterlijk aan dat je niet verder kan kijken dan de ranglijst en dat factoren als front & safe niet bij je opkomen.

Daarnaast betwijfel ik ten zeerste dat R2W destijds groter was dan SW, Gentle/Wop, AOD en Zooi bij elkaar.
Dus of je dat kijken op de ranglijst onder de knie hebt is ook nog maar de vraag meneertje paashaas

En btw, Free-for-all is dus opeens van de baan wanneer er spraken is van een kwantitatief overwicht?

Wanneer de kwantiteit dusdanig groot is (verschil van 90m punten) moet je wel ongelofelijk slecht zijn mocht je de wereld alsnog verliezen.

Nee natuurlijk is er geen sprake van een Free for all als de nr 1 en 2 stam een bg aangaan om een overmacht te creeeren van 90m.
 

DeletedUser63354

Guest
Overlord heeft het hier net nog bevestigd dat R2W met alle leden op Zooi is gegaan. Dus waarom zit je zoveel onzin uit te kramen? Zooi kreeg inc en jullie niet dus hoe kan je dan weten dat R2W niet volop op ons is gegaan? Weer een tevergeefse poging om is een discussie van mij te winnen, wacht er nog steeds op :p

Volgens mij zie je dit als een wedstrijd om te winnen. Ik zie het als een wedstrijd om jullie uit te leggen wat ik nu precies bedoel, want jullie laten duidelijk blijken dat je het niet snapt.

- ik stel dat we keken naar de situatie waarin het een free for all was.
- jij zegt dat dit niet zo is en we naar de realiteit moeten kijken.
- jij zegt daarna dat R2W op Zooi was gegaan
- dat is niet reeel want jullie hebben nu een bg

Je spreekt jezelf tegen dus.

Verder is het onnodig om te zeggen dat 'ik onzin uitkraam'. Als je een persoonlijke discussie wil dan kun je hem krijgen, maar misschien moet je eens de toon zien waarop ik op jou reageer. Die is namelijk verre van agressief en vrij normaal. De manier waarop jij reageert getuigt niet van veel verstand.
 

DeletedUser78032

Guest
- ik stel dat we keken naar de situatie waarin het een free for all was.
- jij zegt dat dit niet zo is en we naar de realiteit moeten kijken.
- jij zegt daarna dat R2W op Zooi was gegaan
- dat is niet reeel want jullie hebben nu een bg

Je spreekt jezelf tegen dus.

Als het een free for all werd moet je het realistisch bekijken bedoel ik eerder.

Als je toch alle spellingsfouten wilt verbeteren, reëel*
 

DeletedUser74358

Guest
Als het een free for all werd moet je het realistisch bekijken bedoel ik eerder.

Als je toch alle spellingsfouten wilt verbeteren, reëel*

En als we dan ook nog is gaan kijken naar jouw zinsopbouw en jouw gebruik van leestekens, zijn we allemaal nog verder van huis.

Laten we het lekker ontopic houden en waar mogelijk een sterke discussie voeren. Niet dat ik er vertrouwen in heb dat dat mogelijk is, maar bon.
 

DeletedUser

Guest
Remakez. heeft wel gewoon gelijk. Ik ben wel benieuwd welke van de twee stammen de ander gaat internen als jullie super stoer jullie wereld bij elkaar gevoegd en internt hebben. Ik kan me niet voorstellen dat er uiteindelijk een eindstrijd gaat komen tussen de twee oud BG's, dat zou de lamme tegen de kreupele zijn.. Niemand van jullie die dan nog weet hoe je een degelijke aanval opzet. Wat is jullie toekomstvisie hier precies in?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76972

Guest
Ik ben wel benieuwd welke van de twee stammen de ander gaat internen als jullie super stoer jullie wereld bij elkaar gevoegd en internt hebben.
Je doet nu overkomen alsof elk dorp is geinternd of gerekruteerd.
Zijn we wel slecht in dan, met 333 mill oda :rolleyes:

Ik kan me niet voorstellen dat er uiteindelijk een eindstrijd gaat komen tussen de twee oud BG's, dat zou de lamme tegen de kreupele zijn.. Niemand van jullie die dan nog weet hoe je een degelijke aanval opzet. Wat is jullie toekomstvisie hier precies in?
Lief dat je je zorgen maakt, maar kan je vertellen dat het helemaal goed komt.
Wel leuk om te lezen dat je gentle en ds al afschrijft :)
 

DeletedUser77845

Guest
Dit is wel lachwekkend als je daarbij niet meeneemt dat het voor elke stam dan zo was geweest:
R2W v SW, Zooi, Ds & Gentle
Gentle v SW, Zooi & R2W
DS v R2W & Zooi

Jij zit zeker in Zooi? :D

Lol, ja snap wel dat jullie dit zo graag wilde, ideaal voor jullie met maar weinig gevaarlijk front vanuit zooi kant. SW ook 3x niks en R2W kan op aanvallend vlak te weinig betekenen.

Zoals ik al eerder zei jullie zouden graag zien dat elke stam elkaar zwakker maakt waardoor jullie er lekker makkelijker doorheen walsen. Helaas, nieuwe strategie nieuw plan voor jullie
 

DeletedUser

Guest
Je doet nu overkomen alsof elk dorp is geinternd of gerekruteerd.
Zijn we wel slecht in dan, met 333 mill oda :rolleyes:

Lief dat je je zorgen maakt, maar kan je vertellen dat het helemaal goed komt.
Wel leuk om te lezen dat je gentle en ds al afschrijft :)

Jij denkt dat je geen ODA kan krijgen met internen? En ja, zoals anderen al aangaven, als je door diplomatie 3 keer groter wordt dan bijv. Gentle, moeten jullie wel intens slecht kunnen spelen wil dat nog mislukken.

Heb geen antwoord op m'n vraag gehad helaas, jammer.
 

DeletedUser76972

Guest
Jij denkt dat je geen ODA kan krijgen met internen? En ja, zoals anderen al aangaven, als je door diplomatie 3 keer groter wordt dan bijv. Gentle, moeten jullie wel intens slecht kunnen spelen wil dat nog mislukken.

Je vergeet dat gentle super pro is en wij super noob. Niks om je druk over te maken dus :D

Daarnaast, noem 1 wereld waarbij diplomatiek geen invloed heeft gehad op de wereldwinst

NAP's en BG's zijn ook gwn part of the game :)
 
Bovenaan