Golden Awards

DeletedUser75234

Guest
Meest overschatte speler: Misschien .Aftersky? Was naar mijn mening een maand geleden een account met zeer grote potentie. Nu heb ik geen idee wat ze daar aan het doen zijn, in ieder geval niet groeien of farmen.

De potentie zit er zeker wel nog in, alleen heb ik nu een drukke periode met eindwerk + stage en is er een speler gestopt. Maar ondertussen hebben we versterking dus komt goed. Denk trouwens niet dat Aftersky ooit overschat wordt. Ook worden we voortdurent gecf't op dit moment, dus de dorpen die we nemen geven ons niet veel groei
 

DeletedUser78369

Guest
Dan zullen mijn bronnen incorrect zijn.

I.p.v. je bronnen blind te vertrouwen raad ik je aan de spelersakte van mij erbij te pakken en te vergelijken met een PP-abuser ;). Denk dat ik PP wel heel erg misbruikt heb lol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33115

Guest
Meest overschatte stam: Trains, heeft werkelijk een dramatische ligging (groen bovenstaande afbeelding). Onbegrijpelijk dat deze stam er nog altijd in deze vorm is.

Prima, we zijn er nog steeds en ik denk dat we het nog wel even volhouden.
 

DeletedUser5071

Guest
Meest overschatte stam: Trains, heeft werkelijk een dramatische ligging (groen bovenstaande afbeelding). Onbegrijpelijk dat deze stam er nog altijd in deze vorm is.

Prima, we zijn er nog steeds en ik denk dat we het nog wel even volhouden.
Ja, het is een beetje contradictorisch: dramatische ligging, maar leeft nog VS meest overschatte stam.
Eigenlijk dus de meest onderschatte stam, omdat Trains nog bestaat met deze ligging.
 

DeletedUser76166

Guest
Mag inderdaad wel iets meer respect komen voor de standvastigheid van deze stam en de wijze waarop ze met rustig zichzelf blijven de wereld toch enigszins hebben laten kantelen.
 

DeletedUser78369

Guest
Haha, dank je, geen idee wie je daar op geattendeerd heeft?

TW Stats zegt nog dat je 1M ODD hebt ;). In-game zit je al aan 4.7M, link is snel gelegd met je omgeving en hun ODA :eek:.

Oh en het MAAR verliezen van één dorpje.
 

DeletedUser77666

Guest
Mooiste profiel foto van spelers:
0c922b6064544aa82c67a13647364fd2.png
984fff49c16bcb7361558e58ae25b310.png
Derde plaatje dat we hebben deze wereld en weer is hij opgenomen door iemand in zijn lijstje :p
Doen we toch nog iets goed naast het internen ( designers uitkiezen ).
Kudos naar donkergat voor dit plaatje :)
 

DeletedUser76166

Guest
TW Stats zegt nog dat je 1M ODD hebt ;). In-game zit je al aan 4.7M, link is snel gelegd met je omgeving en hun ODA :eek:.

Oh en het MAAR verliezen van één dorpje.

Haha, wist niet dat we zo intensief gevolgd werden :eek:I.i.g. leuk om te lezen.
 

DeletedUser55880

Guest
Meest belovende speler voor de toekomst: Zonder twijfel Mystery men. Complimenten voor de spelers op dit account.
Bekijk bijlage 11042

Bedankt! we doen ons best, al worden we aan alle kanten belaagd door mensen die ons te hardt vinden groeien :p

William | Mystery Men W54
 

DeletedUser78196

Guest
Kwestie van hier nog wat nieuw leven in te blazen

Beste speler: Oink Oink, spreekt voor zich. Rank 1 qua punten en qua ODA
Beste stam: Puppet, spreekt ook wel voor zich, lijken me allemaal zeer aangename en bekwame mensen.
De beste stam speler: Heb nog niemand leren kennen die er echt boven uitspringt.
Het grootste ego: Vind ook dat hier niemand erboven uitspringt.
Beste leider: Mijn eigen stamleider Dontlookback, doet het zeeeer goed voor een rimstammetje xx
Slechtste leider: Weet ik niet echt, maar denk toch wel dat de leiding van Quiem en Trains hiervoor in aanmerking komen, anders zou er niet zoveel ruzie zijn rond een domme kwestie.
Meest overschatte stam: Niemand wordt echt overschat
Meest onderschatte stam: Ik denk dat Tick! wel nog wat kan forceren
Meest overschatte speler: Geen flauw idee
Meest onderschatte speler: Mystery man, groeit echt keihardddd
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: De jongens van New Authority lijken me zeer aangename spelers
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Iedereen die beef zoekt voor de domste reden en niet deftig iets kunnen bespreken
Mooiste spelers naam: Tafelblad
Mooiste stam naam: Fruit
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Momenteel top flop spelertjes
Favoriete forum poster: Zit nog maar net op het algemeen forum dus ik zou het niet echt weten
Minst favoriete forum poster: idem
Dikste wannabe op het forum: idem
Dikste wannabe in het spel: heidi
Mooiste profiel foto van spelers: De foto van Nidal vind ik enorm aangenaam om te bekijken
Mooiste profiel foto van stammen: Ik vind die van His. wel mooi gedaan xx
Mooiste actie van de wereld:

Het feit dat sommige spelers van puppet naar DeSo zijn overgestapt, brengt weer wat leven in de brouwerij tussen 2 grote stammen in het zuidwesten

Meest belovende speler voor de toekomst: Mystery Men
Meest belovende stam voor de toekomst: Puppet
Grootste blunder: Ikzelf die snipete op het verkeerde dorp xx
Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die uitgebreid de tijd nemen om een goed plannetje op te stellen
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mezelf
 

DeletedUser6916

Guest
Open sollicitatie naar een plekje in Puppet, ik help het je hopen. :biggrin:
 
Reactiescore
1.454
Meest overschatte speler: Misschien .Aftersky? Was naar mijn mening een maand geleden een account met zeer grote potentie. Nu heb ik geen idee wat ze daar aan het doen zijn, in ieder geval niet groeien of farmen.

Im just gonna leave this here...
vo5aZDy.png
 
Bovenaan