Golden Awards

Reactiescore
127
Beste speler: Schlemiel [URL='https://nlp3.tribalwars.nl/game.php?village=14856&screen=info_player&id=2247754']Ay Caramba D[/URL]it top duo is goed bezig de laatste tijd, of het echt de beste spelers zijn dat weet ik niet maar hun samenwerking verloopt uitstekend.
Beste stam: Hippomania, we doen veruit de meeste massa's en ook met succes. We staan niet voor niets rang 1 met ODA:D
De beste stam speler: Cratoss 00 echt een top speler om bij je in de stam te hebben!
Het grootste ego: Diego ik weet niet op welk account je nu speelt:p
Beste leider: Slaapkop en de leiding van HM doen het goed op dit moment beide. Insane kan onder leiding van Slaapkop wel iets actiever gaan deelnemen op deze wereld, maar op diplomatiek vak gaat het goed. Hm heeft mij persoonlijk positief verrast, we hadden geen idee wat voor spelers binnen HM zaten maar de leiding is top!
Slechtste leider: Er zullen genoeg zijn maar ik heb er verder geen last van:D
Meest overschatte stam: *free* en ONE. beide stammen hebben nog weinig laten zien. *free* begint wel actiever deel te nemen op de wereld maar echt een stempel drukken lukt ze nog niet. ONE. is gewoon een waardeloze stam, en het lijkt me ook niet nodig om dat verder uit te leggen als Jogardus in de stam zit.
Meest onderschatte stam: ~HM~ Zoals al eerder gezegd deze stam heeft me echt positief verrast .
Meest overschatte speler: Senne1701 pff wat we voorbij zien komen op dat account is echt waardeloos. Het account heeft een mooi cluster, alleen word er gewoon slecht gespeeld.
Meest onderschatte speler: Nivelle Nieuw team nieuwe kansen. Ik wens ze succes en hopelijk gaan ze het account snel weer in de top krijgen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Selah Final24 en mijn huidige stam.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Iedereen binnen ONE.
Mooiste spelers naam: Schlemiel of Alkan wat een fantasie rijke namen kan Bram toch verzinnen.
Mooiste stam naam: Hakuna Matata
Het tofste topic: GA
Het domste topic:---------------------
Favoriete forum poster:------------------
Minst favoriete forum poster:----------------
Dikste wannabe op het forum:----------------
Dikste wannabe in het spel:------------------
Mooiste profiel foto van spelers: Team contra!!!!
90369_large

Mooiste profiel foto van stammen:
77138_large

Mooiste actie van de wereld: Hoe snel accounts op delete gaan bij meer dan 100 aanvallen.
Meest belovende speler voor de toekomst: Nivelle.
Meest belovende stam voor de toekomst: Hippo! en *free*.
Grootste blunder: In een stam gaan waar Bram wat te zeggen heeft:(
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die niet op delete gaat zodra ze worden aangevallen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:----------------
 
Reactiescore
323
Muah, ik durf toch niet te zeggen dat Insane goed geleid wordt. De stam is hartstikke inactief en heeft ons op die mislukte massa op mij nooit aangevallen. Detailtje: op dat moment bestond Hippo uit slechts twee personen. Het lijkt er dus op dat Insane alleen durft aan te vallen wanneer zij in de meerderheid zijn, dat verklaart misschien ook waarom ze *free* nu weer een BG aanbieden, alleen durven ze niet.
 

DeletedUser77823

Guest
Slaapkop en de leiding van HM doen het goed op dit moment beide. Insane kan onder leiding van Slaapkop wel iets actiever gaan deelnemen op deze wereld, maar op diplomatiek vak gaat het goed.

Ik weet niet helemaal waar ik dit aan te danken heb, maar bedankt :D

Muah, ik durf toch niet te zeggen dat Insane goed geleid wordt. De stam is hartstikke inactief en heeft ons op die mislukte massa op mij nooit aangevallen. Detailtje: op dat moment bestond Hippo uit slechts twee personen. Het lijkt er dus op dat Insane alleen durft aan te vallen wanneer zij in de meerderheid zijn, dat verklaart misschien ook waarom ze *free* nu weer een BG aanbieden, alleen durven ze niet.

En het was niet zo zeer een bg aanbieden. Het ging mij er meer om dat die bg (of gap) met jullie opgezegd zou worden. Dat is gelukt dus het was een geslaagde actie. Of er een bg uit te halen was maakte mij niet zo uit, maar het was mooi meegenomen. En doen alsof wij degene zijn die in de meerderheid zijn terwijl jullie NAPs/GAPs/BGs hebben/hadden met 3 andere stammen die in de top 6 stonden.. Beetje hypocriet om dan over een kwantitatieve overmacht te spreken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
323
En het was niet zo zeer een bg aanbieden. Het ging mij er meer om dat die bg (of gap) met jullie opgezegd zou worden. Dat is gelukt dus het was een geslaagde actie. Of er een bg uit te halen was maakte mij niet zo uit, maar het was mooi meegenomen. En doen alsof wij degene zijn die in de meerderheid zijn terwijl jullie NAPs/GAPs/BGs hebben/hadden met 3 andere stammen die in de top 6 stonden.. Beetje hypocriet om dan over een kwantitatieve overmacht te spreken.

Niet overdrijven, maargoed, iedereen wilde vriendjes met ons worden en het kwam voor ons natuurlijk prima uit.
 
Reactiescore
323
En gelijk de meesten gerekruteerd :p
Nu steken jullie er met kop en schouder boven uit. :(
Muah, slechts een aantal. We kwamen erachter dat de samenwerking erg goed geviel en dat we samen de wereld willen winnen. Dan draai je er niet omheen, toch?

En nog een argumentje om onze samenwerkinkjes te verdedigen: als ze niet met ons gingen samenwerken werden ze wel weer benaderd door Insane :D Ik heb dan liever teveel vriendjes dan vijandjes.
 
Reactiescore
264
Muah, slechts een aantal. We kwamen erachter dat de samenwerking erg goed geviel en dat we samen de wereld willen winnen. Dan draai je er niet omheen, toch?

En nog een argumentje om onze samenwerkinkjes te verdedigen: als ze niet met ons gingen samenwerken werden ze wel weer benaderd door Insane :D Ik heb dan liever teveel vriendjes dan vijandjes.

Slimme actie kan je tenminste genieten van dit lekkere weer ipv de hele dag aanvallen versturen!!
 
Bovenaan