Einde Wereld Awards

DeletedUser72825

Guest
Wat heb ik zelf voor Classic 13 betekend: .


Allemaal goed en wel wat je verteld, maar het beste wat je deze classic ooit hebt gedaan is iemand zo kunnen overtuigen en zo eerlijk zijn en mensen een kans geven die je niet kent! Ik hoop dat je rl ook zo een karakter hebt want dat staat me prima aan! Ik ben inmiddels al een lange periode inactief binnen TW, maar jouw naam zal ik niet vergeten! Top Joël, top kerel! :)
 
Reactiescore
660
Allemaal goed en wel wat je verteld, maar het beste wat je deze classic ooit hebt gedaan is iemand zo kunnen overtuigen en zo eerlijk zijn en mensen een kans geven die je niet kent! Ik hoop dat je rl ook zo een karakter hebt want dat staat me prima aan! Ik ben inmiddels al een lange periode inactief binnen TW, maar jouw naam zal ik niet vergeten! Top Joël, top kerel! :)
Joël is echt een topkerel. Ben blij dat anderen hem ook zo zien.
 

DeletedUser75558

Guest
Dé verrassing van Classic 13 (Speler/actie): Final Meltdown, ik kende hem niet en liet toch aardig zien te kunnen verdedigen.
.
Denk dat ik deze award op mijn naam mag zetten dan, aangezien ik eigenlijk daar alles gedeft heb, thanks :)
 

DeletedUser75892

Guest
Allemaal goed en wel wat je verteld, maar het beste wat je deze classic ooit hebt gedaan is iemand zo kunnen overtuigen en zo eerlijk zijn en mensen een kans geven die je niet kent! Ik hoop dat je rl ook zo een karakter hebt want dat staat me prima aan! Ik ben inmiddels al een lange periode inactief binnen TW, maar jouw naam zal ik niet vergeten! Top Joël, top kerel! :)

Je hebt mijn gelijk bewezen door je volledig in te zetten en goed te spelen. Dus is met al het plezier van de wereld gedaan! ;)
Ik wens je allesinds het allerbeste toe in alles wat je onderneemt en misschien komen elkaar ooit wel nog ergens tegen!
 
Reactiescore
660
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): /
Beste Gestopte Speler: ongetwijfeld Jan van miso
Beste Stamspeler: finalowner misschien, die speelde op zoveel accounts tegelijk. In poef zaten er ook wel echt stamspelers.
Wie was de grootste ego van Classic 13?: ik vind finalowner, hij vindt zichzelf ook absoluut de beste speler van deze classic
Gezelligste speler: Ik vind het altijd gezellig met Dorine, maar Pimsie was ook echt aangenaam. LMNT12 doet me trouwens ook veel lachen
Beste Stam: poef
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: ik stop
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: /
De meest Faire Speler: ik probeer zo eerlijk mogelijk te spelen, en met mij vele in poef
De meest unfaire speler: ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er werd gebot deze classic, ben 100% zeker zelfs, dus al die botters zijn echt erg unfair
De Beste / leukste actie: Peter die wakker werd en ons account werd zwaar aangevallen door een hele stam, hij was te lui om op te staan en verdedigde alles op zijn gsm
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: het op delete gaan van de enige tegenstander
Met wie had je zeker Classic 13 willen afsluiten: met de mensen waarmee ik het nu afsluit en dat zie ik ruimer dan classic 13
De beste aanvaller: percy jackson
De slechtste aanvaller: conor mc gregor, heb me echt geïrriteerd in die jongen, zoveel praatjes en dan totaal niks klaarmaken
De beste verdediger: moeilijk te zeggen deze classic vind ik
De slechtste verdediger: conor mc gregor
De beste vv'er: Peter van bomboko
De grootste noob / faler: conor mcgregor
Grootste Faalstam: sexy
Dé verrassing van Classic 13 (Speler/actie):
De beste leider:
Sseg en LMNT12
De slechtste leider: weet ik niet
Wie heeft op Classic 13 jouw respect nu echt verdiend: niet 1 maar een aantal jongens van poef, de meeste hadden mijn respect al
Wie was volgens jou de beste forumposter van Classic 13?: Joël en Andries
Wie was volgens jou de slechtste poster van Classic 13?: ik ben een oude zeurkous geworden
Welke spelers hebben op Classic 13 het beste in jou naar boven kunnen halen?
De grootste spammer:
geen spammer heeft me gestoord
Wat heb ik zelf voor Classic 13 betekend: Heb goed geholpen op het account, heb mijn best gedaan de valsspelers te ontmaskeren, wat me niet gelukt is en wat ik trouwens nog steeds een beetje zuur vind, vooral voor het spelletje dan.
 

DeletedUser70476

Guest
Deze keer echt stoppen of stoppen zoals na heel veel classics en dan weer terug komen robbeke :)
 

DeletedUser72857

Guest
Beste speler actueel (Nog bestaand account): Er is nergens nog activiteit nodig oid dus n.v.t.
Beste Gestopte Speler: Jan jvds11 (ja das de enige gestopte speler die iets betekende, thorsten had je minder aan vond ik)
Beste Stamspeler: Mja een classic is meestal toch vooral er voor zorgen dat je eigen account goed bezet is en dat je stam eventueel wel eens kan opvangen. Voor de rest niemand die er echt uitspringt.
Wie was de grootste ego van Classic 13?: Ego kan je op veel manieren zien, finalowner bvb lijkt wel een soort ego te hebben ondanks dat die toch altijd opzoek is naar erkenning waardoor ego misschien niet van toepassing is. Mss de spelers van CharlieChaplin omdat ze tijdens een massa het wel goed vonden dat ze een paar miljoen ODD haalden (ondanks dat de opgetelde ODA hoger was + ze dorpen verloren bij de tientallen).
Gezelligste speler: Binnen het account was Steven wel een 'gezellige' speler voor in de chat, voor de rest Joel als het minder met tw te maken had. En dan een redelijk deel van de stam ook.
Beste Stam: POEF (slechte naam :( ), Platy was inactieve boel, D was eigenlijk maar 1 speler die actief speelde (onder verschillende namen dan nog) en I internde en edelde barbs dat het niet meer mooi was. I werd ook nog kwaad dat we (in tijden van barbzeeën) naar hun jumpten om het de rank 1 af te pakken ipv hen rustig verder te laten barblen.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Niemand, tis gedaan.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: /
De meest Faire Speler:
Eerder Martijn (sseg), niet naar de mond praten en gewoon duidelijk dingen afspreken. Robin is op zich ook wel 'eerlijk' maar eerder op een andere manier, meestal niet echt zo duielijk als sseg.
De meest unfaire speler: Botters van D en W.A.U.
De Beste / leukste actie: Als je de tegenstander een paar K incs geven leuk zou vinden dan dat misschien.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Het vanaf de start 100% tegenwerken van POEF waarbij zowat iedereen banden had met elkaar. En wanneer ze elkaar dan nodig hebben op delete gaan. Je kan wel zeggen dat het normaal is tegen POEF gezien hun kwalitatief sterker waren maar dat viel echt heel goed mee. Repel was te pakken, Sly cooper was te pakken en op momenten was zelf bombo te pakken. Stel dat meerdere accounts het lastig hadden gehad dan had ook 2helden hun weekje of 2 aan aanvallen moeilijker kunnen verwerken. Ik gok dat miso wel even weerwerk had kunnen bieden, maar dat is deze classic niet echt getest geweest.
Met wie had je zeker Classic 13 willen afsluiten: /
De beste aanvaller:
Er zijn niet echt heel extreem doordachte aanvallen geweest, maar als je toch iemand moet kiezen dan eerder Percy Jackson. Percy heeft wel eens wat meer moeten timen dan de rest dus bij deze.
De slechtste aanvaller: ~I~ deze vielen namelijk helemaal niet aan of liepen hun front clears gewoon als eerste dood op stacks. Ofja mastermarkB, veel grote praatjes in pm met het aantal classics dat die heeft uitgespeeld enzo maar kan echt voor geen hol aanvallen en ik gok ook dat die niet kan deffen.
De beste verdediger: /
De slechtste verdediger:
~I~ en waarschijnlijk nog wel wat accounts, tis vooral dat mensen gaan lopen als de teller wat hoger komt en plots geen tijd hebben.
De beste vv'er: Weinig vv's hier, dan toch Percy of Bombo die af en toe wat vv's hebben gedaan bij 2helden.
De grootste noob / faler: MastermarkB, ~I~
Grootste Faalstam: sexy
Dé verrassing van Classic 13 (Speler/actie): weinig verrassingen
De beste leider: /
De slechtste leider: /
Wie heeft op Classic 13 jouw respect nu echt verdiend: /
Wie was volgens jou de beste forumposter van Classic 13?:
Martijn Sseg
Wie was volgens jou de slechtste poster van Classic 13?: Vooral finalowner blijft me bij, cirkelredeneringen en selectief reageren vooral.
Welke spelers hebben op Classic 13 het beste in jou naar boven kunnen halen? /
Wat heb ik zelf voor Classic 13 betekend:
Ik heb men deel van het werk gedaan op misogyne en ook een deel van de stam mee samengebracht. Voor de rest heb ik hier en daar de eikel wat uitgehangen.

Conclusie: Magere lijst voor een magere classic, dit was dan ook men laatste (hoop ik). Al bij al een makkelijke overwinning voor poef ondanks de beperkte activiteit op sommige accounts. Als er niet snel nieuwe spelers komen die als collectief een blok kunnen vormen tegen een andere groep dan zie ik de toekomst van de classic somber in. Hier was het als 1 blok tegen POEF internen en barbaren edelen (die er dus teveel waren dankzij een duck-up van het tw-team). Nu dat binnen poef een heel deel wil/gaat stoppen (Robin, joel, martijn sseg, christian, (ik)...) denk ik niet dat er nog echt sprake zal zijn van een overwicht oid volgende classics, zeker omdat de kern van poef van bij de start gewoon bij elkaar in de stam zat en er naast repel niemand echt is bijgekomen. Accounts zoals MastermarkB zullen zich wel weer naar de top internen en misschien vormen ze dan samen met de andere interners een nieuwe stam waarbij ze hun kwantitatieve overmacht wel zullen inzetten om meer interns aan te trekken. Achja daar hoef ik me dus geen zorgen meer over maken.

Het ga je goed heren en dames.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
500
Een deftige groep met classic spelers vormen tegen jullie lukt ook niet met het huidige aanbod.
 
Reactiescore
1.089
Een deftige groep met classic spelers vormen tegen jullie lukt ook niet met het huidige aanbod.

'Wij' waren alleen met een vol team op Miso waarbij eigenlijk iedereen wel een wat minder actieve periode heeft gekend, een behoorlijk team op Bombo, en dan christiaan op Percy Jackson en de vv van Barry.
Het was niet meer dan toeval dat Repel nog behoorlijk dicht bij ons lag, en we kwamen erachter dat 2hos schijnbaar thorsten en andries waren. Het is dus ook niet alsof wij een premade waren, het was wel gepland maar tot op een zekere hoogte.

Mazzel ook dat de buurt zo goed liep dat Percy kon uitgroeien tot een kracht en waarna Mats en Joachim ook later bij aan konden sluiten.

De beste vv'er: Weinig vv's hier, dan toch Percy of Bombo die af en toe wat vv's hebben gedaan bij 2helden.

Nuja ze hebben niet heel weinig vvs gedraaid hoor :p
 
Reactiescore
500
Dat snap ik Martijn. Maat nu velen gestopt zijn, is het aanbod van genoeg goede spelers wel schaars. Althans zo zie ik het.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Mazzel ook dat de buurt zo goed liep dat Percy kon uitgroeien tot een kracht en waarna Mats en Joachim ook later bij aan konden sluiten.

Iig zonder mij had Percy er niet echt anders voor gestaan nu, Chris is t toch blijven trekken.
 

DeletedUser68322

Guest
- deleted -
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75892

Guest
De (een van de) slechtste leider(s): André, niet om hem nu aan het einde van de wereld af te lopen katten maar het had stukken beter gekund en misschien zelfs een bg kunnen hebben met POEF

Als het een troost kan zijn. Een BG zou er nooit gekomen zijn om zoveel verschillende redenen.
1) Wereld was al lang gespeeld
2) We hadden jullie nergens voor nodig
3) Jullie hebben de wereld enorm vertraagd met jullie BB-ge-edel
4) Helft van jullie wist van geen hout pijlen te maken
5) Helft van jullie hield zich niet aan gemaakte afspraken
...

De enige reden dat we jullie niet weggespeeld hebben is eerder dat de wereld al voorbij was toen jullie opkwamen en jullie ver weg lagen.
We wouden andere BB-noobs van I eerst opruimen. Anders kwamen jullie ook wel nog aan de beurt hoor.

Verder ben ik een gezellig persoon hoor :D
 
Reactiescore
1.089
Iig zonder mij had Percy er niet echt anders voor gestaan nu, Chris is t toch blijven trekken.

Nouja goed kan niet zeggen dat je niet geholpen hebt natuurlijk :p
Ging vooral om het punt dat we vooraf deze samenstelling niet voorzien hadden

Wie was de grootste ego van Classic 13?: 2HOS
De meest unfaire speler: 2hos
De Beste / leukste actie: Massa op ~I~

Wil niet te veel afkraken hoor, maar als er 1 iemand een hele realistische zelfreflectie heeft, dan is het Andries van 2hos wel. Die heeft absoluut geen ego.

Verder wil ik ook even zeggen dat alle acties op 2hos richting Run echt niet 'unfair' waren noch dat het unfair was dat ze nalieten om narnia aan te vallen (wat ik zelf trouwens wel liever had gezien). Run heeft namelijk tijden lang hun MB dragongoesoppai aangevallen, en daarmee kreeg 2hos alle recht om terug te slaan.

Daarnaast 'leukste actie' was de massa op ~I~. Dat is echt te grappig. Dontw8run, die ook al tijden op de hoogte was vond het namelijk handiger om zijn clears te gebruiken op Barry. waar ik van had gezegd dat die niet aangevallen mocht worden. Dontw8 had ze natuurlijk net zo goed op Big Daddy kunnen gooien, en daarnaast sloopte hij ermee ook nog Barry zijn clears die - ja natuurlijk- ook op Big Daddy zouden moeten lopen. En daarbij jij en Korsjaka begonnen pas na 3 dagen met aanvallen edelen omdat jullie op de dag van de massa elkaars vv hadden. Waardoor wij (DMF) al bijna Big Daddy D volledig hadden gecleard.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.089
Dat was me nog ontgaan bijna. Ja inderdaad dat is echt te debiel voor woorden
 
Bovenaan