Moves and Counter Moves

DeletedUser71298

Guest
Dus je komt eigenlijk stoefen met het feit dat je meer hebt veroverd in een oorlog waar ik niet in meedeed?

Sterk!
Je deed wel zeker mee.
Je naam staat niet voor niks in beide oorlogen erbij he.
Dat jij halverwege de oorlog besluit om zelf een stam op te richten is niet mijn probleem.

Side-note, weer een zero speler op bb.
Jullie stats blijven wel hoger als er steeds spelers naast me op bb blijven gaan :(
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je deed wel zeker mee.
Je naam staat niet voor niks in beide oorlogen erbij he.
Dat jij halverwege de oorlog besluit om zelf een stam op te richten is niet mijn probleem.

Side-note, weer een zero speler op bb.
Jullie stats blijven wel hoger als er steeds spelers naast me op bb blijven gaan :(

Voor een speler die de front situatie van Tuam ten tijde van UM gelijkstelde aan die van zichzelf is dit natuurlijk een logische denkwijze.

Voor de spelers die effectief nadenken weten dat je weer poep aan het verkondigen bent.



Mocht je hebt niet doorhebben even uitleggen, je vertrekt van het feit dat je meer dan mij hebt gedaan in de oorlog. Daarna zeg je dat ik veel minder lang in de oorlog heb gevochten. Op welke manier is het dan een schande dat ik niet meer dan jou heb gedaan? Ik zie het niet hoor. En dit is de conclusie als we met jouw oogkleppen opkijken. Want je weet verdomd goed dat ik met CANDY deelnam in de oorlog en mijn duit in het zakje heb gedaan voor zowel ship als voor jou. Maar jij blijft de kaart van ondankbare hond spelen.
 

DeletedUser71298

Guest
Voor een speler die de front situatie van Tuam ten tijde van UM gelijkstelde aan die van zichzelf is dit natuurlijk een logische denkwijze.

Voor de spelers die effectief nadenken weten dat je weer poep aan het verkondigen bent.



Mocht je hebt niet doorhebben even uitleggen, je vertrekt van het feit dat je meer dan mij hebt gedaan in de oorlog. Daarna zeg je dat ik veel minder lang in de oorlog heb gevochten. Op welke manier is het dan een schande dat ik niet meer dan jou heb gedaan? Ik zie het niet hoor. En dit is de conclusie als we met jouw oogkleppen opkijken. Want je weet verdomd goed dat ik met CANDY deelnam in de oorlog en mijn duit in het zakje heb gedaan voor zowel ship als voor jou. Maar jij blijft de kaart van ondankbare hond spelen.
Tja jij beweerd dat ik bb-edelaar ben terwijl ik meer dorpen heb gepakt dan jij, niet mijn probleem dat je de feiten niet kunt handelen ^^
De rest van je onzin ga ik niet eens op reageren :)

Hoelang gaan jullie deze oorlog aztec nog buitensluiten?
Of mogen ze niet mee doen omdat jullie stats dan weer zakken?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Alle 6k bb's weer in bezit?
Nja 5,7k aangezien ik er ook genoeg heb meegepakt:)

Tja jij beweerd dat ik bb-edelaar ben terwijl ik meer dorpen heb gepakt dan jij, niet mijn probleem dat je de feiten niet kunt handelen ^^
De rest van je onzin ga ik niet eens op reageren :)

Hoelang gaan jullie deze oorlog aztec nog buitensluiten?
Of mogen ze niet mee doen omdat jullie stats dan weer zakken?

GA NOU KAPPEN MET HET ARGUMENT DAT IK ONZIN VERKOOP EN JIJ FEITEN GEEFT, JE HEBT HIER LANG GENOEG ZITTEN CLOWNEN

@Poo. het blijven blijven liegen terwijl er zwart op wit bewijzen zijn en daardoor de feitelijke discussie steeds uit de weg gaan is een vorm van Spam, kan je aub deze persoon eens waarschuwen dat hij eens normaal post. Tis al 20 bladzijden hetzelfde liedje
 

DeletedUser65921

Guest
Terwijl je toch bezig bent kan je Tim direct even bannen Joris.

Bij voorbaat dank.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik wil mij wel opofferen om Tim banned te krijgen, als Remco nu ook nog wil meewerken is iedereen happy :)
 

DeletedUser77892

Guest
Als jullie je nou is volwassen gedraagde zou dit topic mischien nog interessant zijn. Maarja, eerlijk is eerlijk, dat mag ik ook niet verwachten van het AF natuurlijk.
 

DeletedUser71298

Guest
GA NOU KAPPEN MET HET ARGUMENT DAT IK ONZIN VERKOOP EN JIJ FEITEN GEEFT, JE HEBT HIER LANG GENOEG ZITTEN CLOWNEN

@Poo. het blijven blijven liegen terwijl er zwart op wit bewijzen zijn en daardoor de feitelijke discussie steeds uit de weg gaan is een vorm van Spam, kan je aub deze persoon eens waarschuwen dat hij eens normaal post. Tis al 20 bladzijden hetzelfde liedje
Ik verover de bb's van spelers die na 1 massa op bb gaan, dat heet je werk afmaken.
En ja, je verkoopt onzin.
Sinds wanneer is feiten plaatsen spam.
Volgens mij is alles spam wat niet in je straatje ligt. :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik verover de bb's van spelers die na 1 massa op bb gaan, dat heet je werk afmaken.
En ja, je verkoopt onzin.
Sinds wanneer is feiten plaatsen spam.
Volgens mij is alles spam wat niet in je straatje ligt. :p

En waar slaat deze post dan op?


Jij zegt dat je barbs edelt.
Ik zeg dat je een barbaren edelaar bent.
Dan doe je verongelijkt dat ik je een barbaren edelaar noem terwijl je het zelf zegt.
En nu probeer je wat precies?
 

DeletedUser

Guest
Als jullie je nou is volwassen gedraagde zou dit topic mischien nog interessant zijn. Maarja, eerlijk is eerlijk, dat mag ik ook niet verwachten van het AF natuurlijk.

Misschien moet jij dan OracleOne even wat uitleg geven over het "volwassen" gedragen op het Algemeen Forum.
 

DeletedUser77892

Guest
Misschien moet jij dan OracleOne even wat uitleg geven over het "volwassen" gedragen op het Algemeen Forum.
Zelfde geld voor tim aan jullie kant. Daarom zei ik ook 'Jullie'
Verder is het niet mijn taak om wie dan ook op te gaan voeden, heb het al druk genoeg ingame
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zelfde geld voor tim aan jullie kant. Daarom zei ik ook 'Jullie'
Verder is het niet mijn taak om wie dan ook op te gaan voeden, heb het al druk genoeg ingame

Als er al wat op te merken is aan mijn posts dan ligt dat aan mijn gesprekspartner en zijn gebrek aan niveau
 

DeletedUser77892

Guest
Als er al wat op te merken is aan mijn posts dan ligt dat aan mijn gesprekspartner en zijn gebrek aan niveau
Oh dus als jij je niet normaal gedraagd is dat de schuld van je gespreks partner? Jij denkt, oh hij zit wel heel laag bij de grond, laat ik maar een kuiltje graven voor mezelf.

Komop man, dat is gewoon geheel aan jezelf te wijten. Je moet je niet verlagen tot andere. Moet je je niet toe laten uitlokken.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
3811
SHIP <===> P.
3771


2520
Zero-B <==> W-Pack
3821



Links stijgende lijnen, rechts dalende lijnen. Dat er spelers op delete gaan klopt maar ondanks dat gaat de groeistats van onze zijde nog steeds omhoog. Dus de vijand die enkel maar het punt kan opwerpen dat onze spelers op delete gaan, hebben geen recht van spreken. Indien ze daarmee willen aantonen dat ze niet verliezen :)
 

DeletedUser71298

Guest
Dat ship+zero voor staat ontken ik nergens maar jij kunt aan de andere kant ook niet ontkennen dat als die spelers niet op bb waren gegaan het verschil een stuk kleiner was geweest.
Alleen vanuit mijn kant kun je al rekenen op een goede 250-300 dorpen die vanuit spelers zijn gekomen die na 1 massa al op bb gingen, als je daar dan nog eens de winst van mijn stamgenoten+bg optelt dan wordt de voorsprong van ship+zero aanzienlijk kleiner.

Ik mis trouwens nog wel een grafiekje van Aztec of wordt deze bg van ship nog steeds verborgen gehouden?
 

DeletedUser77892

Guest
Ja schuif het in mijn schoenen, prima aanwinst voor P en W-pack met zo'n opmerkingen!
ik schuif niks in iemands schoenen. Dat maak jij ervan.
Ik maak een opmerking naar jou en oracle, en jij geeft de schuld aan je gesprekspartner.
als je het over schuld hebt ligt dat bij jullie beide en in plaats van naar elkaar te wijzen moet je bij jezelf kijken.
 
Bovenaan