Einde Wereld Award (vernieuwd)

Reactiescore
323
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Overall vind ik dit Savior. Geolied team, zeer actief, hebben de skills en staan zowel aanvallend als verdedigend hun mannetje.
Beste Gestopte Speler: Geen idee eigenlijk. Alle spelers die ik hier zou kunnen plaatsen spelen nog volgens mij
Beste Stamspeler: Hier kan ik meerdere accounts plaatsen, veel Fide spelers waren goede stamspelers en dat is ook een reden waarom we gaan winnen. Toku/Dijk/Savior/Tas stonden altijd voor me klaar als ik weer eens inactief was en er een vvtje gedaan moest worden of iets dergelijks.
Wie was de grootste ego van W49?: Laurens, al is dat niet onterecht natuurlijk :D
Gezelligste speler: Hebben we er ook genoeg van in Fide: Inge/Max/Laurens/Anne etc.
Beste Stam: Waarom deze vraag? Fide natuurlijk!
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Volgende werelden heb ik geen zin in, maar hier zou ik ook zowat elk Fide lid kunnen nomineren :D
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: de runners in Ui
De meest Faire Speler: Zowat de hele wereld :D
De meest unfaire speler: Rdr, lekker kata'en. Toku ook omdat die nakal kata't :(
De Beste / leukste actie: onze massa op rdr. Werd flink tijd.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Dat met Ui zo snel ging runnen
Met wie had je zeker W49 willen afsluiten: heel Fide
De beste aanvaller: Toku/Slash/Tas/Savior. Of de tegenstander runde al, en als ze dat niet deden hielden ze niet lang vol
De slechtste aanvaller: Laurens. Zijn blitz op w50 zegt alles :D
De beste verdediger: ookweer Laurens. deffnoobje
De slechtste verdedigerr: al die noobs die runden toen er incomes kwamen
De beste vv'er: Zie beste stamspeler
De grootste noob / faler: ikzelf. bak er helemaal niks van
Grootste Faalstam: met UI. had zoveel meer van ze verwacht
Dé verrassing van W49 (Speler/actie): Joost van Toku. Was altijd een redelijk anonieme speler maar heeft op deze wereld echt laten zien wat hij kan.
De beste leider: Leiding Fide: Timo/Fabian/Michel
De slechtste leider: Sorry David, maar een leider hoort actief te zijn..
Wie heeft op W49 jouw respect nu echt verdiend: Team Toku/Savior, Azrahn
Wie was volgens jou de beste forumposter van W49?: Michel. Rest van de posts heeft nooit wat voorgesteld.
Wie was volgens jou de slechtste poster van W49?: hoe heet die gast? sir thrones. dikke noob
Welke spelers hebben op W49 het beste in jou naar boven kunnen halen? Savior. Als ze weer eens dreigden in mijn lijnen te gaan snijden, dan moest ik wel weer wat gaan doen.
De grootste spammer: Anne..
Wat heb ik zelf voor W49 betekend: Niks. Heb inactief DiD draaiende gehouden, redelijk mijn lijn vastgehouden. That's it.
Wie was de grootste nerd van je stam: Aldo. Al die moeite doen voor een weekblad terwijl eigenlijk niemand daar iets mee deed :D
Wie is de knapste van je stam (Inge weg laten aub): Pim zn zus.
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W49 opnieuw spelen: alle bb's in mn cluster edelen zodat savior ze niet kon farmen
Meest Hersenloze ODA-geiler: Toku. anders stonden ze niet nr1 oda
Meest Capabele Accountverne*ker (Martijn weg laten aub): Erwin
Beste Oorlog: zijn er goede oorlogen geweest?
Beste Farmslaaf: team savior/ denzie
Beste Troll Ingame: weet ik veel
Beste manier voor Emile om af te vallen: wiet roken
 
Reactiescore
1.149
Deze wereld ook al weer gespeeld? Jeeeeeeez wat gaat dat snel tegenwoordig.
 
Reactiescore
1.149
Reactiescore
2.303
Godverdomme niels waarom heb ik je niet op snap??????
Omdat je spontaan je genante fotos op whatsapp stuurt? hiihih
 
Reactiescore
1.149
Godverdomme niels waarom heb ik je niet op snap??????
Omdat je spontaan je genante fotos op whatsapp stuurt? hiihih

Heb je wel idioot hahahahha :tongue:
 

DeletedUser51467

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Savior of the North, vooral door hun kwantiteit. Enerzijds de kwantiteit aan actieve, ervaren en stamgeorienteerde spelers en anderzijds hun kwantiteit in punten dat ze juist door het eerste hebben uitgebouwd waardoor ze over de tegenstand walsten en de stam ook nog konden bijstaan.
Beste Gestopte Speler: Gerben, mijn maatje in het begin. Een onderschatte speler en zeker qua starter echt één van de sterkste spelers.
Beste Stamspeler: Timo, vooral in het begin heeft die door zijn drive en aanwezigheid extreem veel betekend.
Wie was de grootste ego van W49?: Melvin natuurlijk, geen twijfel mogelijk.
Gezelligste speler: Gerben, Max, Timo, Laurens, Emile, Matthias, Tom, ... toevallig allemaal Belgen buiten Timo.
Beste Stam: Fide, van begin tot eind de wereld gedomineerd op elk mogelijk vlak
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Ik speel niet meer
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Nutteloos om na te trappen, een vijand zal zich altijd anders gedragen dan een stamgenoot.
De meest Faire Speler: De leiding van Fide en ook respect voor Dick die me daarin positief heeft verbaasd.
De meest unfaire speler: RDR en een niet nader te noemen speler die ik een stuk beter heb leren kennen.
De Beste / leukste actie: De aanval op Down To Earth was wel echt een topmoment in de stam, zeker met al die memes.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: De nap met RDR vanuit Met Ui
Met wie had je zeker W49 willen afsluiten: Fide
De beste aanvaller: Frankie en Benji, wat een duo in het begin op DIA
De slechtste aanvaller: De eerste aanval op Summervibes was een flop vanuit onze kant.
De beste verdediger: Laurens natuurlijk qua kwaliteit, Steven qua doorzettingsvermogen.
De slechtste verdediger: Om ze allemaal apart op te noemen ben ik morgen nog bezig, maar pak maar iedereen van Mono en 95% van Met Ui en Deluxe
De beste vv'er: Hiermee doe je altijd mensen tekort, dus een algemene bedankt aan de vele mensen die op belangrijke momenten vv's hebben opgenomen en zich niet achter iets verstopten.
De grootste noob / faler: Roi Danton, leuke excuses, geen daden
Grootste Faalstam: .R, zomaar overstappen naar de vijand die nog meer flopt.
Dé verrassing van W49 (Speler/actie): Frankie van DIA en Annoy-O-Tron
De beste leider: Timo, die steeds bij een inactiviteit van een andere leider het boeltje terug overneemt.
De slechtste leider: Teveel om op te noemen
Wie heeft op W49 jouw respect nu echt verdiend: Laurens, hoe die steeds opnieuw zulke fronten wilt deffen en dit gecombineerd met nog een leven???
Wie was volgens jou de beste forumposter van W49?: Amper iets deftigs gezien hier
Wie was volgens jou de slechtste poster van W49?: Terug teveel om op te noemen
Welke spelers hebben op W49 het beste in jou naar boven kunnen halen? Gerben, hoe die mij heeft kunnen overtuigen om terug te starten, geen idee.
De grootste spammer: Anne, sommige mensen hebben gewoon aandacht tekort
Wat heb ik zelf voor W49 betekend: Fide mee opgestart, propaganda en kritiek blijven leveren naar de vijand en op het account gezellige spelers kunnen zetten zodat ik kan uitbollen.
Wie was de grootste nerd van je stam: Aldo, op momenten werd het gewoon zielig voor hem dat hij maar met initiatieven bleef afkomen waar niemand aan ging meedoen.
Wie is de knapste van je stam (Inge weg laten aub): Teveel om op te noemen, teveel hunks in Fide.
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W49 opnieuw spelen: Al veel vroeger gestopt zijn.
Beste Oorlog: RDR-Fide, RDR heeft tenminste nog iets gedaan
Beste Farmslaaf: Douwe, farmen via vv, wtf gast
Beste Troll Ingame: Tijdelijke bans, accounts op delete, dat waren nog eens hilarische tijden.
 
Reactiescore
2.303
Eej , hoe moet ik vermageren?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Begin gewoon ruiken. Komt allemaal wel goed dan. Verlies je like 20kg mee in een maand
 

DeletedUser58964

Guest
Eej , hoe moet ik vermageren?

Nou, paar ideetjes;

-Alleen maar laxeermiddel drinken
-Niks eten terwijl je wacht op een antwoord van Fabian op skype
-Niks eten terwijl je een actieve co voor D.I.A. zoekt
-Niks eten terwijl je een discussie met mij hebt en wacht tot ik ben uitgelult
-Bouwstofzuigers kunnen vast ook gebruikt worden voor liposuctie
-Amfetaminen in je zoutvaatje doen

Succes dikkerd!

Trouwens, waarom vind iedereen mij hersenloos :'(
 
Bovenaan