Inge vs Rebecca, de strijd tussen goed en kwaad!

Reactiescore
1.075
temptation drakan, fleuwrten met hem, wat n lekker beest is die jongen<33333333333333333333333
 

DeletedUser61134

Guest
tgoh, nooit iemand gezien die flirt richting haar maar goed :p

Mwah, ik krijg vaak genoeg al info door van andere chats. Dan nog alle shit Privé..
Denk letterlijk alleen Dirk die 0 pogingen heeft gedaan. Maar je weet zelf ook wel beter :p


Jij kent me pas een paar weken, je hebt me nog nooit iets anders zien typen dan rassenhaat of persoonlijke haat.
& Je gaat zielig doen als ik gelijk heb :p
Denk dat jij niet eens weet waar t over gaat :p
 

DeletedUser61161

Guest
Ik heb ook nooit tegen jou geflirt? Anders had ik je wel een vriendschapsaanvraag gestuurd ofzo :rolleyes2:
 

DeletedUser61134

Guest
Ik heb ook nooit tegen jou geflirt? Anders had ik je wel een vriendschapsaanvraag gestuurd ofzo :rolleyes2:

Je was anders gewoon vriendelijk naar me :p (Bepaalde bron noemt het ook gewoon flirten, maar geen zin helemaal die chat door te scrollen dus boeie)
Maar kan je je vast niet herinneren want vlak erna ging ik voor de fun die amancho ofzo uitschelden.
 

DeletedUser61161

Guest
Je was anders gewoon vriendelijk naar me :p (Bepaalde bron noemt het ook gewoon flirten, maar geen zin helemaal die chat door te scrollen dus boeie)
Maar kan je je vast niet herinneren want vlak erna ging ik voor de fun die amancho ofzo uitschelden.
Dude, de eerste x dat ik jou opmerkte was toen je 100x met kanker in een chat zat te schelden en je Jona en mij dood wenste (rofl)
Maar oke, volgends jouw logica flirt de hele wereld dus met mij, me so pro :cool2:
 

DeletedUser61134

Guest
Dude, de eerste x dat ik jou opmerkte was toen je 100x met kanker in een chat zat te schelden en je Jona en mij dood wenste (rofl)
Maar oke, volgends jouw logica flirt de hele wereld dus met mij, me so pro :cool2:

Dat was niet ons eerste gesprek joh :eek:
Dat ik toen voor het eerst opviel snap ik best :D
 

DeletedUser7072

Guest
Je was anders gewoon vriendelijk naar me :p (Bepaalde bron noemt het ook gewoon flirten, maar geen zin helemaal die chat door te scrollen dus boeie)
Maar kan je je vast niet herinneren want vlak erna ging ik voor de fun die amancho ofzo uitschelden.

Cntrl F?
 

DeletedUser58575

Guest
Jij kent me pas een paar weken, je hebt me nog nooit iets anders zien typen dan rassenhaat of persoonlijke haat.
& Je gaat zielig doen als ik gelijk heb :p
Denk dat jij niet eens weet waar t over gaat :p

Hoe werkt het volgens jou dat hoe lang ik je ken ook maar enige invloed heeft op of ik ooit iemand met je heb zien flirten?
En of ik weet 'waar t over gaat'? Ik citeer letterlijk de ene quote waarop ik reageer en waar mijn opmerking dus over gaat. ;)
 
Bovenaan