Top/flop spelers

DeletedUser76972

Guest
Laurens, wat jij vandaag hebt gepresteerd doen maar weinig je na ;)
Over 300 edelclears & 800 clears zonder een dorp te verliezen
Echt een top prestatie! :eek:

Natuurlijk hebben wij geholpen met deff etc, maar het was wel jij die 20 uur aan éénvolgens heeft staan deffen en deze prestatie heeft neergezet :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
300-350 edels + een stuk of 400/500clears. Zoiets als ik me niet vergis.
 

DeletedUser63354

Guest
Dat komt omdat Exorsus nog bedacht wat defdorpen te dumpen en wij van Captain onze edels daar niet bij hadden zitten.
480 clears en 800 zoals Overlord er van maakt is wel wat overdreven :p
 

Deleted User - 487776907

Guest
204 zijn er in het plan opgenomen. rest is dan op eigen initiatief gestuurd, wat altijd mocht natuurlijk :D Wij hebben zelf volgens mij ook heel de dag door gestuurd, dus 300 - 400 edels is zeker mogelijk. Clears zijn nauwelijks tot niet bijgestuurd, dus daar is die 800 wel degelijk overdreven.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Denk dat ik namens meerdere mensen spreek als ik zeg "applausje voor Laurens" :)

Voor vandaag dan maar: applausje voor de stammen Wop en Gentle!

Toppers bij R2W. :D
 

Deleted User - 487776907

Guest
Zie ik jou daar nou hopen op likes door mijn tactiek te gebruiken? o_O
 
Reactiescore
111
Timon Top
Paul Flop
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74358

Guest
Ook al staat NSOL in zijn eentje tegenover R2W, voelen TTTH & Shakedown zich toch genoodzaakt kata's te moeten gebruiken op de boerderij. Wat een noobje is het ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Ook al staat NSOL in zijn eentje tegenover R2W, voelen TTTH & Shakedown zich toch genoodzaakt kata's te moeten gebruiken op de boerderij. Wat een noobje is het ook.

Daarnaast is het R2W ook aan te rekenen, maar iedereen weet natuurlijk dat dit ook een hoopje debieltjes bij elkaar is.


Het viel te verwachten. Het ergste is nog wel dat er werd gezegd dat het niet in opdracht was van R2W de 1e keer. Echter vandaag versprak Daniel van Shakedown wel dat hij zijn opdracht had vervuld.... Nadat die met +10 clears de dorp boeren, hoofdgebouwen en smederijen had gesloopt.

Maargoed voor de rest was het een goede aanval. Het is een smet dat hier niet alles goed is gegaan en dat zij zo laf waren om kata's te gebruiken.
 
Bovenaan