Reet de Speler

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Ik denk eigenlijk dat de spelregels hier niet echt duidelijk zijn :p Normaal is het de bedoeling dat degene die laatst iemand gerated heeft, het account mag kiezen dat als volgende gerate moet worden.

Ahja dat moest ik erbij zeggen.
Ga het vanavond aanpassen.
 

DeletedUser75234

Guest
Wat Dante zegt inderdaad..

Gezien ik nu even niks te doen heb op deze prachtige zaterdagmiddag en nog even genietend in het zonnetje zit met mijn laptop op schoot, zal ik de rate dan maar doen. Mijn eerste rate dit, dus zeg maar als ik het beter kan doen haha.

De vorige die gerate had was aNightingale, die wilde graag dat Mysterious Stranger gerate zou worden;

Punten
bqpu2kzcwbggb.jpg

Op dit moment 185k punten waarmee je een plek 22 op de wereldranglijst bezit. Je groeide een tijdje relatief sloom, maar steeg daarna sterk door de massa op rooddman. Prima puntenaantal, heel veel meer kan niet van je verwacht worden op dit moment. 8/10


ODA/ODD
Zeker in de beginfase heb je niet (heel) veel moeite hoeven doen voor je dorpen, wat ik alleen maar als een goed teken beschouw (tot op zekere hoogte). Omdat er ook geen blijk is van interns, kom ik tot de conclusie dat je jouw dorpen zorgvuldig hebt uitgekozen. Ongeveer een week geleden heb je een 'massa' gedaan op een wat grotere speler, rooddman, en daarmee is die compleet van de kaart geveegd. Dit heeft voor een sterke ODA-stijging gezorgd, maar in vergelijking met de dorpen die er als gevolg bij kwamen zou ik zeker tevreden zijn. 9/10

Bij je ODD-rang valt op dat je in het begin van de wereld (voor die tijd van de wereld) aardig wat troepen op je dak hebt gehad. Deze heb je succesvol verdedigd en heeft daarnaast geleid tot een Vvdd. Op je ODD valt dan ook niet veel aan te merken. 7/10

Ligging
Je hebt een prima ligging, waarbij je zowel meer richting de rim kan als dat je richting de core kan groeien. Veel heb ik er dan ook niet op aan te merken. 8/10

Stam
Royal, een stam die pas anderhalve week bestaat. Positief is dat ze aardig wat leden heeft die actief zijn op het Algemeen Forum. De stam heeft echter een stamcluster waar ik mijn twijfels bij heb, zie de spoiler.. Enerzijds heb je de (semi-)rimspelers die ruim baan hebben en hard kunnen groeien, maar anderzijds heb je de corespelers die geklemd zitten tussen Omnia. en Trains. Zelf weet ik niet veel van de diplomatie tussen deze 3 stammen, maar zonder een goede diplomatie verwacht ik dat zij het moeilijk zullen gaan krijgen.
nl54

Over andere aspecten van deze stam zoals massa's, stabiliteit, defensieve of communicatieve kwaliteiten kan ik door hun korte bestaan nog niet veel zeggen. 6/10

Reputatie
Ik ken je persoonlijk niet, maar dat zal denk ik meer aan mij liggen dan aan jou. Je posts op dit wereldfora zijn van een prima niveau; zo doe je tenminste, in tegenstelling tot anderen in dit topic die enkel roepen dat ze gerate willen worden, moeite voor een rate. Daarnaast heb je een prachtige profielfoto op W54 en kan ik niks negatiefs over je vinden. Mede door je mooie rate een 8.5/10

Gemiddeld: 8 + 8 + 8 + 6 + 8.5 = 38.5/50 = 7.7

De volgende mag de nummer 1 van de wereld (Oink-Oink) raten, ben wel benieuwd wat mensen over hem denken ;).
Mooie rate hoor, ik ga me vanavond eens bezig houden met raten denk ik.
 

DeletedUser73185

Guest

De volgende mag de nummer 1 van de wereld (Oink-Oink) raten, ben wel benieuwd wat mensen over hem denken ;).

Here we go dan, normaal gesproken enkel een lezer op het AF. Zal m'n mond ook eens open trekken :)

Oink-Oink, eens kijken wat je in je mars hebt.

Punten:

4952668457140224.png


De nr. 1 van de wereld met 443.551 punten. Een mooie prestatie tot noch toe. Gezien je ODA heb je je huidige dorpen niet in je schoot geworpen gekregen, maar hier als een echte TW'er voor gestreden. Je hebt 3 dorpjes verloren, deze vrij snel weer terug gepakt. Je zult er vast wat PP in hebben gestopt, maar niet abused. Je farmstats spreken in deze voor zich, met 35x RVDD en 35x PVDD op je naam, ben je zeer actief en werk je onwijs hard voor je GS. Wat mij betreft sta je momenteel zeer terecht op de 1e plek. Ben echter wel benieuwd naar je verdere skills, buiten de uren die je erin stopt. 9/10

ODA/ODD/OSDD:

Laten we deze in 3 etappes maken, beginnend bij de ODA.

ODA: Met een ODA van 943.286 ook op de eerste plek van de wereld. Zoals hierboven al gezegd, werk je zeer hard op je account. Je hebt meer dan genoeg troepen gesloopt om je dorpen binnen te halen. 9/10
ODD: 92.023, rang 176. Je zult af en toe een scoutje en een dingetje hebben vermoord, maar mensen zullen eerder bang voor je zijn dat dat ze daadwerkelijk je ODD omhoog pompen. Weinig te verduren gehad. Is weinig over te zeggen. 6/10
OSDD: 68.946, rang 51. Je staat klaar voor je stam Run. Zij hebben echter ook nog niet echt massale aanvallen te verduren gekregen. Een gemiddelde rang, dus een gemiddeld cijfer: 7/10

9+6+7 = 22 / 3 = 7,3

Ligging:

5711314535317504.png


Je hebt groeimogelijkheden naar oost, zuid en noord. Oost zal wat lastiger worden, aangezien je door Trains heen zal moeten, richting de rim zal dus de makkelijke uitweg zijn. Je hebt een leuk front met Trains, goede safe-zone en weinig dreiging vanuit het zuiden. Je kunt alle kanten op, dus een heerlijke ligging. 9/10

Stam:


» Run!. Een onzichtbare stam waar we eigenlijk nog nooit iets van gehoord hebben. Begonnen met 17 leden, zijn er 2 weg door overnames van andere stammen, wat vroeger in de wereld. Lijkt me een compact stel, al denk ik dat de gehele stam leunt op de rug van Oink-Oink. Geen idee of er potentie in de spelers van Run zit, al hebben ze een mooi cluster met een heel raar vlekje dat van hun cluster verwijderd is. 5e op de stammenranglijst, 3e op de OD ranglijst. Ziet er goed uit, al komen deze stats met name door Oink-Oink. Ik hoop binnenkort eens wat van ze te kunnen zien, ben zeer benieuwd! Voor nu een 6,5/10.

Reputatie:

Nog nooit van je gehoord, ook nog nooit van het account Oink-Oink gehoord. Ik ga je reputatie dan ook enkel baseren op TW-stats. Je bent vrijwel iedere wereld gestart sinds W38. Nergens heel ver gekomen, W52 was je grootste prestatie met 152k punten en 21 dorpen. Niet heel denderend dus, al wil dit natuurlijk niets zeggen. Ik oordeel niet over je verleden, geef een gemiddeld cijfer. 7/10

9 + 7,3 + 9 + 6,5 + 7 = 38,8 / 5 = 7,8

Mooi cijfer, dikke voldoende. Ga zo door en we zullen hopelijk meer van je horen!

Als jullie zin hebben, rate mij: KleintjeCaro.
 

DeletedUser25749

Guest
KleintjeCaro

Punten:
675f6b42066b440a96a9f0dfda051348.png

Rang 54 met een punten aantal van 142k.
Begonnen op 21 januari, en op 17 februari pas een 2de dorpje derbij.
Sindsdien loop de groei best mooi.
Farmen loopt ook lekker voor de grootte van je account.
Laatste overname's is een intern dus dat is ook wat minder, maar hoort derbij.
5,5/10 (aangezien ik niet weet wat je van 21 jan-17 feb hebt gedaan)

ODA/ODD/OSDD:
138d35618d8e4cbfbfc2c930580d91a3.png


ODA: Rang 112 met een score van 173k , je hebt moeite moeten doen maar ook niet teveel. Hieraan te merken dat je weinig tegenslag hebt gehad. 6,5/10
ODD: Naast wat scouts en misschien fakes geen echte dreigende aanvallen gehad. 5/10
OSDD: met een score van 45k lijkt het een mooie score voor de hoeveelheid troepen die je kan hebben. 7,5/10

Totaal: 6,4/10

Ligging:
2644a176315a426d9bb247142e1dc59e.png

Zelf heb je maar 1 groei mogelijkheid en dat is naar het westen.
Met noord Run, oost je eigen stam Trains en zuid zowel Trains als Royal.
In het oosten heb je wel een mooie kleine safe zone.

7/10

Stam:
0dee5b12f49c436892250695c5148ab9.png


De stam Trains heeft een leuke leidinggevende Draak,
Maar naast de hoofdleider zitten er maar een paar spelers in die het spel netjes spelen of weten wat het is om tw te spelen.
Maar zonder mijn eigen mening er in te gebruiken.
980acded9c144067832b37cbfd5069b1.png

R2W lijkt het wel een beetje op. 25 leden en dan nog de stam rails om uit te recruiten voor als er een afvalt.
Zo blijven ze altijd op de 25 staan.
Maar je bent zo sterk als je zwakste schakel als stam. en door het verspreide cluster word het lastig en krijg je meerdere zwakke plekken.
Dus vandaar een: 6,5/10

Reputatie:

Nog niks positiefs of negatiefs gehoord.
Op tw stats staat er 1 mooie wereld van je bij.
Maar we leven in het heden en er kan veel veranderd zijn.
Dus qua reputatie geef ik je een 7/10

Totale Score:

6,5 totale score.

Rate: The Dark Salvation.
 

DeletedUser73185

Guest
Mooie rate, kan ik me in vinden. Ik ben def begonnen in stambelang, vandaar pas zo laat een 2e dorpje. Heb geen PP gebruikt, dus had inderdaad een slow start.

Bedankt in ieder geval!
 
Reactiescore
656
Here we go dan, normaal gesproken enkel een lezer op het AF. Zal m'n mond ook eens open trekken :)

Oink-Oink, eens kijken wat je in je mars hebt.

Punten:

4952668457140224.png


De nr. 1 van de wereld met 443.551 punten. Een mooie prestatie tot noch toe. Gezien je ODA heb je je huidige dorpen niet in je schoot geworpen gekregen, maar hier als een echte TW'er voor gestreden. Je hebt 3 dorpjes verloren, deze vrij snel weer terug gepakt. Je zult er vast wat PP in hebben gestopt, maar niet abused. Je farmstats spreken in deze voor zich, met 35x RVDD en 35x PVDD op je naam, ben je zeer actief en werk je onwijs hard voor je GS. Wat mij betreft sta je momenteel zeer terecht op de 1e plek. Ben echter wel benieuwd naar je verdere skills, buiten de uren die je erin stopt. 9/10

ODA/ODD/OSDD:

Laten we deze in 3 etappes maken, beginnend bij de ODA.

ODA: Met een ODA van 943.286 ook op de eerste plek van de wereld. Zoals hierboven al gezegd, werk je zeer hard op je account. Je hebt meer dan genoeg troepen gesloopt om je dorpen binnen te halen. 9/10
ODD: 92.023, rang 176. Je zult af en toe een scoutje en een dingetje hebben vermoord, maar mensen zullen eerder bang voor je zijn dat dat ze daadwerkelijk je ODD omhoog pompen. Weinig te verduren gehad. Is weinig over te zeggen. 6/10
OSDD: 68.946, rang 51. Je staat klaar voor je stam Run. Zij hebben echter ook nog niet echt massale aanvallen te verduren gekregen. Een gemiddelde rang, dus een gemiddeld cijfer: 7/10

9+6+7 = 22 / 3 = 7,3

Ligging:

5711314535317504.png


Je hebt groeimogelijkheden naar oost, zuid en noord. Oost zal wat lastiger worden, aangezien je door Trains heen zal moeten, richting de rim zal dus de makkelijke uitweg zijn. Je hebt een leuk front met Trains, goede safe-zone en weinig dreiging vanuit het zuiden. Je kunt alle kanten op, dus een heerlijke ligging. 9/10

Stam:


» Run!. Een onzichtbare stam waar we eigenlijk nog nooit iets van gehoord hebben. Begonnen met 17 leden, zijn er 2 weg door overnames van andere stammen, wat vroeger in de wereld. Lijkt me een compact stel, al denk ik dat de gehele stam leunt op de rug van Oink-Oink. Geen idee of er potentie in de spelers van Run zit, al hebben ze een mooi cluster met een heel raar vlekje dat van hun cluster verwijderd is. 5e op de stammenranglijst, 3e op de OD ranglijst. Ziet er goed uit, al komen deze stats met name door Oink-Oink. Ik hoop binnenkort eens wat van ze te kunnen zien, ben zeer benieuwd! Voor nu een 6,5/10.

Reputatie:

Nog nooit van je gehoord, ook nog nooit van het account Oink-Oink gehoord. Ik ga je reputatie dan ook enkel baseren op TW-stats. Je bent vrijwel iedere wereld gestart sinds W38. Nergens heel ver gekomen, W52 was je grootste prestatie met 152k punten en 21 dorpen. Niet heel denderend dus, al wil dit natuurlijk niets zeggen. Ik oordeel niet over je verleden, geef een gemiddeld cijfer. 7/10

9 + 7,3 + 9 + 6,5 + 7 = 38,8 / 5 = 7,8

Mooi cijfer, dikke voldoende. Ga zo door en we zullen hopelijk meer van je horen!

Als jullie zin hebben, rate mij: KleintjeCaro.

Dank u voor de leuke rate <3.
 

DeletedUser73185

Guest
Mijn 2e rate ooit, here we go:

The Dark Salvation

Punten:

5741343000494080.png


Nummer 7 van de wereld. 351.806 punten en rang 7. Ziet er goed uit. Voor zover ik kan zien ook geen interns. Wel 3 BB-dorpen geëdeld, 2 in het begin van de wereld. Zal waarschijnlijk zijn geweest om je cluster tezijnertijd te dichten. Derde BB-dorp was 8,8k punten, dus ik begrijp goed dat je die gepakt hebt. Verder zit je niet stil, je groeit lekker gestaag en hebt op 15/16 maart 6 dorpjes van WilfredoS gepakt. Aan je ODA te zien was dit geen intern, dus dat heb je lekker gedaan. Ik vind je plaatje ook mooi, altijd een pluspuntje :). 8/10

ODA/ODD/OSDD:

Zoals m'n eerste rate, doen we dit in 3 kopjes.

ODA: Rang 21 met 499k ODA. Ziet er goed uit. Je hebt moeten vechten voor je dorpen en dit heeft uiteindelijk geresulteerd in een 7e rang op de wereldranglijst. Je staat nu ook al bijna een week stil qua ODA, we zullen dus wel iets van je kunnen verwachten als Trains zijnde denk ik. Kom maar op! 8/10

ODD:
Rang 392 met 60.608 ODD. Je hebt wel wat kleine aanvalletjes weten af te staan, maar niets om echt bang van te worden. Laten we hopen dat je binnenkort je defskills mag laten zien. Voor nu, 6/10.

OSDD: Rang 15 met 139.799 OSDD. Een echte stamspeler. Je stuurt OS waar nodig en zult hoogstwaarschijnlijk ook een VV draaien als mensen even niet kunnen. In het begin van de wereld is OSDD van 140k zeer netjes. 8,5/10

8+6+8,5 = 22,5 / 3 = 7,5.

Ligging:

5923234731261952.png


Geel = TDS.
Blauw = Royal.
Roze = Trains
Groen = Omnia.

Middenin de core, wat positief, maar ook negatief kan uitpakken. Je hebt wel groeimogelijkheden, voornamelijk naar het westen/zuidwesten. Je zult even door Trains heen moeten, maar daarna heb je ruimte genoeg. Geen verkeerde ligging, en al helemaal geen directe dreiging. Ik verwacht dat je het nog wel een lange tijd uit zal houden. Tenslotte is je cluster goddelijk, zo in de core lig je hier zeer sterk mee. 7,5/10

Stam:

6614141960978432.png


De stam Royal, een van de jongste stammen van de huidige top 5. Als je op de kaart bij ligging kijkt ziet het er niet heel goed uit. Zeer verspreid, wat iedereen uiteraard een hoop groeimogelijkheden biedt. Het duurt echter wel een tijdje voor je bij elkaar bent met OS. Nu scheelt het een hoop dat jullie een leuke MB-stam hebben, genaamd Loyal. Deze dichten een hoop gaten. Ook ben je leider van de stam Royal. Aangezien er nog niet echt stamacties zijn geweest (wat kleine vanochtend, maar niets waar we nachten van wakker liggen), durf ik verder niet echt een uitspraak te doen over de toekomst van Royal. Als ik alleen kijk naar de ligging van deze stam, zie ik de toekomst niet heel rooskleurig in. Als we echter verder gaan kijken naar de spelers in de stam, denk ik dat we nog een hoop kunnen verwachten. Dit zal de tijd moeten laten zien. 7/10

Reputatie:

Ik ken je niet of nauwelijks. Intern heb ik echter vernomen dat je een eerlijke speler bent, wat heel TW op prijs zal stellen. Ik zet niet de hele conversatie op het AF, deze pic zegt wat mij betreft genoeg.
6285741379551232.png

Zoiets doorsturen naar de leiding van je vijand vind ik een heel netjes iets. In het openbaar, bedankt hiervoor. :) 8/10

Conclusie:

Een potentiële top-5 speler. Groeimogelijkheden naar het westen, verkrijgt z'n dorpen op een harde, maar eerlijke manier (Niet/nauwelijks internen). Lijkt me een goede leider en een leuke speler om stamgenoot van te zijn.

Totaalscore:

8+7,5+7,5+7+8 = 38 / 5 = 7,6

Volgende mag Soaleban raten. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56689

Guest
Zo, ik zal het dan maar eens op me nemen om Soaleban te raten. Laten we bij het begin beginnen.
Profiel:
eR6ZG58.png

Valt niet zoveel op aan te merken. Mooi plaatje, cleane profieltekst. Zou je persoonlijk aanraden om 'To The' zonder hoofdletters te schrijven, maar dat is allemaal gemierenneuk. Nette farmscore, geeft aan dat er veel activiteit is en dat de spelers niet vies zijn van de minder leuke delen van Tribal Wars. Puntje voor dedication dus! (Mocht je alleen spelen, extra kudos)

Punten:
Afbeeldingen zijn live, dus mischien zie je iets anders dan ik, toen ik deze review gaf.
2132212

Net puntenaantal, zoals het de nummer twee van de wereld betaamt. Het lijkt er echter wel op dat je koning van de interns bent. Zo is bijvoorbeeld het tweede dorp dat je hebt gepakt een intern geweest. Dit heeft uiteraard geleid tot een goede start. Het is daarna echter niet opgehouden: tussen 1 maart en 15 maart heb zo'n 90% van je nieuwe dorpen geinternd (<- klik). Het is natuurlijk geen schande om te internen, maar ik krijg wel het gevoel dat je het erg makkelijk hebt gehad in het begin. Dit waren, volgens mij, ook de momenten waarop je bovenaan de ranglijst stond, en dat is geen wonder met dit soort statistieken.
Gelukkig zijn er ook positieve punten: het lijkt erop dat je in de dagen na 15 maart wel volop in de aanval bent geweest en de eerste mass hebt gepland (en succesvol afgewerkt). Bovendien pak je vrijwel nooit barbarendorpjes (2 in totaal). Kortom: hoog, maar tot voor kort onverdiend...
6

OD
Zal hier het algemene format aanhouden en het lekker splitsen.
ODA
2132212

(rank 5).
Zoals hierboven vermeld, zeer weinig tegenstand gehad en koning van de interns gespeeld, tot de 18e van maart. Zoals ook duidelijk in het plaatje daar volop voor gegaan, en daar een mooi tiental dorpen aan overgehouden. Zeer goede aanval dus. Het lijkt erop dat je het dus wel degelijk over aanvallende capaciteiten beschikt, maar zo niet nodig hebt gehad. Nu je weer anderhalve week vrijwel stilstaat qua ODA, kan ik niet anders dan hopen dat er iets moois aankomt! Kortom, je ODA was aan de lage kant, maar dit heb je gelukkig deels goedgemaakt met een mooie aanval. Laten we hopen dat je doorgaat zo!
6.5

ODD
2132212

(Rang 1036!!!)
Zelfde verhaal als hierboven: weinig te verduren gekregen tot de massa-aanval, waarin ik schat dat je één clear op je donder hebt gekregen die je succesvol hebt geblockt. Het zou natuurlijk kunnen dat je heel goed bent in alleen edels snipen, maar dat gevoel krijg ik niet. Is momenteel dus aan de lage kant en toont aan dat je nog niets te verduren hebt gehad. Ik kan lastig inschatten of dit geluk is geweest, of dat het aan andere factoren ligt, dus ga je er geen onvoldoende voor geven. Het is wel echt laag voor de nummer 2 van de wereld.
5.5

ODS

2132212

Precies hetzelfde verhaal als hierboven: vrijwel niets gedaan tot de mass van twee weken terug. Daar wel je mannetje gestaan. Neem aan dat dit ook de reden is dat je zelf uit de vuurlinie bleef. Al met al, goede score.
8

OD Conclusie

Weinig te verduren gehad, weinig aangevallen, weinig support gedaan. Maar alles veranderde toen de vuurnatie aanviel met de grote aanval twee weken geleden. Ik hoor graag wat meer details van je, maar lijkt erop dat je toen je scores fatsoenlijk hebt bijgewerkt
Totaal: 6.7

Stam

Zonder weer het verhaal hierboven te herhalen lijkt Royal een sterke en professionele stam. Goede kanshebbers om het einde van de wereld te halen, als ze bij elkaar kunnen blijven en het de komende tijd kunnen overleven. Ik heb daar het volste vertrouwen in!
8.5

Ligging
Dan nu het belangrijkste, met het oog op de toekomst:
TP0jhf8.png

Zoals iedereen kan zien bestaat je cluster uit twee delen: een veilig deel van waaruit je met wat moeite naar het zuid-oosten kan edelen om uit te bouwen. En een gevaarlijk deel, waarmee je een front vormt met Trains en nauwelijks uitbreidingsmogelijkheden hebt.
Het lijkt me niet het fijnste cluster om te hebben en ik vrees ook dat je het op termijn erg lastig gaat krijgen, zo ingesloten door je eigen stam en Trains.
6.5

Reputatie

Van de posts die ik gelezen heb, lijk je me wel gezellig. Ken verder noch de spelers, noch het account aangezien ik de afgelopen twee jaar nauwelijks heb gespeeld, dus ik blijf hier lekker neutraal.
7.5

Conclusie

Hoewel je het in het begin erg makkelijk hebt gehad en veel hebt geinternd, heb je onlangs laten zien dat je wel dergelijke mooie dingen kan creëren. Je ligging is op dit moment niet optimaal, maar een goede speler weet daar wel mee om te gaan. Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen!

35.2/5=7.1

De volgende mag King of pvm raten, aangezien die mijn eigen start met een hopeloos mooie trein om zeep heeft geholpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19709

Guest
Wie the void rate mag 2 spelers kiezen die ik zal raten :)
 
Bovenaan