Einde Wereld Award (vernieuwd)

Reactiescore
94
De beste leider: Koen, hij heeft in het begin enorm veel gedaan voor Crows en ook voor Met Ui. En was diplomatisch sterk.
Meest Capabele Accountverne*ker (Martijn weg laten aub): Kayo en Thomas van The Muppet Show, wekte hoge verwachtingen en uiteindelijk hebben ze geen ene kut uitgevoerd. Waren te beroerd om überhaupt clears te sturen of te deffen en hebben TMS echt verneukt. Waren zelfs zo demotiverend dat de andere twee co's stopte. Niet dat ze niet konden want ze waren er altijd op skype, maar deden gewoon niets. Well played!

Ondanks dat mijn inbreng op w49 op Summervibes, TMS en ook in Ui vrijwel nihil was en ik zeker geen goede dingen heb laten zien kom ik hier toch echt wel even op reageren. TMS heeft elke massa op Hols mee gedaan, één keertje wel een middag te laat, met telkens dorpenwinst als resultaat. Van onze 250 a 300 def stond tot wij zelf een groot front kregen minstens 80% uit bij dat ene lang gestrekte account van Andre en bij Lintouchable. Volgens mij zijn wij nooit gevraagd om clears buiten de stammassa's om te sturen.

Dat ik niet heb gedeft is zeker waar. Ik heb op Summer nog wel wat motivatie gehad, maar als ik in een stam zit waar het niveau om te janken is, de sfeer kut en ik zo veel kritiek kreeg door een goedbedoelde NAP te hebben afgesloten met een gebande vijand, Azhran, is het voor mij klaar. Heb vanaf dat moment, zes december volgens mij, niks meer gedaan. Toen ik enkele dagen later een weekje naar Engeland was en ik terug kwam met het account onder vuur en de eerste dorpen achter de linies al verloren heb ik niet eens meer moeite gedaan, focus me dan liever op mijn nieuwe wereld. Dat Kayo daar ook geen werk meer in stak snap ik volkomen. Hij was de enige reden dat ik überhaupt nog logde op die wereld, en zelfs hij had geen motivatie. Betreft het stoppen van de co's is de blame inderdaad grotendeels bij ons te leggen, met mij in het speciaal. Je vergeet overigens wel te vermelden dat zij mede stopten omdat zij na een dagje al wel doorhadden dat het niveau in UI ver ondermaats was.

Leiding UI was stukken beter dan het niveau, maar alsnog ondermaats. Dat was wel te zien in de gesprekken met Fide waar leiding Fide weigerde nog te praten met jou & Koen. Ook binnen UI zorgde de leiding niet voor de nodige stimulans en het inzicht waardoor de resultaten wellicht iets minder slecht zouden zijn, al is dat zeker niet enkel op de leiding af te schuiven.
 
Reactiescore
604
Dé verrassing van W49 (Speler/actie): Et Murus Magnificum, Wesley en Sean waren voor mij onbekende en voor wesley was W49 zijn eerste "echte" wereld en heeft laten zien een goede speler te zijn en een heeft uiteindelijk een mooi account opgericht.

Thanks man! Deze wereld heb ik ook echt veel geleerd :p
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Dat ik niet heb gedeft is zeker waar. Ik heb op Summer nog wel wat motivatie gehad, maar als ik in een stam zit waar het niveau om te janken is, de sfeer kut en ik zo veel kritiek kreeg door een goedbedoelde NAP te hebben afgesloten met een gebande vijand, Azhran, is het voor mij klaar. Heb vanaf dat moment, zes december volgens mij, niks meer gedaan. Toen ik enkele dagen later een weekje naar Engeland was en ik terug kwam met het account onder vuur en de eerste dorpen achter de linies al verloren heb ik niet eens meer moeite gedaan, focus me dan liever op mijn nieuwe wereld. Dat Kayo daar ook geen werk meer in stak snap ik volkomen. Hij was de enige reden dat ik überhaupt nog logde op die wereld, en zelfs hij had geen motivatie. Betreft het stoppen van de co's is de blame inderdaad grotendeels bij ons te leggen, met mij in het speciaal. Je vergeet overigens wel te vermelden dat zij mede stopten omdat zij na een dagje al wel doorhadden dat het niveau in UI ver ondermaats was.

Wat zeer gewaardeerd werd, en nog steeds gewaardeerd wordt. Ondanks dat de ban eigenlijk wel terecht was #blameRolf #wasntme
 

DeletedUser65908

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Het account dat in mijn ogen het beste account is (niet speler) is een account dat lang op eigen benen heeft moeten staan en vele vijanden van zich heeft moeten afweren. DIt in combinatie met tegenaanvallen en een van de meest bepalende accounts van de wereld te worden. Ik heb het niet over holsappel maar over The age of nobility

Beste Gestopte Speler:
Bij lange na weet ik niet welke mensen er allemaal op deze wereld gespeeld hebben en wie er gestopt zijn. Zeker binnen met ui heb ik geen idee over de stand van zaken binnen de stam. Maar deze award zal ik dan geven aan michiel (pathos) (of hij is rete inactief wat ook voldoet in mijn ogen).

Beste Stamspeler: De beste stamspeler voor mij deze wereld is tasmaniandevil geweest, samen hebben we het noordelijke deel van de wereld veroverd en hebben elkaar altijd de ruimte gegeven die de ander nodig heeft gehad. Verder probeerde we elkaar altijd waar we konden te helpen en dit heeft beide accounts ver weten te brengen.
Wie was de grootste ego van W49?: Savior, yep savior
Gezelligste speler: Max p
Beste Stam: fide
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Toku, ruthless, heisem, act of divinity, Mijn beste mates op de wereld van tamanian
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Koester geen wrok in het leven
De meest Faire Speler: Niemand speeld 100% fair en iedereen zoekt altijd de grenzen op in de regels. dus in theorie is de meest faire speler de speler die de minste afspraken maakt
De meest unfaire speler:
De Beste / leukste actie: Elke rover die ik haalde
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Het toelaten van de DODODO leden in met ui waarbij ze 1 oud stamgenoot gewoon lieten zitten
Met wie had je zeker W49 willen afsluiten: Alle gestopte co's van me
De beste aanvaller: Luuk en joost
De slechtste aanvaller: sixteen (alles op 1 dorp gooien gaat echt niet werken)
De beste verdediger: Lauw
De slechtste verdedigerr: Bartjuhh
De beste vv'er: niet echt vv's nodig gehad op me eigen account maar ik zou Timo altijd met me account toevertrouwen
De grootste noob / faler: Bartjuhh
Grootste Faalstam: met ui
Dé verrassing van W49 (Speler/actie): Het lange volhouden van Age of nobility
De beste leider: timo
De slechtste leider:
Wie heeft op W49 jouw respect nu echt verdiend:
Wie was volgens jou de beste forumposter van W49?:
Wie was volgens jou de slechtste poster van W49?:
Welke spelers hebben op W49 het beste in jou naar boven kunnen halen? Medespelers van slash, JH, en timo (act)
De grootste spammer: Azrahn
Wat heb ik zelf voor W49 betekend: Wat ik op deze wereld bereikt heb is: het neerzetten van een van de grootste accounts van de wereld door hard te werken. maar vooral van een account dat compleet safe lag en zelf niet veel kon bereiken een succes laten worden. Dit heb ik gedaan met behulp van medespelers en de vrijheid die ik kreeg van de eigenaar die mij vertrouwde in de keuzes die ik wou maken. Hierdoor heb ik een succesvolle jump kunnen realiseren en gezorgt dat het account niet een compleet safe account zou worden en eventueel later intern.
Wie was de grootste nerd van je stam: Max (hij heeft zelfs 4 ogen)
Wie is de knapste van je stam (Inge weg laten aub): De bespeelster die co speelt bij me op het acc
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W49 opnieuw spelen: Meteen weer weggaan toen ik nog kans had
Meest Hersenloze ODA-geiler: Tokublabla ywatte?
Meest Capabele Accountverne*ker (Martijn weg laten aub): (insert runner name)
Beste Oorlog: Fide vs turkije (rutte vs Erdogan is hierop het vervolg)
Beste Farmslaaf: Ikzelf....
Beste Troll Ingame:
Beste manier voor Emile om af te vallen: De Eiffeltoren met de trap oplopen en er dan parkour-stijl in laten klimmen tot hij een fout maakt.
Knapste moeder (gedraag je Melvin): elke milf
 
Reactiescore
3.457
Ik ga hier heel eerlijk in zijn, als de waarheid hard aankomt, sorry dan


Beste Stamspeler:
Hij heeft veel meer betekend en dan spreek ik vanuit mijn account en namens mijn team. Zonder hem was ik nooit zo ver gekomen en dat moet je er voor over hebben als stamgenoot. Zij hebben natuurlijk veel gemeen met Savior, zoals VV's draaien, clears sturen etc. Maar ik vind dat je niet iemand hiervoor kan bestempelen als beste stamspeler. Want hoort een stamspeler juist geen VV te draaien als het moet en hoort een stamgenoot geen clears of deff te sturen als het moet? Waarom dat iedereen hier deze voorbeelden pakt snap ik totaal niet. En sowieso al niet Savior.
Like, Savior is iedereen zijn buurman ofzo? Savior heeft zodanig meer gedaan dan jouw buurman? Nah voor mij niet. Toku heeft veel en veel meer gedaan voor ons dan wie dan ook, punt.

De beste vv'er:
Wat bedoel je zelfs met beste vv'er? :^)
Savior, omdat zij het meeste VV's hebben gedaan en ook gewoon zoals het hoort :)

De beste leider:
David, omdat ik gewoon vind en weet dat hij het meeste heeft gedaan voor ons, maar ik denk ook voor iedereen hier in Fide. En ja ook Timo en Michiel ofcourse. Ik heb Fabian gewoon niet veel zien doen, behalve interne gesprekken voeren met Dick.

Ik wil hier heel even op inhaken.
Tuurlijk hoort het erbij als echte stamspeler om je clears te doneren en vv te draaien,helemaal mee eens,en toch wil ik iets kwijt.

Er zijn tijden geweest in Fide dat het verre van goed ging,spelers werden minder actief of stopte zelfs terwijl er behoorlijk wat massa's en blitzen werden uitgevoerd door Met Ui,vooral de activiteit in de weekenden was echt dramatisch!
Dat heeft toch behoorlijk lang geduurd en Fabian heeft de zweep erover gegooid om de stam weer op de rit te krijgen.
De vv's werden 3 van de 4 keer opgevangen door Daniel en Fabian en in mindere mate door mij,dagen dat we 3 of 4 vv's hadden waren geen uitzondering,we werden zelfs al bestempeld door Steven als zijn nieuwe co's.

Elke dag vv draaien om de stam draaiende te houden in deze moeilijke tijd van Fide die iedereen schijnbaar glad vergeten is.
Op een gegeven moment werd het ons niet meer gevraagd maar werden de vv's zonder bericht gedropt bij Savior want ach,die pakte toch wel de vv aan.(tot vorige week nog gebeurd btw)

We hebben dat ook altijd zo goed mogelijk proberen te doen.

Om nu te moeten lezen in dit lijstje dat het heel normaal is om vv te draaien als je een stamspeler bent en dat jullie niet snappen dat Savior als beste stamspeler/account wordt vernoemd ,dan komt dat best hard aan ,subtiel gezegd.
En dat je Fabian niet veel heb zien doen? WUTT!!!!!! Leefde jij onder een steen ofzo?

Laten we eerlijk blijven,jullie als stam/wereld hebben ons verkozen als beste spelers/account van 2016,dat hebben we echt niet zelf gedaan.
Dat jullie daarop terugkomen boeit mij helemaal niets,maar om ons min of meer een sneer te geven dat vv draaien heel normaal hoort te zijn?Hallo?
Daniel draaide ELK weekend meerdere vv's van accounts die onder vuur lagen,Fabian die onder school en werktijd tijd en daarna in zijn eigen tijd zoveel mogelijk vv's aannam om de verliezen zoveel mogelijk te beperken,is dat normaal?
Nee kan ik je zeggen dat betekent dat het toppers zijn die echt voor de stam gaan.

Ik persoonlijk vind het heel jammer dat dit zo snel vergeten is nu ineens de wereldwinst in zicht is,beetje boel hypocriet ook om zulke opmerkingen te maken.

Toevallig zijn Daniel en Fabian mijn co's,maar ik had dit ook zeker aangehaald als het andere spelers waren.
Ben echt niet uit naar een nikszeggende award of een billenliklijstje maar iets meer respect naar mijn co's had wel op zijn plaats geweest.

In de stamchat een discussie moeten lezen of Savior uberhaupt wel eens een massa heeft moeten deffen en dat wij wel heeeeel gemakkelijk de wereld zijn doorgerolt,dat het vv draaien allemaal wel mee viel...gadverdamme wat een domper.

En tuurlijk waren er meerder spelers die vv draaide,we noemen een Luuk,Joost,Dylan oa..
Iets meer respect graag voor deze mensen en ga dit niet als een vanzelfsprekendheid zien...

Om maar met je eigen woorden te eindigen: als de waarheid hard aankomt, sorry dan


Inge
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
inge, wring je tapon uit en ga weer slapen.
 

DeletedUser

Guest
In mijn lijst ben ik zowel kritisch naar Savior als dat hen ere toe komt. Verder is er voor mijn account zeer minimaal VV gedraaid, dus ik weet dat het niet over mij gaat. ^^ Ben het er mee eens dat we mensen nu niet een trap na hoeven te geven op welke manier dan ook. Misschien Alexander, maar die jongen weet gewoon niet beter. Lost cause.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil hier heel even op inhaken.
Tuurlijk hoort het erbij als echte stamspeler om je clears te doneren en vv te draaien,helemaal mee eens,en toch wil ik iets kwijt.

Er zijn tijden geweest in Fide dat het verre van goed ging,spelers werden minder actief of stopte zelfs terwijl er behoorlijk wat massa's en blitzen werden uitgevoerd door Met Ui,vooral de activiteit in de weekenden was echt dramatisch!
Dat heeft toch behoorlijk lang geduurd en Fabian heeft de zweep erover gegooid om de stam weer op de rit te krijgen.
De vv's werden 3 van de 4 keer opgevangen door Daniel en Fabian en in mindere mate door mij,dagen dat we 3 of 4 vv's hadden waren geen uitzondering,we werden zelfs al bestempeld door Steven als zijn nieuwe co's.

Elke dag vv draaien om de stam draaiende te houden in deze moeilijke tijd van Fide die iedereen schijnbaar glad vergeten is.
Op een gegeven moment werd het ons niet meer gevraagd maar werden de vv's zonder bericht gedropt bij Savior want ach,die pakte toch wel de vv aan.(tot vorige week nog gebeurd btw)

We hebben dat ook altijd zo goed mogelijk proberen te doen.

Om nu te moeten lezen in dit lijstje dat het heel normaal is om vv te draaien als je een stamspeler bent en dat jullie niet snappen dat Savior als beste stamspeler/account wordt vernoemd ,dan komt dat best hard aan ,subtiel gezegd.
En dat je Fabian niet veel heb zien doen? WUTT!!!!!! Leefde jij onder een steen ofzo?

Laten we eerlijk blijven,jullie als stam/wereld hebben ons verkozen als beste spelers/account van 2016,dat hebben we echt niet zelf gedaan.
Dat jullie daarop terugkomen boeit mij helemaal niets,maar om ons min of meer een sneer te geven dat vv draaien heel normaal hoort te zijn?Hallo?
Daniel draaide ELK weekend meerdere vv's van accounts die onder vuur lagen,Fabian die onder school en werktijd tijd en daarna in zijn eigen tijd zoveel mogelijk vv's aannam om de verliezen zoveel mogelijk te beperken,is dat normaal?
Nee kan ik je zeggen dat betekent dat het toppers zijn die echt voor de stam gaan.

Ik persoonlijk vind het heel jammer dat dit zo snel vergeten is nu ineens de wereldwinst in zicht is,beetje boel hypocriet ook om zulke opmerkingen te maken.

Toevallig zijn Daniel en Fabian mijn co's,maar ik had dit ook zeker aangehaald als het andere spelers waren.
Ben echt niet uit naar een nikszeggende award of een billenliklijstje maar iets meer respect naar mijn co's had wel op zijn plaats geweest.

In de stamchat een discussie moeten lezen of Savior uberhaupt wel eens een massa heeft moeten deffen en dat wij wel heeeeel gemakkelijk de wereld zijn doorgerolt,dat het vv draaien allemaal wel mee viel...gadverdamme wat een domper.

En tuurlijk waren er meerder spelers die vv draaide,we noemen een Luuk,Joost,Dylan oa..
Iets meer respect graag voor deze mensen en ga dit niet als een vanzelfsprekendheid zien...

Om maar met je eigen woorden te eindigen: als de waarheid hard aankomt, sorry dan


Inge

Ik heb die tijden dan helaas niet meegemaakt of ik was er dan om één of andere reden niet. Ik heb puur het lijstje gemaakt dat gebaseerd is rond mijn opinie en van wat ik wist. Helaas ben ik niet iemand dat vaak op Skype of op het AF hangt.

Een reactie vanuit Savior had ik al wel verwacht van mijn lijstje, daarom dat ik niet voor niets al heb gezegd dat de waarheid soms hard aan kan komen. Je hebt dan ook alle recht om zoiets terug te zeggen, maar weet toch dat ik me daar totaal niet op aangesproken voel.

Je hebt helemaal gelijk, het kan zijn dat Fabian en Daniël dagen, weken of zelfs maanden VV hebben gedraaid voor Fide en ook jij hoor. Ik respecteer dat ten aller zeerste. Maar voor onze account was dat niet en dan mag ik best vertellen dat ik jullie gewoon niet als beste speler bestempel. Kijk, als daar iets over te zeggen valt dan moet daar altijd worden over gediscussieerd in de stamchat of waar dan ook. Maar het is ook altijd dat het vanuit onze kant toegeven toegeven toegeven is en dat het vanuit jullie kant niet zo is. Het is gewoon een feit dat jullie niet de beste zijn als het gaat om kritiek ontvangen en overdrijven is zeker een vak.

Ik heb inderdaad Fabian aangesproken over zijn leidinggevende rol, maar ik was daar verder gewoon beleefd over. Het lijkt mij gewoon dat je als leider en als leidersaccount ook aan de regels moet houden, maar dan kreeg je als antwoord. "Wat maakt het uit, wij zijn de beste account, wij farmen het meest, groeien het snelst en hebben de meeste offensieve troepen" om het maar overdreven en concreet te omschrijven.

Regels zijn er om aan te houden en als je die als lid overschrijd, dan kan daar over gepraat worden. Maar ik vind het gewoon niet kunnen dat je dat als leider op je eigen account doet en "zogenaamd kritiek" van je stamgenoten negeert en alsmaar door blijft gaan met het overtreden van regels. Sorry hoor. Maar dan is het zeker terecht in mijn ogen jou als slechte leider te bestempelen.

Maar dan krijg je als antwoord: "wij zitten er maar 5% overheen" "Wij zitten maar 5 velden over onze edellijn heen"
Dan kan je net zo goed gewoon alle regels afschaffen en als een stel hersenloze schapen rondrennen. Want het zijn toch maar een paar regels die niet zo belangrijk zijn hè. En wat was het gevolg? Andere leden gingen te offensief, deff te kort bij Hols en Age. Andere leden gingen over hun edellijnen heen, noem maar op. Maar ja als daar iets over gezegd werd, dan was het "Kritiek"
 
Reactiescore
3.457
Goed,ik zal maar weer een rea geven he?:D

Seio zegt: Een reactie vanuit Savior had ik al wel verwacht van mijn lijstje, daarom dat ik niet voor niets al heb gezegd dat de waarheid soms hard aan kan komen. Je hebt dan ook alle recht om zoiets terug te zeggen, maar weet toch dat ik me daar totaal niet op aangesproken voel.

Wat ik al eerder zei,ik geef weinig om lijstjes Jia,jij geeft aan dat je Toku de beste speler vind en dat ben ik helemaal met je eens!

Seio zegt: Je hebt helemaal gelijk, het kan zijn dat Fabian en Daniël dagen, weken of zelfs maanden VV hebben gedraaid voor Fide en ook jij hoor. Ik respecteer dat ten aller zeerste. Maar voor onze account was dat niet en dan mag ik best vertellen dat ik jullie gewoon niet als beste speler bestempel.

Begrijp ik nu goed omdat wij geen vv voor Talisman hebben gedraaid wij geen goede stamspeler zijn?Duidelijk heur.

Seio zegt: Maar het is ook altijd dat het vanuit onze kant toegeven toegeven toegeven is en dat het vanuit jullie kant niet zo is. Het is gewoon een feit dat jullie niet de beste zijn als het gaat om kritiek ontvangen en overdrijven is zeker een vak.

Mwa denk dat dat best meevalt,wij kunnen alleen niks met beschuldigingen die nergens op gebaseerd zijn,ik noem:
-Savior speelt volgens mij 70% off!! Als wij dan de vv wilde geven om te laten zien dat dat absoluut niet aan de orde was dan wisten jullie altijd zo enorm te konkelen dat het altijd wel op een pittige discussie uit liep ja.
Of dat wij clears zouden achterhouden zodat we stiekem nog konden farmen terwijl er een massa bezig was...dat zijn groep 3 gesprekken Jia,en ja logisch dat wij daar niet echt liefelijk op in gaan.

Seio zegt: Ik heb inderdaad Fabian aangesproken over zijn leidinggevende rol, maar ik was daar verder gewoon beleefd over. Het lijkt mij gewoon dat je als leider en als leidersaccount ook aan de regels moet houden, maar dan kreeg je als antwoord. "Wat maakt het uit, wij zijn de beste account, wij farmen het meest, groeien het snelst en hebben de meeste offensieve troepen" om het maar overdreven en concreet te omschrijven.

Zeker overdreven,wat nog het mooiste is dat het account wat jij als beste account bestempeld daar mee begon,gezonde concurentie was dat,maar toen was jij zeker ook niet actief in de chat?:redface:

Seio zegt:Regels zijn er om aan te houden en als je die als lid overschrijd, dan kan daar over gepraat worden. Maar ik vind het gewoon niet kunnen dat je dat als leider op je eigen account doet en "zogenaamd kritiek" van je stamgenoten negeert en alsmaar door blijft gaan met het overtreden van regels. Sorry hoor. Maar dan is het zeker terecht in mijn ogen jou als slechte leider te bestempelen.

Maar dan krijg je als antwoord: "wij zitten er maar 5% overheen" "Wij zitten maar 5 velden over onze edellijn heen"
Dan kan je net zo goed gewoon alle regels afschaffen en als een stel hersenloze schapen rondrennen. Want het zijn toch maar een paar regels die niet zo belangrijk zijn hè. En wat was het gevolg? Andere leden gingen te offensief, deff te kort bij Hols en Age. Andere leden gingen over hun edellijnen heen, noem maar op. Maar ja als daar iets over gezegd werd, dan was het "Kritiek"


Hier hebben wij in onze teamchat heel hard om moeten lachen:biggrin:
Laten we even terug gaan naar 21 december,op die dag besloot jij een deff inventarisatie te doen bij alle leden.
https://gyazo.com/8d0ca94fdc4bc668ba6a72162435ed44
(kuch,je zegt zelf nog dat dit geen reden is om boos te zijn of onnodige emoties te tonen?)

Wat blijkt,accounts Toku en Savior zaten net inderdaad over de 60% grens...foei!!
Voor Savior is dat natuurlijk een schande
Voor Toku natuurlijk niet want die vind jij zo goed,je was ze zo dankbaar voor alle clears die zij stuurde voor jou! https://gyazo.com/b3babb819be3a40a8785889ca18606b8
Wat een bof dat die spelers zo offensief speelde,of niet Jia?
(no offence naar de Toku spelers)

De ironie snap je hopelijk wel?

En wat was het gevolg? Andere leden gingen te offensief, deff te kort bij Hols en Age. Andere leden gingen over hun edellijnen heen, noem maar op. Maar ja als daar iets over gezegd werd, dan was het "Kritiek"

Andere leden gingen te offensief spelen ,deff tekort bij Hols en Age,dat zijn je eigen woorden hier.
Goed,laten we even terug gaan naar 21-12,je weet wel de deff inventarisatie die jij op je nam.

https://gyazo.com/2686f639af299d29064e3db50b5c8ccf
Er was dus geen deff tekort? Er waren spelers die hun deff niet efficient gebruikte of gewoon waren vergeten dat ze die deff hadden staan.
Dat was jou conclusie...ik snap dus helemaal niet waarom je wederom een sneer moet geven aan account Savior,jezelf zo enorm tegenspreken om ons maar in het verkeerde daglicht te zetten ,wordt een beetje zielig nietwaar?

Dan natuurlijk het edellijnen verhaal,zucht.
Did heeft ervoor gezorgd dat wij met een mega front kwamen te zitten omdat hun inactief waren.
Dat was niet even,nee dat was maandenlang,dus nu niet gaan mekkeren dat wij wat meer dorpen hebben gepakt ,lijkt mij logisch als je buren niet actief zijn.

En kom nu niet aan dat dit een goed voorbeeld is dat wij niet met kritiek kunnen omgaan,dat kunnen we namelijk prima mits het terecht is.
Je praat jezelf gewoon ontzettend tegen,op het forum zetten dat de stam geen deff tekort heeft maar hier op het af vermelden dat door het offensief spelen van Savior er een deff tekort is opgetreden,blij dat iedereen hier kan lezen hoe hypocriet dat is.

En nogmaals,ik deel je mening over Toku want dat zijn topspelers!
Maar val Savior niet aan over het beetje overschrijden van de off grens terwijl Toku dat ook deed
,alleen kon jij daar gebruik van maken omdat Toku hun clears doneerde aan jullie en wij ze voor andere accounts en voor ons zelf inzette.

Ik baal enorm dat wij weer in de verdediging moeten schieten,met als tegenpartij je eigen stamgenoot verdomme.......
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Inge arrogante :/ je bent niet de vrouw meer waarmee ik het bed zou delen xs
 
Reactiescore
3.576
Oneindige waardering voor de spelers die in de moeilijke tijden de vv's opzich blijven nemen!
 
Bovenaan