Golden awards

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
2 pakken halfvolle melk
12 eieren groot
Halfje bruin
1kilo witlof
1 pak jus d'orange
1 pak eierkoeken
5 kilo aardappels
1 tros bananen
2 slavinken
3 speklappen
1 pak koffie
1 fles siroop
 

Deleted User - 487776907

Guest
Lekker nederlands lijstje mearten :eek:

Probeer eens een van die nieuwe wereldgerechten, is lekker ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Das dan voor de dag erna, ik kook ook graag buitenlands als ik een goed recept kan vinden
 

Deleted User - 487776907

Guest
Bij de AH heb je nu van die groentepakketjes voor 1 geheel recept. Hoef je enkel vlees bij te kopen. Vandaag Thaise curry op, een echte aanrader al zeg ik t zelf!
 

DeletedUser69389

Guest
Willen we dat wel? Leren wat slaven eten en dat ook proeven?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Beste speler: MyMumm, want laurens.
Beste stam: R2W, want laurens.
De beste stam speler: Laurens.
Het grootste ego: Laurens.
Beste leider: Als Laurens zou leiden, Laurens.
Slechtste leider: In ieder geval niet Laurens.
Meest overschatte stam: Elke stam waar Laurens NIET in zit.
Meest onderschatte stam: Elke stam waar Laurens in zit.
Meest overschatte speler: Laurens niet.
Meest onderschatte speler: Laurens.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Laurens zeker weten, wanne pro.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die iets tegen Laurens hebben.
Mooiste spelers naam: Spelersnaam? Laurens is gewoon een mooie naam.
Mooiste stam naam: Laurens, helaas bestaat die stam niet.
Het tofste topic: GA, want Laurens veren in z'n reet proppen.
Het domste topic: Hoeveel gefarmd, want Laurens farmt niet en is dus geen onderwerp daar.
Favoriete forum poster: Dragonshield
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Mensen die denken Laurens te kunnen rekken.
Mooiste profiel foto van spelers: Laurens
Mooiste profiel foto van stammen: Laurens, als die stam bestaat.
Mooiste actie van de wereld: Defwerk van Laurens.
Meest belovende speler voor de toekomst: Het account waar Laurens speelt wint de wereld per definitie.
Meest belovende stam voor de toekomst: De stam waar Laurens in zit.
Grootste blunder: Denken Laurens te kunnen rekken, faalhazen.
Voor wie heb je nu echt respect: Geen idee, ik denk Laurens?
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Twan

Geheel objectief lijstje dit!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77817

Guest
Beste speler: FreaQshow. FreaQshow? ja FreaQshow ;). Van wat ik gezien heb binnen mijn stam en mijn omgeving, moet ik concluderen dat daar ontzettend goede spelers op spelen. Hebben een enorm tactisch inzicht, spelen aanvallend érg sterk en zetten een ontzettend goede groei neer (wel deels vanwege het feit dat ze mij 'internen' ;)).. Toch nog iets positiefs over de heren..

Beste stam: Naar mijn mening vind ik dit Zooi. Hebben niet veel leden, maar zijn toch al maandenlang erg stabiel. Intern komen er weinig problematieken naar buiten, massa's weten ze goed te doorstaan, het is wachten totdat ze een account van DS/Plop weten te knakken.

De beste stam spelers: Voor wat ik nu gezien heb vind ik Arend1000, WarMachine en enkele Zooi-leden fantastische stamspelers. Arend heeft altijd in het stambelang gedacht, bijna nooit om defence gevraagd en stond altijd voor mensen klaar. WarMachine heeft vooral defensief laten zien de stam te helpen, in de vorm van OS sturen. Grote partijen van zijn defence gingen naar de fronten. Dankzij o.a. dat account heeft AOD zo goed standgehouden tegen Plop/DS. Zonder de leave van WarMachine zou AOD niet gevallen zijn gezien het feit dat dit account een enorme def-leverancier was!
Tot slot vind ik enkele Zooi-leden ook grote kanjers, denkend aan Erpo, ItsOfficial, De Bijlstrijder, Rainbow, maar ook Gentle lid Alone On A Mission. Zij hebben, toen ik onder aanval lag van de MB's van TTTH, mij enorm goed geholpen d.m.v. VV's, toen ik niet in staat was zelf te deffen. Ze hebben dit ontzettend sterk afgewisseld en mede daardoor is de schade toendertijd beperkt gebleven :). En Alone on A Mission heeft mij geholpen toen de aanvallen van FreaQ + TTTH + MB's TTTH binnenkwamen. Uiteindelijk zei ik hem dat het kansloos was, omdat....... jullie weten wel waarom ;)

Het grootste ego: Jasper van TTTH. Dit heeft geen uitleg nodig.

Beste leider: Arend1000. Rustig, luisterend oor, genuanceerd, communicatief vermogen.. Arend had het allemaal. Arend is de bescheidenheid zelve, maar een geweldig persoon, uitstekende stamleider!

Slechtste leider: Lijken mij de leiders van Plop. Dat je zulk beleid weet te voeren en daar ook aan vasthoudt. Laag, zéér laag niveau.

Meest overschatte stam: Wop. (Al weet ik nauwelijks iets over deze stam). Groeien gestaag, soms niet eens goed en hebben behalve een massa op Mymummm niet denderend veel laten zien. Hebben een luxe positie gecreëerd doordat ze de RIM goed hebben, maar ik verwacht meer van deze stam.

Meest onderschatte stam: Gentle. Moeten nog uit hun schulp gaan kruipen. Zitten een paar goeie spelers binnen de stam. Ook van Narcos verwacht ik nog best veel. Die gaan nog mooie dingen laten zien verwacht ik.

Meest overschatte spelers: .TalkToTheHand. Elke uitleg is overbodig en er één teveel. Ook mag Captain Blue nu wat laten zien, groeien al een tijdje nauwelijks, het wordt tijd dat ze gaan knallen. Want dat hebben ze in zich!

Meest onderschatte spelers: Jeremyy34. Een geweldig stille speler, een ontzettend goede deffer. Weet de aanvallen van 2/3 spelers met eigen middelen af te weren. En dit doet hij al maanden. Slimme speler. Ook RedGeneral verdient een plekje. Stille, onderschatte speler die ontzettend goed werk verricht in het hoge noorden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Alle Zooi-spelers, Alone on a Mission, Captain Blue, iFarmAllDay.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: FreaQshow, TTTH, Shakedown, MyBae.

Mooiste spelers naam: .TalkToTheHand , Rise Like A Phoenix ? .. , Alone on a Mission en WarMachine.

Mooiste stam naam: AOD

Het tofste topic: /

Het domste topic:
/

Favoriete forum poster: DreamTeam, Conceived by Communism, TheManWithItzBlueKnife

Minst favoriete forum poster: TTTH (Jasper)

Dikste wannabe op het forum: TTTH (Jasper)

Dikste wannabe in het spel: TTTH (Jasper)

Mooiste profiel foto van spelers: RedGeneral, WarMachine, Rise Like A Phoenix ? .. , Signore Della Inferno.

Mooiste profiel foto van stammen: AOD.

Mooiste actie van de wereld: De stabacties van de MB's van TTTH en FreaQshow.

Meest belovende speler voor de toekomst: FreaQShow.
Kan nog prima doorgroeien daar in de RIM, wel zonder strijd ;), maargoed dat hebben ze aan zichzelf te danken.

Meest belovende stam voor de toekomst: Zooi.

(MIJN?) Grootste blunder: Mijn sollicitatie voor R2W/Plop.

Voor wie heb je nu echt respect: FreaQshow + WarMachine
, omdat ze R2W zijn gejoind. Pffoe, dat ze daar 'lekker zitten'.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: N.V.T.

Mvg,

Mathijs |
Rise Like A Phoenix ? ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Favoriete forum poster: DreamTeam, Conceived by Communism, TheManWithItzBlueKnife

Ow, thanks voor de nominatie. :D Nog weinig gepost hier echter.

Ben wel benieuwd naar jou lijstje. Of speel je nog te kort om hier een goed oordeel over te geven? :)

Ja, veels te kort en veels te weinig op deze wereld nog gebeurd. Kan de lijst echt niet fatsoenlijk invullen nog helaas.

Beste speler: MyMumm, want laurens.
Beste stam: R2W, want laurens.
De beste stam speler: Laurens.
Het grootste ego: Laurens.
Beste leider: Als Laurens zou leiden, Laurens.
Slechtste leider: In ieder geval niet Laurens.
Meest overschatte stam: Elke stam waar Laurens NIET in zit.
Meest onderschatte stam: Elke stam waar Laurens in zit.
Meest overschatte speler: Laurens niet.
Meest onderschatte speler: Laurens.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Laurens zeker weten, wanne pro.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die iets tegen Laurens hebben.
Mooiste spelers naam: Spelersnaam? Laurens is gewoon een mooie naam.
Mooiste stam naam: Laurens, helaas bestaat die stam niet.
Het tofste topic: GA, want Laurens veren in z'n reet proppen.
Het domste topic: Hoeveel gefarmd, want Laurens farmt niet en is dus geen onderwerp daar.
Favoriete forum poster: Dragonshield
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Mensen die denken Laurens te kunnen rekken.
Mooiste profiel foto van spelers: Laurens
Mooiste profiel foto van stammen: Laurens, als die stam bestaat.
Mooiste actie van de wereld: Defwerk van Laurens.
Meest belovende speler voor de toekomst: Het account waar Laurens speelt wint de wereld per definitie.
Meest belovende stam voor de toekomst: De stam waar Laurens in zit.
Grootste blunder: Denken Laurens te kunnen rekken, faalhazen.
Voor wie heb je nu echt respect: Geen idee, ik denk Laurens?
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Twan

Geheel objectief lijstje dit!

Was al benieuwd wie dit ging doen nu. :D
 
Bovenaan