De stop van EXiRE

Reactiescore
30
Kunnen jullie Toxandria nog herinneren? :D
 
Reactiescore
30
Speel jij nog ergens anders nu W35 afgelopen is ?
 

DeletedUser53052

Guest
Kunnen jullie Toxandria nog herinneren? :D

Jep, oude buur van me. Hebben nog samen in OdT. & Order gezeten :)
Was jij dat soms ?

En wow, de wereld is al 2 jaar dicht, wat vliegt de tijd :eek:
Jammer dat de statistiekenpagina verdwenen is :(
 
Reactiescore
30
Jep, oude buur van me. Hebben nog samen in OdT. & Order gezeten :)
Was jij dat soms ?

En wow, de wereld is al 2 jaar dicht, wat vliegt de tijd :eek:
Jammer dat de statistiekenpagina verdwenen is :(

Nee ik was toen kwakje22 :)D) ook in OdT. Tox was daar medeleider en nogal een kenmerkende speler die iedereen met zijn ''mwoehahahahaha's'' de kaart af probeerde te rossen.

Later speelde ik op Lady Luthien in Order, helaas voortijdig gestopt vanwege school. Tijd is gevlogen inderdaad. Ik zat er toevallig nog aan te denken vandaag dat volgens mij fmcedric een instructiefilmpje had gemaakt met de uitleg hoe je snel een hele berg aanvallen de deur uit kan doen. Het begon met 50 tabbladen openen :D
 

DeletedUser53052

Guest
Nee ik was toen kwakje22 :)D) ook in OdT. Tox was daar medeleider en nogal een kenmerkende speler die iedereen met zijn ''mwoehahahahaha's'' de kaart af probeerde te rossen.

Later speelde ik op Lady Luthien in Order, helaas voortijdig gestopt vanwege school. Tijd is gevlogen inderdaad. Ik zat er toevallig nog aan te denken vandaag dat volgens mij fmcedric een instructiefilmpje had gemaakt met de uitleg hoe je snel een hele berg aanvallen de deur uit kan doen. Het begon met 50 tabbladen openen :D

Ah ja, jou ken ik zeker nog wel :D En volgens mij was dat Daniël die dat filmpje had gemaakt ? Goede oude tijden :)

Nee hoor ;)
http://nl22.tribalwars.nl/stat.php (je kan van hieruit gastingang bekijken)

Pagina deed nogal vreemd gisteren, bedankt ;)
 

DeletedUser

Guest
Speel jij nog ergens anders nu W35 afgelopen is ?


Ben soort van op 44 en 45 begonnen, maar heb op het moment gewoonweg geen tijd om genoeg te loggen.
Daar de boel nu maar op grijs gezet, dus nu officieel nergens meer actief op TW. Wellicht dat ik binnenkort nog weer ergens begin, maar voor nu heb ik het te druk met mijn studie.


En dat filmpje heb ik volgens mij een keer gemaakt ja, maar dat is echt al een jaar of 4 geleden (als het niet meer is :p). Tegenwoordig zijn er al weer andere manieren om sneller je aanvallen weg te sturen. Denk bijv. aan 1command.

Maar goede oude tijd, dat zeker. Waar ze bij TFF/DomTe dachten dat ik aan het cheaten was :D
 
Bovenaan