Golden awards

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Beste speler: Team Exorsus. Bjarne&Jeroen behoren zeker tot de top van deze wereld, en Bjarne is sowieso offensief 1 van de beste spelers van deze community.

Beste stam:
Ik heb werkelijk geen idee. Op basis van kwaliteit zou ik kiezen voor Gentle. Gran heeft bewezen nog niet helemaal stabiel te zijn, DS heeft een infantiele leider en Zooi neem ik niet serieus, al zullen zij wel mee voor de eindstrijd spelen.

De beste stam speler:
Binnen Gran speelt bijna iedereen wel voor de stam. Om persé iemand aan te duiden: 3eyedraven voor het tonen van intiatieven.

Het grootste ego:
Me, Myself& I. Maar zie je mij caren?

Meest overschatte stam:
Is hier een stam overschat? Ik denk dat er weinig stammen echt overschat worden hier, iedereen trashtalkt over elkaar. :D

Meest onderschatte stam:
Wop, Gran& DS. Ik onderschat Wop overduidelijk. Zonder team Cap is die stam helemaal geen ruk waard. Gran wordt hevig onderschat door de verliezen van 1 account. Beetje overdreven als je het mij vraagt.

Meest overschatte speler:
Captain blue. Goed team, goede spelers, maar toch lichtjes overschat door het merendeel hier.

Meest onderschatte speler: -

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Captain Blue, Exorsus, Vendoux

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
The one &Frankie van zooi. Hoef die 2 naabs niet.

Mooiste spelers naam:
Geen idee, de lelijkste moet wel Mymummm zijn, wees nou eerlijk?

Mooiste stam naam:
Zooi. De stamnaam, niet de afkorting. Die is gewoon retarded.

Het tofste topic:
GA

Het domste topic:
Wereldpact, goeie ouwe tijd, triggertopic, stabbershit, hoeveel gefarmd,...

Favoriete forum poster:
Zaeres.

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste actie van de wereld:
Welke acties zijn er al geweest?

Meest belovende speler voor de toekomst:
Captain Blue mits ze zich losrukken van die bende noobs.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Gentle

Grootste blunder:
O, heb er al vrij veel gemaakt in mijn tijd op TW :D

Voor wie heb je nu echt respect:
Exorsus, mijn trouwe ex co van W36 Yoeri, echt een baas.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Bjarne, mijn team van W49.
 

DeletedUser73244

Guest
Wut, laurens en serieus op het AF? :eek:

Kort maar krachtig lijstje :)
 

DeletedUser71618

Guest
Je vergeet zelfs nog twee namen bij Exorsus die nog heel wat extra's toevoegen, waarvan eentje nog op classic 11 met je speelde. :)

Denk trouwens dat Wop je gewoon weg gaat spelen hoor!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Oja, Thomas. Ja die fucker moet maar wat meer zeggen, dan vergeet ik hem niet!

En hell no
 

Deleted User - 487776907

Guest

Meest onderschatte stam:
Wop, Gran& DS. Ik onderschat Wop overduidelijk. Zonder team Cap is die stam helemaal geen ruk waard.

Meest overschatte speler:
Captain blue. Goed team, goede spelers, maar toch lichtjes overschat door het merendeel hier.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Captain Blue, Exorsus, Vendoux

Meest belovende speler voor de toekomst:
Captain Blue mits ze zich losrukken van die bende noobs.

Zozo Lau. Doe eens gek! Over die laatste twee dingetjes. Samen nieuwe stam oprichten dan ^^?
 

DeletedUser37136

Guest
Beste speler: Team Exorsus. Bjarne&Jeroen behoren zeker tot de top van deze wereld, en Bjarne is sowieso offensief 1 van de beste spelers van deze community.

Beste stam:
Ik heb werkelijk geen idee. Op basis van kwaliteit zou ik kiezen voor Gentle. Gran heeft bewezen nog niet helemaal stabiel te zijn, DS heeft een infantiele leider en Zooi neem ik niet serieus, al zullen zij wel mee voor de eindstrijd spelen.

De beste stam speler:
Binnen Gran speelt bijna iedereen wel voor de stam. Om persé iemand aan te duiden: 3eyedraven voor het tonen van intiatieven.

Het grootste ego:
Me, Myself& I. Maar zie je mij caren?

Meest overschatte stam:
Is hier een stam overschat? Ik denk dat er weinig stammen echt overschat worden hier, iedereen trashtalkt over elkaar. :D

Meest onderschatte stam:
Wop, Gran& DS. Ik onderschat Wop overduidelijk. Zonder team Cap is die stam helemaal geen ruk waard. Gran wordt hevig onderschat door de verliezen van 1 account. Beetje overdreven als je het mij vraagt.

Meest overschatte speler:
Captain blue. Goed team, goede spelers, maar toch lichtjes overschat door het merendeel hier.

Meest onderschatte speler: -

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Captain Blue, Exorsus, Vendoux

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
The one &Frankie van zooi. Hoef die 2 naabs niet.

Mooiste spelers naam:
Geen idee, de lelijkste moet wel Mymummm zijn, wees nou eerlijk?

Mooiste stam naam:
Zooi. De stamnaam, niet de afkorting. Die is gewoon retarded.

Het tofste topic:
GA

Het domste topic:
Wereldpact, goeie ouwe tijd, triggertopic, stabbershit, hoeveel gefarmd,...

Favoriete forum poster:
Zaeres.

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste actie van de wereld:
Welke acties zijn er al geweest?

Meest belovende speler voor de toekomst:
Captain Blue mits ze zich losrukken van die bende noobs.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Gentle

Grootste blunder:
O, heb er al vrij veel gemaakt in mijn tijd op TW :D

Voor wie heb je nu echt respect:
Exorsus, mijn trouwe ex co van W36 Yoeri, echt een baas.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Bjarne, mijn team van W49.
Hoezo is Gran instabiel als (bijna) iedereen er voor de stam speelt?
 
Reactiescore
1.892
Beste speler: Er is mijn ogen nog geen enkel account geweest dat daadwerkelijk iets noemenswaardigs heeft bewezen. Ik laat deze open.
Beste stam: Gentle. Goed geclusterd, meer dan voldoende safe die zelf is opgebouwd en niet erbij is gerekruteerd. Mooi gecoördineerde stamacties. Goede offensieven op onder andere Bagagedrager. Een bekwame leiding waarbinnen voldoende ervaring aanwezig is. Ook individueel sterke spelers in haar bezit.
De beste stam speler: Hoe dit binnen de andere stammen gaat heb ik geen idee van, dus ik ga hierbij voor iemand binnen Gentle: Exorsus. Deze spelers zijn nooit te beroerd om hun stamgenoten van clears en/of def te voorzien.
Volgens mij nemen de spelers van TalkToTheHand ook wel de nodig vv's op zich naar wat ik zo heb gehoord/meegekregen.
Het grootste ego: Valt goed mee hier.
Beste leider: Bij gebrek aan beter ga ik hier voor Thorsten (Farmox). Hij heeft Cordon prima geleid tot hij het druk kreeg. Waren in Cordon voldoende uitdagingen en situaties waarin hij heeft laten zien een bekwaam leider te zijn.
Slechtste leider: Leiding GOD. Afgaan op geruchten en onwaarheden om op basis hiervan een discutabele actie te begaan. Zal me hierover verder niet uitlaten, spreekt voor zich.
Meest overschatte stam: Zooi. In verschillende stammen 'spionnen'/spelers die hen info doorsluizen. Doen hypocriete uitspraken over het PP- intern-, CF- en (onnodig) barb-edelgedrag van anderen terwijl ze het zelf ook overmatig doen (120 stuks). Ook de manier van spelen van bepaalde spelers is voor mij geen stijl als je als 'topstam' wilt worden gezien.
Meest onderschatte stam: Het blijft een aparte stam met een vreemd beleid, maar juist omdat zoveel dit vinden en ze als slecht bestempelen op basis van enkele gebeurtenissen gaat deze nominatie naar Gran/Plop. Het is zeker geen topstam maar zitten ongetwijfeld spelers in die iets kunnen, misschien nog wel meer dan in Zooi. Ook het feit dat ze niet zo goed zijn vertegenwoordigd op het AF zorgt misschien wel voor meer stabiliteit en minder externe druk. Ik denk dat Plop niet zomaar uit elkaar zal vallen en hun stempel zeker nog gaat drukken op deze wereld.
Meest overschatte speler: Mymummm (ook deels door henzelf). Laurens mag dan een goede deffer zijn, dat maakt het account niet onverslaanbaar. Ook mochten we een zeer sterke groei verwachten, aldus 1 van zijn medespelers zo'n 4 weekjes geleden. Voor alsnog heb ik die nog nergens gezien. Ook had ik toen geen recht van spreken omdat ik 'maar een 260k accountje had'. Met zulke kortzichtige redeneringen ga je het nog wel ver schoppen!
Meest onderschatte speler: NoSkillsOnlyLuck. Voornamelijk door Gran/Plop. Ik denk dat ze hier nog een zware dobber aan gaan krijgen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Buiten Gentle niet veel. Misschien nog eens met Daan van Overlord.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Niels (Rainbow), Lucas (bagagedrager), heel team Deveillance, de AF'er van The weirdness of talents, Kevin & Laurence (Mymummm), Matthijs (Shakedown) en de rest van oud GOD.
Mooiste spelers naam: Gluteus-Maximus, wie houdt daar nu niet van?
Mooiste stam naam: Et recensuit pulmentum.
Het tofste topic: Top/flopstammen. Ik kan genieten van sterke P&P, wat het meest is te vinden in dat topic.
Het domste topic: Hoeveel gefarmt. Wie houdt nu van farmen..
Favoriete forum poster: K heb deze wereld niet echt een forumposter waarvan ik echt kan genieten als die post. Ik ga hier dan maar voor Zaeres die 9/10 keren een decente post in elkaar weet te zetten. Ook lees ik Remake's posts graag.
Minst favoriete forum poster: The weirdness of talent. Komt meestal over als een ongestelde vrouw die steeds haar klaagzang moet blijven herhalen. Kortzichtige redeneringen zijn ook een specialiteit van hem.
Dikste wannabe op het forum: Qua volslagen debielen valt het hier gelukkig wel mee.
Dikste wannabe in het spel: Sorry Jeroen, er is voor deze nominatie een kandidaat met meer potentieel dan jij.
Beter gezegd: kandidaten. Deze gaat naar team deveillance, spelers die top25 onwaardig zijn. Barbs edelen, internen en 'noobs' uit hun edelgebied jagen in ruil voor clears (zodat ze door kunnen blijven internen), zijn de vlakken waarop ze met kop en schouders boven de rest op deze wereld uitsteken. Ontzettend stoer praat en misplaatste arrogante houding in pm's.
Mooiste profiel foto van spelers:
86578_large

Mooiste profiel foto van stammen:
83052_large

Mooiste actie van de wereld:
Het lozen van een zee dorpen door bagagedrager. Lucas, heel de wereld al tegen iedereen een grote mond. Maar bij de eerste situatie waarop het er echt op aankomt zelf het hardste falen.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik verwacht Exorsus nog te zien vlammen. Kwalitatief een sterk team met de nodige ervaring. Hebben een zeer constante groei laten zien, ben benieuwd of ze deze kunnen aanhouden. Tevens buren waarop je kunt vertrouwen.
Meest belovende stam voor de toekomst: AOD. Dit is een klein rimstammetje dat zich nog niet echt op de kaart heeft gezet. Als de RIM nog iets verder wordt gesecured hebben flink wat safe. Deze stam gaat nog een leuke rol spelen vermoed ik. Wel jammer dat ze nog wat worden geteisterd door een clusterfuckend Gran/Plop.
Grootste blunder: Het doodbannen van de CCCP-premade waaronder de onterechte perma ban van het account waarop ik speelde. Zonder die bans had de wereld er totaal anders uitgezien en hadden stammen zoals wop, Plop en Gentle niet eens bestaan.
Voor wie heb je nu echt respect: Thorsten, van zijn mentaliteit kunnen nog veel spelers iets leren.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: M'n medespelers Thorsten en Matthias, Bjarne voor het mede mogelijk maken van onze geslaagde rimjump, en alle spelers die Narcos hebben gestabt/genaait en daarmee m'n motivatie voor deze wereld naar een nieuw level hebben gebracht.

Nog een kleine toevoeging:
Grootste wannabe in de stamchat: Jeroen. :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Eigenlijk is mymummm wel onverslaanbaar juist doordat ik erop zit Jona. Jij zou beter moeten weten!
 

DeletedUser61134

Guest
Jonathan is gewoon minderwaardig aan Inge.
Inge is vol in de bloei, Jonathan is dor en zwart.

Ohja ik heb het over de afbeelding.
 

DeletedUser69389

Guest
Merci Jonathan, maar het is niet alsof wij al zoveel hebben gepresteerd.
 

DeletedUser74358

Guest
Je hebt eerder ondergepresteerd deze wereld inderdaad... :S

Verder kut lijst, ben helemaal geen wannabe
 
Bovenaan