Top / Flopstammen

DeletedUser72952

Guest
Act. heeft ons ook gevraagd om te joinen met als argument dat wij veel verslagen tegenstanders hebben:O

Verslagen tegenstanders: 13.524 (476.)
 

DeletedUser67464

Guest
Doet dat stelletje puntengeilerds en recruit-to-winners toch niet. Intern waren ze te bang voor een confrontatie met Modus en toen heeft de stamleiding overnight een fusie gefixt. Amateuristisch en tragisch, magoed de stam zal geen lang leven beschoren zijn als dat al de ingangsnormen zijn.

Ik zit zelf niet in de stam, maar heb wel wat berichten over en weer gelezen over het oprichtend van deze stam. Alleen deze reden voor het oprichten van de stam kon ik nog niet.

Act. heeft ons ook gevraagd om te joinen met als argument dat wij veel verslagen tegenstanders hebben:O

Verslagen tegenstanders: 13.524 (476.)

De trains leden zijn sowieso de enige leden die volgens mij allemaal geweigerd hebben om act. Te joinen
 

DeletedUser75234

Guest
Mocht je duidelijkheid willen, Under the stairs heeft achter mijn/onze rug om een nieuwe stam opgericht en daarmee mensen met hoge aantal punten uitgenodigd. Het was zijn bedoeling dat Trains er ook bij zou komen maar deze hebben geweigerd.

Wat normaal is. Het was opeens geregeld en niemand wist ervan. Het is alsof dat allemaal in 1 minuut beslist is geweest. Maar het was ook al langer duidelijk dat de leiding van ATLAS en Septem niet goed zit.

Ze hebben gewoon gerekruteerd op basis van punten. Net zoals Septem en ATLAS gingen floppen zit het er dik in dat Act. ook flopt. Maar voor ons maakt dat natuurlijk niet veel uit door onze ligging.:cool2:
 

DeletedUser67464

Guest
Wat normaal is. Het was opeens geregeld en niemand wist ervan. Het is alsof dat allemaal in 1 minuut beslist is geweest. Maar het was ook al langer duidelijk dat de leiding van ATLAS en Septem niet goed zit.

Ze hebben gewoon gerekruteerd op basis van punten. Net zoals Septem en ATLAS gingen floppen zit het er dik in dat Act. ook flopt. Maar voor ons maakt dat natuurlijk niet veel uit door onze ligging.:cool2:

Welk account speel jij dan?
 

DeletedUser76162

Guest
Mede W51 spelers storen jullie je ook aan de naam septem?
 
Reactiescore
581
Mocht je duidelijkheid willen, Under the stairs heeft achter mijn/onze rug om een nieuwe stam opgericht en daarmee mensen met hoge aantal punten uitgenodigd. Het was zijn bedoeling dat Trains er ook bij zou komen maar deze hebben geweigerd.
Ik had je voor hem gewaarschuwd en niet ten onrechte... hij zou zijn grootmoeder nog verkopen, als hij daar voordeel van zou verkrijgen.
 

DeletedUser75234

Guest
Als je nu al aangeeft dat act. zal gaan floppen wat heeft jou dan kunnen bewegen om naar die stam te gaan? Lijkt me dan toch niet dat het zin heeft om ze te joinen of zie ik een logische redenering niet?

Het leek stom om achter te blijven natuurlijk, dus heb ik de invite maar aanvaard. Ook hebben wij sowieso geen nut aan de stam op dit moment want de meeste liggen te ver weg. Zoals vele mensen doen is in zo'n vroege fase van de wereld de stam die ze joinen niet een waar ze denken de wereld mee te gaan winnen maar een om wat groepsgevoel te creëren en daarbij ook wat veiligheid te waarborgen. En dit is wat wij nu ook doen. In de stam Act zitten spelers waarvan ik weet dat ze het nog ver kunnen schoppen op deze wereld, maar ook het tegenovergestelde. Het feit dat ik denk dat het een flop wordt is omdat ik veronderstel dat de stam niet zal blijven bestaan doordat ze zo snel gemaakt was en niet 100% over nagedacht. Maar het tegendeel valt te bewijzen en als het goed uitdraait zo veel te beter! Of ze nu goed of slecht zijn, gaan floppen of winnen, gezellige personen zitten er wel in Act en dat is op dit moment voor mij het belangrijkste.
 

DeletedUser67464

Guest
Het leek stom om achter te blijven natuurlijk, dus heb ik de invite maar aanvaard. Ook hebben wij sowieso geen nut aan de stam op dit moment want de meeste liggen te ver weg. Zoals vele mensen doen is in zo'n vroege fase van de wereld de stam die ze joinen niet een waar ze denken de wereld mee te gaan winnen maar een om wat groepsgevoel te creëren en daarbij ook wat veiligheid te waarborgen. En dit is wat wij nu ook doen. In de stam Act zitten spelers waarvan ik weet dat ze het nog ver kunnen schoppen op deze wereld, maar ook het tegenovergestelde. Het feit dat ik denk dat het een flop wordt is omdat ik veronderstel dat de stam niet zal blijven bestaan doordat ze zo snel gemaakt was en niet 100% over nagedacht. Maar het tegendeel valt te bewijzen en als het goed uitdraait zo veel te beter! Of ze nu goed of slecht zijn, gaan floppen of winnen, gezellige personen zitten er wel in Act en dat is op dit moment voor mij het belangrijkste.

dan begrijp ik al iets meer van je beweegredenen. Veel succes :)
 
Reactiescore
206
Ik mag toch hopen van niet nee
redface.gif
 

DeletedUser73185

Guest
De trains leden zijn sowieso de enige leden die volgens mij allemaal geweigerd hebben om act. Te joinen

Dit klopt helemaal, ze probeerden onze stamleden tegen elkaar op te zetten, waardoor we het waarschijnlijk niet meer naar ons zin zouden hebben binnen Trains. Helaas is ze dit niet gelukt, we kennen elkaar allemaal langer dan vandaag
 
Reactiescore
300
Wauw, zomaar met modder gooien terwijl je geen feiten op tafel kan leggen? Aangezien daar allemaal niks van waar is, kan je mededelingen laten zien? Er is niks gebeurd qua 'stoken'. ik kan wel bewijzen dat een leider (Toxical Error) uit trains heel lang bezig geweest om dit op te zetten die fusie met atlas van beide topspelers. terwijl jullie in oorlog lagen met atlas en aan de verliezende hand waren. Heb alle mededelingen nog als je die wilt zien. Echter had hij daar draakje 58 niet over ingelicht en die bepaalde inneens dat de fusie niet doorging.

De leden uit Septem waren ook van onderstelling dat er 6-7 leden van trains zouden komen toen wij benaderd werden (en niet andersom).

Agjaa, altijd zo makkelijk om dingen uit de duim te zuigen, de boel om te draaien en achteraf te klagen/ gal te spugen, in plaats van gewoon lekker genieten van het spel.

<33
 

DeletedUser73185

Guest
Het is niet m'n bedoeling met modder te gooien en jullie gelijk negatief op de kaart zetten. Voor zover ik weet is er enkel naar 1 persoon van onze stam een uitnodiging verstuurd, zonder hier van te voren over gesproken te hebben. That's all I know, maar thanks voor het toelichten.

PS: Frequency is echt een goddelijke serie, duidend op je AF naam Nightingale <3
 

DeletedUser33115

Guest
Wauw, zomaar met modder gooien terwijl je geen feiten op tafel kan leggen? Aangezien daar allemaal niks van waar is, kan je mededelingen laten zien? Er is niks gebeurd qua 'stoken'. ik kan wel bewijzen dat een leider (Toxical Error) uit trains heel lang bezig geweest om dit op te zetten die fusie met atlas van beide topspelers. terwijl jullie in oorlog lagen met atlas en aan de verliezende hand waren. Heb alle mededelingen nog als je die wilt zien. Echter had hij daar draakje 58 niet over ingelicht en die bepaalde inneens dat de fusie niet doorging.

De leden uit Septem waren ook van onderstelling dat er 6-7 leden van trains zouden komen toen wij benaderd werden (en niet andersom).

Agjaa, altijd zo makkelijk om dingen uit de duim te zuigen, de boel om te draaien en achteraf te klagen/ gal te spugen, in plaats van gewoon lekker genieten van het spel.

<33


Er wordt hier niet met modder gegooid, ik weet en wist van de gesprekken van Toxical Error met Under the Stairs, en er is zeker sprake geweest dat een aantal van Atlas en Septem, naar Trains zou komen daar zou ik zelf mee akkoord gegaan zijn, maar de eisen die de heren stelden waren mij te hoog.
Er is maar 1 stamoprichter en dat ben ik en dat blijft zo, er zouden van beide stammen iemand in de leiding komen en daar waren de heren het niet mee eens.

Toen werd er plots een nieuwe stam opgericht en werd er verwacht dat er een aantal mensen zo maar over zouden stappen, ik begrijp die naïviteit niet, behoorlijke diplomatie ziet er imo toch wat anders uit, kortom, ik vind het erg vervelend voor die spelers die van goede wille waren, niet wij hebben jullie in de steek gelaten, jullie Leiding heeft de diplomatieke weg niet goed bewandeld.

En iedereen die denkt dat ik Trains ooit ga verlaten, kan ik nu al zeggen, er zijn twee mogelijkheden waarop ik deze wereld verlaat. met 0 pntn en ik ben dan verslagen, of als de wereld uitgespeeld is.
Trains is een pracht stam met fantastische spelers die als een man achter mij staan en mij steunen met alles, ik ben trots op jullie Matties :)
 

DeletedUser66354

Guest
Allegow.. Kga me ook maar eens moeien zeker, aangezien ik mijn naam hoor vallen ^^

In het begin was ik inderdaad met het idee gekomen om Atlas en Trains te laten fuseren. Een oorlog tussen beide partijen was leuk.. maar we kregen beide een set-back. Beter samenwerken (toch ruimte zat) en zo de top bereiken. Maar goed..

Plots kreeg ik PM van Under The Stairs over hoeveel leden we zouden meenemen/met hoeveel leden we wilden verder gaan als top stam. Ik heb hierbij een 8-tal stamgenoten opgegeven (was sowieso al ons plan om de andere (minder kwalitatieve/actieve) spelers naar onze DU/MB/Vrienden- stam te verhuizen (-> De 'look' van Trains zou hiermee verbeteren ofc... #care?:p)). Na lang pm'n onder ons, wat relatief vlot en netjes ging (dus we hebben niet gevochten:p), zijn wij niet akkoord gegaan met de voorwaarden (er waren geen trouwens..)

De nieuwe stam Act. was al opgericht en de spelers stroomden toe (ven Sept. en Atlas) -> Er waren geen duidelijke regels afgesproken wat we deden met oude stamgenoten, wat met bg's, wat met vrienden, edelrichtingen, etc.. (Was allemaal voor later.. maar zo werkt het niet bij ons).

Trains staat voor eerlijkheid, vriendschap en respect. Trains is niet zo maar een stam die profiteert van de kleinere spelers als bufferzone/deff leveranciers/etc.. om ze later dan te dumpen en te 'backstabben' aka edelen (ja andere stam dan mag het.. ha ha ha.. please..:p). We weten ook wel dat de 'noobs' het niet lang overleven, maar daarom moet je ze niet behandelen als afval.
Tevens is dat stamhop gedoe dikke kl*terij.. en voor naabs:p.

En als jullie dit echt zo graag wilden, dan was iedereen naar TRAINS gekomen :p Dus stel jezelf nog eens de vraag.. Hebben wij goed gehandeld? (neen trouwens.. moesten er toch nog twijfelaars tussen jullie zitten:p)

Nog even dit: Ja ik was voorstander van die nieuwe grote stam, maar met voorwaarden & duidelijke afspraken! Deze waren/zijn er niet gekomen. Als er eerst deftig was over gesproken hadden we wrs een ander verhaal gehad. Dus het feest ging niet door. o_O

Maar heeeey.. Even goeie vrienden.. right? :cool:

TOP of FLOP?
Wie zal het zeggen, Walter? :D

Mvg,
kristof (dit mag toch al he? xD of krijg je nog steeds ban voor namen op AF? lel :p)
Toxical Error
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
300
Allegow.. Kga me ook maar eens moeien zeker, aangezien ik mijn naam hoor vallen ^^

Trains staat voor eerlijkheid, vriendschap en respect. Trains is niet zo maar een stam die profiteert van de kleinere spelers als bufferzone/deff leveranciers/etc.. om ze later dan te dumpen en te 'backstabben' aka edelen (ja andere stam dan mag het.. ha ha ha.. please..:p). We weten ook wel dat de 'noobs' het niet lang overleven, maar daarom moet je ze niet behandelen als afval.
Tevens is dat stamhop gedoe dikke kl*terij.. en voor naabs:p.

Heb nog een skype gesprek waar je precies dit in zegt en ik kopieer en plak dit:

''Neeja geef je gelijk
Maar denk dat de goeie leden laten zwappen niet meteen voordelig is voor de mindere:eek:
Denk dat we die mindere leden eignlk moeten gebruiken als 'shield'.. :x :p''

Grappig dat je dan dit zegt op het forum ;p
 
Bovenaan