A passage through Victory Avenue

DeletedUser3435

Guest
Waarom gooien Gizmo, Urban, Akon hun account gewoon niet op delete? De wereld is gespeeld hoor, niemand van jullie verdient het ook maar een beetje om in die top 25 te blijven staan als dat je bedoeling is. Proficiat aan heel Karma!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72457

Guest
Ik denk dat op een spel als Tribalwars doorzettingsvermogen slechts aangemoedigd kan worden Krepox. De huidige trend van grijs gaan bij een tegenslag, mag wat mij betreft verbroken worden.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik denk dat op een spel als Tribalwars doorzettingsvermogen slechts aangemoedigd kan worden Krepox. De huidige trend van grijs gaan bij een tegenslag, mag wat mij betreft verbroken worden.
Ja daar kan ik best inkomen maar niet op een wereld die al gespeeld is. Bovendien is het bij Akon/Gizmo maar een kwestie van edels sturen en bij Urban een kwestie van tijd totdat hij zijn eerste frontje krijgt.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ja daar kan ik best inkomen maar niet op een wereld die al gespeeld is. Bovendien is het bij Akon/Gizmo maar een kwestie van edels sturen en bij Urban een kwestie van tijd totdat hij zijn eerste frontje krijgt.

Als hun lekker door willen spelen is dat hun goed recht toch? :p
 

DeletedUser3435

Guest
Als hun lekker door willen spelen is dat hun goed recht toch? :p
Prima, alleen hadden ze dan beter wat meer gespeeld toen het er nog toe deed. Al zijn er zo ook wel spelers in Karma hoor, beetje triest wat er van TW geworden is.
 

DeletedUser77887

Guest
Prima, alleen hadden ze dan beter wat meer gespeeld toen het er nog toe deed. Al zijn er zo ook wel spelers in Karma hoor, beetje triest wat er van TW geworden is.
Valt me altijd op dat de beste spelers altijd voor aan lopen op een forum met hun commentaar, maar op spel vrijwel niet aanwezig zijn
Je kan lekker lopen sarre en zuigen, maar daar worden we niet warm of koud van
Zo als al medegedeeld is, eerst iets laten zien voor je een account afbrand, en zeker niet uit andere hun mond praten.

Kom maar praten aan het front.

Groetjes
 

DeletedUser74552

Guest
Ik vind het ook wel jammer dat de spelers die er nu nog liggen, niet het verschil wisten te maken toen Rhei. nog bestond.
Als ik zo onze pm's lees van urban zijn dat toch 4 ''actieve'' spelers, die allemaal een vv hadden kunnen pakken aan het front.
Wat ik me dan afvraag is hebben ze dat dan niet gedaan toen het nodig was of hebben ze het wel gedaan maar was het alsnog niet genoeg ?

@underground tacticz. @Boxem @Urban
 

DeletedUser77887

Guest
Ik vind het ook wel jammer dat de spelers die er nu nog liggen, niet het verschil wisten te maken toen Rhei. nog bestond.
Als ik zo onze pm's lees van urban zijn dat toch 4 ''actieve'' spelers, die allemaal een vv hadden kunnen pakken aan het front.
Wat ik me dan afvraag is hebben ze dat dan niet gedaan toen het nodig was of hebben ze het wel gedaan maar was het alsnog niet genoeg ?

@underground tacticz. @Boxem @Urban

Op accounts waar 24/7 aanvallen op binnen komen en waar de eigenaar niet meer inlogd en de muren op 0 staan heeft het geen zin om je energie in te steken.
Wat we in het begin wel probeerde :p
Dit gaat dan ten kosten van je eigen account.

Account waar van de eigenaar is weggelopen en continu onder atack legt moet je opgeven, dan heeft de aanvaller gewonnen.
Maar daar waren de meningen over verdeelt.

Groetjes
 

DeletedUser74552

Guest
Rhei had 15 leden met 33m punten op een gegeven moment.
Urban was een rimaccount zonder front. In principe zou je 24/7 vvs kunnen pakken want de rim hoort geen aandacht te vergen. Tenminste tenzij je me wilt vertellen dat je problemen had met het opedelen van noobs in de rim ? Dat betekend dat als je contra en 2meter5 als ''gebroken'' zou zien. Er nog 13 volwaardige leden waren om mee door te gaan. Ik heb het al eerder gezegd en ik ga het nu weer zeggen. De val van Rhei. is de verantwoordelijkheid van elk lid van Rhei geweest. Dat Krepox jullie hier aan de schandpaal hangt is zeer terecht. Ik kan het apprecieren dat jullie doorspelen en niet op bb gaan maar voor die verantwoordelijkheid kan je niet weg lopen. Dat is dan ook de reden dat wij geen enkel oud Rhei lid in de top 25 willen zien aan het einde van w50.
Jullie zijn allemaal verantwoordelijk voor het uitblijven van een gerespecteerde eindstrijd.
 

DeletedUser77887

Guest
Je kan het allemaal leuk afschilderen, maar we spelen nou niet zo als jij dat wil.

Dat je geïrriteerd bent dat Rhei faalde is jou probleem niet onze.
Maar ik zou is wat aan me communicatie gaan doen want je bent een irritant mannetje om mee te praten, zo als ik ook al in mail aan gaf zal ik dat hier ook doen.

Suc6 groetjes
 

DeletedUser74552

Guest
Je kan het allemaal leuk afschilderen, maar we spelen nou niet zo als jij dat wil.

Dat je geïrriteerd bent dat Rhei faalde is jou probleem niet onze.
Maar ik zou is wat aan me communicatie gaan doen want je bent een irritant mannetje om mee te praten, zo als ik ook al in mail aan gaf zal ik dat hier ook doen.

Suc6 groetjes

Dat jullie niet spelen zoals ik dat wil, dat was me al heel lang duidelijk. Als ik het zo hoor mogen jullie in je handjes klappen dat ze je uberhaupt ooit hebben aangenomen bij Rhei.
Daarnaast, hoe kom je er in hemelsnaam bij dat het falen van Rhei. mijn probleem is ? Ik ben de leider van de vijandelijke stam. Hoor je zelf niet hoe raar dat klinkt ?
Maar goed als iemand met legitieme punten aan komt word het je duidelijk te heet onder de voetjes.

Succes nog verder op w50.
 

DeletedUser3435

Guest
Valt me altijd op dat de beste spelers altijd voor aan lopen op een forum met hun commentaar, maar op spel vrijwel niet aanwezig zijn
Je kan lekker lopen sarre en zuigen, maar daar worden we niet warm of koud van
Zo als al medegedeeld is, eerst iets laten zien voor je een account afbrand, en zeker niet uit andere hun mond praten.

Kom maar praten aan het front.

Groetjes
Oh ik was één van de actievere spelers die jullie zielige stammetje helemaal de grond ingeboord heeft hoor.. :D Niet dat dat bijzonder moeilijk was aangezien je zoveel figuren had zoals jijzelf die eerder bezig waren met internen dan met VV'en. Komt wel goed aan het front, geen zorgen.
 

DeletedUser61134

Guest
Maar even serieus... Vv's?
Waarom zou je een incompetent persoon gaan helpen.
Ik heb nog nooit VV vrijwillig afgegeven, laat staan dat ik 1 ga pakken.

Zwakke stamgenoten die niet voor hun acc kunnen zorgen moet je kicken!
 

DeletedUser3435

Guest
Maar even serieus... Vv's?
Waarom zou je een incompetent persoon gaan helpen.
Ik heb nog nooit VV vrijwillig afgegeven, laat staan dat ik 1 ga pakken.

Zwakke stamgenoten die niet voor hun acc kunnen zorgen moet je kicken!
Er is een reden waarom dat niemand jou serieus neemt en niemand bij jou in de stam wilt zitten hoor. Je moet niet denken dat jouw gedachtengang normaal is.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Op accounts waar 24/7 aanvallen op binnen komen en waar de eigenaar niet meer inlogd en de muren op 0 staan heeft het geen zin om je energie in te steken.
Wat we in het begin wel probeerde :p
Dit gaat dan ten kosten van je eigen account.

Account waar van de eigenaar is weggelopen en continu onder atack legt moet je opgeven, dan heeft de aanvaller gewonnen.
Maar daar waren de meningen over verdeelt.

Groetjes
Tuurlijk heeft dat wel zin, je gaat met de godganse stam achter dat account staan en draait dan allemaal maar een paar uurtjes vv extra, in die tussentijd zoek je competente nieuwe spelers. Begin idd een beetje een beeld te krijgen van hoe t zo makkelijk heeft kunnen gaan want dit is geen houding natuurlijk
 
Bovenaan