Top/Flop stammen

DeletedUser77845

Guest
Jij moet je echt schamen met dit soort reacties te vermelden. Er is een probleem waarbij jij je niet aan de regels/afspraken hebt gehouden die wij hebben gemaakt. En vervolgens gaat mij dit niks aan? Of nog het fatsoen niet hebben om dit even te bespreken of een reactie te plaatsen.

Zegt genoeg hoe zielig je bent man, had meer van je verwacht maar hoe jij je nu neerzet is zeer laag.. echt zeer laag...
 

DeletedUser77817

Guest
Jij moet je echt schamen met dit soort reacties te vermelden. Er is een probleem waarbij jij je niet aan de regels/afspraken hebt gehouden die wij hebben gemaakt. En vervolgens gaat mij dit niks aan? Of nog het fatsoen niet hebben om dit even te bespreken of een reactie te plaatsen.

Zegt genoeg hoe zielig je bent man, had meer van je verwacht maar hoe jij je nu neerzet is zeer laag.. echt zeer laag...

Volgens mij hebben wij het duidelijk besproken. Daar hoeft dan toch niet een ander iets over te vertellen.
Het ging tussen ons, niet tussen anderen.
 

DeletedUser77845

Guest
Vertel mij maar eens wat er duidelijk is besproken dan haha.. Te grappig dit..
 

DeletedUser77817

Guest
Vertel mij maar eens wat er duidelijk is besproken dan haha.. Te grappig dit..

Ik heb duidelijk verteld wat er is gebeurd, hoe ik dat zag en zelf heb ik maar een beslissing genomen. Ondanks dat het ook anders kon.. Verder hebben wij dit besproken en zover mogelijk 'afgerond'.
 

DeletedUser77845

Guest
Je bent een echte prutser en zielig persoon man, als je dat denkt haha.. Spreek mij maar eens aan op Skype en laat maar zien dat we het hebben afgerond.;) Is namelijk niet zo en weet jij ook.

Ook weet ik dat je een heel chaotisch persoon bent, moet je niet naar mij gaan verwijten. Het komt er op neer dat dat dorp gewoon netjes wordt teruggeven volgens afspraken die gemaakt zijn. Niks meer niks minder.
 
Reactiescore
967
Hey tortelduifjes, ga lekker ergens anders dit gesprek volgen, heb niet het idee dat iemand anders dit interessant vindt, ik wil namelijk horen of Plop al als Flopstam gezien mag worden :rolleyes:
 

DeletedUser71210

Guest
Hey tortelduifjes, ga lekker ergens anders dit gesprek volgen, heb niet het idee dat iemand anders dit interessant vindt, ik wil namelijk horen of Plop al als Flopstam gezien mag worden :rolleyes:
Ik hou wel van moddergooien, dat is toch leuk ^^

Ik denk dat je plop niet als flopstam kunt zien op het moment, daarvoor is meer nodig.
 

DeletedUser69389

Guest
plop is prima stam alleen leiding gevend zou het beter kunnen ^^

Betere conclusie dan deze is er niet te trekken. Wanneer er iemand opstaat om daadwerkelijk als leidinggevend op te treden en de kar te gaan trekken dan heeft Plop nog zeer veel te winnen op deze wereld, misschien zelfs wel het meeste van de huidige stammen vanwege de vele mogelijkheden voor het creëren van safe, de BG met DS en het feit dat ze kwantitatief al ruim voorlopen t.o.v. de rest.
 

DeletedUser72638

Guest
Eerder een tob stam dan een top stam. 90% def spelers die voornamelijk barbaren hebben geëdeld. Enigste fatsoenlijke speler uit die stam is Klavooo.
 

DeletedUser50691

Guest
Eerder een tob stam dan een top stam. 90% def spelers die voornamelijk barbaren hebben geëdeld. Enigste fatsoenlijke speler uit die stam is Klavooo.

Yup heeft zich goed herpakt nadat ik hem heb geholpen toen ie het lastig had wat tips en tricks gegeven goed om te horen

En inderdaad hoef je mij niet te vertellen hoeveel def die gasten hebben maar op ten door komen we toch wel doorheen
Maar toch blijf ik ze top vinden
 

DeletedUser77471

Guest
FLOPSTAM: PLOP
Ondanks dat de stam al lange tijd op plek 1 staat tonen zij aan alles behalve met fair play de wereld te kunnen spelen:
- Er is een BG gesloten met de nummer 2 stam van de wereld, zodat ze het niet te moeilijk krijgen, ze hebben tenslotte ook al al die rimstammetjes waar ze het al moeilijk genoeg mee hebben
- Ze hebben, ook nadat ze op rang 1 stonden er niet van geschuwd nog maar wat vijanden uit Civil aan te nemen als eigen leden, want hé waarom het spel spelen als recruit2win ook een optie is?
- Ze willen wel afspraken maken met de grotere stammen om zich heen, maar laten het wereldpact uit elkaar patsen met een wel heel trieste reden: Anders kunnen ze niet meer met PP hun muren uppen tegen de rimstammen (en ja daarom is het, met Zooi en Gentle maken ze die stammen samen wel).

Nu weet ik dat een aantal leden binnen Plop dit met lede ogen aanziet en het ook niet oké vind hoe het gaat, maar feit is en blijft dat al deze dingen als stam besloten worden (democratisch zoals ze dat zelf zeggen) en dit dus sowieso een merendeel van de leden aan te rekenen valt...
 

DeletedUser50691

Guest
FLOPSTAM: PLOP
Ondanks dat de stam al lange tijd op plek 1 staat tonen zij aan alles behalve met fair play de wereld te kunnen spelen:
- Er is een BG gesloten met de nummer 2 stam van de wereld, zodat ze het niet te moeilijk krijgen, ze hebben tenslotte ook al al die rimstammetjes waar ze het al moeilijk genoeg mee hebben
- Ze hebben, ook nadat ze op rang 1 stonden er niet van geschuwd nog maar wat vijanden uit Civil aan te nemen als eigen leden, want hé waarom het spel spelen als recruit2win ook een optie is?
- Ze willen wel afspraken maken met de grotere stammen om zich heen, maar laten het wereldpact uit elkaar patsen met een wel heel trieste reden: Anders kunnen ze niet meer met PP hun muren uppen tegen de rimstammen (en ja daarom is het, met Zooi en Gentle maken ze die stammen samen wel).

Nu weet ik dat een aantal leden binnen Plop dit met lede ogen aanziet en het ook niet oké vind hoe het gaat, maar feit is en blijft dat al deze dingen als stam besloten worden (democratisch zoals ze dat zelf zeggen) en dit dus sowieso een merendeel van de leden aan te rekenen valt...

Deels niet mee eens plop heeft zeker wel mogelijkheid om te winnen dat maakt ze top stam
Ben er wel mee eens dat (democratisch zoals ze dat zelf zeggen) niet werk simpel...
Leiding gevend kan het 100% beter zeker weten
Neemt niet weg dat er wel top spelers in zitten en we zullen zien of het verstandig was om bg met DS te sluiten
Naar mijn mening hadden er 10x meer aan gehad om bg met te hebben met zooi of gentle of wop
360 grade front tja ambities moet je wel heel zeker van je zaak zijn uit mijn ervaring houd je dat maar zolang vol tot ze 1 voor 1 knappen

En die wereldpact sowieso triest dat het wordt voorgesteld maar is mijn mening
 

DeletedUser63354

Guest
De leiding van Plop is ook 1 van de redenen waarom andere stammen niet geïnteresseerd zijn in een samenwerking.
 

DeletedUser77471

Guest
Deels niet mee eens plop heeft zeker wel mogelijkheid om te winnen dat maakt ze top stam
Ben er wel mee eens dat (democratisch zoals ze dat zelf zeggen) niet werk simpel...
Leiding gevend kan het 100% beter zeker weten
Neemt niet weg dat er wel top spelers in zitten en we zullen zien of het verstandig was om bg met DS te sluiten
Naar mijn mening hadden er 10x meer aan gehad om bg met te hebben met zooi of gentle of wop
360 grade front tja ambities moet je wel heel zeker van je zaak zijn uit mijn ervaring houd je dat maar zolang vol tot ze 1 voor 1 knappen

En die wereldpact sowieso triest dat het wordt voorgesteld maar is mijn mening

Tuurlijk hebben ze de potentie om de wereld te winnen, ik denk dat niemand dat zal ontkennen als een stam no1 staat, maar ik vind het nogal sterk om te zeggen dat ze een top stam zijn door hun 360gr front, terwijl ze een BG hebben met de nummer 2 stam. Dat is een verbond van (op moment van schrijven 48mil, terwijl de nummers 3, 4, 5 en 6 daar gezamenlijk maar net aan komen (en al helemaal niet als je het puntengemiddelde van een aantal van die stammen ziet).
 
Bovenaan