The New "Hide and Seek" World Order

Reactiescore
205
Echt weer zo een reactie om van je stoel te vallen...
Van dat "schijnheilige gedrag tijdens die NAP" was al lang geen spraken meer toen jullie bij hoog en laag beweerden dat jullie de giganten niet gingen inzetten om edels te bashen op spelers.

Mocht je in range liggen, stuurde ik ze met liefde op jou. Ga deffen in plaats van te huilen :)
 

DeletedUser77389

Guest
41621c1e87351097b0edd43428a48685.png


Kinderachtig hoor :rolleyes:
 

DeletedUser16343

Guest
Okee giants leden hebben jullie een cursus gehad bij een comediant ofzo want ik lig bij jullie reactie s echt dubbel
 

DeletedUser71739

Guest
Echt weer zo een reactie om van je stoel te vallen...
Van dat "schijnheilige gedrag tijdens die NAP" was al lang geen spraken meer toen jullie bij hoog en laag beweerden dat jullie de giganten niet gingen inzetten om edels te bashen op spelers.

Deze reactie laat me pas van de stoel vallen... Dat waren jullie natuurlijk nooit van plan toen jullie gingen rekruteren op oude werelden naar edelgiganten. Het waren natuurlijk gewoon vrienden die jullie graag wilden uitnodigen:rolleyes:
 

DeletedUser77260

Guest
Okee giants leden hebben jullie een cursus gehad bij een comediant ofzo want ik lig bij jullie reactie s echt dubbel

Ik zie mijzelf wel als lollig, maar komiek zal ik nooit kunnen worden en probeer ik hier ook niet te zijn (Maar ik gok ook dat je niet mij bedoelt ;) )

Deze reactie laat me pas van de stoel vallen... Dat waren jullie natuurlijk nooit van plan toen jullie gingen rekruteren op oude werelden naar edelgiganten. Het waren natuurlijk gewoon vrienden die jullie graag wilden uitnodigen:rolleyes:

Ik weet daadwerkelijk niet precies wat onze bedoeling was, maar die strekking lijkt me niet ver van de waarheid, mijn mening heb ik over die geschiedenis al gegeven geloof ik.
 

DeletedUser66999

Guest
Deze reactie laat me pas van de stoel vallen... Dat waren jullie natuurlijk nooit van plan toen jullie gingen rekruteren op oude werelden naar edelgiganten. Het waren natuurlijk gewoon vrienden die jullie graag wilden uitnodigen:rolleyes:

Misschien nog eens paar weken terug lezen, waar ik schreef dat ik het daar niet mee eens was? :cool:
 

DeletedUser74856

Guest
Kijk jullie hebben er zelf voor gekozen, door de bg met CN1/FU te "stabben".
Een oorlog wordt altijd verloren door aan 2 fronten te strijden, maar als er zoveel inactieve zijn, konden jullie niet de druk zetten om echt resultaten te halen.
Nu zijn wij de baas van de wereld en hebben wij het voor te zeggen, dus leg je er gewoon bij neer want door hier te komen klagen ga je niet beter beginnen deffen.
De duizenden edels die op jullie aan komen moet je er maar bij nemen, alleen de fake's die wij versturen vind ik wel wat overdreven. :p
 

DeletedUser77260

Guest
Kijk jullie hebben er zelf voor gekozen, door de bg met CN1/FU te "stabben".
Een oorlog wordt altijd verloren door aan 2 fronten te strijden, maar als er zoveel inactieve zijn, konden jullie niet de druk zetten om echt resultaten te halen.
Nu zijn wij de baas van de wereld en hebben wij het voor te zeggen, dus leg je er gewoon bij neer want door hier te komen klagen ga je niet beter beginnen deffen.
De duizenden edels die op jullie aan komen moet je er maar bij nemen, alleen de fake's die wij versturen vind ik wel wat overdreven. :p

De baas van de wereld? mmm, eerder dictator, de angst voor edels houdt veel spelers in bedwang. Ik def trouwens prima ;)
 

DeletedUser77564

Guest
Musketiers is niet de enige die nog defft hoor ;)

Zo te zien gaat de helft van Sagra's vijanden toch al op delete omdat ze er geen zin meer in hebben. Whatever floats your boat, keep spamming nobles :rolleyes:

Maar hè, liever drijven dan verdrinken in een kinderbadje zoals ALBA, Prince Dylan of 5T4Rflux.. beetje strijd leveren maakt het ook leuk voor de Sagrada's
 

DeletedUser74557

Guest
Maar hè, liever drijven dan verdrinken in een kinderbadje zoals ALBA, Prince Dylan of 5T4Rflux.. beetje strijd leveren maakt het ook leuk voor de Sagrada's

Viel me ook wat tegen van die spelers, met name prince dylan ;) hopelijk komen we nog wat weerstand tegen want bb edelen was tot nu toe een stuk spannender... :)
 

DeletedUser77485

Guest
Misschien nog eens paar weken terug lezen, waar ik schreef dat ik het daar niet mee eens was? :cool:

Maar moeten wij het dan niet doen omdat de almachtige Kenneth het niet met zijn eigen stam eens was? Rebels man, je krijgt van mij een sticker!
 

DeletedUser77892

Guest
Viel me ook wat tegen van die spelers, met name prince dylan ;) hopelijk komen we nog wat weerstand tegen want bb edelen was tot nu toe een stuk spannender... :)
Alsof wij geen tegenstand bieden. We hebben 1,5 maand lang tien duizenden incommings op Alba gedefd zonder verlies te lijden. Op moment dat 1 van de 2 vaste vv'ers dan 24k incs krijgt en 6k edels. En de andere een klote week in RL heeft en even geen TW wilt spelen pakt fireworks veel dorpen. En ja dat komt zeker omdat jullie gewoon kapot hard blijven door beuken. Mijn respect daarvoor. Want dat is hoe het moet, aanvallen en niet meer ophouden tot je doel vervult is.
Maar om dan te zeggen dat wij geen tegenstand geven is bullshit. We hebben ook op prince dylan heel veel gedeffed, en 1200 edels weten te stoppen. Dat de massa daarna het dan mis gaat, helaas. Maar we bieden zeker wel een strijd.

Maar als jullie echt van mening zijn dat bb's edelen leuker is (wat mij van sagra niks zou verbazen) Kunnen we wellicht wel regelen dat 1/3 van de wereld barbaar word :)
 
Reactiescore
205
Succes hoor, met onze edeltjes hebben we die bb's zo weg :)
Ik vind het qua tegenstand toch wel tegenvallen. Dylan bijvoorbeeld goed gedefd? Eerste de beste massa en hij was al bijna weg. Elk target dat we willen edelen, edelen we. En ja, ook met NIET edelgiganten. Maargoed, als jullie vinden dat jullie goed bezig zijn ga vooral zo door:rolleyes:
 

DeletedUser70174

Guest
Houd jezelf voor de gek...
Er zijn er zeker een paar die wel deffen, maar grootste deel zet gewoon de deur open hoor...
pomp, dark, allemaal 0.0 actie van gezien...

Ik kwam naabjes tegen die lastiger te edelen waren dan deze beide heren:S
 
Bovenaan