[Afgekeurd] Edelman paard

Goed idee?

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

DeletedUser78266

Guest
Ik had een idee dat je een speciaal paard kan trainen voor een edelman, zodat deze sneller reist. Dit hoeft niet op speed bijvoorbeel, maar kan wel in gewone werelden.
 

DeletedUser

Guest
Er was een tijd dat dit soort idiote ideeën nog gewoon niet in stemming werden gebracht.
 
Reactiescore
1.140
Je edelman reist zo sloom omdat hij met een heel konvooi word vervoerd hij kost niet voor niets 100 boer plekken denk niet dat hij dat allemaal in zijn eentje op eet :p
Maar buiten dat de snelheid van een edelman is bewust zo sloom omdat hij dan mits online altijd te taggen valt.
 
Reactiescore
133
Er was een tijd dat dit soort idiote ideeën nog gewoon niet in stemming werden gebracht.
Klopt. Dat zo'n idee nu wel in stemming gebracht wordt is leuk, want de mening van het team vertegenwoordigd lang niet altijd de mening van de spelers. Spelers zijn vervolgens zelf goed in staat om de mindere ideeën weg te stemmen en dat te onderbouwen, zoals Vanquisher hierboven. Daar sluit ik me qua mening ook bij aan.
 
Reactiescore
1.468
Ik heb er over na zitten denken, en met de juiste beperkingen vind ik het idee persoonlijk niet slecht. Denk bijvoorbeeld aan 1 edelpaard maximaal per dorp. Leuke recap eenheid dan ;)
 

DeletedUser77857

Guest
Er was een tijd dat dit soort idiote ideeën nog gewoon niet in stemming werden gebracht.
Waarom idioot?
Ik vind dat elk idee het waard is om gezecht te worden dit is een idee dat nog een beetje moet worden bijgeschaafd maar verder is het wel slim.
 

DeletedUser77857

Guest
Hier zijn een paar ideëen:

Hij kan in de adelshoeve gemaakt worden dit zorgt dat dit een gebouw meer gebruikt wordt.
Ook zou hij dubbel zoveel munten moeten kosten (op muntwerelden).
Zij zou ook dubbel zoveel moeten eten want ja zijn paard wil ook wel wat (dus neemt hij meer boeren in).
En hij zou iets van een 18-20 minuten / veld moeten lopen.

Dit alles zijn natuurlijk maar ideëen dus ik hoor graag wat jullie hiervan denken.
 

Deleted User - 24028

Guest
Het probleem is als jij straks 5000 incomings krijgt waar de edels niet meer te onderscheiden zijn van de andere eenheden tja veel succes met deffen maar dan weet ik vrij zeker dat het niet goed gaat komen.
Hier ben ik het mee eens, dat wordt zeer moeilijk. Ben ook niet perse een voorstander van extra eenheden.. Maar open minded blijven zou je natuurlijk een mouw kunnen passen aan dit probleem. Bijvoorbeeld dat zo een snelle edel niet getagd moet worden en TW die bij de vijand ook aangeeft als snelle edel. (zoals nu gebeurt wanneer die in wachttoren werelden door de toren loopt maar dan op elke wereld en onmiddelijk). Zo bied het een leuk voordeel, maar tegenover actieve spelers heb je het nadeel dat ze hem zoiso gezien hebben...
 
Bovenaan