Einde wereld awards

DeletedUser77130

Guest
Wel jammer dat je niet hebt uitgevoerd wat je beloofd had omtrent Stokje Sate...

Waar doel je precies op?

Toen met de katamassa van Stokje op Dah is Stokje tot de orde geroepen en anders was het een directe kick out van Stokje uit MILF. Mocht je op iets anders doelen dan ben ik vrij benieuwd naar de uitleg.
 

DeletedUser69389

Guest
Waar doel je precies op?

Toen met de katamassa van Stokje op Dah is Stokje tot de orde geroepen en anders was het een directe kick out van Stokje uit MILF. Mocht je op iets anders doelen dan ben ik vrij benieuwd naar de uitleg.

Je hebt gezegd dat ze hoe dan ook voor het einde gekickt zou worden. Omdat hetgeen door Stokje gedaan is simpelweg niet kon.
 

DeletedUser61134

Guest
Ja ik had het na 5 minuten al met Leo goedgepraat op voorwaarde dat ik het acc onder Dicktator gooide :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Naar aanleiding van haar stab. Nu kan ze nog steeds stoer doen met het feit dat ze 45 heeft gewonnen en is ze er easy mee weggekomen.
 

DeletedUser77130

Guest
Ja ik had het na 5 minuten al met Leo goedgepraat op voorwaarde dat ik het acc onder Dicktator gooide :eek:

Twee Dickies en een Stokje. :p

Naar aanleiding van haar stab. Nu kan ze nog steeds stoer doen met het feit dat ze 45 heeft gewonnen en is ze er easy mee weggekomen.

Mehhh, Stokje kreeg op dat moment een vrij harde algemene verwijzing/aanwijzing dat Stokje binnen 24uur MILF zou verlaten als die kata's gestuurd bleven worden. Vanaf Dickie en Frigging hebben we tussentijds gezorgd dat clears en edels geblockt gingen worden en was de situatie 10 uur na het verzoek weer onder controle.

Easy mee weggekomen zou alleen van toepassing zijn als we het als stamleiding:
- Compleet hadden genegeert;
- Er niks van gezegd hadden (standje negeer);
- Niet direct de vervolgstappen hadden bepaald en als frame hadden neergezet.

Kortom: Nope, geen spijt van.
 
Bovenaan