Einde van de Wereld Awards W47

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Uiteindelijk is het maar net hoe je dat 'grootste ego' interpreteert. Misschien dat LGW zichzelf zichtbaar overschat en hij daarom de nominatie krijgt.. maar het staat buiten kijf dat hij stam-minded is imo.
 

DeletedUser66129

Guest
Uiteindelijk is het maar net hoe je dat 'grootste ego' interpreteert. Misschien dat LGW zichzelf zichtbaar overschat en hij daarom de nominatie krijgt.. maar het staat buiten kijf dat hij stam-minded is imo.

Dat geloof ik ook best, ik heb ook niks tegen hem ofzo. Maar de manier hoe hij zich voordoet op AF vind ik hem wel bepaalt groot ego hebben ja..
 
Reactiescore
298
Beetje raar als je voor een ander gaat bepalen wat ze moeten doen.
Komt een zo mogelijk nog grotere debiel erbij. Ja ik had "voor mijn part" er nog bij moeten zetten. Zal het de volgende keer doen, hoef ik dit soort nonsense ook niet meer te zien. Van mij mag hij best hier blijven posten, maar wees dan niet verrast als mensen je aanspreken op je beperkte IQ.
 

DeletedUser77130

Guest
Komt een zo mogelijk nog grotere debiel erbij. Ja ik had "voor mijn part" er nog bij moeten zetten. Zal het de volgende keer doen, hoef ik dit soort nonsense ook niet meer te zien. Van mij mag hij best hier blijven posten, maar wees dan niet verrast als mensen je aanspreken op je beperkte IQ.

Wat ben ik blij dat jij je op een zaterdagnacht druk maakt over mijn IQ van 142-145. :rolleyes:
Er is een reden voor dat ik een hekel heb aan discussies. In de situaties waarin ik toch een discussie rol, toon ik vrij weinig trek om heb dan niet-rationeel te voeren. ;)

Dat geloof ik ook best, ik heb ook niks tegen hem ofzo. Maar de manier hoe hij zich voordoet op AF vind ik hem wel bepaalt groot ego hebben ja..

Het ego droop uit jouw post op de 2e pagina, dan weerleg ik eea en ben ik arrogant. Come on boy, stop the crap! :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66129

Guest
Wat ben ik blij dat jij je op een zaterdagnacht druk maakt over mijn IQ van 142-145. :rolleyes:
Er is een reden voor dat ik een hekel heb aan discussies. In de situaties waarin ik toch een discussie rol, toon ik vrij weinig trek om heb dan niet-rationeel te voeren. ;)



Het ego droop uit jouw post op de 2e pagina, dan weerleg ik eea en ben ik arrogant. Come on boy, stop the crap! :(

Ik ontken ook zeker niet dat ik een bepaalde ego heb. Dat mag men best van mij vinden en dat accepteer ik gewoon. Een ieder heeft weer een ander soort mening en dat is toch waarop deze lijstjes gebaseerd zijn.

En waar haal je woord arrogant ineens vandaan? Heb je mij dat woord zien gebruiken tegen jou???
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Goed. Ik zal hem niet volledig invullen: een groot deel is gewoon te lang geleden voor mij. Iedereen bedankt voor de nominaties: ik heb Fire met veel plezier geleid tot en met eind oktober en het is een bijzondere stam geweest. In ieder geval, mijn opinion!

Beste speler van W47:
Zonder twijfel, Krondor28. Vanaf het begin W47 gedomineerd met een uitermate sterk team. Op Dave na alleen maar spelers op het account waar ik altijd op kon rekenen binnen de stam.
Beste stam van W47: Fire!. Hoewel dit natuurlijk een vrij logische #1 is gezien de wereld inmiddels praktisch gewonnen is door deze stam, is er sinds de oud-leiding van Meow opstapte en Meow te snel expandeerde geen enkele stam qua niveau in de buurt gekomen. Zou Meow niet te snel overgegaan zijn tot het maximaal aantal leden, de oude kern langer gebleven zijn en hun lowprofile (ook na de fusie met Red) gehouden hebben had dit een absoluut een waardige tegenstander kunnen zijn voor Fire. Echter: niet gebeurd is.
Beste stam speler van W47: Ik had van W47 nooit het idee dat binnen bepaalde stammen het egogehalte te groot was. Zowel in Fire als in Meow was er een mooie stamfeeling zover ik mij kan herinneren. Uitzonderlijke mensen binnen Fire, Angels & Bier waren toch Robin, Pim, Roald, Anneke, Thomas en team Krondor.
De beste aanvaller van W47: Krondor28 verzorgde zeer keurige aanvallen.
De beste verdediger van W47: Prins Pils. Hadden een lastig front en hadden geen bijzonder zware stacklinies tegen Meow staan.
Meest gezellige speler van W47: Het is en blijft een feit: een actieve Laurens zorgt voor 4k berichten om terug te lezen in een stamchat.
Grootste VV slet van W47: zie beste stamspeler.
Beste leider van W47: Ik heb deze wereld voornamelijk met Roald geleid. Een ontzettend aangename medeleider geweest en past absoluut in mijn rijtje van spelers met wie ik zo opnieuw zou leiden.
Slechtste leider van W47: Martijn. Meow had de kwantiteit en een grote voorsprong op W47. Het is niet waargemaakt geworden door vanaf de eerste officiële stammassa van Fire door mij georganiseerd. Meow liet voorspelbare gaten zien en de massa's gingen vanaf dag 1 soepel.
Mooiste speler naam van W47: Survival of the Richest.
Mooiste stam naam van W47: Doom of Valyria.
Beste P&P'er: Zaeres.
Slechtste P&P'er: warre. Geen touw aan vast te knopen. Tunnelvisie to the max.
Favoriete forumposter: Zaeres.
Dikste wannabe op het W47 AF: zie slechtste P&P'er.
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Zonder twijfel: Jessey (BehindtheScenes.). Ik had toch een mening over Jessey gekregen door verschillende voorgaande werelden (w34 en w36). Of deze jongen heeft zich enorm ontwikkeld of had gewoon totaal geen steun van de stam. Een geweldige medespeler geweest en iemand waar ik zeker graag nog een keer mee zou willen samenspelen.
Grootste stabber van W47: Zijn er stabs geweest op W47?
Mooiste actie van W47: Loopt parallel met de volgende vraag.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: De fusie tussen een deel van Angels, Survival of the Richest en een deel van Psycho tot de stam Fire!. Meow had tot dit moment veruit de beste papieren en deze gebeurtenis heeft de wereld volkomen omgedraaid en later bepaald.
Grootste blunder van W47: De zeer onnodige global ban die plaatsvond voor de accounts Noire en Prins Pils. Grootste blunder van TW-Team ooit.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Beste stam speler van W47: Ik had van W47 nooit het idee dat binnen bepaalde stammen het egogehalte te groot was. Zowel in Fire als in Meow was er een mooie stamfeeling zover ik mij kan herinneren. Uitzonderlijke mensen binnen Fire, Angels & Bier waren toch Robin, Pim, Roald, Anneke, Thomas en team Krondor.

Thanks voor alles Jordi, niet enkel deze nominatie. :)
 

DeletedUser74358

Guest
[QUOTE="Conceived by Communism, post: 6112330, member: 62363"
Meest gezellige speler van W47: Het is en blijft een feit: een actieve Laurens zorgt voor 4k berichten om terug te lezen in een stamchat.

Beste leider van W47: Ik heb deze wereld voornamelijk met Roald geleid. Een ontzettend aangename medeleider geweest en past absoluut in mijn rijtje van spelers met wie ik zo opnieuw zou leiden.
[/QUOTE]




Mooie lijst Jor, was m'n eerste wereld onder jouw 'leiding', erg van genoten. Merci voor de nominaties en moest zeker lachen bij de nominatie van Laurens. Klopt wel though!

Ook Roald bedankt voor het leiden van de stam, waren het niet altijd met elkaar eens, maar gelukkig regeerde het stambelang. Was jou eigenlijk vergeten in mijn lijstje, daar verdiende je deze plek ook zeker :)!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dat compliment doet mij deugd Jeroen! Ook jij bedankt Pim. :)
 
Reactiescore
3.537
Slechtste leider mag wel naar CBC gaan voor het laten vallen van enorm veel spelers in Angels. Martijn deed zijn best in Meow, kwantiteit is 1 belangrijk aspect, kwaliteit is nog iets geheel anders zo ook activiteit en mentaliteit. Meow had enkel kwantiteit, Angels had alles buiten mentaliteit en jij slaagde erin alsnog te falen als leider.

Geen haat maar feiten, spreek me tegen als ik fout zit? Overigens mag ik Martijn niet maar zo ging het er in Meow wel aan toe. Gefeliciteerd met de overwinning jullie hebben 1 zwakke stam uitgeschakeld deze wereld met spelers die 50x zo goed waren als de tegenstanders. Mogen wel stellen dat dit totaal geen prestatie is geweest. Bier werd weggespeeld, ik had het nog een prestatie gevonden als de BG Fire hun op de been kreeg maar blijkbaar was Bier te kansloos. Nauw de helft in Meow was ook kansloos dus Martijn blamen dat ze op zoveel fronten verloren kunnen we dus ook van Fire zeggen die Bier niet kon rechthouden.

De namen die je noemt bij beste stamspelers zijn ook totaal maar dan ook totaal niet serieus te nemen, de helft was rapper gaan runnen dan usain bolt in zijn dagen van glorie.

Laat ik er nog een stukje aan toevoegen. Ik vroeg jou destijds of je vond dat je er bent geweest voor je leden. Jij antwoordde dat je daar geen antwoord op wou geven.
Als ik jou vraag of je een lolly gepikt hebt dan zijn er 2 mogelijke antwoorden, nee en elk ander antwoord is een ja. Jij, ik en iedereen is het er toch mee eens dat je veel stamleden verraden hebt?

Alsnog geloof ik dat je vanbinnen wel een goed meegaand persoon bent maar je hebt gewoon geen karakter om tegen je medespelers in te gaan. Als je een Premade start (Angels) is je enige bekommernis deze premade in stand te houden.

Tot bleek dat jou account zou gaan fronten met SOTR(Howlin) en Krondor(Zaeres) en het hoeft niemand te verbazen maar ook de toppers Laurens, Jeremy deden het in hun broek. Wederom waren er 2 opties.

Gaan we loyaal blijven aan Angels zoals echte toppers dat zouden doen? Of gaan we een nieuwe stam maken met SOTR en Krondor omdat de kans er later anders dik inzit dat we gaan falen en onze perfecte reputatie dan gedaan is? Zoals ik zei, voor faketoppers is die keuze ontzettend rap gemaakt. Nog voor je een account hoorde klagen gingen er al 3-4 weg.

Ontzettende belachelijke vertoning en totaal GEEN prestatie te noemen. Je stopt op w42 als het te heet onder je voeten word met als reden inactiviteit maar begint vrolijk gewoon weer een nieuwe wereld,... Ja zo creëer je een perfecte fake reputatie.

Spelers van de gevallen stam Bier die Bier in de moeilijke tijd NIET geholpen hebben mochten niet naar Fire komen. Tot Fire beetje onder druk kwam en ze meteen enkele miljoenen spelers gingen binnenhalen. Zo glansrijk is het alsnog niet verlopen. Wat kunnen we onthouden van w47?

Alle 'beste' tw spelers in 1 stam zetten zodat ze elkaar niet moeten bekampen, BG'tjes sluiten en accounts inviten als opvulling om de fronten goed gestacked te krijgen. Verder een zwakke stam wegspelen waar Martijn de leider van was. Is er iemand die Martijn op de NL server überhaupt serieus neemt als TW speler? Gefeliciteerd jullie hebben van Martijn gewonnen, kan je ook casual gaan spelen.
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Nee. :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Wat een bak pure haat en frustratie Jannes. Als men héél ver zoekt en langs al jou minachtende woorden kan lezen en goed zoekt zijn er nog wel enkele halve waarheden te vinden. Jammer dat je geen fatsoenlijke post kon maken.

Overigens snap ik dat je met vragen zit waarom Fire Bier niet overeind kon houden en waarom we geen duels tussen toppers Noire, Sotr en Krondor en hun buren hebben gezien, op kwalitatief gebied de meest interessante zone van de wereld. Tevens de reden dat ik een weliswaar veel kleiner account in een 'minder toe doenende stam' verkoos boven top tier accs (kiektjai). Puur omdat ik dan tussen de toppers lag en mijn 'partij'keuze de interessante battles en dus wereld zou kunnen beïnvloeden.

Hoedanook, onderlinge strijd bleef daar uit, met een logische reden. In hoeverre is het leuk om tegen oud co-spelers en vrienden te spelen, waarvan je de onlinetijden kent, weet wanneer ze op vakantie zijn of op hun wekelijkse sportavond, ik geef ze geen ongelijk... Tenslotte is het te wijten aan Meow dat ze zo snel de kwantiteitsvoorsprong verloren, als het veel grotere Meow hetzelfde groeipercentage als Fire had kunnen behalen in de maanden dat de core werd opgeedeld zou Fire kwantitatief kansloos verklaart worden adhv de statistieken. Of als de niet meegenomen bier spelers + Warre gewoon door waren gespeeld. Echt noemenswaardige verliezen heeft Fire niet geleden en dat is toch echt te wijten aan interne aspecten binnen Meow, niet aan het gebrek aan kwaliteit.
 

DeletedUser77130

Guest
Slechtste leider mag wel naar CBC gaan voor het laten vallen van enorm veel spelers in Angels. Martijn deed zijn best in Meow, kwantiteit is 1 belangrijk aspect, kwaliteit is nog iets geheel anders zo ook activiteit en mentaliteit. Meow had enkel kwantiteit, Angels had alles buiten mentaliteit en jij slaagde erin alsnog te falen als leider.

Geen haat maar feiten, spreek me tegen als ik fout zit? Overigens mag ik Martijn niet maar zo ging het er in Meow wel aan toe. Gefeliciteerd met de overwinning jullie hebben 1 zwakke stam uitgeschakeld deze wereld met spelers die 50x zo goed waren als de tegenstanders. Mogen wel stellen dat dit totaal geen prestatie is geweest. Bier werd weggespeeld, ik had het nog een prestatie gevonden als de BG Fire hun op de been kreeg maar blijkbaar was Bier te kansloos. Nauw de helft in Meow was ook kansloos dus Martijn blamen dat ze op zoveel fronten verloren kunnen we dus ook van Fire zeggen die Bier niet kon rechthouden.

De namen die je noemt bij beste stamspelers zijn ook totaal maar dan ook totaal niet serieus te nemen, de helft was rapper gaan runnen dan usain bolt in zijn dagen van glorie.

Laat ik er nog een stukje aan toevoegen. Ik vroeg jou destijds of je vond dat je er bent geweest voor je leden. Jij antwoordde dat je daar geen antwoord op wou geven.
Als ik jou vraag of je een lolly gepikt hebt dan zijn er 2 mogelijke antwoorden, nee en elk ander antwoord is een ja. Jij, ik en iedereen is het er toch mee eens dat je veel stamleden verraden hebt?

Alsnog geloof ik dat je vanbinnen wel een goed meegaand persoon bent maar je hebt gewoon geen karakter om tegen je medespelers in te gaan. Als je een Premade start (Angels) is je enige bekommernis deze premade in stand te houden.

Tot bleek dat jou account zou gaan fronten met SOTR(Howlin) en Krondor(Zaeres) en het hoeft niemand te verbazen maar ook de toppers Laurens, Jeremy deden het in hun broek. Wederom waren er 2 opties.

Gaan we loyaal blijven aan Angels zoals echte toppers dat zouden doen? Of gaan we een nieuwe stam maken met SOTR en Krondor omdat de kans er later anders dik inzit dat we gaan falen en onze perfecte reputatie dan gedaan is? Zoals ik zei, voor faketoppers is die keuze ontzettend rap gemaakt. Nog voor je een account hoorde klagen gingen er al 3-4 weg.

Ontzettende belachelijke vertoning en totaal GEEN prestatie te noemen. Je stopt op w42 als het te heet onder je voeten word met als reden inactiviteit maar begint vrolijk gewoon weer een nieuwe wereld,... Ja zo creëer je een perfecte fake reputatie.

Spelers van de gevallen stam Bier die Bier in de moeilijke tijd NIET geholpen hebben mochten niet naar Fire komen. Tot Fire beetje onder druk kwam en ze meteen enkele miljoenen spelers gingen binnenhalen. Zo glansrijk is het alsnog niet verlopen. Wat kunnen we onthouden van w47?

Alle 'beste' tw spelers in 1 stam zetten zodat ze elkaar niet moeten bekampen, BG'tjes sluiten en accounts inviten als opvulling om de fronten goed gestacked te krijgen. Verder een zwakke stam wegspelen waar Martijn de leider van was. Is er iemand die Martijn op de NL server überhaupt serieus neemt als TW speler? Gefeliciteerd jullie hebben van Martijn gewonnen, kan je ook casual gaan spelen.

Je had ook een account in Meow kunnen bespelen, zodat Meow wat meer weerstand had kunnen bieden. Vergeet niet dat die hele stam aan de westkant van de wereld doorgerekruteerd was (Red., E.Baw, TBR, TWR, Restanten Bier). Angels kapseisde. Deels door een niet-adequate leiding en deels doordat er wat spelers waren die wilden gaan lopen (lees = solli stuurden naar Meow). Angels kapseisde, Psycho was het beste wel vanaf, dan wordt het tijd voor een nieuw toekomstplan.

SOTR, Noire en Krondor28 zijn toen een avondje er eens goed voor gaan zitten en hebben de basis gelegd voor wat nu Valyria is. Valyria was veruit in de kwantatieve nadeel en had minder accounts totaal om mee te edelen, omdat kwaliteit vanaf de oprichting leidend was. Dan kan het jammer zijn dat een clash tussen SOTR/Argwahn of Krondor28/Noire uitbleef, maar in de tussentijd werd er aan de west- en midkant van de wereld alleen maar gefusseert en gefusseert. Dan kun je elkaar blauwe ogen blijven meppen of eens kijken hoe je de koppies de goede kant op kunt krijgen met een team wat wel werkt en wat over heeft voor elkaar. Sinds de oprichting van Valyria hebben de spelers het voortouw genomen om de RIM op te schonen en tegelijkertijd een sterk front aan te bieden tegen Meow.

Let wel: Meow wist dat het kwalitatief onder ging doen en had zowel in dorpen als in accountaantallen de kwantitatieve overhand. Daarom is het eerder een prestatie dan een mislukking dat we met zo'n geoliede machine en met bvb Eisbär het gat naar C54|C55 dicht konden trekken met eisbär, Krondor28 en Noire.
 

DeletedUser33115

Guest
Jokersbrain, je doet je naam zoals gewoonlijk weer eer aan, je commentaar is in schil contrast met de realiteit:)

Jordi bedankt, maar dat weet je al, ik ben erg blij je weer te zien spelen:)

Voor de rest wil ik geen lijstje maken, ik zou iedereen te kort doen, ik weet wel dat ik het een bijzonder leuke wereld heb gevonden en mijn mooiste periode was toch wel na die ban van Noire en PP,

Hoewel ik de ban nog steeds betreur en het TW nog steeds kwalijk neem, was het voor TE de gelegenheid om te laten zien wat we in huis hadden en heb ik met heel veel plezier Squad Noord geleid en hebben we gezamenlijk laten zien wat we in Noord in huis hadden, Chapeau Noord jullie hebben toen goed laten zien dat jullie Fire waardig zijn.

Wat niets afdoet aan de kwaliteiten van Zuid hé.:p

Kortom een wereld waar ik met heel veel plezier aan terug denk en dank aan iedereen met wie ik heb samengewerkt, dank ook aan de vijand, was vaak erg leuk om tijdens het vechten te communiceren met elkaar, en zonder vijand zou TW al snel erg saai zijn.

Tot ziens jullie allemaal, ooit ergens zien we elkaar wel weer
 

DeletedUser74358

Guest
Toen Noire en PP eindelijk weg waren, was het inderdaad een stuk gezelliger :oops:
 
Bovenaan