Stelling van de dag

Reactiescore
1.892
Nuja, je krijgt te weten wat fakes zijn en wat niet. Waarom zou je fakes deffen? Dat is totaal onnodig imo.
Zo heeft het, zoals op deze wereld, ook een inmens voordeel voor de kleine spelers ten opzicthte van de grote als je een beetje weet hoe je moet spelen.
Duidelijk.

Ik hoop trouwens dat mijn frontspelers er hetzelfde over denken als jij in je zin die ik vetgedrukt heb.:D
 

DeletedUser76153

Guest
Duidelijk.

Ik hoop trouwens dat mijn frontspelers er hetzelfde over denken als jij in je zin die ik vetgedrukt heb.:D

Als je zeker weet dat het fakes zijn met die toren, denk ik dat het handiger is om je deff over dorpen te verdelen over andere dorpen ja. Er zijn natuurlijk andere elementen die parte spelen zoals kata-afspraken en dergelijke om toch een kleine hoeveelheid te laten staan. Maar over het algemeen, deff ik geen fakes nee.
 
Reactiescore
1.892
Als je zeker weet dat het fakes zijn met die toren, denk ik dat het handiger is om je deff over dorpen te verdelen over andere dorpen ja. Er zijn natuurlijk andere elementen die parte spelen zoals kata-afspraken en dergelijke om toch een kleine hoeveelheid te laten staan. Maar over het algemeen, deff ik geen fakes nee.
Waarom vind je dat handiger, uit luiheid? (Is een serieuze vraag). Want om een gemiddelde fake te blocken heb je maar 30 defensieve eenheden (en x aantal scouts) nodig. Een bepaald aantal kata's, die je verder toch niet gebruikt om te stacken (tenzij het een wereld met ridderitems betreft), volstaan ook.

Zonder fakes te deffen geef je bijv. intel weg over welke dorpen niet gestackt staan, en over wat de troepenopbouw is van het dorp in kwestie (off/deff/etc.). Dat is vrij cruciale info. Daarnaast kan je dus zien hoeveel troepen de aanval minimaal en maximaal bevat. Bij een groen bijltje is dat 1-1000, wat jij dus direct aanziet voor een fake. Als aanvaller kun je daar leuk mee spelen om de tegenstander zo op het verkeerde been te zetten, zeker als hij dezelfde gedachtegang heeft als jij.

Dus nogmaals, ik hoop dat mijn frontspelers er ook zo over denken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76153

Guest
Waarom vind je dat handiger, uit luiheid? (Is een serieuze vraag). Want om een gemiddelde fake te blocken heb je maar 30 defensieve eenheden (en x aantal scouts) nodig. Een bepaald aantal kata's, die je verder toch niet gebruikt om te stacken (mits het een wereld met ridderitems betreft), volstaan ook.

Zonder fakes te deffen geef je bijv. intel weg over welke dorpen niet gestackt staan, en over wat de troepenopbouw is van het dorp in kwestie (off/deff/etc.). Dat is vrij cruciale info. Daarnaast kan je dus zien hoeveel troepen de aanval minimaal en maximaal bevat. Bij een groen bijltje is dat 1-1000, wat jij dus direct aanziet voor een fake. Als aanvaller kun je daar leuk mee spelen om de tegenstander zo op het verkeerde been te zetten, zeker als hij dezelfde gedachtegang heeft als jij.

Dus nogmaals, ik hoop dat mijn frontspelers er ook zo over denken.

Je hebt wel een punt. Dit is geen excuus maar ik ging nog in de gedachtegang van Casual 3 waarbij je enkel eenheden buiten het dorp kunt zien met het ridderitem. Waarbij je dus geen troepen ziet ;) In combinatie met kata-afspraken en dit torentje zou je dus in principe fakes niet moeten deffen. Maar nadien haal je het al aan van 1-1000 eenheden bij het groene bijltje dus dat argument vervalt al.

Ik heb dus nog maar 1 ding te zeggen; ik hoop dat mijn frontspelers een stuk dommer zijn dan jou.
 
Reactiescore
1.892
Je hebt wel een punt. Dit is geen excuus maar ik ging nog in de gedachtegang van Casual 3 waarbij je enkel eenheden buiten het dorp kunt zien met het ridderitem. Waarbij je dus geen troepen ziet ;) In combinatie met kata-afspraken en dit torentje zou je dus in principe fakes niet moeten deffen. Maar nadien haal je het al aan van 1-1000 eenheden bij het groene bijltje dus dat argument vervalt al.

Ik heb dus nog maar 1 ding te zeggen; ik hoop dat mijn frontspelers een stuk dommer zijn dan jou.
Of je anticipeert op de instellingen van deze wereld. Zoveel tijd en moeite kost dat ook niet. ;)
 

DeletedUser61161

Guest
Je hebt wel een punt. Dit is geen excuus maar ik ging nog in de gedachtegang van Casual 3 waarbij je enkel eenheden buiten het dorp kunt zien met het ridderitem. Waarbij je dus geen troepen ziet ;) In combinatie met kata-afspraken en dit torentje zou je dus in principe fakes niet moeten deffen. Maar nadien haal je het al aan van 1-1000 eenheden bij het groene bijltje dus dat argument vervalt al.

Ik heb dus nog maar 1 ding te zeggen; ik hoop dat mijn frontspelers een stuk dommer zijn dan jou.
Casual spelers zijn noobs (nod)
 

DeletedUser61161

Guest
Vrouwen die lopen op te scheppen over hun leven maar rondhangen op kut spelletjes zoals tw, het niet spelen maar nolife op het AF zitten wat overigens is uitgestorven zijn 3 maal pauper...

Eens of oneens?:S
 

DeletedUser61134

Guest
Stelling: Mannen die zo onzeker zijn in het leven dat ze hun lichaam aan gaan passen. Vervolgens onder de ziektewet thuis gaat zitten om zijn ontstoken lichaamsdeel.
En vervolgens gaan deze mannen een browserspel gigantisch zwaar nolifen terwijl ze hun leven verpesten zijn slecht voor TW en de samenleving.

Ik spreek niemand aan, this gewoon een stelling.

Vooruit, zal ook een totaal onafhankelijke stelling plaatsen.
 

DeletedUser61161

Guest
Uhm, heet dit topic niet "Stelling van de dag"?
Denk dat het beter is als die stelling van jou morgen pas neer gezet wordt....maar hey, lezen is moeilijk :rolleyes:
 

DeletedUser61134

Guest
Uhm, heet dit topic niet "Stelling van de dag"?
Denk dat het beter is als die stelling van jou morgen pas neer gezet wordt....maar hey, lezen is moeilijk :rolleyes:

Oh was het een stelling?
Beter zet je het er even bij, zo is het gissen of het bij een discussie hoort of niet.
 

DeletedUser73204

Guest
Stelling: Mannen die zo onzeker zijn in het leven dat ze hun lichaam aan gaan passen. Vervolgens onder de ziektewet thuis gaat zitten om zijn ontstoken lichaamsdeel.
En vervolgens gaan deze mannen een browserspel gigantisch zwaar nolifen terwijl ze hun leven verpesten zijn slecht voor TW en de samenleving.



Vooruit, zal ook een totaal onafhankelijke stelling plaatsen.

nou ja, dan heef TW iig overdag nog spelers en als ze er "mooier" van worden is het denk ik ook beter voor de samenleving;)
 
Bovenaan