A passage through Victory Avenue

DeletedUser52398

Guest
Wat een ondankbare bullshit post. Blij dat Steff het al ontkracht, scheelt flink in m'n toon. Ik dacht overigens dat wij elkaar wel aardig vonden, maargoedo_O.

Ik heb vanaf zeg 50 dorpen met het team volgens mij altijd meer os uit staan dan dat we als stack aan ons front hadden. Zelfs nog een redelijke tijd het front niet gestacked om stamgenoten te ondersteunen. Ook nog wat 100.000den opgeofferd bij bg bibber, om maar niet te spreken van wat er uit stond. Je poep verhaal gaat er bij mij dus niet in. Ook een beetje jammer dat die van jou kant komt..

Ik denk ook niet dat je zijn reactie al te serieus moet nemen gezien je Nr. 1 staat op ODOS. Hij probeert je enkel op de stang te jagen :p
 
Reactiescore
967
Gaat inderdaad hard als Karma zo blijft beuken op Contra.. heel CoF zal daar wel staan om al die zielige bijlstrijders en paardmannen op te vangen:p
 

DeletedUser61134

Guest
Lijkt een kort wereldje zo.
Alvast gefeliciteerd Karma met de wereldwinst.
 

DeletedUser51467

Guest
Lijkt inderdaad al beslist, jammer om te zien dat uitgerekend w50 ook zo snel zal afgelopen zijn. Een wereld met hoge verwachtingen, die duidelijk niet zijn ingelost vind ik als buitenstaander. Erbarmelijk AF niveau, deze post is daar wel een lichtpuntje in en vooral een wereld die doodgerecruiteerd is en met overal diplomatieke betrekkingen. Dit is het geval aan beide kanten, waarom een samenwerking met Bibbox vanuit Karma? Waarom was er een nap tussen de 2 grootste vijanden? Waarom werd Calm door beide stammen ingelijfd? Enz,... Ik vind het vreemd om te lezen dat Karma Rhei beschuldigt van r2w, maar zo te zien is dit aan beide kanten extreem gebeurd.

Deze wereld was een kans voor een boeiende wereld te zijn, maar daarvoor ontbraken er toch wel een aantal spelers, was het kwaliteitsverschil tussen beide stammen te groot blijkbaar en vooral hebben beide leiders de wereld platgelegd met allerhande diplomatieke betrekkingen en recruits.
 
Reactiescore
1.454
Waarom werd Calm door beide stammen ingelijfd? Enz,... Ik vind het vreemd om te lezen dat Karma Rhei beschuldigt van r2w, maar zo te zien is dit aan beide kanten extreem gebeurd.

Mag ik dan voorbeelden van extreme gevallen aan de Karma kant zien?
Het meeste 'extreme' geval was de inlijving van Ontdek, en dat waren 3 spelers...
Daarnaast heeft Karma LittleMe en uthred aangenomen nadat ze naar ons kwamen, niet anders om. Rhei., in tegendeel, kwam naar Calm (als mijn bronnen correct zijn). Dan vindt ik het wel frapant dat nu Karma beschuldigd wordt van R2W, terwijl er maar 1 stam is die dat doet.
 
Reactiescore
1.454
Het proberen te fixen van je moraalbreker vind ik wel extreem grappig! :D:p:):cool:

Welke moraalbreker hebben we het over, want volgens mij heb ik nooit een moraalbreker aan genomen die enigszins op het randje was of er over...
 

DeletedUser51467

Guest
Mag ik dan voorbeelden van extreme gevallen aan de Karma kant zien?
Het meeste 'extreme' geval was de inlijving van Ontdek, en dat waren 3 spelers...
Daarnaast heeft Karma LittleMe en uthred aangenomen nadat ze naar ons kwamen, niet anders om. Rhei., in tegendeel, kwam naar Calm (als mijn bronnen correct zijn). Dan vindt ik het wel frapant dat nu Karma beschuldigd wordt van R2W, terwijl er maar 1 stam is die dat doet.

Ik weet ook dat Rhei het al in extremere mate heeft gedaan. Maar zoals je inderdaad aanhaalt, de spelers van Ontdek. Wat ik vooral echter onnodig vond voor Karma en dus deel van R2W zijn de recruits van Calm (dat ze naar jullie kwamen ipv andersom doet er niet meteen toe naar mijn mening) en de diplomatieke betrekking met bibbox. Dus Karma moet niet het heilige boontje uithangen qua R2W. Het is niet omdat de andere partij het in een nog ergere mate doet dat het opeens geen R2W is.
 

DeletedUser69389

Guest
Mag ik dan voorbeelden van extreme gevallen aan de Karma kant zien?
Het meeste 'extreme' geval was de inlijving van Ontdek, en dat waren 3 spelers...
Daarnaast heeft Karma LittleMe en uthred aangenomen nadat ze naar ons kwamen, niet anders om. Rhei., in tegendeel, kwam naar Calm (als mijn bronnen correct zijn). Dan vindt ik het wel frapant dat nu Karma beschuldigd wordt van R2W, terwijl er maar 1 stam is die dat doet.

Het AF beter volgen. Ikzelf heb nog screens getoond die liet zien dat Calm naar ons kwam. Daarnaast is Uhtred pas naar jullie gegaan toen wij als Rhei. zeiden dat wij hem niet wilden hebben en dat het hoe dan ook moeilijk zou worden. Ook omdat lang niet iedereen van Ex Calm hem mee wilde hebben.
 
Reactiescore
1.454
Zoals ik al zei, al mijn bronnen correct waren ;). Daarnaast geloof ik niet dat Uthred na jullie kwam vragen om een plekje, vooral omdat Steff onder geen omstandigheid met jouw in een stam wil zitten.

@vetrix, ik vind persoonlijk wat Rhei. doet wel veel en veel erger. Dat wij Ontdek hebben gerecruit vind ik dan ook niet R2W. Als je zo redeneert is elke recruit die je aanneemt R2W. Ik vind het pas R2W wanneer de stam in een situatie is dat het op geen andere manier gewonnen kan worden en dan maar gaat recruiten. Dat is wel waar Rhei. zich vuil aangemaakt, Karma (naar mijn optiek) niet. Ontdek was een zware klus geweest, maar zeker niet onmogelijk. Dat Rhei. de wereld ging winnen zonder de Calm leden was wel al langzaam onmogelijk aan het worden. Aldus mijn pleidooi :p
 

DeletedUser73904

Guest
Wat The Pianist zegt. Het is zo dat beide kanten het niet wilden. Rhei wilde ons niet (vrij frappant, maar toch:p) en wij wilden Rhei niet. Toen het contact met Karma daar was (van welke kant weet ik niet meer) was het toch vrij snel beslist wat we zouden doen, hoewel we eerst stamloos wilden blijven :)
 

DeletedUser74552

Guest
Ik weet ook dat Rhei het al in extremere mate heeft gedaan. Maar zoals je inderdaad aanhaalt, de spelers van Ontdek. Wat ik vooral echter onnodig vond voor Karma en dus deel van R2W zijn de recruits van Calm (dat ze naar jullie kwamen ipv andersom doet er niet meteen toe naar mijn mening) en de diplomatieke betrekking met bibbox. Dus Karma moet niet het heilige boontje uithangen qua R2W. Het is niet omdat de andere partij het in een nog ergere mate doet dat het opeens geen R2W is.

Onnodig voor karma.. Als we Ontdek niet hadden gerecruit was karma wss gevallen of had het niet meer bestaan zoals het er nu is. Je vergeet dat Karma eigenlijk voornamelijk een stam was met onervaren en beginnende spelers. Een van de leiders van Karma is dan ook een oud ontdek speler en al deze spelers hebben een grote impact gehad binnen Karma. Dit was meer een injectie van kwaliteit als een injectie van punten. Daarnaast recruiteerd Rhei 9m aan punten van Calm waarvan zover ik weet geen van die spelers tot nochtoe een impact heeft gehad binnen Rhei. Sterker nog sinds de recruits is het alleen maar slechter gegaan. Zo blijkt dat de recruits puur en alleen op punten waren gebaseerd in plaats van kwaliteit. :).
 

DeletedUser74552

Guest
Nee maar je pikte CoF er wel als enige uit. Wat ik weer frapant vond. Ik heb als een van de weinige tussen mn tentamens door een uurtje puin lopen ruimen daar. En Jose heeft 's nachts ook meerdere keren gedefft afgelopen week.

Natuurlijk pik ik er COF als enige uit. Dit was ook het account met de naar mijn mening laagste actie van de wereld. Ah kijk dat kon ik natuurlijk niet weten, voor zover wij wisten heeft alleen hidde daar nog wat van geprobeerd te maken.
 
Reactiescore
1.075
Het AF beter volgen. Ikzelf heb nog screens getoond die liet zien dat Calm naar ons kwam. Daarnaast is Uhtred pas naar jullie gegaan toen wij als Rhei. zeiden dat wij hem niet wilden hebben en dat het hoe dan ook moeilijk zou worden. Ook omdat lang niet iedereen van Ex Calm hem mee wilde hebben.

beter je eigen rekruteringsbeleid volgen, ik zei va af de eerste onderhandelingen al tegen zowel Wouter n Steven dat ik zoiezo niet mee wou gaan ookal de vraag er zou komen om mee te gaan, ik kan hier ook eenvoudig de screentjes van tonen, overigens zou het was gewoon dezelfde actie als bij Time geweest zijn als we toch zouden willen. Dan werd er was aan mij gevraagd om me terug te trekken van uhtred, echter heb ik wel gevraagd om me filled in te houden ivm de fusie aangezien ik geen accounts over boord wou gooien voor jullie, wat uiteindelijk wel gebeurd is in de vorm van Stekskes, Naevius Tony choper en bijna tactical. Wat de fusie nog een viezere rand geeft uiteraard gezien sommigen stamleden waar ze al maanden mee samen spelen gewoon aan de kant wouden schuiven. Ik vind het nu wel erg zonde dat er accs opgegeven zijn, ex spelers gestopt voor Rhei. En dan te zien krijgen dat Rhei. Nog erger is als Calm was (eigen woorden van een rhei'er trouwens.) ik heb altijd geweten dat een stam met jou als leiding enkel rechtop stond door fantasieën en mooi weer praatjes maar er geen enkel tactisch vernuft achteraan zit.
 

DeletedUser73904

Guest
Om te ondersteunen dat wij niet Rhei verkozen boven Karma zoals Martijn zichzelf wil doen geloven:

[19-12-2016 21:52:31] Steff: ook
[19-12-2016 21:52:40] Steff: en er zijn aantal spelers die een ander plan hebben :x
[19-12-2016 21:52:48] Steff: ze willen fusie doen met rhei. gedeeltelijk
[19-12-2016 21:52:56] Henri: Wie dan?
[19-12-2016 21:53:18] Henri: En horen wij daarbij? :x
[19-12-2016 21:53:40] Steff: zou dan gaan over CoF, NOOT NOOT, contra en vito, met evt tony tony chopper er nog bij
[19-12-2016 21:53:51] Steff: naja ik heb vanaf 't begin gezegd tegen steven dat ik sws niet naar rhei ga

[19-12-2016 21:54:31] Steff: kerel, ik hoef echt niet met al die idioten in 1 stam te zitten :d
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
967
Wat The Pianist zegt. Het is zo dat beide kanten het niet wilden. Rhei wilde ons niet (vrij frappant, maar toch:p) en wij wilden Rhei niet. Toen het contact met Karma daar was (van welke kant weet ik niet meer) was het toch vrij snel beslist wat we zouden doen, hoewel we eerst stamloos wilden blijven :)

Zelfs Bibbox wilde jullie niet, dat zegt wel genoeg Henri. :oops:
 
Bovenaan