Stabbers Alert!

Reactiescore
1.015
De langer ik dit spel speel, de meer ik het idee krijg dat voornamelijk sneue figuren dat steeds als respons gebruiken. Je hoort mij nergens zeggen dat je een naar persoon bent, slechts dat ik je categoriseer tot uitschot vanwege welke parameters is daarbij nooit vermeld. Maar ik vind het zo wel gezegend Gilles genoeg negativiteit voor één avond.

Ik ben geen sneu figuur, maar ik heb me wel zo gedragen voor een lange tijd. Iets wat ik ook niet meer ontken. Je zei gewoon niet dat het tw-gerelateerd is, wat ik veronderstel. Daarom vond ik uitschot daar niet zo passend. Hoe dan ook, fijne avond verder.
 

DeletedUser77993

Guest
over stabs gesproken, Team ganja kan er nochtans ook wat van.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402

DeletedUser77993

Guest
Oeeee sappig verhaal, vertel vertel

Wel, ik kan natuurlijk enkel praten over mijn eigen ervaring en daarna is het wat speculatie aan de hand van zijn profiel en ..Rainbow..'s profiel,
Maar dit is wat ik tot zover weet.

Toen ik nog een bescheiden ( wat ik nog steeds ben) spelertje was, enkele weken oud op W52, besloten JustVenom ( ondertussen weg uit W52), Team Ganja, en ik een stammetje op te richten in het zuiden van continent65 genaamd -IMT- (Immortals)
Empire was toen de nummer1 stam van het continent en wij waren nummer 3 en vermits Empire meer en meer aan het opkomen was wouden wij daar iets tegen doen.

Dus net voor de kerstperiode van wapenstilstand plande wij een aanval met de stam via ons forum zodat wij dan net met de kerstperiode tijd hadden om onze verliezen op te bouwen en we zelf niet aangevallen konden worden. De dag voor de aanval verlaat Team Ganja de stam om naar Empire te gaan, zonder enige uitleg, reden of zelfs iets van bericht dat hij vertrok.
Wat volgde waren massale aanvallen ( wat je in dat wereldstadium massaal kunt noemen natuurlijk) vanuit empire op de zwakste dorpen van onze stam.
Gevolg, enkele verloren dorpen van onze spelers, "moraalbreker" van Team Ganja die de stam ook verlaat, Don Marco die zonder enige uitleg alweer de stam verlaat ( op die moment onze 2de sterkste speler) , accounts die volledig overgenomen werden , met andere woorden, onze stam was eraan voor de moeite. Hierna nog spelers die het niet meer zagen zitten en vertrokken.
Stam valt uiteen.
Ik contacteer Team Ganja en hij verzekerde me dat hij niets van info had doorgespeeld, wat natuurlijk bullshit was vermits ze perfect de zwakke plekken wisten te pakken zonder vooraf maar te scouten of dergelijke.
Ook heb ik toen contact gehad met toenmalige leiding van Empire om hen te laten weten wat voor speler ze aan Team Ganja hadden, natuurlijk werd deze ontdaan als zever en had hij zogezegd niets doorgegeven aan hun.

Enige tijd later zie ik dat hij ook Empire verlaten heeft.

van hieraf komt de speculatie.

Ik weet dat empire en een BG een "oorlogje" heeft gehad of nog steeds heeft met Zooi en Koekje. (ik weet hier niet het fijne van vermits ik geen contact heb met leiding of dergelijke van deze stammen = speculatie).

opeens gaat Team Ganja (met kleine tussen sprong) over naar Koekje om na enige tijd weer in Empire beland te zijn. wat weer sterk doet vermoeden naar spionage/stabbing (spionage is opzich natuurlijk vorm van oorlog voeren, maar in mijn ervaring met -IMT- was dit geen spionage maar puur verraad)

http://nl.twstats.com/nl52/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=487663922

Ook profiel van Team Ganja waar staat, they see me stabbin', they hatin'

https://nl52.tribalwars.nl/game.php?village=11813&screen=info_player&id=487663922#506;624

En ook het profiel van ..Rainbow.. met eervolle vermelding naar Team Ganja

https://nl52.tribalwars.nl/game.php?village=11813&screen=info_player&id=2023917#510;538

waardoor ik er persoonlijk vanuit ga dat hier ook wat oneervol is gebeurd.

En hierbij moet ik het sappige verhaal helaas afsluiten, meer dan dit is het niet ;)
 
Reactiescore
767
Wel, ik kan natuurlijk enkel praten over mijn eigen ervaring en daarna is het wat speculatie aan de hand van zijn profiel en ..Rainbow..'s profiel,
Maar dit is wat ik tot zover weet.

Toen ik nog een bescheiden ( wat ik nog steeds ben) spelertje was, enkele weken oud op W52, besloten JustVenom ( ondertussen weg uit W52), Team Ganja, en ik een stammetje op te richten in het zuiden van continent65 genaamd -IMT- (Immortals)
Empire was toen de nummer1 stam van het continent en wij waren nummer 3 en vermits Empire meer en meer aan het opkomen was wouden wij daar iets tegen doen.

Dus net voor de kerstperiode van wapenstilstand plande wij een aanval met de stam via ons forum zodat wij dan net met de kerstperiode tijd hadden om onze verliezen op te bouwen en we zelf niet aangevallen konden worden. De dag voor de aanval verlaat Team Ganja de stam om naar Empire te gaan, zonder enige uitleg, reden of zelfs iets van bericht dat hij vertrok.
Wat volgde waren massale aanvallen ( wat je in dat wereldstadium massaal kunt noemen natuurlijk) vanuit empire op de zwakste dorpen van onze stam.
Gevolg, enkele verloren dorpen van onze spelers, "moraalbreker" van Team Ganja die de stam ook verlaat, Don Marco die zonder enige uitleg alweer de stam verlaat ( op die moment onze 2de sterkste speler) , accounts die volledig overgenomen werden , met andere woorden, onze stam was eraan voor de moeite. Hierna nog spelers die het niet meer zagen zitten en vertrokken.
Stam valt uiteen.
Ik contacteer Team Ganja en hij verzekerde me dat hij niets van info had doorgespeeld, wat natuurlijk bullshit was vermits ze perfect de zwakke plekken wisten te pakken zonder vooraf maar te scouten of dergelijke.
Ook heb ik toen contact gehad met toenmalige leiding van Empire om hen te laten weten wat voor speler ze aan Team Ganja hadden, natuurlijk werd deze ontdaan als zever en had hij zogezegd niets doorgegeven aan hun.

Enige tijd later zie ik dat hij ook Empire verlaten heeft.

van hieraf komt de speculatie.

Ik weet dat empire en een BG een "oorlogje" heeft gehad of nog steeds heeft met Zooi en Koekje. (ik weet hier niet het fijne van vermits ik geen contact heb met leiding of dergelijke van deze stammen = speculatie).

opeens gaat Team Ganja (met kleine tussen sprong) over naar Koekje om na enige tijd weer in Empire beland te zijn. wat weer sterk doet vermoeden naar spionage/stabbing (spionage is opzich natuurlijk vorm van oorlog voeren, maar in mijn ervaring met -IMT- was dit geen spionage maar puur verraad)

http://nl.twstats.com/nl52/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=487663922

Ook profiel van Team Ganja waar staat, they see me stabbin', they hatin'

https://nl52.tribalwars.nl/game.php?village=11813&screen=info_player&id=487663922#506;624

En ook het profiel van ..Rainbow.. met eervolle vermelding naar Team Ganja

https://nl52.tribalwars.nl/game.php?village=11813&screen=info_player&id=2023917#510;538

waardoor ik er persoonlijk vanuit ga dat hier ook wat oneervol is gebeurd.

En hierbij moet ik het sappige verhaal helaas afsluiten, meer dan dit is het niet ;)


weet niet hoe je ingame heet maar spreek ons gerust aan ingame als je meer wilt weten
 

DeletedUser27691

Guest
op TW zitten enkel nog stabbers, gelijk wie, gelijk wanneer....

Daarom zijn er ook steeds minder spelers die willen meedoen aan dit hoopje nerds en sukkels die niks beters te doen hebben en zichzelf heel wat vinden....

Hopelijk gaat jullie leven aan een leefloon heel wat beter, maar dat denk ik dan niet gezien jullie 24/*7 tijd die er in gaat...

Mij zie je hier nooit meer terug stel achterbakse idioten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als ik bewijs moet posten: geen probleem....

Jasper van TTTH, Serenity, etc etc.... man man man.....
 

DeletedUser78104

Guest
op TW zitten enkel nog stabbers, gelijk wie, gelijk wanneer....

Daarom zijn er ook steeds minder spelers die willen meedoen aan dit hoopje nerds en sukkels die niks beters te doen hebben en zichzelf heel wat vinden....

Hopelijk gaat jullie leven aan een leefloon heel wat beter, maar dat denk ik dan niet gezien jullie 24/*7 tijd die er in gaat...

Mij zie je hier nooit meer terug stel achterbakse idioten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als ik bewijs moet posten: geen probleem....

Jasper van TTTH, Serenity, etc etc.... man man man.....

Ik zou niet weten op welke manier er ten eerste gestabt zou moeten zijn dus vermeld dat er dan maar bij voor de duidelijkheid.
Daarnaast wil ik het bewijs dan wel is zien.
 
Reactiescore
3.457
op TW zitten enkel nog stabbers, gelijk wie, gelijk wanneer....

Daarom zijn er ook steeds minder spelers die willen meedoen aan dit hoopje nerds en sukkels die niks beters te doen hebben en zichzelf heel wat vinden....

Hopelijk gaat jullie leven aan een leefloon heel wat beter, maar dat denk ik dan niet gezien jullie 24/*7 tijd die er in gaat...

Mij zie je hier nooit meer terug stel achterbakse idioten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als ik bewijs moet posten: geen probleem....

Jasper van TTTH, Serenity, etc etc.... man man man.....

Dacht dat je mij wel beter kende :p

Ff in het kort, ik had mijn vv afgegeven en die hebben mijn pbg aangevallen en geedeld onder het mom van " ff lekker het cluster opruimen"
 

DeletedUser3435

Guest
Jij kennelijk wel, dat blijkt alleen uit bovenstaande zin al. Dus in hoeverre was mijn vorige post incorrect? :tongue:
Iedereen, waaronder zelfs jij, post hier bijna altijd op de man als het er op aankomt. Het is dus niet nodig om kinderachtig naampjes te gaan noemen terwijl je zelf net zo erg bent. Je zou anders je postgeschiedenis eens moeten opzoeken van W42, al denk ik wel dat je daar uiteindelijk ook wel spijt van hebt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ik vind het nog altijd ironisch hoe jouw gedrag naar iemand zo om kan slaan Jasey. Vanaf het moment dat ik functies op mij nam in Seau had je louter lof voor mij, vanaf het moment dat ik van Il burat naar Greylady ging ineens niet meer. Verwijt je het mij dat ik de tijd er niet voor op kon brengen en daarom een overstap plande, zou enigszins hypocriet zijn, kijkende naar de hoeveelheid co's die je zelf hebt aangevraagd en verjaagd gedurende jouw 'inactievere' perioden.

Je laatste zin is natuurlijk puur modder gooien, als je toch verwijst naar postgeschiedenis en wereld 42, check dan maar even het golden awards topic. Hoevaak word jij daar als grootste ego gezet en ik als favoriete poster, in the end denk ik toch dat jij 'wint' :wink: Overigens oog jij, net zoals Laurens, slechts trots vanwege de vele botte en op de man gerichte af posts. Ontken gerust, je houd enkel je zelf voor de gek. Tenslotte zeg ik helemaal nergens dat ik zulke posts wel nooit kan waarderen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik vind het nog altijd ironisch hoe jouw gedrag naar iemand zo om kan slaan Jasey.

Wat een eng persoon he? Ik zet hem maar eens op blokkeren. Narcisten tot daar aan toe, maar manipulatieve mensen met psychopathische trekjes ga ik toch willen vermijden.

Wanneer zit W47 er op, Roald? Krijg nog steeds geen bericht dat die wereld gespeeld is.
 
Bovenaan