Topstammen

DeletedUser78152

Guest
Hoe kun je dan nou zeggen:eek:.
Ik ben een beetje nieuw op het forum maar heb veel verhalen gehoord over dat daar een echte topper zit!
En dat als je bij hem in de buurt ligt, je beter opnieuw kan beginnen, omdat hij anders alle dorpjes bij je in de buurt leegplundert!
 

DeletedUser76416

Guest
Hoe kun je dan nou zeggen:eek:.
Ik ben een beetje nieuw op het forum maar heb veel verhalen gehoord over dat daar een echte topper zit!
En dat als je bij hem in de buurt ligt, je beter opnieuw kan beginnen, omdat hij anders alle dorpjes bij je in de buurt leegplundert!
Al die neppe nieuwsberichten op het AF tegenwoordig, lijkt wel facebook hier.
 

DeletedUser49204

Guest
Minion kwam in ieder GA lijstje ook niet veel verder dan de meest overschatte stam, dus of dat zo'n verrassing is dat ze uiteen zijn :D

Ik zal als oud-leider hier even op reageren. Het is van mij en mijn co's een bewuste keus geweest om de stam te ontbinden. Hiervoor lagen een aantal fundamentele redenen aan ten grondslag. Een was de ligging van de meeste leden en de stam als geheel. De stam functioneerde intern prima.

Ik vind het interessant om te zien dat het zo overschat werd, terwijl er goede groei was en betreft troepen we lange tijd denk ik voorliepen op veel spelers op de wereld.

We zijn voornamelijk door het forum in discrediet geraakt, mede door mijzelf en ontactische mailwisseling. De reputatie werd een soort selffulfilling prophecy. Interessant wat politiek en propaganda kan doen, oprecht interessant om dat proces achteraf te zien.

Minion was een erg leuke stam en we hebben het goed gedaan voor zolang dat kon. Nu zijn de leden verspreid en hebben we onszelf als focuspunt weggehaald, temidden van enkele grote stammen.

Het ontbinden had geen relatie met andere stammen die uit elkaar vielen, al snap ik dat die conclusie snel getrokken word.

We zullen zien wat er ontstaat nu zoveel stammen uit elkaar vallen en mensen nieuwe allianties gaan zoeken. Zeer benieuwd!

Selene
 

DeletedUser78099

Guest
Flop/Stabbers= Warriors.
o9pybxvd7ioo1.png

mrwbrdft3tujq.png
 
Bovenaan