Top/flop spelers

DeletedUser70435

Guest
Ah ja,ik kan hier ook een paar citaten knallen van jou. Alleen schieten we daar geen hol mee op,snap ook niet wat jij ermee wil bereiken?
Waarschijnlijk weer ff onrust stoken ,in dat geval,ik hoop dat je er plezier van hebt gehad!!
Je weet hoe Diego in elkaar zit. Gooit expres citaten hier om onrust te stoken terwijl het ook gewoon in de wereldchat kan waar precies dezelfde mensen lezen. Zelf is hij het onschuldige mannetje tho.
 
Reactiescore
323
Ja, en dan zorg je voor vervanging :) Maar Johan heeft me zopas gezegd dat hij het gemeld had aan de leiding van Reign en ze er niks mee deden, dus ja dan was het wel hun fout om geen vervanging te zoeken (Tenzij Roel actief genoeg was/ ze Bert geregeld hadden).
Maar ik had Bert geregeld, zodat Roel op CB kon spelen :D
 
Reactiescore
1.468
Maar ik had Bert geregeld, zodat Roel op CB kon spelen :D

Die had er ook niet echt zin in :eek:

En wat betreft @itsARTificial
Hij probeert mij hier te verdedigen, thats it. Ik heb hier aan niemand een hekel.

@Serenity
Over je argument mbt Skype:
Ik heb meermaals aangegeven dat ik overdag werk. Skype activiteit gaat vaak prima via desktop van werk, maar tw niet. Dat heb ik zowel in de wereldchat gezet als in de stamchat van reign toen. Beetje jammer dat je dat nu alsnog als argument noemt.

Anyway, ik denk dat we deze discussie moeten sluiten. Misschien zien jullie mij ooit nog terug pp cas3, misschien niet.
 

DeletedUser70435

Guest
Die had er ook niet echt zin in :eek:

En wat betreft @itsARTificial
Hij probeert mij hier te verdedigen, thats it. Ik heb hier aan niemand een hekel.

@Serenity
Over je argument mbt Skype:
Ik heb meermaals aangegeven dat ik overdag werk. Skype activiteit gaat vaak prima via desktop van werk, maar tw niet. Dat heb ik zowel in de wereldchat gezet als in de stamchat van reign toen. Beetje jammer dat je dat nu alsnog als argument noemt.

Anyway, ik denk dat we deze discussie moeten sluiten. Misschien zien jullie mij ooit nog terug pp cas3, misschien niet.
We weten allemaal dat je in Insane gaat spelen hoor Johan xD
 
Reactiescore
1.468
We weten allemaal dat je in Insane gaat spelen hoor Johan xD

Dit zijn nu opmerkingen waar ik serieus kwaad om word. Ik heb vanaf begin tot nu aan gezegd dat NIET insane ga joinen, omdat ik m'n oud stamgenoten niet wilde naaien. Ik zal je zo op Skype een paar citaten van mezelf sturen.
 

DeletedUser76153

Guest
Je weet hoe Diego in elkaar zit. Gooit expres citaten hier om onrust te stoken terwijl het ook gewoon in de wereldchat kan waar precies dezelfde mensen lezen. Zelf is hij het onschuldige mannetje tho.

Ik zit pas net terug in de chat. Ik lees die chat enkel en heb zelf nooit de behoefte gehad om terug in de wereldchat te zitten vanwege de ruzies die er ontstaan. Jullie vergeten allemaal dat dit een spelletje is, waardoor ik me niet kan voorstellen dat jullie er nog plezier aan hebben.

De enige reden dat ik die quote's plaats is omdat iedereen wel mag weten welke idioot er op St. Jimmy heeft gespeeld. Een persoon die graag het uiterlijk of leeftijd wil bekritiseren of iemand capabel is in een spel of niet. Dat alleen is al werkelijk belachelijk, maar hij is tegen iedereen wel onvriendelijk. Hij wil altijd zijn gelijk krijgen, en heeft wat misplaatste arrogantie. Daarmee zorgt hij natuurlijk wel voor grappige momenten in de chat van Insane, maar het is altijd triest zulk tegenstander te hebben.

Verder kan ik je verzekeren dat Johan niet in Insane speelt, of zal spelen. Ik heb hem al enkele keren gevraagd of hij dat wil, maar hij heeft dat altijd afgewezen. Wat ik ook werkelijk spijtig vind.

But for now, I rest my case. ;)
 
Reactiescore
323
Jamie speelt niet meer bij mij. Hij vond mij noob, dus is maar gestopt :D En ik weet van Johan dat hij niet in Insane gaat spelen, ik vind hem een prima gozer en ik snap ook niet waar dat 'natrappen' voor nodig is. Hij is meer een aanvulling voor de chat dan voor een account, maar dat is opzich niet erg.
 

DeletedUser70435

Guest
Jamie speelt niet meer bij mij. Hij vond mij noob, dus is maar gestopt :D En ik weet van Johan dat hij niet in Insane gaat spelen, ik vind hem een prima gozer en ik snap ook niet waar dat 'natrappen' voor nodig is. Hij is meer een aanvulling voor de chat dan voor een account, maar dat is opzich niet erg.
Ik zit de laatste dagen maar een beetje te fucken hier joh, niet alles serieus nemen :biggrin:
 

DeletedUser78035

Guest
Ja nu is hij eindelijk vrij :D
Sinds ik je co niet meer ben, lukt het precies niet om dorpen te snoepen van Diego..
Ik had de weg nochtans zo mooi vrij gemaakt voor jou..
Maarja als je een grotere mond hebt op het forum dan je kan verwezenlijken op je account dan is het echt triestig.

Diego als je dit leest, sorry maat ik had gehoopt dat Wouter echt wel goed genoeg was, maar van hem zul je geen timings binnenkrijgen hoor.
Ik denk dat ik de enigste ben op TW die het nog doet en kan denk ik zo...
Op classic edeltrein en clear met 4 seconden tussen enzo gezien ik heb er mijn buikje alweer van vol.
Ik vond het wel leuk dat je na 1 nachtje tegen mij vechten er de brui al aan gaf.
Die 30 getimede fakes om 07:00:01 waren precies iets te veel voor je.
Hahahaha Noobs.
Die stoere praat ingame, en daarna weglopen. Ik vergeet je niet hoor.
We'll meet again.
xxx

Lol Ronny, speel jij hier ook? (firedrakan)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Sinds ik je co niet meer ben, lukt het precies niet om dorpen te snoepen van Diego..
Ik had de weg nochtans zo mooi vrij gemaakt voor jou..
Maarja als je een grotere mond hebt op het forum dan je kan verwezenlijken op je account dan is het echt triestig.

Diego als je dit leest, sorry maat ik had gehoopt dat Wouter echt wel goed genoeg was, maar van hem zul je geen timings binnenkrijgen hoor.
Ik denk dat ik de enigste ben op TW die het nog doet en kan denk ik zo...
Op classic edeltrein en clear met 4 seconden tussen enzo gezien ik heb er mijn buikje alweer van vol.
Ik vond het wel leuk dat je na 1 nachtje tegen mij vechten er de brui al aan gaf.
Die 30 getimede fakes om 07:00:01 waren precies iets te veel voor je.
Hahahaha Noobs.
Die stoere praat ingame, en daarna weglopen. Ik vergeet je niet hoor.
We'll meet again.
xxx

Lol Ronny, speel jij hier ook? (firedrakan)

Misplaatste arrogantie ten top.
 

DeletedUser77824

Guest
Sinds ik je co niet meer ben, lukt het precies niet om dorpen te snoepen van Diego..
Ik had de weg nochtans zo mooi vrij gemaakt voor jou..
Maarja als je een grotere mond hebt op het forum dan je kan verwezenlijken op je account dan is het echt triestig.

Diego als je dit leest, sorry maat ik had gehoopt dat Wouter echt wel goed genoeg was, maar van hem zul je geen timings binnenkrijgen hoor.
Ik denk dat ik de enigste ben op TW die het nog doet en kan denk ik zo...
Op classic edeltrein en clear met 4 seconden tussen enzo gezien ik heb er mijn buikje alweer van vol.
Ik vond het wel leuk dat je na 1 nachtje tegen mij vechten er de brui al aan gaf.
Die 30 getimede fakes om 07:00:01 waren precies iets te veel voor je.
Hahahaha Noobs.
Die stoere praat ingame, en daarna weglopen. Ik vergeet je niet hoor.
We'll meet again.
xxx

Lol Ronny, speel jij hier ook? (firedrakan)

Een beetje Salty? ^^
 
Bovenaan