United masters vs casual

Reactiescore
60
Candy is aan het groeien :eek:
 

DeletedUser72040

Guest
[10:45:02] *** Gebeld naar Tim010, bezet
Videobericht versturen ***
[10:45:05] Diego: :eek:
[10:45:10] Tim010: Ben aant leren gvd
[10:45:27] Diego: ow
[10:45:29] Diego: sorry :$
[10:46:31] Tim010: :D

haha laat me niet lachen, Tim die in de voormiddag al leert? hoe lang zal dat geduurd hebben? 5 minuutjes :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Voor de mensen die willen zien hoe zijzelf / hun stam / hun vijand zijn opgeschoten sinds de regel wegvalt Hier een gifje van de wereldmap, om de 7 dagen nomen sinds 15/12.

output_qGIw5P.gif



En natuurlijk een ingezoomde voor al mijn fanboys

output_qfwmER.gif
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb gvd erg mijn best gedaan, ben nog net niet van plan een bladwijzer te maken of een tabblad laten openstaan om 1x per week foto op te slaan :p

Nu is het tenminste hetzelfde genre kleur, alsk die updatende neem is de kleurverandering veel erger :p
 
Reactiescore
60
Aztec gefeliciteerd met 500 stamveranderingen :p
 
Reactiescore
60
Wat trouwens wel grappig is, Oracle is nog geen 3 dagen weg uit Ship of F. is begonnen met het sturen van een (fake) massa op mij. Nu mag ik hopen dat die al langer op de planning stond, maar het ziet eruit alsof men wist dat ik met oracle als stamgenoot niet te verslaan was, en dat jullie nu maar weer eens een poging willen wagen :)
 
Reactiescore
92
Er was oorspronkelijk een massa op oracle en jou gepland, jij krijgt hoogstens een % van zijn aanvallen erbij.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
De ironie ja, als hij target was is het nog veel erger dat je hem rekruteerd. Dat vertrouwen dat je daarmee toont in de spelers die moesten aanvallen is enorm groot!
 

DeletedUser71679

Guest
wat kunnen jullie een hoop onzin uitkramen zeg al die kansloze aannames.

1 er was een massa geplant op beide.
2 dag voordat er werd verstuurd kwam donalds met het plan om oracle te joinen.
3 even wat omzetten en theo kreeg alles wat naar oracle ging + wat hij zelf al zou krijgen.

ps. succes theo hoop dat je goed kan recappen ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
wat kunnen jullie een hoop onzin uitkramen zeg al die kansloze aannames.

1 er was een massa geplant op beide.
2 dag voordat er werd verstuurd kwam donalds met het plan om oracle te joinen.
3 even wat omzetten en theo kreeg alles wat naar oracle ging + wat hij zelf al zou krijgen.

ps. succes theo hoop dat je goed kan recappen ;)

Daar heb je je kansloze aanname.

Wat ik beweer is nog steeds correct, als je een massa plant en dan besluit 1 van je 2 targets te recruiten dan ben je zoals gewoonlijk een lafaard die weinig vertrouwen heeft in eigen kunde. Het reken- en denkwerk waarom de geplande aanvallen op oracle niet meer gestuurd worden dat kunnen we zelf wel doen, dus dat stappenplan van je is niet nodig.
 
Bovenaan