Discussie Updates discussietopic

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wat zijn voorbeelden van rewards? Inventaris items?

094816ab2a472931eee4402e811b1831.png
 

Deleted User - 24028

Guest
Nice, weer een stapje achteruit

Wanneer kunnen we dorpen kopen met pp?
Deze snap ik niet... Voor zo ver ik kan zien koop je niks met PP hier ? Je krijgt als actief persoon beloningen.

Of mis ik iets ?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Deze snap ik niet... Voor zo ver ik kan zien koop je niks met PP hier ? Je krijgt als actief persoon beloningen.

Of mis ik iets ?

Ik ben tegen alle inventaris items, er zijn er veel teveel in omloop en het blijvend aanhouden van events + zaken zoals dit zorgen dat de inventaris goed gebruiken een belangrijke (binnenkort mogelijks de belangrijkste) tactiek wordt. Een aantal voorbeelden:

- Je krijgt 3 edels binnen dus besluit niet te snipen zodat je kan backtimen. Aanvaller had edelbooster, weg dorp
- Je aantal troepen doet er niet meer toe, je kan elke eenheid tot 25% extra gevechtskracht geven
- Gratis edels pakketten munten etc is sws een belachelijk iets
- ...

Goed ik heb geen zin om er meer te zoeken / op te sommen. Mijn punt is dat de inventaris items in plaats van een 'leuke' toevoeging aan het spel aan het evolueren zijn naar één van de hoofdzaken van het spel. En dat is waar ik tegen ben, of dat nu met pp is of niet. Mijn vorige opmerking was daarop natuurlijk niet echt geformuleerd, maar met de gang van zaken is het wel zeer goed mogelijk dat we dit in een van de volgende update-topics zien waarheid worden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71618

Guest
Tsja.. Tis wel extreem idd. Ze proberen de voorspelbaarheid te verlagen, of dat gebeurt in ieder geval. Net zo met de ridders; met de optie er tot 10 te hebben op de nieuwste werelden kan je net zo goed al je treinen met de 3 edels hebben op een gegeven moment en elke edel +10 TS bonus laten doen.. Of +15 met de booster erbij en dan (minieme) kans maken dat je ze zelfs met 2 edelt. Je kan er zoveel kanten mee op, met zoveel verschillende bonussen van de inventaris en de ridders, dat het imo ook gewoon te veel is.
 

Deleted User - 24028

Guest
Zo lang dat enkel bij bepaalde werelden / instellingen is die regelmatig veranderen vind ik het nog wel meevallen :) Vind deze update er in elk geval geen om over te zeveren, heb er al vele ergere zien passeren :D
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Goh, als je op een spel waar dagelijks inloggen een vereiste is, de activiteit moet gaan belonen, dan zie je toch ook in dat het spel aan het falen is. Ik denk daar het overgrote deel trouwens dagelijks inlogt wat betekend dat iedereen dezelfde (hoop ik) bonussen heeft en het enkel resulteert in spelers met een enorm uitgebreide inventaris. Waarmee ik op mijn vorig punt weer kom dat we een nieuw soort spelen krijgen. Het zo verstandig mogelijk met inventaris items spelen.

Maar dat er nog ergere zaken zijn gepasseerd ga ik je geen ongelijk in geven ;)
 

DeletedUser71618

Guest
Nja, het is het inzetten van een middel dat zoveel spelletjes uit de appstores al tijden hebben; inlogbeloningen zodat spelers daarvoor langskomen. Het heeft vast effect op het vasthouden van nieuwe spelers, maar of het hen echt binnen de community zal brengen is een tweede. Al helemaal omdat het niet in de app kan nog en via de browser moet.
 

DeletedUser70435

Guest
Waarom staat W53 bij huidige werelden, ook als je er niet op speelt?
 
Reactiescore
746
Waarom staat W53 bij huidige werelden, ook als je er niet op speelt?
Als je er ooit een acc op hebt gehad zal deze als huidige blijven staan. Dit is een bug en is gekend.

Dan is het eerder om de spelers naar de browser te lokken :D
Logins binnen de app worden ook geteld, en de login bonus is ook binnen de app te vinden onder het profiel menu.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ohw ok... En wat is de reden om de hoofdpagina te voorzien van aanpassingen terug in de tijd ?
 
Reactiescore
604
echt een waardeloze update design wise, doet me denken aan die ene keer dat de homepage ookal werd geupdate...
 

DeletedUser78024

Guest
Homepage hebben ze expres lelijk gemaakt. Binnenkort voegen ze thema's toe. Die kan je kopen met pp.

Word tijd voor een Oldskool tw. Net als bij runescape :D
 

DeletedUser72568

Guest
Pff, popup van de loginbonus maar ik kan niet veel meer doen in die popup dan op het kruisje klikken, moet ik naar profiel -> loginbonus gaan, komt die popup daar weer nutteloos doen, moet ik dat nog eerst wegklikken voor ik de kist kan openen. :p
 
Reactiescore
167
Echt zielig dit, het 9e en belangrijkste item wat je krijgt van de dagelijkse inlog bonus moet weer premium kosten hoor -.-

Maar 30 pp, maar toch echt belachelijk dat je moet betalen voor een inlogREWARD
 
Bovenaan