Een nieuwe contest

Reactiescore
1.454
Ik zal morgen eens kijken of ik het kan uitwerken voor je ;)
 

DeletedUser73904

Guest
Denk dat Rhei het te druk heeft met accounts redden, en Karma met dorpen edelen :)
 
Reactiescore
1.454
Sorry voor de late reactie, had het nog al druk. Ik hoop dat het nu goed is. Als er opmerkingen zijn hoor ik het graag :)

  • Wat is het plan?
Plan is vrij simpel. Op dit moment zijn er nog twee grote stammen over op W50, Karma en Rhei. Er is veel haat en nijd tussen deze twee stammen dus misschien is het wel leuk om dit op een grappige manier op het forum proberen te verkondigen. Het idee achter het contest is dat iedereen gewoon even lekker vrij uit elkaar belachelijk mag maken en dat iedereen dit even van elkaar accepteert en niet persoonlijk opvat. De bedoeling is om het gewoon vermakelijk te maken voor mensen die 'roasten' en 'geroast' worden. We hopen dat de mods hier dingetjes een beetje door de vingers zullen zien, anders zal dit nooit slagen. Echter moet het niet te ver gaan. De roasts moeten binnen 3 weken in geleverd worden. Na die week is er nog 1 week om nog te stemmen en dan zal de winnaar bepaald worden.
  • Kan iedereen meedoen?
Iedereen mag gewoon mee doen, of je nou W50 speelt of niet. Echter wordt er wel verwacht dat je een van de stammen 'roast' en niet mensen individueel. Iedereen krijgt 1 kans om te roasten en mocht je wat toe willen voegen kan dat bij de eerste post. Dit kan je dan weer aangeven door te posten dat je je roast wat hebt aangepast. Er zijn meerdere mensen die vast wel even mensen zoals Martijn, Jasey, Cona en Yoeri geroast zien worden, dus ik denk dat het mensen van andere werelden ook zal aantrekken.

  • Wat zijn de inlevereisen/manieren?
Het inleveren wordt gedaan via het forum en moet minimaal 3 verschillende spelers uit of Karma OF Rhei. geroast worden. Daarnaast moet het natuurlijk ook in het Nederlands ingeleverd worden maar dat spreekt voor zich. Deze wedstrijd is volledig individueel.

  • Hoe moet de beoordeling worden?
De jury wordt gedaan door de forumgebruikers door middel van een like. De post met de meeste likes wint. Dit lijkt mij vrij duidelijk.

  • Andere regels
Gelieve niet te veel naast de roast te posten. We willen dit een topic van ongein houden, dus gelieve niet met alle politiek en propoganda komen bij dit topic. Daarvoor zijn top/flop stammen en spelers.
Je mag relatief veel zeggen in de roast. Echter moet het grappig blijven. Als je dom weg iemand de huid vol gescheld zonder ooit een grap te maken zal de post verwijderd moeten worden en zul je ook uitgesloten worden voor volgende inzendingen. Mocht er te weinig animo zijn dan zal het helaas niet door gaan. Een roast met twee mensen is namelijk ook net niks.
 
Reactiescore
603
^ Mooie post, laten we wel zeggen dat er ook wel 'limieten' zijn qua schelden etc.
Het lijkt me ook wel leuk als je naast al die grappige zinnen ook er wat tussen kan rappen/rijmen.

De roast blijft ook volledig in dit topic, ga dus ook niet in andere topics (zoals top/flop stammen/spelers etc) verder discussiëren/schelden (die normaal niet toegstaand zijn);)
 
Reactiescore
2.506
Ik verwacht dat ik morgen de beginpost kan maken en ik hoop dat er een groot genoegen opkomst komt in de weken die volgen.
 
Bovenaan