Praathoek Classic 13

DeletedUser75707

Guest
Hoe zit dat hier nu met kata
Deze mag je toch wel gewoon op verzamelplaats, adels en muur laten komen?
dat de rest no go is snap ik maar zie van dit niet direct een probleem


Maak gewoon ram en edel iedereen op een normale manier
 

DeletedUser23855

Guest
Tjonge, ik weet niet of ik de enige ben, maar deze wereld voelt als een soort backtime simulator. Heb er erg veel plezier in, even paar dagen je dorpje bouwen en dan alle riemen los. Backtimes ontwijken, zelf backtimen, iedereen in de aanval etc. Leuke wereld!

Vandaag trouwens ook iets geinigs meegemaakt. Ik kreeg een backtime op 500 ms (wat in principe goed te doen is natuurlijk). Maar ik dacht ik stuur hem is een pm:

laatstewereldnostalgievandaag om 16:13 uur
Aankomend (1) Aankomst:
Ik loop heel de avond rondjes vandaag om 17:25:45:538 uur 1:13:44 Voor deze aanval ondersteuning aanvragen
» Ondersteuning aanvragen
Jouw troepen
Eigen bevelen (1) Aankomst Komt aan in
Terugkeer van Ik loop heel de avond rondjes (503|470) C45 vandaag om 17:25:46:000 uur 1:13:45

Je weet dat de seconden naar boven worden afgerond hè? :p. Was in ieder geval jammer dat ik je niet kon backtimen omdat de server er uit lag eerder vandaag, was echt rot timing.

Laatste stukje was trouwens echt waar, de server ging er op een extreem ongunstig moment precies 3 minuten uit waardoor ik hem niet kon backtimen. In ieder geval loog ik dus over het andere stuk, ik had gewoon 1 seconde aangepast op mijn terugkomst en dat bericht naar hem gestuurd. Hierdoor kreeg ik wat berichten over hoe vervelend tw is en cancelde hij zijn backtime haha. Vervolgens probeerde hij het nog eens met bijl ipv ram en dit kwam toen op 1.6sec (in zijn gedachte dus 600 ms) en was de easiest dodge ever. Vond het wel een leuke ervaring :)
 

DeletedUser

Guest
Mijn eerste classic maar dit is wel heel veel backtimen en recappen. Wordt niet anders gedaan xD
 

Deleted User - 487960736

Guest
Moet zeggen, leuk wereldje tot nu toe.
Binnen een week weer dik aan de backtimes, snipes e.d.
Goed spul.
 

Deleted User - 487960736

Guest
Ben jij youtuber of staat die YT ergens anders voor :p

Ex-Youtuber. Heb het ongeveer 4 jaar lang gedaan, tussen mijn 16e en 20e.
Daarna gestopt en dankzij die youtube tijd een baan kunnen vinden in de business :eek:
 

DeletedUser23855

Guest
Grootmacht van de dag

Verover de meeste dorpen in deze wereld.

3 / 3
3 / 3
Je staat gedeelde eerste plaats! Neem een voorsprong en behoud deze tot middernacht om deze prestatie te winnen.


Joh geef ons gewoon allemaal zoon rot ding. Da kunnen ge net zo goed aan ons geven jonge.

Naja ik ga deze wel proberen te halen dan maar:


Meester der opdrachten

Vervolledig 40 opdrachten!

0 / 40
 

DeletedUser77691

Guest
Ex-Youtuber. Heb het ongeveer 4 jaar lang gedaan, tussen mijn 16e en 20e.
Daarna gestopt en dankzij die youtube tijd een baan kunnen vinden in de business :eek:

Hoeveel subs en verdiende je geld ;)

Hoppa. Nummer 1 van de wereld.
Nou meid gefeliciteerd

Grootmacht van de dag

Verover de meeste dorpen in deze wereld.

3 / 3
3 / 3
Je staat gedeelde eerste plaats! Neem een voorsprong en behoud deze tot middernacht om deze prestatie te winnen.


Joh geef ons gewoon allemaal zoon rot ding. Da kunnen ge net zo goed aan ons geven jonge.

Naja ik ga deze wel proberen te halen dan maar:


Meester der opdrachten

Vervolledig 40 opdrachten!

0 / 40

Lekker zeker alleen voor de edels gegaan vandaag of had je ze gespaard?
 
Bovenaan