Topstammen

DeletedUser76153

Guest
[

Is dit het enige wat je te zeggen hebt op dit stab verhaal??

Dit is geen stab. Gooien met stab betekent niet dat het een stab is. Justin heeft nog niemand aangevallen ;)
Word eens tijd dat jullie het begrip backstabben eens naar de originele staat brengen, want het begrip word wijder en wijder met de dag ik TW speel.
Een kick is perfect normaal, welke reden daar ook voor gegeven wordt, als er geen aanvallen volgen, is het geen stab.

Is hier geen sprake van een stab. Enkel een aantal leden zijn gekickt om uiteenlopende redenen. Zoals je ziet is de kwestie met @Intrigued in privé al opgelost.

Tuurlijk zag ze dat dat het privé is opgelost, gewoon nog wat moddergooien zo kennen we haar wel :D
 
Reactiescore
3.457
Ha Diego....nee natuurlijk,leden ontslaan onder valse voorwendselen is geen stab zeg je?

je bent weer hilarisch...
 

DeletedUser76132

Guest
Is hier geen sprake van een stab. Enkel een aantal leden zijn gekickt om uiteenlopende redenen. Zoals je ziet is de kwestie met @Intrigued in privé al opgelost.

Hoezo, de intentie zal er wel zijn hun aan te vallen later toch? Bovendien geef je mensen de kans om modder te gooien omdat er wederom gezeik is met bepaalde mensen.

En wie de fuck heet er nou johan.....
 

DeletedUser76153

Guest
Hoezo, de intentie zal er wel zijn hun aan te vallen later toch? Bovendien geef je mensen de kans om modder te gooien omdat er wederom gezeik is met bepaalde mensen.

En wie de fuck heet er nou johan.....

Mikey Justin heeft TheProject. een PBG aangeboden :) Dus er is geen intentie om hem later aan te vallen.
 
Reactiescore
94
Ha Diego....nee natuurlijk,leden ontslaan onder valse voorwendselen is geen stab zeg je?

je bent weer hilarisch...
Al kick je iemand zonder reden is dat toch geen stab?
Fair is het bepaald niet nee, maar een stab zou zijn als je gelijk hem oprolt de volgende morgen
 
Reactiescore
3.457
Al kick je iemand zonder reden is dat toch geen stab?
Fair is het bepaald niet nee, maar een stab zou zijn als je gelijk hem oprolt de volgende morgen

Je spiegelt je leden een beeld voor van een speler die niet waar is,waardoor de drempel om die spelers aan te vallen veel lager is dan normaal?

Justin heeft daar aardig last van,de waarheid proberen om te draaien

Ze ontslaan een speler die middenin hun stamcluster ligt,ga mij nou niet vertellen daar er geen intentie zou zijn om hun aan te vallen
 
Reactiescore
94
As I said, zeker niet fair. Een vieze actie zelfs. Dom ook, want Project zou je er graag bij willen hebben denk ik

Maar om nou alles als een stab te gaan zien gaat wat te ver
 
Reactiescore
1.468
Je spiegelt je leden een beeld voor van een speler die niet waar is,waardoor de drempel om die spelers aan te vallen veel lager is dan normaal?

Justin heeft daar aardig last van,de waarheid proberen om te draaien

Ze ontslaan een speler die middenin hun stamcluster ligt,ga mij nou niet vertellen daar er geen intentie zou zijn om hun aan te vallen

Er is deze speler en anderen

1) een 7 dagen NAP aangeboden
2) aangegeven op welke punten ze zijn ontslagen
3) de mogelijkheid gegeven opnieuw te solliciteren waarna een democratisch besluit zal plaatsvinden.

En als je bewijs wilt dat het geen stab word: wacht 7 dagen en zie wat er gebeurt.
 

DeletedUser51467

Guest
Er is deze speler en anderen

1) een 7 dagen NAP aangeboden
2) aangegeven op welke punten ze zijn ontslagen
3) de mogelijkheid gegeven opnieuw te solliciteren waarna een democratisch besluit zal plaatsvinden.

En als je bewijs wilt dat het geen stab word: wacht 7 dagen en zie wat er gebeurt.

Het laatste puntje vind ik wel hilarisch, je wordt ontslagen maar mag wel direct opnieuw solliciteren :eek:
Maar ik denk dat de spelers die ontslagen mogen blij zijn dat ze niet meer in die stam zitten, wat een onkunde als je ziet wie ze ontslagen hebben en dan die redenen, komt bijna echt uit een slechte stand-up komedie show. Als ik het niveau vergelijk van de spelers die jullie ontslagen hebben en degene die erin zitten met daarboven Justin als leider en de pm's die ik inderdaad zie verschijnen zou het al een wonder zijn dat jullie de maand januari overleven.
 

DeletedUser77455

Guest
2) aangegeven op welke punten ze zijn ontslagen

Ik denk wel dat ik bewezen heb dat het kicken van TheProject. op grond van de redenen die ons (en ook de stam) gegeven zijn wel heel onterecht is...
We zijn nooit over de lijn gegaan, we hebben ons nooit agressief opgesteld naar iemand van Venue*, er zijn gewoon discussies ontstaan en we hebben bevelen delen uitgezet nadat we Justin geholpen hebben. De reden hiervan was gewoon simpel: onze farminkomsten beetje verbergen zodat we niet alles kwijt zouden zijn aan iedereen als ze dezelfde spelers farmen en systeem gebruiken...

Gewoon omdat de redenen van ontslag totaal onterecht waren zijn we hier heel ontevreden over.
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben ook een mindere ervaring gehad met Venue*.

Wij hadden bij hen gesolliciteerd. Het bespreken van de solli heeft een week in beslag genomen. Blijkbaar waren en vier verschillende stemmingen voor nodig (wegens onduidelijkheid met edellijnen,...). Toen we dan uiteindelijk op de hoogte werden gesteld van de resultaten bleek dat er 17 stemmen waren terwijl er maar 15 leden zijn. Toen we Justin daarop wezen zei hij doodleuk dat het door de ontslagen komt. Fijn als de stemmen van ontslagen leden verder meetellen.
 

DeletedUser76153

Guest
Wij hebben ook een mindere ervaring gehad met Venue*.

Wij hadden bij hen gesolliciteerd. Het bespreken van de solli heeft een week in beslag genomen. Blijkbaar waren en vier verschillende stemmingen voor nodig (wegens onduidelijkheid met edellijnen,...). Toen we dan uiteindelijk op de hoogte werden gesteld van de resultaten bleek dat er 17 stemmen waren terwijl er maar 15 leden zijn. Toen we Justin daarop wezen zei hij doodleuk dat het door de ontslagen komt. Fijn als de stemmen van ontslagen leden verder meetellen.

Maak je geen zorgen, zelf zonder die 2 stemmen (moest je ze in je voordeel schrappen, dus 2 nee-stemmen weghalen) zou je nog niet aangenomen zijn.
 
Bovenaan