Voorstellen instellingen Classic 13

DeletedUser75725

Guest
Poo. Weet je al wanneer er meer bekend wordt over de instellingen en startdatum van de nieuwe classic?
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 450% (5.0)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (0.44)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Prestaties: Geactiveerd
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 2.000 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes: goedkoop herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 26 - 33
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 01:00 tot 08:00 uur
- Startdirectie kiezen: actief
- Aanvalstiming: Millieseconden
- Minimum troepen per aanval: 3% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 35 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 30% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 15 dagen wint.
- Ledenlimiet Stam: 7
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Gedeactiveerd.
- No haul haul: Geactiveerd
- Tribelock: actief vanaf 20 % dominantie
-- Dit is een instelling die manueel ingesteld moet worden. Daarom zal dit niet direct vanaf dit moment actief zijn. Als je merkt dat dit heel lang duurt, gelieve dan een support ticket te openen.
- Ondersteuning buiten de stam: Inactief

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Gedeactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 
Reactiescore
298
Dit zijn opzich ook leuke instellingen. Als 2 a 3 dorpen start niet mogelijk is zou ik wel voor hogere productie kiezen, want no haul snelheid 3 14,4k is niet veel.

Eens.


Kleine toevoeging bij m'n vorige post. Probleem met een classic met een tijdlimiet lijkt me dat het nogal een wedstrijdje internen/bb's edelen kan worden. Misschien dat dan bij het aflopen van de classic naast puntenrang ook ODA/ODD meegewogen kan worden, zodat er wel een 'zo eerlijke mogelijke' winnaar uitkomt.
 

DeletedUser75892

Guest
Wat denken jullie: lage ledenlimiet(4-5) zodat de kwaliteit verdeelt is en in mijn ogen het fijner spelen is met een select groepje dat je goed kent of een hogere ledenlimiet (7-8) zodat je grotere groepen hebt en de druk beter kan verdelen maar het wel lastig wordt om de kwaliteit even hoog te houden als in de kleinere groepen?

Ik persoonlijk zou graag een formule willen zien met kleinere groepen.

Laten we gewoon ms kiezen want anders zit deze classic weer vol met noobs. Gun mij mijn ms boys!!!!

Werkt jouw timebot nog? De mijne is kapot sinds de chrome update.
 
Reactiescore
1.094
Mja dan hoop je maar dat je de kwaliteit kan verdelen. opzich is 5 tot 7 accounts wel lekker nice.
 

DeletedUser75892

Guest
Mja dan hoop je maar dat je de kwaliteit kan verdelen. opzich is 5 tot 7 accounts wel lekker nice.

Klinkt extreem arrogant maar stel nu dat wij wat moeite doen en 7 accounts vullen. Wie gaat ons dan wat kunnen maken? Of zelfs een poging ondernemen.
 
Reactiescore
660
Klinkt extreem arrogant maar stel nu dat wij wat moeite doen en 7 accounts vullen. Wie gaat ons dan wat kunnen maken? Of zelfs een poging ondernemen.
7 is al veel. Om ze te vullen zoals we dat op pakweg classic 6 bv deden, dat lukt niet meer. Natuurlijk zijn jullie er bij gekomen. Maar er zijn er veel vertrokken. En dan de overgang van school naar werk etc. De "over mijn lijk" mentaliteit is er nog, maar de tijd ...
 
Reactiescore
6
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500% (5)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200%
- Productiefactor: 50 (80*50*5*1= 20k p/u)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Prestaties: Geactiveerd
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 2.500 punten, wel niet edelbaar.
- Edelmanproductie: Pakketjes: Duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 26 - 33
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 2 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief
- Moraal: Geactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 00:00 tot 08:00 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: miliseconden (25ms)
- Minimum troepen per aanval: 1% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie : de stam die de 30% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 30 dagen wint.
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Gedesactiveerd
- Limited haul: Basis 100.000, max 50.000.000
- Barbarendorpen: Ja, zoals nu.

Extra:

- Tribelock: actief vanaf 15% dominantie
- Ondersteuning buiten de stam: actief

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
746
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie ze leuk vinden:
Beste spelers,

Na het einde van Classic 12 is het tijd voor een nieuwe Klassieke wereld!

Classic 13 zal starten op maandag 9 januari omstreeks 11 uur! De preregistraties zijn alreeds begonnen, dus schrijf je snel in!

De instellingen:

Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500% (5)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (0.4)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Prestaties: Geactiveerd
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 2.500 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes: Duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 26 - 33
- Technologieën: 10 level systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 00:00 tot 08:00 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: Milliseconden (50)
- Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 30% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 30 dagen wint.
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Geactiveerd,1800 troepen per boerderij level.
- Limited haul: Geactiveerd -> No Haul
- Ondersteuning buiten de stam: Inactief
- Productiefactor: 48

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief

Wij wensen je veel speelplezier toe op deze nieuwe Classic! We horen graag jullie feedback in het feedbacktopic!

Met vriendelijke groeten,
Jullie Tribal Wars.nl Team
 
Reactiescore
1.075
Ziet er leuk uit, ik sla helaas over :(.
 

DeletedUser76356

Guest
No hual? Wat saai :(
Limited haul vind ik dan toch leuker.
 

DeletedUser69389

Guest
Mooie instellingen. Hoogstens de combi van 5 leden en 30% is inderdaad heavy. Maar wel inderdaad, zoals Joel terecht zei, een noodzakelijk kwaad dat het limiet lager werd vanwege het dalende niveau.
 
Bovenaan