Golden Awards

DeletedUser77118

Guest
Alhoewel ik je niet mag,

Ironisch dat jij dat over iemand zegt.

Verder heeft het absoluut geen zin om op je in te gaan, gezien je toch alles opvat op de manier die jij wil, maar ik wil toch nog het een en ander aankaarten.

Tot 2 dagen voordat wij Fides joinde vielen wij bassienw nog aan, dus wij hielden ons gewoon aan ons afspraak, dat jij wegens redenen vanuit jullie stam niet wilde mee aanvallen, is niet ons probleem.
Maarten van .Dreamcatchers had dat jou ook al verteld in de wereld skype, dat join voor ons account pas op het laatste moment was goedgekeurd.
Ons account kreeg namelijk geen goedkeuring, omdat wij edellijnen zouden blokkeren.
Toch blijf jij volhouden dat het niet zo is, dus blijf vooral volhouden en zo doorgaan.
Als jij ons nu gaat beschuldigen dat wij info zouden doorgespeeld over de aanvalsplannen ben je echt triest en laag bezig.

Ik heb nog even navraag voor je gedaan bij Maarten, die het volgende melden:

[19:35:09] Gilles: Maarten
[19:35:12] Gilles: Zeg eens eerlijk
[19:35:18] Gilles: Hoelang van tevoren was het bekend
[19:35:32] Gilles: Dat die croissant fides ging joinen?
[19:36:37] Maarten | W48 .Dreamcatcher | W52 Signore Della Inferno: 2 dagen goedgekeurt
[19:36:49] Maarten | W48 .Dreamcatcher | W52 Signore Della Inferno: 5 dagen lag de groepssolli

Wat gewoon onderstreept dat je een hele lage streek hebt uitgehaald met de aanvallen en ook nog ontkracht wat Maarten zou hebben gezegd in de wereldchat, heb je daar enig bewijs van trouwens?

En mocht je zoiets zeggen van dat Maarten nu niet de waarheid spreekt, kan denk ik ten eerste iedereen die Maarten kent vertellen dat Maarten dit niet zou doen, en ten tweede het alleen maar laat zien dat je alsnog een smerige streek uithaalt naar ons toe. Wij waren namelijk aanvalspartner's op Bassien en jij hebt ons zonder een PM te sturen met een tijdelijke NAP (wat wel zo gebruikelijk is)gewoon keihard in de steek gelaten en zelfs hetzelfde uur nog aanvallen gestuurd.

Verder moet je je niet van de domme houden want je stuurde destijds een PM naar ons van 2 regels om te zeggen dat je met die en die spelers wou overstappen naar Grail, waarop ik zei dat wij geen leidersfunctie meer hadden in Grail maar dat je met deze tekst sowieso geen kans had, maar goed of het veel kans had weet ik niet, want ondanks dat grail in alle opzichten faalden durf ik er rattengif op in te nemen dat er geen enkeling een stam met jou zou willen delen. Wij hadden namelijk wel morele waardes en zouden jou manier van doen echt niet appreciëren.

Ik doelde eigenlijk op Spherico (als ik me niet vergist), die in de mb stam van Fides zaten en dankzij een Skype gesprek tussen jou en team *Dream dorpen moest afstaan aan jullie in ruil voor een NAP.
Dus wat jij destijds zelf deed, moet je nu andere niet kwalijk gaan nemen.

Hebben wij gewoon keurig overlegd met spherico, niet met dream, waar spherico gewoon een degelijke inspraak op had.

Jij denkt nog steeds dat je alles achter je toetsenbord kan en mag schrijven.
Een ware toetsenbord hero !

Doe je nou zo uitermate 'aangevallen' omdat je kneus bent genoemd? Lijkt me niet dat je hier zomaar word uitgemaakt, je wordt gewoon omschreven als hoe mensen je opvatten. Ik zou je begrijpen als er ziektes of iets dergelijks voorstond, maar dat is hier en op skype nooit het geval geweest en zegt meer over jou dat jij je zo aangevallen voelt dan over wat iemand die het gezegd heeft. Misschien is het een gevoelig onderwerp omdat je weet dat het zo is (idea)?

Als laatste zijn er ook gewoon binnen Guard mensen die van jou walgen als ik het goed heb vernomen. Misschien moet je eens stoppen jezelf voor de gek te houden, en gewoon eens uit je eigen geweldige zelfbeeld te stappen. Denk dat er dan een stuk minder spelers zijn die bij het denken van jou walgend voor hun scherm zitten :D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
634
Hi Gilles,

Jonge wat voor spul gebruiken jullie als account ?, zo te zien wel iets wat echt goed werk.

De aanvallen tegen jullie account waren begonnen, nadat het bij ons bekend was dat jullie dorpen van Marcido hadden afgeperst., terwijl jullie account wist dat Marcido met ons samenwerkte.

De groep sollicitatie was deels goedgekeurd door Fides, omdat er enkele accounts bij waren, die Fides graag in de stam wilde hebben.
Ons account kreeg geen akkoord, omdat wij de edellijnnen blokkeerden.
Pas nadat Lucas en Sherwan akkoord gingen met de fusie met Gerard, kreeg ons account akkoord.
Tot die tijd hadden wij bassienw wel aangevallen, terwijl jullie je als account terug hadden getrokken i.v.m. interne problemen in de stam.

Hebben wij gewoon keurig overlegd met spherico, niet met dream, waar spherico gewoon een degelijke inspraak op had.

Dus jij beweert nu dat er geen Skype gesprekken was met team Dream hierover en enkel met Spherico ?
Wat een gasten zijn jullie.
Spherico was er ook mee gestopt na de gedwongen dorpen wat die moest afstaan in ruil voor een NAP.

Wij hadden namelijk wel morele waardes en zouden jou manier van doen echt niet appreciëren.

Wederom veel bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.
Zie hele verhaal omtrent Zyrack.

Jullie zijn zo koppig en proberen alsnog jullie onkunde en vies spel goed te praten.
Hele TNB had zich puur door de streken wat jullie hadden uitgehaald zich gericht tegen Grail.
Zelfs de spelers die aan het Guard front onder vuur lagen, leverde hun def voor het Grail front.

Als laatste zijn er ook gewoon binnen Guard mensen die van jou walgen als ik het goed heb vernomen.

Wederom veel bla bla bla bla bla.
Volgens Hans zouden er zelfs spelers binnen Guard zijn, die hun clears op ons zouden willen laten lopen.

Jullie hebben het over morele waardes.
Ons hele verhaal, voordat Zyrack Grail joinde kwam toen niet geloofwaardig over bij jullie, waarbij jullie wederom als groep uithaalde naar ons op o.a. wereld skype groep.
Nadat Zyrack Grail had verlaten, wisten sommige van jullie hoe die daar speelden.
Zelfs toen Zyrack een stamgenoot van jullie aanviel, deden jullie niks, dus over welke waardes hebben jullie het. als er zelfs speler(s) van jullie stam een NAP met Zyrack hadden staan.


Mvg,

Mark
 

DeletedUser77118

Guest
Jonge wat voor spul gebruiken jullie als account ?, zo te zien wel iets wat echt goed werk.

Mixje van Bart, Matthias en Gilles, werkt tot op de dag van vandaag inderdaad heel prima.

De aanvallen tegen jullie account waren begonnen, nadat het bij ons bekend was dat jullie dorpen van Marcido hadden afgeperst., terwijl jullie account wist dat Marcido met ons samenwerkte.

Hoe was dat ook alweer gekomen? Een medespeler van ons, Brian, dreigden inderdaad in de PM naar jou stamgenoot Marcido. Ik heb ons als team direct gedistantieerd van deze actie, onze excuses aangeboden en hebben ook na overleg met het team hem later ook verwijdert van het account (Niet voor deze actie alleen). Verder wou Marcido met een speler fuseren die deels in ons cluster lag, Brian wou vervolgens de helft van deze dorpen, wat wij niet gedaan hebben, enkel was na overleg met Marcido zelf de overeenkomst gemaakt dat wij de 1 of 2 dorpen in ons cluster zouden pakken. Een daad als deze had jij nooit toegegeven dus kom hier nu niet mee op te proppen dat wij verkeerd gehandeld hebben, mocht je iets van snappen weet je dat je soms een vergissing kan maken in een medespeler.


De groep sollicitatie was deels goedgekeurd door Fides, omdat er enkele accounts bij waren, die Fides graag in de stam wilde hebben.
Ons account kreeg geen akkoord, omdat wij de edellijnnen blokkeerden.
Pas nadat Lucas en Sherwan akkoord gingen met de fusie met Gerard, kreeg ons account akkoord.

Hier kan ik verder niks over zeggen gezien ik geen idee heb wat er allemaal gezegd is in dat rattenhol. Nogmaals wat hulp van Maarten:

[01:07:37] Maarten | W48 .Dreamcatcher | W52 Signore Della Inferno: Wat een hoop blah blah
[01:07:44] Maarten | W48 .Dreamcatcher | W52 Signore Della Inferno: En een paar foutjes xD
[01:07:47] Gilles: Uhu
[01:07:54] Maarten | W48 .Dreamcatcher | W52 Signore Della Inferno: Sherwan en lucas gaven toe
[01:07:56] Gilles: Maar wacht je moet ff iets verduidelijken
[01:08:13] Maarten | W48 .Dreamcatcher | W52 Signore Della Inferno: Maar pas een week later gingen ze uberhaupt kijken voor een fusie met bassienw
[01:08:49] Maarten | W48 .Dreamcatcher | W52 Signore Della Inferno: Nadat ze eerst met .dream geprobeerd hadden maar wou wouden sherwan en lucas niet op het account erbij :p

Dus jij beweert nu dat er geen Skype gesprekken was met team Dream hierover en enkel met Spherico ?
Wat een gasten zijn jullie.
Spherico was er ook mee gestopt na de gedwongen dorpen wat die moest afstaan in ruil voor een NAP.

Nee dat ontken ik niet, ik had het erover met wie deze deal was afgerond. Was je vergeten dat deze precies geen troepen meer overgehouden had? vervolgens heb ik na een pm wisseling van de vv'er (inderdaad dreamcatcher) een voorstel gedaan en terug gehad waar wij een deel zouden overnemen in ruil voor een NAP. Vervolgens hebben wij een nacht gewacht zodat spherico hier zelf akkoord zou kunnen gaan of weigeren, waarna hij akkoord is gegaan.

Mag ik je trouwens nog even aan die aanvallen herinneren waarom wij die NAP moesten afsluiten en maar een deel konden pakken? omdat jullie we ervan uitgingen dat zodra wij de aanval geopend hadden jullie stel incapabele het andere deel van Spherico zijn dorpjes onder vuur nam zodat hij veel met def zou gaan schuiven. Achteraf bleek dat jullie enkel op 2 dorpjes iets geprobeerd hebben en vervolgens niet verder zijn gegaan. Toen ging alle def naar ons front toe waardoor er uitermate veel off verspild werd. Nogmaals bedankt trouwens daarvoor.


Spherico was er ook mee gestopt na de gedwongen dorpen wat die moest afstaan in ruil voor een NAP.
En het was als een jongensdroom dat jij de andere helft mocht pakken zeker o_O?

Jullie zijn zo koppig en proberen alsnog jullie onkunde en vies spel goed te praten.
Hele TNB had zich puur door de streken wat jullie hadden uitgehaald zich gericht tegen Grail.
Zelfs de spelers die aan het Guard front onder vuur lagen, leverde hun def voor het Grail front.

Maar toch deden jullie een aanbod, waarin TNB en Grail zouden samenwerken tegen guard, en waar wij naar het guard front konden jumpen right? enfin we weten van je def slaafjes, dat is geen geheim hoor. Hoe is het anders mogelijk dat er bepaalde individuen hebben kunnen blijven staan. Waarschijnlijk die uitermate hoge kwaliteiten om 6 dorpen op 1 dag te verliezen terwijl jezelf weken bezig bent voor een enkeling..

Verder mag jij niet praten over vies spel en goed praten.

Jullie hebben het over morele waardes.
Ons hele verhaal, voordat Zyrack Grail joinde kwam toen niet geloofwaardig over bij jullie, waarbij jullie wederom als groep uithaalde naar ons op o.a. wereld skype groep.
Nadat Zyrack Grail had verlaten, wisten sommige van jullie hoe die daar speelden.
Zelfs toen Zyrack een stamgenoot van jullie aanviel, deden jullie niks, dus over welke waardes hebben jullie het. als er zelfs speler(s) van jullie stam een NAP met Zyrack hadden staan.

Je praat alsof je ook maar enig idee hebt van wat de stand van zaken was binnen Grail. Als je denkt dat Zyrack met open armen ontvangen is sla je de spijker zoals altijd weer eens volledig mis. Vele, waaronder ik hadden gewoon problemen met de spelers en wouden absoluut niet dat het account gerekruteerd werd. Echter, met het tellen van het aantal accounts in Grail, konden we vaststellen dat er zeker accounts bij moesten komen, en Zyrack was 1 van de logischere versterkingen. Nog steeds wou een groot deel van de spelers ze er niet bij hebben, maar goed het was niet anders. Helaas bleek dat ze met de spelers die erop speelden geen enkele toevoeging waren, nogmaals bedankt Imre en Benjamin.

En nee zeker niet. Was ook de meest logische keuze voor de dreamboys waar jij zo'n fanatiek fan van bent een nap hadden, ivm het front dat ze al hebben. Verder waren wij nou ook niet bepaald de actieve stam die nog actie ondernam.

Enfin succes ermee, zie dat je je aardig frustreert en ik weet dat het lastig voor je is te bevatten met wat voor iemand je eigenlijk bent, maar laten we dit forum nou niet onder strooien met de nutteloze discussies die we al zo vaak gehad hebben, want:

Verder heeft het absoluut geen zin om op je in te gaan, gezien je toch alles opvat op de manier die jij wil, maar ik wil toch nog het een en ander aankaarten.
 
Reactiescore
634
Beste,

Het is niet dat ik een discussie uit de weg wil lopen of enkel onze standpunt wil doordrammen.
Wil enkel iets verduidelijken

Als Vikings groepje hadden wij na de fusie, dus ontstaan van Fides eigenlijk geen kans meer.
Hierop was de groep onder begeleiding van Rookworst "Dennis" opzoek gegaan naar mogelijkheden.
Dennis was dus de gesprekken gaan voeren met de leiding van Fides.
>>>>>>>>
Uiteindelijk was de join voor de groep als geheel akkoord en wij hadden als groep Fides gejoined.
De spelers die buiten deze join zouden vallen kregen de mogelijkheid om te fuseren met de accounts die waren goedgekeurd om te joinen of werden aanbevolen om te solliciteren voor de MB stam.
(dat was dus o.a de reden waarom Depipi een voorstel kreeg om met G-unit te fuseren)
>>>>>>>>
Pas nadat wij als groep Fides hadden gejoined, kregen we te weten komen dat de beslissing niet door alle leiders van Fides goed was gekeurd, of door besproken.
Dit staat dus los van ons, want wij wisten hier vooraf niks vanaf.
>>>>>>>>
De leiders van Fides hadden een nap van 1 maand afgesloten met Guard.
De reden was volgens mij dat Guard problemen had met hun Noord front en Fides de aansluiting wilde met de rim (door middel van BG Tuin)
>>>>>>>>
Team Dream kondigden hun vertrek aan, waardoor er een binnen Fides een twee deling ontstond.
Grote deel zag dit vertrek als een Naai streek en een klein groep kon de reden van hun vertrek wel begrijpen.
>>>>>>>>
Vanaf dat moment begon eigenlijk W48 verpest te worden, voor Fides kant dan:
Nadat de NAP van 1 maand was afgelopen en er geen verlening zou komen met Guard, was er gelijk een Massa vanuit Guard op Fides.
Gelijktijdig was er ook een massa vanuit Grail op Fides.
Nu beide Massa's gelijktijdig aankwamen werd de onrust binnen Fides groter en de haat tegen bepaalde spelers groter.
Tijdens de Massa werd bij bepaalde accounts OS terug getrokken, waardoor deze accounts dus tijdens deze massa opeens merendeels leeg stonden.

Er werd om bepaalde accounts toch te kunnen redden een tegen aanval gepland.
De targets zouden via pm bekend gemaakt worden aan de deelnemers, zodat de ratten eruit gevist kon worden.

Buiten 1 speler die 3x targets opvroeg deed de hele stam mee aan de massa.
Achteraf waren we er achter gekomen dat deze ene speler een NAP had met een speler van Grail.
Natuurlijk waren wij toen kwaad geworden. Puur om de feit, dat wij niet konden begrijpen waarom hij dan 3x toe Targets opvroeg, niet mee deed en achteraf pas de NAP bekend maakte met de Grail speler.
>>>>>>>>>
Over de gebeurtenissen hierover is flink geschreven via de wereld skype groep en nu deels via AF forum.
Maar dit was wel de aanleiding waarom enkele accounts op delete waren gegaan en de stam Fides uit elkaar was gevallen.
>>>>>>>>>
TNB:
TNB werd opgericht om een nieuwe start te kunnen maken en alles wat in verleden was gebeurd achter ons te laten
Als groep werd er gestemd via welke front TNB wilde strijden om aansluiting met de rim te hebben.
Via de vroegere BG Tuin was geen Optie meer, omdat die geen BG meer wilde zijn.

Terwijl binnen TNB nog de besprekingen gaande was over de aansluiting met de rim, joinde Zyrack Grail, waardoor er een groter gat was ontstaan in midden van de stam.
Ook werd de join van Zyrack laatste druppel voor vele leden van TNB en werd Grail als enige vijand gemarkeerd.
Hierna zetten dus iedereen van TNB zijn troepen in tegen het Grail front.of gingen op delete
>>>>>>>>>
Achteraf waren er gesprekken met Guard begonnen, omdat die daar bezettingsproblemen hadden, zodoende konden enkele spelers van TNB Guard joinen middels fusie of als account.

One:
De overlevingskans van One was om de accounts die aan het fuseren waren aan te pakken, die achter ons of rondom ons account gaande waren.
Hierdoor kreeg ons account extra OS, om stand te kunnen houden tegen de aanvallen vanuit One (wat toch een hele tijd duurde) en de accounts de tijd te geven om richting het One front te edelen.

Plan vanuit ons kant lijkt gelukt te zijn
Plan vanuit One front lijkt mislukt te zijn
Volgens ons puur doordat jullie zo gefocust waren op ons account, waardoor andere fronten minder aandacht kregen en dus de spelers binnen enkele dagen gebroken waren.

Punten waar wij als account aan hebben gestoord:
- Houding en taalgebruik van sommige spelers
- Afpersingen van spelers
- Vertrek van Dream en samenvallen van de massa's vanuit Guard en Grail
- Spelwijze van team Zyrack
- Beschuldigingen van sommige spelers naar anderen terwijl zij zelf ook hetgeen hadden gedaan waarvan ze de andere beschuldigden
- Houding van One tegenover Zyrack, nadat die een One speler had aangevallen en de NAP van One account met Zyrack
- Geruchten dat One massaal op delete zou gaan

Als laatste:
- Account Dream was totdat er aansluiting was geen edel target. Vooruit edelen zonder aansluiting zou teveel stam OS kosten.. Er zijn wel enkele malen pogingen gedaan, maar dus Dream was nooit de main edel target
- Ons account kreeg van 4 spelers edel aanvallen binnen, dus dat er dorpen zijn verloren is logisch
- Er is niet door ons (account) destijds een voorstel aan Grail gedaan, om naar het Guard front te jumpen
- Wist Marco Polo toen hij zijn clears tegen ons inzetten, dat er een NAP was tussen Dream en Zyrack


Mvg,

Mark
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77455

Guest
Pas nadat wij als groep Fides hadden gejoined, kregen we te weten komen dat de beslissing niet door alle leiders van Fides goed was gekeurd, of door besproken.
Dit staat dus los van ons, want wij wisten hier vooraf niks vanaf.

Staat niet los van jullie, .Dream hoefde V. er niet bij en dat is achter zijn rug toch gebeurd. Toch logisch dat je dan op zoek gaat daar een uitweg uit de stam?

Ons hele verhaal, voordat Zyrack Grail joinde kwam toen niet geloofwaardig over bij jullie, waarbij jullie wederom als groep uithaalde naar ons op o.a. wereld skype groep.

Je moet niet 20x hetzelfde zeggen hoor, we hebben het al begrepen, je was op je tenen getrapt als je antwoord kreeg over de join, echter heeft Gilles hierboven uitgelegd hoe het verhaal Zyrack dan echt gelopen is...

Buiten 1 speler die 3x targets opvroeg deed de hele stam mee aan de massa.
Achteraf waren we er achter gekomen dat deze ene speler een NAP had met een speler van Grail.
Natuurlijk waren wij toen kwaad geworden. Puur om de feit, dat wij niet konden begrijpen waarom hij dan 3x toe Targets opvroeg, niet mee deed en achteraf pas de NAP bekend maakte met de Grail speler.

Dat die kerel 3x targets opvraagt moet je ook geen 20x meer zeggen voor we het geloven/weten, das iets waar Grail niks mee te maken had en dat was in de periode dat Zyrack bij Guard solliciteerde terwijl hij al bij Grail aangenomen was. Ik snap dus niet waarom jij weer moet janken over iets wat beloofd is en niet gedaan werd, of over iemand die gewoon bij 2 stammen solliciteerde en dan maar afdruipte naar Grail omdat hij in Guard niet aanvaard werd. Wij zaten nog de rest van de wereld met dat incompetent schepsel opgescheept...


- Beschuldigingen van sommige spelers naar anderen terwijl zij zelf ook hetgeen hadden gedaan waarvan ze de andere beschuldigden

Er is een verschil tussen ACTIE REACTIE en degene die er fanatiek mee begonnen is beschuldigen of de pot verwijt de ketel. Hadden jullie niet gekatad/geclusterfucked, was er nooit iets bij jullie gedaan. En het ergste vanal is dat je blijft praten: "We kunnen blijven discussieren over wie begonnen is blablabla" terwijl het keihard Fides was die katade bij de vleet, en jij deed daar lekker aan mee...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Allereerst bedankt voor de vele nominaties. Ik en de rest van .Dream voelen ons vereerd.

Stan bedankt voor de uitleg hier, verhelderd onze kijk op bepaalde dingen zeker.

Het klopt dat, sinds wij Fides hadden gejoined ook Kata's zijn gaan gebruiken.
Dit was mede een actie - reactie geval.
Nu kan er een eindeloze discussie gevoerd gaan worden van wie er eerder was begonnen.

Volgens mij vergeten de spelers van One nu, dat een van de mede-leiders van Fides nu bij hun in de stam zit en er voor Fides geen Kata Nap was met Grail.

Klopt, degene die begonnen is met kata-gebruik is inderdaad de stam fides geweest, nadat er binnen de stamleiding unaniem besloten was om geen kata-naps aan te nemen, maar wel zoals later bleek met verschillende motieven. Dat dit niet aan de leden is gevraagd vind ik tot op heden nog een schande puntje wat .Dream later nog heeft aangekaart, maar op het moment zelf hadden wij er ook niet aan gedacht. ht was echter wel zo dat sommige leden voor fides tijdperk al katade, bijvoorbeeld bassienw zelf.

Spelers van TNB, nadat wij TNB hadden verlaten hebben niet voor ons of samen met ons aanvallen uitgevoerd.
Dus alle beschuldigingen omtrent dit is gewoon verzonnen.
Wel vreemd dat Juist de spelers die ons account nu beschuldigen met deze spelers in contact waren

Dit is het enige waar ik echt vol over val, we krijgen regelmatig gesynchroniseerd aanvallen van Lpower en Ceetjes50 midden tijdens een reeks aanvallen vanaf jouw kant. Als er dan ook nog eens corresponderend op gereageerd wordt door jou sluit ik toeval uit.

Toen wij op de wereld skype groep over de acties van Zyrack hadden. Van dat hij 3x maal targets opvroeg voor de massa tegen Grail en achteraf niet mee deed wegens allerlei redenen.
Werden wij ervan beschuldigd dat wij Zyrack aan het zwart praten waren.
Grail haalde hem met open armen binnen.
Nu doet Zyrack precies hetzelfde als wat hij deed toen hij in Fides zat, dus wees eerlijk aub.

Wij waren toendertijd nog in overtuiging van Imre's oprechtheid en eerlijk spel. Maar na de hoeveelheid shit die hij over ons heeft uitgestrooid, nadat wij zoveel moeite voor hem hebben gedaan voel ik me, en met mij de rest van .Dream, zich flink hard genomen. Ondertussen durf ik jouw verhaal als waarheid aan te nemen, gezien dit in lijn ligt met hoe hij het allemaal gespeeld heeft.

Ik doelde eigenlijk op Spherico (als ik me niet vergist), die in de mb stam van Fides zaten en dankzij een Skype gesprek tussen jou en team *Dream dorpen moest afstaan aan jullie in ruil voor een NAP.
Dus wat jij destijds zelf deed, moet je nu andere niet kwalijk gaan nemen.

Ten eerste Fide is nooit een mb-stam geweest, het was een zusterstam met accounts die mogelijk nog potentie hadden of gewoon goed samenwerkten met alle anderen. Ook al waren wij als .Dream tegen een massa stam, alsnog hebben wij ten alle tijden leden van Fides en Fide als gelijken behandeld. Er zaten inderdaad wel een paar mb's in Fide al zijn die er meer later pas bijgevoegd.

Of je het als afpersing moet zien weet ik niet, maar even ter duidelijkheid: Spherico was ten dode opgeschreven, wij kregen 's avonds de vv en ik ben er toen voor gaan zitten, het enige wat er op het account was was 2 halve clears en 1 half defdorp, de rest was al volledig gesloopt. Had SOA (nu TiWi) doorgedrukt was zo goed als heel Spherico er aan gegaan, zeker gezien er vanuit V. ook nog aanvallen kwamen (2 treinen) die ik met hulp van een directe buurman met moeite kon gaan afblokken. De enige manier om het te redden was met def van Bassienw, die niks kon missen. Die ruil Nap voor dorpen was niet alleen door mij goedgekeurd maar was dus in overleg ook door bassienw goedgekeurd, en de details zouden de volgende dag met Sherico zelf besproken worden. Uit ons gesprek de volgende dag bleek dat hij de situatie jammer vond, maar de keuze kon begrijpen gezien hij anders helemaal niks meer had gehad. Hier is SOA in mijn ogen grootmoedig geweest om hun edeltarget nog een kans te geven om door te spelen in plaats va volledig te gaan slopen.

Verder gebeurt dit soort dingen vaker, Bij blur met BD is het gebeurt en bij Breahte gentle met zyrack zou het ook gaan gebeuren, dan zou in jouw ogen dat ook gewoon afpersing moeten zijn.

Mark, ik wil dat je eens leert dat Dreamcatcher uit 5 mensen(Boy, Karel, Maarten, Nico en Danny) bestaat en niet enkel uit Karel.
Het zou een mirakel zijn mocht ik Dreamcatcher alleen draaiende houden.

Die onderhandelingen zijn niet door mij gebeurd, dus richt je tot de juiste persoon aub.

Dit dus, in al je berichten en klaagzangen over .Dream is het Karel dit, Karel zus, Karel zo. Dit is tot on niveau door gegaan dat het binnen .Drream een meme is geworden Karel overal de schuld van te geven (chuckle) (TS blijft steken, omg altijd weer die Karel he). We zijn met 4/5 zoals gezegd en iedereen heeft op .Dream gelijke inspraak. Als er al een hoofdspeler aangewezen moet worden is het Boy, gezien hij de eigenaar is van de e-mail en de oorspronkelijke starter.

De groep sollicitatie was deels goedgekeurd door Fides, omdat er enkele accounts bij waren, die Fides graag in de stam wilde hebben.
Ons account kreeg geen akkoord, omdat wij de edellijnen blokkeerden.
Pas nadat Lucas en Sherwan akkoord gingen met de fusie met Gerard, kreeg ons account akkoord.

Jullie account was inderdaad het grootste probleem, gezien de relaties toch al niet al te best waren en jullie meerdere leden volledig afsloten (amou en thranuilofmirkwood). Dat Sherwan toestemming gaf heeft ons zeer verbaasd. een paar dagen daarna gingen ze pas kijken naar fusie partner, eerst bij .Dream maar wij hadden er geen interesse in, en toen pas met bassienw wat wel een heel rare keuze was in onze ogen maar goed.

maar goed over de join van V. oorspronkelijk hadden er 5 leden gesolliciteerd en deze waren voorgelegd aan de stam, stam heeft deze goedgekeurd en we gingen verder, doordat het erg lang duurde kwam eerst alleen all eyes on moi over. Vervolgens wordt dit ineens bijna geheel V. en word dit zonder overleg naar de stam door de gebroeders goedgekeurd omdat "de extra defdorpen mij zo mooi kunnen helpen en mijn front zo afneemt" en "we V. op deze manier mooi kunnen breken", beide uitspraken van bassienw. Dat hierbij het hele zuidfront door zijn egoistische trekken ast kwam te zitten deed er niet toe. wij hebben met moeite Zuri nog uit de solli weten te halen omdat die toch al volledig gebroken was onder -wohwoh641- en den-tist hun offensief. Dit was voor ons een zwaar meewegende reden om uit de leiding te treden en zelfs vervolgens Fides de rug toe te keren.

Zoals ik in Fides al eerder heb vermeldt neem ik de leden van V. niks kwalijk, gezien zij een uitweg zagen en deze aannamen, en betreur ik het dat zij het mikpunt zijn geworden van de hele discussie erna.

Nadat de NAP van 1 maand was afgelopen en er geen verlening zou komen met Guard, was er gelijk een Massa vanuit Guard op Fides.
Gelijktijdig was er ook een massa vanuit Grail op Fides.
Nu beide Massa's gelijktijdig aankwamen werd de onrust binnen Fides groter en de haat tegen bepaalde spelers groter.

Sorry hier heb ik een hand ingehad, de datum voor massa vanuit Grail kwam van mij, gezien ik wist dat de oorspronkelijke NAP zou eindigen rond die datum en ik niet verwachte dat guard die zou verlengen. Misschien niet heel netjes, maar als Fides gewoon had opgelet en zijn zaken op orde had was het wel zwaar geweest, maar absoluut niet zo'n slachtveld als het nu was geweest, zeker aan de guardzijde, waar accounts als contradistinctions volledig afgeslacht werden.

-Houding en taalgebruik van sommige spelers
no offense Mark, maar je komt zelf heel erg arrogant, zelfzuchtig en koppig over. Dit is de voornaamste reden waarom men zo fel is op je.

- Vertrek van Dream en samenvallen van de massa's vanuit Guard en Grail
zie hierboven en voor het vertrek van .Dream wil ik nog wel weer eens een uitgebreidde verklaring in de openbaarheid gooien als dit noodzakelijk geacht wordt.

- Houding van One tegenover Zyrack, nadat die een One speler had aangevallen en de NAP van One account met Zyrack
over die NAP blijf je ook bezig alsof Grail daar nooit moeite mee heeft gehad. Hier kan ik heel simpel over zijn, dit is .Dream die zijn poot stijf hield. We hebben die NAP met Zyrack al tijden en Imre heeft naar eigen zeggen binnen Fides gezeik gehad en heeft toen zijn poot stijf gehouden om deze niet te verbreken. Het was toen voor ons niet meer dan normaal dat dat omgekeerd dus ook gedaan werd. Het is niet dt er geen druk gezet is vanuit Grail, het is gewoon dat .Dream weigerde daaraan toe te geven, zelfs dreigingen met sancties negerend

- Geruchten dat One massaal op delete zou gaan
Dit kan zeker nog gebeuren, gewoon omdat het meerendeel deze wereld gewoon strontbeu is. De motivatie ligt al tijden laag, en met al die runners van de afgelopen maanden word het er echt niet beter op. Er was een hechte kern die alles bij elkaar hield maar ook hier in die kern is het op een gegeven moment gewoon op. Zonde, maar is niet anders

-maarten
 

DeletedUser74414

Guest
Wat een hoop spam van beide kanten zeg.. Zou wel fijn zijn als er ook dingen worden onderbouwd met screens van PM's of skype-conversaties uit die tijd. Screen van kata-stack kan ik wel even verduidelijken, dat ging over kata-nap tussen Guard en Fides.

Klopt, maar .Dreamcatcher heeft onze kata NAP niet aanvaard omdat boerderij buiten deze nap viel. Ze hebben bij hun aanval op verwoester slechts 1 boerderijlevel afgebroken zodat de muur niet kon opgebouwd worden als er gedodged werd. (was hun reden) + don't hate the messenger, want dit was unaniem beslist in Fides.
Laat mij even iets duidelijk maken als je dit echt niet snapt. Er is een verschil tussen een 1.1 miljoen account naar 800k punten te schieten met heel de stam op targets zoals Hoofdgebouw, Kazerne, Leemgroeve, Ijzermijn, Boerderij, Opslagplaats (gebouwen die op level 1 of 0 stonden toen ik vv deed op markss21) en dat vond .Dream dus helemaal geen 'gematigd kata-gebruik'.

- Stuur eens een screen waaruit blijkt dat dream de kata-nap louter heeft afgewezen omdat boerderijen buiten de kata-nap vielen? Ik ben hier namelijk wat sceptisch over, omdat dream onze kata-nap heeft afgewezen door een unanieme stemming. En dont hate the messenger gaat niet helemaal op, want is geen stemming geweest binnen Fides. Het zijn de leiders geweest die dit beleid zo hebben gemaakt, zonder dat ik daar verder een waarde-oordeel over heb. Denk dat de beleidmakers zeker het beste voor hun stam gewild hebben.

Bewijs dat de leiding hier unaniem op één lijn lag, ze niet slechts woordvoerder waren van een unaniem Fides.
8QWYEd1.png


- Misschien goed om eens met een screen te komen waarin Dreamcatcher een stokje tegen de aanvallen op Markss probeert te steken (voor of tijdens de aanvallen)? Of screens waarin hij zoekt naar een oplossing voor het overmatige kata-gebruik?

Ze hadden tenminste de ballen om te leaven, want er waren er veel. Bijvoorbeeld Knarrel die zich gewoon liet internen door GodParticle. om daar te gaan spelen was wel oké? :p

Denk niet dat coru hier blij mee was. Echter kun je het ook van de andere kant bekijken en heeft coruscant de ballen gehad zijn stamgenoten niet te verlaten en in de underdogpositie voor zijn bestaansrecht te knokken. In mijn ogen verdiend coruscant wel wat meer credits. Ondanks dat er spelers naar grotere stammen met minder front zijn gegaan en dat er spelers op delete zijn gegaan, heeft coruscant gestreden voor wat hij waard is. Hij heeft geknokt voor zijn bestaansrecht en de belangen van zijn stam. Dat het geëscaleerd is tussen TNB en Grail moge duidelijk zijn, maar ik heb zowel respect voor Dream als Coruscant. Beide knokkers op deze wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77455

Guest
Stuur eens een screen waaruit blijkt dat dream de kata-nap louter heeft afgewezen omdat boerderijen buiten de kata-nap vielen?

Pm's zijn al lang weg, en ik had het eerder op waarom de spelers van .Dream zelf tegen een kata NAP waren, niet over .Dream die de stem van fides vertolkte.

Verder gaan de screens over dream die intern het katagebruik aankaart helemaal niet kunnen getoond worden tenzij dream die zelf nog heeft. Ik denk niet dat iedereen van alles en nog wat screens zit te nemen omdat het ooit nog van pas komt?

coruscant de ballen gehad zijn stamgenoten niet te verlaten

Heeft hij mooi wel gedaan? Want anders zat hij nu nog in V./TNB/Fides

ik heb zowel respect voor Dream als Coruscant

Elk zijn mening, ik heb hem niet gekend zoals jij maar hij is vanaf het begin al arrogant geweest tegen me en het verbeterd er niet op. Zelfs verwoester zou nog mijn schuld geweest zijn volgens hem, omdat ik niet doorgegaan was met massa plannen.
Maar soit, ik ga niet constant in herhaling vallen.
Ieder zijn mening toch?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
- Stuur eens een screen waaruit blijkt dat dream de kata-nap louter heeft afgewezen omdat boerderijen buiten de kata-nap vielen? Ik ben hier namelijk wat sceptisch over, omdat dream onze kata-nap heeft afgewezen door een unanieme stemming. En dont hate the messenger gaat niet helemaal op, want is geen stemming geweest binnen Fides. Het zijn de leiders geweest die dit beleid zo hebben gemaakt, zonder dat ik daar verder een waarde-oordeel over heb. Denk dat de beleidmakers zeker het beste voor hun stam gewild hebben.

zie hierover mijn volgende quote:
Klopt, degene die begonnen is met kata-gebruik is inderdaad de stam fides geweest, nadat er binnen de stamleiding unaniem besloten was om geen kata-naps aan te nemen, maar wel zoals later bleek met verschillende motieven. Dat dit niet aan de leden is gevraagd vind ik tot op heden nog een schande puntje wat .Dream later nog heeft aangekaart, maar op het moment zelf hadden wij er ook niet aan gedacht. het was echter wel zo dat sommige leden voor fides tijdperk al katade, bijvoorbeeld bassienw zelf.

Zoals ik al zei was hier geen overleg met de leden, wat zeer te betreuren is. Wij hebben vanuit .Dream nooit het idee gehad om alles volledig te slopen, enkel tactisch onklaar te maken middels 1 of 2 levels. Enige keren dat een boer wat verder omlaag ging vanuit onze kant omdat karel weer eens vergat target te veranderen bij het edelen, waardoor wijzelf! met een gesloopte boer zaten (altijd weer die Karel, tjongejongejonge :eek:)

- Misschien goed om eens met een screen te komen waarin Dreamcatcher een stokje tegen de aanvallen op Markss probeert te steken (voor of tijdens de aanvallen)? Of screens waarin hij zoekt naar een oplossing voor het overmatige kata-gebruik?

Ik zal oude pm's, discord en skype eens gaan afzoeken om wat terug te vinden. Meeste van deze tegenwerpingen zijn gedaan op de stamfora van Fides/Fide en in de leidingsfora. Hier heb ik helaas geen toegang meer tot om obvious redenen. hier kom ik later nog op terug
 
Reactiescore
634
Hi Maarten,

Bedankt voor je uitleg.
Dankzij jullie uitleg kan ik nu de eerdere forum posten waar naar ons wordt gestamd extra kunnen onderbouwen..

Even kort over Karel, ik mag hem niet (hierbij is er geen haat gevoelens), maar Karel is wel de enige speler waar ik een (korte) NAP mee had afgesloten.

Jullie account was inderdaad het grootste probleem, gezien de relaties toch al niet al te best waren en jullie meerdere leden volledig afsloten
maar goed over de join van V. oorspronkelijk hadden er 5 leden gesolliciteerd en deze waren voorgelegd aan de stam, stam heeft deze goedgekeurd en we gingen verder, doordat het erg lang duurde kwam eerst alleen all eyes on moi over. Vervolgens wordt dit ineens bijna geheel V.
Jullie join was blijkbaar al een tijdje besproken (heb ik vernomen van de .Dreamcatchers die toen id leiding zaten) en 2 dagen voor je join zat jij nog hele aanvalsplannen te vragen van Grail op bassienw want je wou zeker zijn dat er deze keer wel iets van kwam

Verwijt naar ons toe is dat wij, volgens hun dus in het groepje van de eerste 5 zaten.
Eerste groepje, was dacht ik Eyes, G-Unit, Lpower, Rookworst en jermain ?.
Doordat wij samen met SoA aanvallen uitvoerden op bassienw, dacht team SoA dat wij dus van te voren hadden gesolliciteerd bij Fides en hiervan mogelijk misbruik hadden gemaakt.

Of je het als afpersing moet zien weet ik niet, maar even ter duidelijkheid: Spherico was ten dode opgeschreven

Hier moet even 2 dingen duidelijk zijn.
1. Voor team SoA kan de Nap met Spherico gezien worden als een uitweg voor vele clears die ze hadden verloren en dan alsnog dorpen krijgen en zich konden focussen op bassienw.
Voor ons account betekende dit, doordat wij samen met team SoA aanvallen uitvoerden op bassienw, dan Spherico dus tijdelijk geen druk meer van team SoA zou hebben en zich beter kon verdedigen tegen ons. Met rekening houdende dat wij een wellicht een minder bredere front hadden, maar wel front hadden met meer spelers van Fides.
Dus de Nap was niet in ons voordeel, maar bracht enkel meer nadelen met zicht mee.
2. Zelfde moment werd er bij Marcido dorpen afgeperst door een Co van SoA, die met ons samenwerkte.

Doordat de 2 gebeurtenissen achter elkaar kwamen hadden wij de samenwerking met team SoA verbroken en zijn hun gaan aanvallen.

Als Breahte gentle met Zyrack een Nap had afgesloten, terwijl Zyrack een andere stamgenoot aan het aanvallen was, dan zou ik Breahte gentle ook ervan beschuldigen.
Als Breahte gentle samen met een stamgenoot Zyrack aan het aanvallen was en Breahte gentle, doordat hij veel clears hadden verloren een Nap met Zyrack zou afsluiten, terwijl de andere stamgenoot geen Nap zou hebben, dan zou ik Breahte gentle ook ervan beschuldigen.
Breahte gentle deed dat om sneller front te krijgen met One, achteraf had hij alsnog het dorp terug gegeven, dus het werd opgelost en kan je niet vergelijken met Spherico en Marcido verhaal.

Sorry hier heb ik een hand ingehad, de datum voor massa vanuit Grail kwam van mij, gezien ik wist dat de oorspronkelijke NAP zou eindigen rond die datum en ik niet verwachte dat guard die zou verlengen. Misschien niet heel netjes
Nu beide Massa's gelijktijdig aankwamen werd de onrust binnen Fides groter en de haat tegen bepaalde spelers groter.
Buiten 1 speler die 3x targets opvroeg deed de hele stam mee aan de massa.
Achteraf waren we er achter gekomen dat deze ene speler een NAP had met een speler van Grail.
Natuurlijk waren wij toen kwaad geworden. Puur om de feit, dat wij niet konden begrijpen waarom hij dan 3x toe Targets opvroeg, niet mee deed en achteraf pas de NAP bekend maakte met de Grail speler.
Tijdens de Massa werd bij bepaalde accounts OS terug getrokken, waardoor deze accounts dus tijdens deze massa opeens merendeels leeg stonden.

Denk dat het nu wel duidelijk is

over die NAP blijf je ook bezig alsof Grail daar nooit moeite mee heeft gehad. Hier kan ik heel simpel over zijn, dit is .Dream die zijn poot stijf hield
Wist Marco Polo toen hij zijn clears tegen ons inzetten, dat er een NAP was tussen Dream en Zyrack
Ondertussen durf ik jouw verhaal als waarheid aan te nemen, gezien dit in lijn ligt met hoe hij het allemaal gespeeld heeft.

Dit lijkt mij nu ook duidelijk

no offense Mark, maar je komt zelf heel erg arrogant, zelfzuchtig en koppig over. Dit is de voornaamste reden waarom men zo fel is op je.
Dat die kneus dacht
Hoe hilarisch hoe jij nu .Dreams probeert te likken om te zeggen hoe goed je wel niet gespeeld hebt terwijl ik zeker evenveel uren gedeft heb via vv samen met mijn team.

Wij proberen ons standpunt te onderbouwen vanuit ons blik op de zaken. het kan zijn dat wij hierbij niet alle info hebben, wat eigenlijk ook niet van belang is.
Dat mensen ons daardoor zelfzuchtig en koppig vinden is ok, maar je gaat toch niet op AF forum of wereld skype chat o.a. zulke uitspraken doen.
Dan noem ik ze toetsenbord helden.

Dit is het enige waar ik echt vol over val, we krijgen regelmatig gesynchroniseerd aanvallen van Lpower en Ceetjes50
Ceetjes zie zijn profiel info.
Lpower zie de pm's tussen One leden met Jermain en de samenwerking later met Rookworst.

Over de Kata's ga ik niks meer zeggen, want sommige snappen het nog steeds niet.
Enige wat ik mij afvraag is wanneer Weutel kata's gekregen zou hebben op zijn dorpen


Mvg,

Mark
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77455

Guest
2. Zelfde moment werd er bij Marcido dorpen afgeperst door een Co van SoA, die met ons samenwerkte.

Verklaar je nader?

Als je doelt op een dorp dat door Brain (toenmalige speler van Son of Azuma) een dorp afperste van marcido geef ik je volledig gelijk, ik was werkelijk gloeiend kwaad in de teamchat en we hebben daarop Brian van het account gesmeten aangezien zijn speelstijl helemaal anders is dan die van ons en wij echt absoluut niks te maken wouden hebben met zo'n gedrag.
Dat je dat dan achteraf af en toe op ons durfde steken vond ik nog beter, want we hadden net de persoon die er verantwoordelijk voor was eraf gekegeld.

Hoe was dat ook alweer gekomen? Een medespeler van ons, Brian, dreigden inderdaad in de PM naar jou stamgenoot Marcido. Ik heb ons als team direct gedistantieerd van deze actie, onze excuses aangeboden en hebben ook na overleg met het team hem later ook verwijdert van het account (Niet voor deze actie alleen). Verder wou Marcido met een speler fuseren die deels in ons cluster lag, Brian wou vervolgens de helft van deze dorpen, wat wij niet gedaan hebben, enkel was na overleg met Marcido zelf de overeenkomst gemaakt dat wij de 1 of 2 dorpen in ons cluster zouden pakken. Een daad als deze had jij nooit toegegeven dus kom hier nu niet mee op te proppen dat wij verkeerd gehandeld hebben, mocht je iets van snappen weet je dat je soms een vergissing kan maken in een medespeler.

Herhaal niet 20x dezelfde dingen en zeker niet die waarop je een antwoord al weet. We hebben hier in mijn ogen zo correct mogelijk proberen handelen. Speler is van het account gekickt

maar je gaat toch niet op AF forum of wereld skype chat o.a. zulke uitspraken doen.

Je was zelf sterk in zeveren op de skypechat, je bent een evengrote toetsenbordheld.

Maar je gaat toch niet meer reageren op mij, want dat doe je altijd als ik antwoord.

Over de Kata's ga ik niks meer zeggen, want sommige snappen het nog steeds niet.

Fout, je gaat niks meer zeggen omdat je weet dat je zelf begonnen bent.

Breahte gentle deed dat om sneller front te krijgen met One, achteraf had hij alsnog het dorp terug gegeven, dus het werd opgelost en kan je niet vergelijken met Spherico en Marcido verhaal.

Jij kwam hier met deze vergelijking? Ik heb dat nergens zo geplaatst? Staat volledig los van spherico.
 
Reactiescore
634
Matthias,

Bla bla bla bla bla bla bla bla bla en nog meer bla bla bla bla bla bla bla bla.

Jonge ik citeer je uit de berichten van Maarten, zodat je eerdere beschuldigingen naar ons te niet worden gedaan en toch ga je bla bla bla bla bla bla bla bla.

Lever eens een bewijs of kom met iets aan, waar houvast is en niet enkel bla bla bla bla bla bla.

Vertel nu eens wanneer de dorpen van Weutel waren aangevallen ;)

Voordat ik het vergeet, vertel eens wat jullie buiten de rim hebben gedaan ?
Of noem jij de grote overwinning op Marcido voor jullie account de toppunt ?

Mvg,

Mark
 

DeletedUser77455

Guest
Voordat ik het vergeet, vertel eens wat jullie buiten de rim hebben gedaan ?

Heel veel gevv't en heel vel clears en def voor de stam de dood ingejaagd. Zegt genoeg dat je hier op onze prestaties wil gaan inspelen. Ik had graag met jou gefront maar dat kon helaas niet door de groeirichting :D

Of noem jij de grote overwinning op Marcido voor jullie account de toppunt ?

Dat die charel ging rennen konden wij niet aan doen?

Vertel nu eens wanneer de dorpen van Weutel waren aangevallen ;)

Die dorpen werden aangevallen toen weutel front met jou begon te krijgen. Geen idee wat de datum daarvan was maar je hebt er weldegelijk van geprofiteerd dat zijn dorpen onklaar gemaakt werden ;)

Bla bla bla bla bla bla bla bla bla en nog meer bla bla bla bla bla bla bla bla.

Sterke counter! :eek:
 

DeletedUser77118

Guest
Je kon jezelf niet beter weerspiegelen in 1 post Mark :D, selectief selecteren, argumenten op jou manier weerleggen en een hele hoop bullshit.
 

DeletedUser7025

Guest
Dankzij jullie welles-nietus spelletje zijn er in 2 dagen tijd al meer posts op het W48 AF dan de afgelopen 2 maanden :D

Ik moet zeggen dat ik vrij veel geskipt heb van jullie verhalen, maar persoonlijk heb ik wel respect voor Coruscant. Hij heeft zich in Guard goed gedragen, inzet getoond en is actief bezig geweest met aanvallen plannen en uitvoeren. Wat er vroeger nu wel en niet gebeurd is weet ik niet, maar anders is die in ieder geval positief veranderd.

Ook respect voor jullie trouwens Tiwi ( :D ), inderdaad een mooi ODA en ook in de ondersteuning ranglijst doen jullie het goed.

On-topic: Als de wereld ten einde is zal ik met een lijstje komen :)
 

DeletedUser77455

Guest
Ik moet zeggen dat ik vrij veel geskipt heb van jullie verhalen, maar persoonlijk heb ik wel respect voor Coruscant. Hij heeft zich in Guard goed gedragen, inzet getoond en is actief bezig geweest met aanvallen plannen en uitvoeren. Wat er vroeger nu wel en niet gebeurd is weet ik niet, maar anders is die in ieder geval positief veranderd.

Kan wel allemaal goed zijn, moest ik hem gekend hebben nu en niet sinds de start zou ik misschien ook lovend over hem zijn. Echter was hij nogal arrogant aan de start en daarmee was de negatieve toon direct gezet. Verder is het alleen maar neerwaarts gegaan, en ik begrijp ook dat zijn mening omtrent kata'en helemaal kan veranderd zijn, maar ik versta langs geen kanten waarom hij er zo'n miserie van maakt om toe te geven dat het clusterfucken via barbs en kata'en allemaal door hem ook gebeurd is...

Hoe meer hij herhaalt: "we kunnen blijven discussieren over wie begonnen was" hoe meer mensen hij tegen zijn harnas jaagt.
 
Bovenaan