Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser78013

Guest
Mooie buit :)

Hoe kan je nu zoveel lc hebben en je bb's amper farmen? :p
 

DeletedUser75778

Guest
Het hele doel van jet bericht was ok te laten zien dat hij wat gefarmd had
Dan is de buit laten zien wel een crucial aspect ;)

Precies wat Lucille aangeeft inderdaad, je troepen verbergen is bijna lachwekkend te noemen in deze kwestie.
 

DeletedUser78035

Guest
Wie zegt het dan het mijn clear was? Ik heb wel meer dan alleen 500 lc neem ik aan..Speculeer er maar op los. En dan nog, niemand in de buurt waar ik echt wakker van moet gaan liggen.
Zoals de meeste het wel gemerkt hebben is dit een farm topic, daarmee wou ik dus ook de buit bekend maken.
 

DeletedUser75778

Guest
Wie zegt het dan het mijn clear was? Ik heb wel meer dan alleen 500 lc neem ik aan..Speculeer er maar op los. En dan nog, niemand in de buurt waar ik echt wakker van moet gaan liggen.
Zoals de meeste het wel gemerkt hebben is dit een farm topic, daarmee wou ik dus ook de buit bekend maken.

Niemand in de buurt? Man, de wereld is zodanig klein dat nagenoeg iedereen je directe vijand is. :biggrin:
 

DeletedUser76153

Guest
Wie zegt het dan het mijn clear was? Ik heb wel meer dan alleen 500 lc neem ik aan..Speculeer er maar op los. En dan nog, niemand in de buurt waar ik echt wakker van moet gaan liggen.
Zoals de meeste het wel gemerkt hebben is dit een farm topic, daarmee wou ik dus ook de buit bekend maken.

Jij farmed dan wel lachwekkend weinig met 500 lc tho.
 

DeletedUser78013

Guest
Omdat zijn beste farmdag voor gisteren met die ene goeie buit 16k was. Hij farmt dus idd amper. ;) Enkel kijken naar iemands beste farmdag is soms te kortzichtig...

Clearen met gekochte lc kan trouwens iedereen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Omdat zijn beste farmdag voor gisteren met die ene goeie buit 16k was. Hij farmt dus idd amper. ;) Enkel kijken naar iemands beste farmdag is soms te kortzichtig...

Clearen met gekochte lc kan trouwens iedereen.

16k is zeer zeker niet erg veel nee. Ik heb mijn reactie gebaseerd op het gegeven van 55k farm en dat hoeft zeker niet weinig te zijn.
 

Deleted User - 487834254

Guest
Heeft er nog iemand 10K plunders? kvoel me beetje no life
 

DeletedUser76153

Guest
Gaat ook nog een paar daagjes duren. Je bent een eenzaat hannes!
 
Reactiescore
3.457
Ssstttt Jannes,hij heeft al zoveel kapsones
 
Bovenaan