Dorpen verdwijnen uit FA lijst

Reactiescore
94
Heyhoi,

Ik merk steeds vaker dat er simpelweg dorpen uit mijn Farm Assistent lijst verdwijnen.
Ik werk dan rustig mijn lijst af, en als ik dan vervolgens op de kaart kijk, zie ik dat een flinke lijst barbs niet aangevallen wordt, terwijl ik deze een paar uur daarvoor nog wel gefarmd heb, en deze dus in mijn FA lijst zouden moeten staan.

Het gaat in dit geval niet om dorpen met een deel / volledige verliezen, want ik zie vaak dat mijn laatste aanval op de dorpen in kwestie geen verliezen had.

Zou dit kunnen komen door de hoeveelheid berichten? Dat deze dusdanig oploopt, dat de 'oude' (een paar uur oud) eruit gegooid worden, waardoor de FA er niet meer bij kan?

Met vriendelijke groet,
 
Reactiescore
2.489
Even goed je filters checken ja (verberg aanvallen met gedeeltelijke verliezen bv. )
 

Deleted User - 24028

Guest
De filters eens goed lezen kan idd helpen, ze zijn niet allemaal even duidelijk verwoord :D
Verder zou ik ook eens naar je scripts kijken, er zijn er die automatisch filteren (bv op hoeveelheid gs, muur, inactieve knoppen,...)
 

DeletedUser77549

Guest
en, als je mobiel farmt, kan het ook nog wel is voorkomen dat je perongeluk op dat rode kruije drukt, dan verweiderd de FA alle berichtjes over die BB
 
Reactiescore
94
Zoals gezegd, ligt het niet aan de gele rapportjes. Daarnaast gebruik ik ook geen scripts :p

Eventueel zou mobiel farmen het probleem kunnen zijn!
 
Bovenaan