Speler van het jaar |2016

DeletedUser77710

Guest
Welke gestopte spelers zou jij terug willen?

Uhm, ik zal 1 van de weinigen zijn, maar ik kan het erg goed vinden met Kees. Kees sloot goed aan met het kleine aantal gesprekken die wij (Ricardo, Kees en ik) hebben gehad.
Inderdaad, de meesten vonden hem niet de leukste, maar het was een toffe gast. :)
 

DeletedUser76902

Guest
Beste doorzetter:

Steven van holsappel, vele zouden al lang aan het hardlopen zijn geweest in zijn plaats. Maar hij blijft gaan!
 

DeletedUser77254

Guest
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2016?

Crows, zonder crows was Deluxe al veel eerder gevallen

Welke stam is dé flopstam van 2016?

Deluxe geen uitleg nodig denk ik?

Je zegt: "Geen uitleg nodig denk ik?" Maar die zou ik toch graag zien. Mogelijk pak ik hem iets te persoonlijk omdat ik Deluxe al die tijd geleid heb, maar ik vind Deluxe zeker niet de flopstam.

Deluxe heeft altijd gedraaid en heeft samen met Fide tot nu toe denk ik de grootste stempel op de wereld gedrukt (uiteraard is Met Ui hier nu ook mee bezig). Samen met Fide was Deluxe in eerste instantie een erg stabiele stam die winsten boekten en leken op te gaan voor de eindstrijd.

Ik denk dan ook dat Mono/Irid toch echt meer de nominatie van flopstam verdienen. Zij hadden veel meer kwantiteit, maar verloren terrein aan Deluxe en zijn dus ook eerder gevallen.

-

Daarnaast vind ik je bewering dat Deluxe al 'veel eerder gevallen' zou zijn als we geen bondgenootschap met Crows hadden gehad. Ik denk dat dit niet helemaal waar is. Deluxe was zelfvoorzienend en heeft TokKipTok toendertijd weggewerkt en vervolgens aangesloten bij Crows. M.b.t. troepen heeft Crows bijv. niet veel bijdrage gehad voor Deluxe. Verder ben ik wel super blij dat we met Dick, Koen, Bjorn en anderen van Crows mogen samenwerken, zijn echt toppers.
 

DeletedUser77014

Guest
Je zegt: "Geen uitleg nodig denk ik?" Maar die zou ik toch graag zien. Mogelijk pak ik hem iets te persoonlijk omdat ik Deluxe al die tijd geleid heb, maar ik vind Deluxe zeker niet de flopstam.

Deluxe heeft altijd gedraaid en heeft samen met Fide tot nu toe denk ik de grootste stempel op de wereld gedrukt (uiteraard is Met Ui hier nu ook mee bezig). Samen met Fide was Deluxe in eerste instantie een erg stabiele stam die winsten boekten en leken op te gaan voor de eindstrijd.

Ik denk dan ook dat Mono/Irid toch echt meer de nominatie van flopstam verdienen. Zij hadden veel meer kwantiteit, maar verloren terrein aan Deluxe en zijn dus ook eerder gevallen.

-

Daarnaast vind ik je bewering dat Deluxe al 'veel eerder gevallen' zou zijn als we geen bondgenootschap met Crows hadden gehad. Ik denk dat dit niet helemaal waar is. Deluxe was zelfvoorzienend en heeft TokKipTok toendertijd weggewerkt en vervolgens aangesloten bij Crows. M.b.t. troepen heeft Crows bijv. niet veel bijdrage gehad voor Deluxe. Verder ben ik wel super blij dat we met Dick, Koen, Bjorn en anderen van Crows mogen samenwerken, zijn echt toppers.

TokKipTok was inactief toen er aanvallen binnen kwamen, ze waren onbereikbaar en als ze bereikbaar waren zeiden ze dat ze geen tijd hadden om in te loggen. Zo was dit wel vaker het geval in Irid, een stam wat ik eigenlijk geen flopstam kan noemen. Natuurlijk, er waren wel een hele partij minpunten voornamelijk betreft het rekruteringsbeleid dat achter echt waardeloos bleek te zijn toen iedereen hem smeerde, maar het risico dat werd genomen vond ik wel wat hebben. Sommige stammen spelen altijd safe en durven geen actie te ondernemen, Irid/Mono was niet zo. Vond het ook wel een interessant besluit toen 4 Farmers samen met andere deze stam hadden opgericht, ze gaven niet op betreft het maken van een goede stam en bleven doorzetten met de bijhorende risico's. Mocht het rekruteringsbeleid beter zijn geweest, dan was Irid/Mono er zeker nog.

Je zegt verder dat Crows amper een bijdrage heeft geleverd aan gezamenlijke massa's of ondersteuningen? Je concludeert hier dat Deluxe eigenlijk nooit een bondgenoot heeft gehad en deze ook niet nodig heeft gehad. Toch zorgde deze BG voor een probleem minder in het westen waardoor jullie meer safe kregen. Wanneer deze BG er niet was weet ik wel zeker dat Deluxe al eerder gevallen was. Zeker als je kijkt naar jullie rekruteringsbeleid, die achteraf ook waardeloos bleek te zijn omdat 1 speler in het zuidoosten verschillende succesvolle massa's heeft uitgevoerd en in die tijd nooit hulp heeft gehad van buitenaf. Een speler die je eigenlijk niet zo maar moet afwijzen om zijn ligging.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wie was de beste aanvaller van 2016?

Ik ben onder de indruk van het noorden van Fide, hier liggen onder anderen Tokugawa Ieyasu en
Savior of the North. Beide account staan steen vast in de top 5 en hier zie ik niet snel verandering in komen. Elke aanval die zij tot nu toe hebben uitgevoerd is een succes. Een sterk team hiervoor dus, maar aangezien ik weet dat Savior net iets meer voor hun stam doet (leiding) gaat mijn stem uit naar
Savior of the North, maar daarmee wil ik Tokugawa Ieyasu niet ondersneeuwen. Een goed team daar in het noorden. Hier moet Ui echt een antwoord op vinden. Zeker nu ze dododo hebben gerecruit.


Welke speler heeft jou in 2016 het meest verrast?

Zonder meer was ik blij verrast dat ik Andre opnieuw tegen kwam en wel op een top 4 account. Hij heeft veel geleerd en is een cultheld van mij geworden, ik ben trots op je jongen! Echter heeft Ben van Dubium mij echt verrast. Al siert het hem niet hoe hij zijn account achter heeft gelaten. Aangezien ik ook geen lid van een stam ben geweest, is het lastig deze vraag te beantwoorden, omdat ik niet weet welke speler zich het meeste ontwikkeld heeft op W49, dus ik blijf bij Andre.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?

Ik zal beginnen met de manier waarop ik deze award ga baseren. Je bent een goede stamspelers als je intern actief bezig bent, je bijdraagt bij een goede sfeer in de stam, je op z’n tijd vv pakt, je troepen met regelmaat doneert en je extern je stam acties goed kan verdedigen.

Dit laatste wordt vooral door Ui behoorlijk onderschat. Een aantal spelers van UI voldoen niet aan dit laatste, waardoor er in mijn ogen geen ideale stamspeler in Ui zit. Al vernam ik dat dit wel in ontwikkeling is. Hierdoor voel ik mij gedwongen om de ideale stamspeler in Fide te zoeken. Ik ben van mening dat iedereen buiten Melvin extern goed overkomt. David, Inge en Fabian doen veel voor hun stam en zijn sterk in de externe communicatie als dit nodig is. Vooral Fabian en David kunnen elkaar goed aanvullen. Daniël in de stille kracht van dit team, maar is zeker niet bang om een vv te pakken. Dit team neemt Fide op sleep touw in hoeverre dit nodig is. Om deze reden nomineer ik Savior of the North.
.

Tss want ik kom extern niet goed over of wil je me nou bestempelen als slechte stamspeler :(.

Wel bedankt voor die aanvalsnominatie, doe ik toch nog wat goed. #Blitzvin #HebGeenEgo

André is en blijft mn noobie tho, zodra wij komen mengen is meneer zn dorpen kwijt x.
 
Reactiescore
2.508
Ha Ramon,

Ik had je al verwacht, ik zal je eerste verzoek maar meteen uit type, waarom ik denk dat Deluxe naar mijn mening in mijn lijstje is gekomen. Hierna zal ik dieper ingaan op jou post en op elke alinea een antwoordt geven.

Allereerst wil ik vermelden dat iedereen andere ervaringen met spelers/stammen heeft. Uit deze ervaringen komen uiteindelijk de lijstjes tot stand. Ik heb totaal geen ervaring gehad met Irid, ik heb enkel verhalen gehoord. Ik ben niemand die pas iets gaat roepen als de feiten op een rijtje zijn. Zo kan ik simpelweg beter betogen dat Deluxe een flop stam is dan Irid. Dit komt gewoon doordat Deluxe dichterbij mij zat. Hierbij heeft Deluxe veel langer bestaan als Irid en dacht Deluxe daadwerkelijk dat ze grote kans hadden om met de groep die ze hadden de overwinning te pakken.

Deluxe is en stam, waar heel lang alles voor de wind is gegaan, waardoor er geen leider nodig was. Hierdoor stond Deluxe gewoon weg zonder een daadkrachtige/explosieve leider. Hiernaast kon Deluxe net als Met UI nu totaal niks van P&P. Hiernaast zijn veel beslissingen die Deluxe gemaakt heeft ondoordacht geweest. Kijk naar het recruiten van Lauwerszz, Eagle10, Cookiepie en hier kunnen er nog wel een aantal bij. Bij Deluxe werd alles best gevonden er was gebrek aan overtuigingskracht. Dit verwijd ik de leiding van Deluxe, want naar mijn idee was er in Deluxe geen leiding aanwezig. De persoon met de grootste mond die het explosiefst was bepaald de koers. En nee, Ramon, ondanks dat jij je leider voelde van Deluxe heb ik het idee dat je nooit echt leider ben geweest. Later toen Sebas besloot deze rol op zich te nemen is ook hij door het ijs gezakt ondanks zijn goede bedoelingen. Dit komt door de spelersgroep die geen stam gevoel had. Hiernaast heeft Deluxe nooit gepresteerd tegen benoemwaardige tegenstanders. 2/3 faalmassa's op TMS 1 faalmassa op ons (faalmassa= geen benoemwaardige dorpenwinst). Om deze redenen zie ik Deluxe als mijn faal stam. Door gebrek aan sterk leiderschap, door te veel slecht uitgedachte plannen en gebrek aan prestaties. Terwijl de meeste leden nog altijd beweren dat er weinig mis is gegaan.

Je zegt: "Geen uitleg nodig denk ik?" Maar die zou ik toch graag zien. Mogelijk pak ik hem iets te persoonlijk omdat ik Deluxe al die tijd geleid heb, maar ik vind Deluxe zeker niet de flopstam.

Zie mijn uitleg van hierboven, Deluxe heeft op te veel vlakken zwaar tekort geschoten.

Deluxe heeft altijd gedraaid en heeft samen met Fide tot nu toe denk ik de grootste stempel op de wereld gedrukt (uiteraard is Met Ui hier nu ook mee bezig). Samen met Fide was Deluxe in eerste instantie een erg stabiele stam die winsten boekten en leken op te gaan voor de eindstrijd.

Deluxe heeft gedraaid tot op een bepaalde hoogte. De kern van Deluxe zijn ongetwijfeld leuke spelers en Deluxe heeft gedraaid tot er wat tegenstand kwam. Als jij nog altijd denk dat Deluxe in eerste instantie door de wereldwinst zou meedraaien en een stabiele stam was, kwam dit puur doordat alles soepel verliep daar in het noorden, maar hoeveel spelers van Deluxe heb ik solo weg kunnen spelen, met het grootste gemak? Hoeveel def claimde de front spelers rondom mij? Als je zoveel def claimt dan zegt het iets over de ervarenheid en de activiteit van een account. Zeker in het zuiden was dit zwaar onvoldoende. Ben het totaal niet met je eens dat Deluxe ook maar een seconde mee deed voor de wereldwinst. Daarvoor zijn er te veel minpunten.

Ik denk dan ook dat Mono/Irid toch echt meer de nominatie van flopstam verdienen. Zij hadden veel meer kwantiteit, maar verloren terrein aan Deluxe en zijn dus ook eerder gevallen.

Tuurlijk, er is enkel een groot verschil. Ik heb Mono nooit als een stam gezien. Hiernaast was Irid net iets completer op veel gebieden dan Deluxe. Mono had een leiding deze deden aan P&P en kwamen soms sterk uit de bus. Enkel had Mono nooit gemaakt mogen worden. Welke stam pakt nu twee clusters en faalt erin deze snel aan mekaar te krijgen? Mono had de pech dat er geen safe was en dat er dus veel runners waren. Misschien heb je gelijk dat Mono een slechtere stam was, naar niemand had iets van deze stam verwacht. Dit lag heel anders in Deluxe, zoals je net al aangeeft dachten jullie mee te kunnen doen voor de wereld winst als Deluxe zijnde. Mono was enkel bezig met overleven.

Het komt er op neer dat hoge bergen harder vallen en om die reden geef ik Deluxe deze award. Zie het dus als een compliment dat ik jullie deze award geef en niet Irid...

Daarnaast vind ik je bewering dat Deluxe al 'veel eerder gevallen' zou zijn als we geen bondgenootschap met Crows hadden gehad. Ik denk dat dit niet helemaal waar is. Deluxe was zelfvoorzienend en heeft TokKipTok toendertijd weggewerkt en vervolgens aangesloten bij Crows. M.b.t. troepen heeft Crows bijv. niet veel bijdrage gehad voor Deluxe. Verder ben ik wel super blij dat we met Dick, Koen, Bjorn en anderen van Crows mogen samenwerken, zijn echt toppers.

TokKipTok was zwaar gedemotiveerd door W45 dus was niet eens meer actief. Het feit dat je deze prestatie aanhaalt zegt voor mij al genoeg. Zoals ik al vermeld had waren er geen problemen in Deluxe voordat ze tegenstand kregen. Als ze dus niet de safe van Crows hadden en dit tegenstanders zouden zijn geweest ben ik er van overtuigd dat Sebas nooit gejoint was, want die zou naar Crows zijn gegaan. Dan was Dobbel ook nooit gejoind en was reckless er ook niet. Kortom dan hadden jullie de safe van de rim niet en nog meer front. Kortom Crows heeft jullie direct en indirect erg geholpen.Ik hoop dat dit voldoende uitleg is op jou vragen?
 
Reactiescore
2.508
Dit was zonder twijfel The Age of Nobility, al die tijd alleen domineren, beter kan je het niet hebben. Verdedigend een topper en aanvallend misschien nog wel beter. Er is wel eens spottend gezegd dat The Age of Nobility alleen deze wereld ging winnen, maar dit is werkelijk mogelijk met de goede spelers op het account.

Overdrijven is ook een vak :oops:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
SPELERS

Wie was de beste speler van 2016? Tokugawa Ieyasu, heerlijke rimmer die nergens meer wat van over heeft gehouden. Verpletterd letterlijk alles wat in zijn weg komt en is een van de dragende krachten binnen Fide.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2016? Ik vind het knap hoe de leiding van Met Ui de stam toch tot een tot nu toe redelijk succesvol geheel heeft kunnen vormen. Ben alleen benieuwd wat jullie in het Noorden gaan doen, verras me ;).
Wie was de beste aanvaller van 2016? Pfoe, ik ga gewoon de combi D.I.A, Dijkhopper en Act of Divinity hier neer zetten. Een phalanx die tot nu toe meerdere accounts succesvol gebroken heeft, mijn complimenten!
Wie was de beste verdediger van 2016? Holsappeltje vs Mono is en blijft voor mij het mooiste defensieve kunstje van 2016. Wat een beast die Steven, doet die ff en nog solo ook <3.
Welke speler heeft jou in 2016 het meest verrast? Toen er ene The Three Lines naast me kwam liggen dacht ik mijn toekomstige dorpenuitbouwer gevonden te hebben. Niets bleek minder waar te zijn. Na een fusie heeft Joost zich op het account Tokugawa Ieyasu ontwikkelt tot een ware topspeler die in mijn ogen zeker tot de betere van deze wereld behoort. Die Luuk is trouwens ook een beast eerste klas hoor, jammer dat ze naast me lagen al die tijd want ze farmden me gehele gebied leeg..
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Frank, hij bood z’n clears aan zoals een prostitué haar mond aanbied als plek om in klaar te komen. Verder verdienen heren als Fabian, Daniël, Luuk, Jannick en nog veel meer die ik vergeet hier ook hun vernoeming.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? David/Leaving Behind, maar dat is hij altijd al geweest <3. #AlleenMaarLiefde
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2016? Toch niet David, inactieve noob die hij is. Michiel z’n post zijn even hard als Machine Gun Kelly z’n lines. Heerlijke poster die het niveau flink opkrikt.
Wie was de beste leider van 2016? Fabian, heeft Fide echt over een doodpunt heen geholpen. Gezien de uitspraak “aan de top komen is makkelijker dan er blijven” heeft hij in mijn ogen deze titel meer verdiend dan de oprichters.
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Inge by far, heerlijke speelster met wie ik nu een hele lange tijd heb mogen samenspelen. Kan je heerlijk mee praten en was er altijd wanneer ik haar advies nodig had op het gebied van “hoe versier ik deze meid het efficiënts”. Hoewel ik haar soms een beetje zeurderig en teveel “Ik wil eerlijk spelen” vond, is het wel een van de personen aan wie ik direct denk als ik Tribalwars hoor. (Ly Daniël en Fabian, maar met Inge speel ik langer samen xx).
Wie was dé flopspeler van 2016? Gentlemen, top 3 account dat het ook precies 3 dagen vol heeft gehouden toen het onder vuur kwam te liggen. Al snap ik wel dat ze het niet eens tegen ons op wilde nemen <3.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Benji, heerlijke aanvaller die op D.I.A menigeen slapeloze nachten heeft bezorgd. Tevens ook een chille gast om mee om te gaan en een gemis sinds hij weg is.
Wat was het moment van 2016? Het moment dat Thomas van TheMuppetShow weer verder ging met een quote profiel, godverdomme wat vind ik het leuk om zulk soort dingen te lezen.
Een ander bijzonder moment van W49 vond ik toen ik Kayo zijn scootmobiel op creatieve wijze in een penis heb veranderd en er een geweldig plaatje ontstond. Hier zijn een knetterstonede Kayo en ik toch zeker een half uur non-stop om stuk gegaan en de tranen staan me eigenlijk nog steeds in m’n ogen van het lachen als ik er aan denk.
Ook het moment dat Daniël op Savior kwam is een prachtig moment waarvoor ik nog dagelijks een traantje wegpink, wat een fucking legend is die man en ben ik blij dat hij bij mi op het account zit <3.
Het moment dat m'n Japanse wokvriend Jiahao bij ons in de stam kwam samen met m'n moraalbrekertje John is ook wel het vernoemen waard, wat een hero's deze 2 boys :$.

Van welke speler verwacht je het meeste in 2017? TheMuppetShow, ik denk dat Kayo en Thomas toch eindelijk eens gaan laten zien wat ze in huis hebben. Aan Fide om hier een antwoord op te geven, maar dat zal zeker niet gemakkelijk zijn.


Stammen

Wat was dé topstam van 2016? Fide, ongetwijfeld. Vanaf dag 1 een sterk geheel dat tot nu toe alle tikken redelijk prima geïncasseerd heeft.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Fide, check onze phalanxen <3. Met Ui heeft nog veel te bewijzen, maar het begin is veelbelovend. Vond die clusters van onze Turkse vrienden ook knap tho.

Welke stam was aanvallend het beste? Fide heeft op elk target dat ze aanvielen winsten geboekt, dus zij hebben de beste papieren in mijn ogen.
Welke zus was defensief het beste? Pim z'n zus.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2016? Weet ik veel, wij doen niet aan bondgenoten.
Welke stam is dé flopstam van 2016? Mono, hoe verzin je het om phalanxen te gaan maken en dan niemand naar de zijkant te laten groeien rofl.
Welke stam was dé vijand van 2016? Met Ui, de eerste die ook daadwerkelijk weerstand bied.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2017? Met Ui, ze kunnen nog verassend uit de hoek gaan komen gezien ze niet hebben laten zien wat ze in huis hebben. Fide heeft al laten zien wat ze kunnen.

Kleine toevoeging, zelf verzonnen hihi :
Meest overschatte speler van 2016? Age of Nobility, Aldo en Ricardo worden hier neergezet alsof ze Jezus zijn die een weg in het water gemaakt heeft. Ze hebben geen fatsoenlijke weerstand gekend en men doet of hun prestatie van een ander universum is lol. Doe ff normaal joh, leuk gespeeld maar niets meer dan dat. Wel knap dat jullie nog bestaan tho, had ik niet verwacht en dat geef ik eerlijk toe.
Meest onderschatte speler van 2016? Dylan van Euphoria kan een heel stuk meer dan jullie allemaal van hem denken. Echt een van de weinige spelers die nog echt lijkt te leven voor Tribalwars. Krijgt bij lange na niet de waardering die hij verdiend voor z'n inzet die hij bijvoorbeeld voor Mono had. Ik zou lekker gaan Tinderen Dylan, daar krijg je veel meer waardering voor in je inzet.
De speler die je altijd in je lijstje moet noemen wat anders wordt hij boos en gaat hij je aanspreken op skype of in de stamchat van 2016? Emile, hier is je shoutout dikzak <3. #SpreadTheLove. Fabian hier is die van jou ook, we weten dat je goed kan spelen maar je kont zit al vol genoeg deze dagen dus ik hoef er niet bij. #Blitzvin #IkHebGeenEgo #BlitzvinOut #CLS3LiterV6GeenStress #JoostSnaptDeze<- #ZimZimma
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
SPELERS

Wie was de beste speler van 2016? Savior of The North, met uitzondering van Melvin. Absoluut topteam, maar de laatste speler vind ik echt niks. Hecht meer waarde aan zijn eigen ego en persoonlijkheid dan aan een stam. Rest van het team zijn beesten in het positieve deel van het woord. Maar onder meer zijn laatste idiote opmerkingen hebben mijn laatste restje motivatie om in Fide te zitten vernaggeld. Dat hij van het account werd gekickt, om een dag later weer toegevoegd te worden blijf ik wel opmerkelijk vinden.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2016? The Age Of Nobility. Door een slim beleid vanuit een underdog positie kunnen uitgroeien tot een bepalende key voor deze wereld. Ze mogen misschien geen topprestaties hebben geleverd, maar vanuit een schier onmogelijke locatie er zo uitkomen verdiend een grote pluim.
Wie was de beste aanvaller van 2016? D.I.A., heeft in het begin van Fide samen met een aantal accounts het voortouw genomen en telkens wanneer de stam succesvol was dan hadden Benji en Frankie daarin een enorm groot aandeel. Ook Toko, Heisemm, Dijk (Nick, Jente & Bram), Act en Pathos verdienen complimenten.
Wie was de beste verdediger van 2016? Azrahn, hebben het uiteindelijk toch volgehouden op doorzettingsvermogen, ondanks dat Erdogan met zijn leger hen kapot wilde schieten.
Welke speler heeft jou in 2016 het meest verrast? Mullepate, Tasmanian
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Jannick, D.I.A. en Toku.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Leaving Behind,
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2016? Vetrix, P&P machine. Wanneer die postte dan deed hij dat als een scherp mes die door de roomboter heen ging.
Wie was de beste leider van 2016? David vind ik een wereldgozer, maar zijn plotselinge lange afwezigheid zorgt ervoor dat ik hem niet kies. Fabian te weinig van meegemaakt. Daarom Timo en Michiel.
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Wie was dé flopspeler van 2016? Die gasten die beweerde
Welke gestopte spelers zou jij terug willen? Benji, wereldspeler. Wordt zwaar onderschat.
Wat was het moment van 2016? Het wegspelen van het ene Mono/Irid frontaccount na de andere in onze regio. Helaas is die stoomwals stilgevallen vanwege meerdere oorzaken. Zeker in combinatie met uitspraken van bepaalde spelers dat die accounts niet zouden vallen. Dat 1 van die spelers nu in Fide speelt vind ik wel hoogst opmerkelijk en doet ook wat mij betreft afbreuk aan de reputatie welke Fide probeert hoog te houden.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2017? Toku en Ruthless. Topbezetting en accounts.


Stammen

Wat was dé topstam van 2016? Fide, zonder twijfel.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Met Ui
Welke stam was aanvallend het beste? Fide
Welke stam was defensief het beste? Fide
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2016? Geen enkele, allemaal prutzooi.
Welke stam is dé flopstam van 2016? Irid, wat een lachertje was dat. Zou beter zijn dan Mono, maar bleek dezelfde rotzooi.
Welke stam was dé vijand van 2016? Egoisten in de stam. Laatste weken Met Ui.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2017? Fide.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wie was de beste speler van 2016? Savior of The North, met uitzondering van Melvin. Absoluut topteam, maar de laatste speler vind ik echt niks. Hecht meer waarde aan zijn eigen ego en persoonlijkheid dan aan een stam. Rest van het team zijn beesten in het positieve deel van het woord. Maar onder meer zijn laatste idiote opmerkingen hebben mijn laatste restje motivatie om in Fide te zitten vernaggeld. Dat hij van het account werd gekickt, om een dag later weer toegevoegd te worden blijf ik wel opmerkelijk vinden.

Pfoe, wat een haat schat. Zijn grote uitspraken voor iemand die niets waar maakt tho. Denk dat ik vele male meer voor Fide heb betekend dan jij trouwens.
 

DeletedUser69389

Guest
Pfoe, wat een haat schat. Zijn grote uitspraken voor iemand die niets waar maakt tho. Denk dat ik vele male meer voor Fide heb betekend dan jij trouwens.

Reageer eerst maar eens op basis van feiten i.p.v. stoere praat. Volgens mij waren Nick en ik leidend in de opmars die is gemaakt tegen Oldskoel en co.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reageer eerst maar eens op basis van feiten i.p.v. stoere praat. Volgens mij waren Nick en ik leidend in de opmars die is gemaakt tegen Oldskoel en co.
Het feit dat één van de door jou benoemde sterkhouders door mij in Fide gehaald is (Nick) is natuurlijk al een leuk feitje.
Verder heb ik op vele gebieden meer dan genoeg voor Fide betekend en zeker mijn waarde gehad. Denk hierbij aan co werving, maar ook aan meerdere geslaagde in-game acties als het wegwerken van Gentlemen. Moet ik doorgaan?
 

DeletedUser69389

Guest
Het feit dat één van de door jou benoemde sterkhouders door mij in Fide gehaald is (Nick) is natuurlijk al een leuk feitje.
Verder heb ik op vele gebieden meer dan genoeg voor Fide betekend en zeker mijn waarde gehad. Denk hierbij aan co werving, maar ook aan meerdere geslaagde in-game acties als het wegwerken van Gentlemen. Moet ik doorgaan?

Ik zeg niet dat jij niets hebt gepresteerd of gedaan hebt voor Fide, maar ik heb het over jouw houding. Of over de nap met Revenge die je perse wilde terwijl je buren tegen waren. Over spelers die binnengehaald zijn ga ik geeneens een discussie over voeren, want dat is simpelweg onzinnig. Ook omdat je spelers noemt die door mij zijn gehaald en waar jij commentaar op had.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Wederom moet hier een Fide speler uit komen, doordat Ui niet aan P&P doet. Ik ga dan voor David (Leaving Behind) , over het algemeen zie je hem niet op het AF. Totdat er slecht wordt gesproken over zijn stam en dan maakt hij weer een moster post.

Thanks Aldo, much appreciated! Ik post de afgelopen maanden inderdaad niet zo fel en actief als voorheen. Maar op de momenten dat het moet, zal ik er altijd zijn.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar? David/Leaving Behind, maar dat is hij altijd al geweest 3. #AlleenMaarLiefde

Vieze billenlikker...

Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Leaving Behind,

Dankjewel Martijn

Wie was de beste leider van 2016? David vind ik een wereldgozer, maar zijn plotselinge lange afwezigheid zorgt ervoor dat ik hem niet kies. Fabian te weinig van meegemaakt. Daarom Timo en Michiel.

En terecht! Bedankt voor je compliment ook. Ik ben het er mee eens dat een leider als Timo of Michiel deze award meer verdiend dan ik. Hun constante inzet is iets waar ik jaloers op mag zijn.
 
Reactiescore
1.167
Nap met Gentleman? :confused2:

Denk dat het een fout is, staat nu inmiddels Revenge. Was toendertijd ook erg vreemd dat Melvin een NAP wilde, gelukkig kwam die er ook niet.

Kan me verder helemaal vinden in de mening van Underground.
 
Bovenaan