The New "Hide and Seek" World Order

Reactiescore
660
300 ms is te doen. 100 ms wellicht ook nog wel. Maar timen op 2 ms precies, ja dat ga ik niet eens proberen :p

Moet je ook niet proberen. Dat kan een mens niet. Toch niet bewust.

Niet zo bescheiden, Twan. 100 ms is easy, zelfs voor jou :eek:.

Bwa, dan kan het al wel eens mislukken. Moest ik maar één poging hebben dan zou ik niet zeker zijn van mijn stuk.

Leuk je te zien op het casual forum amigo.

Paar keer tussen de 100ms gedaan, maar tegenwoordig bestaan er goede,legale
Scripts daarvoor hè

Ho, vertel, legale scripts die je helpen om te timen. Wij zijn één en al oor. Privé mag ook. Ik zal het niet verder vertellen en vooral niet gebruiken.
 

DeletedUser63354

Guest
Moet je ook niet proberen. Dat kan een mens niet. Toch niet bewust.



Bwa, dan kan het al wel eens mislukken. Moest ik maar één poging hebben dan zou ik niet zeker zijn van mijn stuk.

Leuk je te zien op het casual forum amigo.



Ho, vertel, legale scripts die je helpen om te timen. Wij zijn één en al oor. Privé mag ook. Ik zal het niet verder vertellen en vooral niet gebruiken.

Iets met een spijker en een kop :)
Helemaal eens. En ik ben ook benieuwd naar legale time scripts :p
 
Reactiescore
92
http://nl.twstats.com/nlp2/index.php?page=player&mode=conquers&id=1979814&type=lose&pn=41

idioot.png

edelbommen.png


700 dorpen in 5 dagen, eerste keer dat ik me afvraag wat er op jullie fora gebeurd; worden er complimenten uitgedeeld voor deze acties of groeit er een besef van het spelbederf?

We moeten er waarschijnlijk aan gaan wennen dat er komende jaren bij teveel tegenstand gewoon een paar duizend edelmannen door 1command worden geknald.
 
Reactiescore
205
Grappig dat je mij nu als voorbeeld neemt, terwijl Sylar toch iets meer dorpen in 1x nam een tijd terug. Ik hoop dat je het mogelijke spelbederf ook hebt aangegeven in de tijd dat jullie als eerste edelgiganten aannamen in forged. Anders is dit wel erg hypocriet. Dat ik en anderen naar Sagra zijn gekomen is een respons geweest op het feit dat jullie er het eerste mee zijn begonnen.

Daarnaast, het account dat ik edelde heeft zelf ook een edellimiet van bijna 3500. Domweg treintjes spammen zoals jij het noemt is het niet geweest. Heb er toch de nodige tijd en voorbereiding in gestoken. Al weet ik niet hoe nodig dit was geweest bij Jake, aangezien die volgens mij alleen de aanvalsknop weet te vinden.
 

DeletedUser61134

Guest
Paar duizend? :D
Grappig dat je mij nu als voorbeeld neemt, terwijl Sylar toch iets meer dorpen in 1x nam een tijd terug. Ik hoop dat je het mogelijke spelbederf ook hebt aangegeven in de tijd dat jullie als eerste edelgiganten aannamen in forged. Anders is dit wel erg hypocriet. Dat ik en anderen naar Sagra zijn gekomen is een respons geweest op het feit dat jullie er het eerste mee zijn begonnen.

Daarnaast, het account dat ik edelde heeft zelf ook een edellimiet van bijna 3500. Domweg treintjes spammen zoals jij het noemt is het niet geweest. Heb er toch de nodige tijd en voorbereiding in gestoken. Al weet ik niet hoe nodig dit was geweest bij Jake, aangezien die volgens mij alleen de aanvalsknop weet te vinden.

Je bloemkool draagt een bril :eek:
 

DeletedUser77260

Guest
http://nl.twstats.com/nlp2/index.php?page=player&mode=conquers&id=1979814&type=lose&pn=41

idioot.png

edelbommen.png


700 dorpen in 5 dagen, eerste keer dat ik me afvraag wat er op jullie fora gebeurd; worden er complimenten uitgedeeld voor deze acties of groeit er een besef van het spelbederf?

We moeten er waarschijnlijk aan gaan wennen dat er komende jaren bij teveel tegenstand gewoon een paar duizend edelmannen door 1command worden geknald.

Of er kunnen afspraken gemaakt worden. De edelgiganten bij Forged. en Sagra, die zoals het nu er naar uit ziet een eindstrijd gaan maken, kunnen zich beperken in het aantal edels (aantal X, dat staat open) zodat het spel het spel blijft.

Grappig dat je mij nu als voorbeeld neemt, terwijl Sylar toch iets meer dorpen in 1x nam een tijd terug. Ik hoop dat je het mogelijke spelbederf ook hebt aangegeven in de tijd dat jullie als eerste edelgiganten aannamen in forged. Anders is dit wel erg hypocriet. Dat ik en anderen naar Sagra zijn gekomen is een respons geweest op het feit dat jullie er het eerste mee zijn begonnen.

Daarnaast, het account dat ik edelde heeft zelf ook een edellimiet van bijna 3500. Domweg treintjes spammen zoals jij het noemt is het niet geweest. Heb er toch de nodige tijd en voorbereiding in gestoken. Al weet ik niet hoe nodig dit was geweest bij Jake, aangezien die volgens mij alleen de aanvalsknop weet te vinden.

Randy was al langer tegen, begrijpelijk.
 

DeletedUser77908

Guest
Met zulke edelgiganten maakt het wel de wereld een stuk minder leuk en oneerlijker..
Kudo's voor de spelers die het op het juiste manier gebruiken.. maar voor de spelers die dit spel al meer dan een jaar spelen en met beperkte aantal edels kunnen niet op tegen de massa's edels die verstuurd worden.

Met de massa's edels is het niet op kwaliteit maar op goed geluk aanvallen.

Als de strijd gaat losbarsten tussen de nr 1 en nr 2 zal het waarschijnlijk een draai aan het rad worden met de vraag wie de meeste edelgiganten-accounts heeft en vervolgens het vermogen om iedere speler en dorp te voorzien van def.

Want er word niet met alleen clears aangevallen maar ook met edels.
Het zal me zelfs niet verbazen als dadelijk de aanvallen EN de fakes worden vergezeld met edels. :)
 

DeletedUser74016

Guest
Met zulke edelgiganten maakt het wel de wereld een stuk minder leuk en oneerlijker..
Kudo's voor de spelers die het op het juiste manier gebruiken.. maar voor de spelers die dit spel al meer dan een jaar spelen en met beperkte aantal edels kunnen niet op tegen de massa's edels die verstuurd worden.

Met de massa's edels is het niet op kwaliteit maar op goed geluk aanvallen.

Als de strijd gaat losbarsten tussen de nr 1 en nr 2 zal het waarschijnlijk een draai aan het rad worden met de vraag wie de meeste edelgiganten-accounts heeft en vervolgens het vermogen om iedere speler en dorp te voorzien van def.

Want er word niet met alleen clears aangevallen maar ook met edels.
Het zal me zelfs niet verbazen als dadelijk de aanvallen EN de fakes worden vergezeld met edels. :)

Jake was ook een van die edelgiganten. Voor Pinda was het een makkelijke keuze. Hij of Jake.

Over dat laatste heb ik zo mijn twijfels. Ik heb er iig geen zin in en ik ben denk ik niet de enige. Volgens mij zijn er ook wat spelers in Forged die daar ook zo over denken.
 
Reactiescore
133
(...)
We moeten er waarschijnlijk aan gaan wennen dat er komende jaren bij teveel tegenstand gewoon een paar duizend edelmannen door 1command worden geknald.

Op het moment dat 1C ontwikkeld werd waren er nog geen casualwerelden met accounts waar een overvloed aan edels aanwezig was. Dat is nu anders en als ik het zo lees vereist dat misschien een technische aanpassing aan het script. Als een wereld met elkaar overeenkomt dat er geen aanvalsscripts gebruikt worden wat edels meestuurt dan zal ik 1C daarop aanpassen. Weet wel dat 1C niet het enige aanvalsscript is en dat oude versies ook gewoon blijven werken.
Begin volgend jaar ga ik wel tijd hebben om kleine updates door te voeren. Op het moment kan ik te weinig online zijn om zelfs de discussie maar te volgen, dus eventuele uitslag graag in PM.
 

DeletedUser77564

Guest
Ik ben tegen edelgiganten en vind dat ze het plezier in het spel bederven en accounts die veel tijd hebben gekost zo kunnen opruimen.

Ook heb ik ze geaccepteerd, heb ik niks tegen de spelers zelf op het account uiteraard, het is alleen de edelmannenlimiet waar ik het nu over heb.

Inno heeft onze vraag om dit op te lossen al genegeerd.. een onderlinge afspraak zou ik voor zijn, maar heb er weinig vertrouwen in.
 

DeletedUser67620

Guest
Ik heb "gigantisch" wat edels langs zien komen op mijn account, vraag is wat je er zelf mee doet? Of je laat het spel bederven erdoor? Of je gaat voor ;) Dat laatste heb ik maar voor gekozen :oops:
 

DeletedUser70174

Guest
Op het moment dat 1C ontwikkeld werd waren er nog geen casualwerelden met accounts waar een overvloed aan edels aanwezig was. Dat is nu anders en als ik het zo lees vereist dat misschien een technische aanpassing aan het script. Als een wereld met elkaar overeenkomt dat er geen aanvalsscripts gebruikt worden wat edels meestuurt dan zal ik 1C daarop aanpassen. Weet wel dat 1C niet het enige aanvalsscript is en dat oude versies ook gewoon blijven werken.
Begin volgend jaar ga ik wel tijd hebben om kleine updates door te voeren. Op het moment kan ik te weinig online zijn om zelfs de discussie maar te volgen, dus eventuele uitslag graag in PM.

Volgens mij zit het probleem niet zo zeer in het meesturen van edels met 1command. Met die afspraken wordt eerder bedoeld dat je bijv niet edels als fakes gaat sturen, niet meer dan een x aantal edels tegelijk laat lopen enz :)
Ik zou het iig zonde vinden als je die functie zou verwijderen (en dan ben ik nog geen edelgigant :))
 
Bovenaan