Golden Awards

DeletedUser77689

Guest
Veel veranderd, vandaar nieuwe lijst

Beste speler:
Danooontje
Beste stam: Birdtopia
De beste stam speler: Sws mr. delete en fluffy, naaien hun eigen stam:)
Het grootste ego: Mijn ego is groot, dat van Tom is nog net iets groter
Beste leider: Sws de leiding van BirdTopia
Slechtste leider: Steff:) sorry maar een leider gaat nou eenmaal niet in delete
Meest overschatte stam: Bact
Meest onderschatte stam: BirdTopia
Meest overschatte speler: mr. delete
Meest onderschatte speler: Koning Job
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Steff
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: mr. delete, Fluffy
Mooiste spelers naam: Fluffy
Mooiste stam naam: BirdTopia
Het tofste topic: Deze
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Ben ik zelf:)
Minst favoriete forum poster: Pistolen Paultje/timon
Dikste wannabe op het forum: Ben ik:) ongeëvenaard
Dikste wannabe in het spel: Dat ben ik nu ook
Mooiste profiel foto van spelers: Fluffy
Mooiste profiel foto van stammen: BirdTopia
Mooiste actie van de wereld: Het moment dat naar buiten kwam dat mr. delete al die tijd een nap had met Hunt, en Fluffy die zijn vv aan de vijand geeft en binnen een paar dagen compleet weggespeeld is. Alsof alles was voorbereid :D
Meest belovende speler voor de toekomst: Ibees, koning job, Tops xD :D
Meest belovende stam voor de toekomst: BirdTopia, 1e keer dat ik n stam leid en meteen top 5:)
Grootste blunder: Teveel om op te noemen
Voor wie heb je nu echt respect: Spelers van dauntless
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Steff die me de kans gaf om het oprichterschap te claimen
 

DeletedUser77689

Guest
Op diplomatiek & tactisch vlak kan er misschien gefaald zijn, al denk ik, mits wat meer vastberadendheid van ziu er veel langer stand zou kunnen gehouden zijn, helaas begon voor hun ook weer werk/school waardoor het deffen onmogelijk was, daarvoor hielden ze gewoon netjes stand, en was de wereld helemaal niet beslist. Over fluffy ga en wil ik zelfs geen woorden meer vuil maken, maar het feit is dat iedereen zowel mr delete, als young and reckless uiteindelijk wel akkoord zijn gegaan met de recruit van beide accounts. De recruit van fluffy lag in de handen van young, en hun hebben uiteindelijk beslist dat het goed was.
Over de recruit van ziu wil ik zelfs nog even kwijt dat Yannick gewoon goed contact met ziu had, en zelfs een nap met hun had aangegaan anders was Mr. Delete wellicht al veel langer van de kaart geveegd door ziubird.

Meer vastberadenheid bij ziu?? Steffer de steffer de steff,, :eek: wij waren gewoon realistisch,, onze stam ging nog geen deuk in een pakje boter slaan. Ten eerste miste we actieve accounts, dat van jou werd steeds minder actief, fluffy stuurde eigenlijk alleen maar deffjes en we wisten allang dat wanneer hij target zou worden hij in no time verslagen zou zijn, alleen reckless ftb en wij waren nog actief. Verder miste we sws al een 7e persoon in de stam, dacht iedereen nog teveel aan zelf groter worden ipv van als stam groter worden. En daar bovenop geteld mr. delete waarvan Bram al weken daarvoor was gestopt en Yannick alleen maar online kwam als er commentaar werd geleverd op hem omdat hij een naam popupje zag. Het moment dat duidelijk werd dat mr delete gewoon een nap had met Hunt leden en uberhaupt nieteens deff verstuurde om zn stammies te helpen was het voor mij klaar. Had graag nog even actief doorgespeeld maar ga mn tijd niet verneuken aan een verloren zaak.
 
Reactiescore
1.165
Mag toch hopen dat je niet serieus meent dat Danoontje beste speler is? :p
 

DeletedUser77689

Guest
tuurlijk wel:) die hebben de beste speler ooit weggespeeld,, Moi :D haha maar nee er staat wel meer 1 onwaarheid in
 

DeletedUser60542

Guest
Mooiste actie van de wereld: Het moment dat naar buiten kwam dat mr. delete al die tijd een nap had met Hunt, en Fluffy die zijn vv aan de vijand geeft en binnen een paar dagen compleet weggespeeld is. Alsof alles was voorbereid :D


goeie theorie
 

DeletedUser77689

Guest
Ach, mr. delete en hunt leden nap is geen theorie maar waarheid. En het compleet wegedelen van fluffy ging in een dusdanig tempo, ik geloof niet dat er niemand op de hoogte was in Hunt dat Jeroen een hele week training had aangezien Jeroen en leden van Hunt al maatjes waren voordat Fluffy bact joinde. Verder was Punisher na lange tijd inactief uit het niets weer totaal aanwezig. Ik wil niet graag meedoen aan steff praktijken door zomaar dingen te gaan beweren maar hieraan zit gewoon een luchtje. Verder zegt Dauntless zijn reactie hierboven genoeg voor mij, er zijn dingen gebeurt die niet helemaal kunnen. Weet niet wat maar daar ga ik wel vanuit. Verder probeer ik het falen van Bact en Ziubird helemaal niet recht te praten want dat is nou eenmaal zo, jullie waren vele malen beter: in het spel, op het AF en qua activiteit. Daar is geen speld tussen te krijgen, maakt deze praktijken wel allemaal jammer aangezien dit helemaal niet gehoeven had. En misschien zit ik er wel totaal naast dat kan natuurlijk ook, dan is dat mijn fout, maar ga daar niet vanuit.
 
Reactiescore
214
ja, Bart, je kan wel shit praten he, maar ik zit men eigen stamgenoten niet uit te schelden voor kankerhoofd enz, ik ben de laatste 2 maanden inderdaad niet actief geweest nee, en dat ligt voor een groot deel aan jou en je ex-co. Maak me zwart zoveel je wil, maar de pot verwijt de ketel..
 

DeletedUser77689

Guest
haha tuurlijk Yannick, jij was allang inactief voordat ik mn manier van communiceren voor jou aan ging passen:) dus daar ligt het niet aan. Verder mocht ik dat ooit zo direct gezegd hebben(wat me niet zou verbazen mocht het wel zo zijn) heb ik dat ook niet zomaar gezegd maar pas nadat we een aantal keren hebben lopen vragen aan jou of je mee kon doen met n massa op Hunt maar je ineens met de mededeling kwam dat je een nap met ze had terwijl helemaal niemand hiervan op de hoogte was.
Verder:
Bird 18th August 2016 - 13:07:19 2,431,729
Maak je niet druk hoor niemand neemt bart serieus ;)
Serieus genoeg om erop te reageren, verder is dat wel een heel makkelijk argument om al het misselijke dat er gebeurt is van tafel te schuiven.
 

DeletedUser20611

Guest
haha tuurlijk Yannick, jij was allang inactief voordat ik mn manier van communiceren voor jou aan ging passen:) dus daar ligt het niet aan. Verder mocht ik dat ooit zo direct gezegd hebben(wat me niet zou verbazen mocht het wel zo zijn) heb ik dat ook niet zomaar gezegd maar pas nadat we een aantal keren hebben lopen vragen aan jou of je mee kon doen met n massa op Hunt maar je ineens met de mededeling kwam dat je een nap met ze had terwijl helemaal niemand hiervan op de hoogte was.
Verder:
Bird 18th August 2016 - 13:07:19 2,431,729

Serieus genoeg om erop te reageren, verder is dat wel een heel makkelijk argument om al het misselijke dat er gebeurt is van tafel te schuiven.

Eerst en vooral is het niet meer dan normaal dat Yannick en zijn coo inactief worden wanneer geen gehoor wordt gegeven aan hun wensen intern. Indien ik gedwongen word met iemand als jij en je coo's te spelen dan geef ik er ook de brui aan, dat zeg ik je heel eerlijk.

Jij schildert het hier af alsof wij ons bezighielden met ongepaste praktijken deze classic. Laat ons vooral niet vergeten wat Bact vanaf de val van Spyke allemaal heeft uitgestoken. Zijnde een BG stabben, zijnde eigen leden negeren, zijnde valselijke informatie rondsturen, zijnde de wereld onnodig 2 maanden rekken en het ergste: laster tot zelfs eerroof proberen plegen. En dat laatste gebeurde vanop jouw account 'hey support kijk dit illegale script, het komt van Hunt' , je moest je diep schamen.

Verder wil ik nog vermelden dat je toch wel redelijke balls hebt dat jij je nog durft vertonen hier. Je bent gefaald in game en je vertoning hier op de het AF is nog schrijnender. Dan ga jij een beetje judgen over Yannick? Eventjes wakker worden knul.
 

DeletedUser71618

Guest
Serieus genoeg om erop te reageren, verder is dat wel een heel makkelijk argument om al het misselijke dat er gebeurt is van tafel te schuiven.
Ja want het is ook echt mogelijk om jouw theorie te ontkrachten over kennis van training/afwezigheid enz enz als die kennis er niet was. Het is een heel makkelijke theorie als je niks onderbouwt ja, jij bent degene die met beschuldigingen komt en dus moet laten zien dat dat 'vieze' gebeurd is voordat iemand hier het serieus kan nemen.

Maarja, daarnaast: als er in een massa niks gedodged wordt, is het vast heel raar dat het account snel opgeëdeld wordt ja. Tuurlijk wordt er dan volle bak doorgegaan en een tempo'tje bijgeschroefd.
 

DeletedUser77689

Guest
Eerst en vooral is het niet meer dan normaal dat Yannick en zijn coo inactief worden wanneer geen gehoor wordt gegeven aan hun wensen intern. Indien ik gedwongen word met iemand als jij en je coo's te spelen dan geef ik er ook de brui aan, dat zeg ik je heel eerlijk.
Die co(bram) vond het prima dat we joinde, had al de hele wereld goed contact met hem hij heeft lange tijd in mijn cluster mogen vertoeven en was gewoon een maatje dus jij weet zelf ook niet helemaal waarover je praat. Verder heeft Yannick gewoon toegestemd in het joinen van ziubird.

En dat laatste gebeurde vanop jouw account 'hey support kijk dit illegale script, het komt van Hunt' , je moest je diep schamen
Ik schaam me idd over het geval dat ik Tom vertrouwd heb, Tom is als co komen spelen via Timon(paul) toen duidelijk werd dat Timon Paul was had ik idd beter moeten weten. Na dit geval had ik hem idd van mn account moeten weren maar Bact was al zo inactief dat dit meteen de ondergang van mn account had betekend.

Verder wil ik nog vermelden dat je toch wel redelijke balls hebt dat jij je nog durft vertonen hier. Je bent gefaald in game en je vertoning hier op de het AF is nog schrijnender. Dan ga jij een beetje judgen over Yannick? Eventjes wakker worden knul.

Ik heb alle recht Yannick te judgen, een stam zou een team moeten zijn en deze speler deed 0 moeite om hieraan bij te dragen. Als een van jullie accounts nadat er 10x de mogelijkheid is geweest om te vertellen dat er een nap is met vijand nog niet uit zichzelf aan zijn stamgenoten doorgeeft dat er een nap is zouden jullie dit ook niet met dank afnemen. Als het dan naar buiten komt nadat er verschillende keren word gevraagd naar offensieve hulp dan mag je dit best judgen.

Verder probeer ik het falen van Bact en Ziubird helemaal niet recht te praten want dat is nou eenmaal zo, jullie waren vele malen beter: in het spel, op het AF en qua activiteit. Daar is geen speld tussen te krijgen, maakt deze praktijken wel allemaal jammer aangezien dit helemaal niet gehoeven had. En misschien zit ik er wel totaal naast dat kan natuurlijk ook, dan is dat mijn fout, maar ga daar niet vanuit.

Volgens mij geef ik jullie overal gelijk in hoor, vind gewoon jammer dat Mastermark en consorten vv aan moeten nemen terwijl jullie ook zonder hadden gewonnen.
 

DeletedUser39990

Guest
Volgens mij geef ik jullie overal gelijk in hoor, vind gewoon jammer dat Mastermark en consorten vv aan moeten nemen terwijl jullie ook zonder hadden gewonnen.
Geen zin om overal op te reageren, maar het was al lang gespeeld voordat MMB de vv aannam/toegestuurd kreeg.
 

DeletedUser77689

Guest
Ja nu versterk je dus alleen maar mn punt :p het had niet gehoeven
 

DeletedUser75892

Guest
Mijn laatste en definitieve lijstje deze classic:

Beste speler(s) Defensief:
Hier ga ik Danooontje neerzetten. Deze hadden de lastigste ligging ten tijde Tops / Lumen / TNB. Ondanks dat TNB niet vol op hun gingen hebben ze het knap lastig gehad met een sterke Tops. Hebben zonder al te veel hulp via VV toch sterk standgehouden op enkele 'down'-momentjes na.
In de beginfase ook een zieke prestatie van Wisse en Jurrien gezien, jammer genoeg heeft dat nadien ook wel voor de quit gezorgd.
Beste speler(s) Offensief: In de begin fase zeker Dauntless, meer naar het einde toe zal ik toch voor Paramore. gaan vanwege het plannen intern van sommige massa-aanvallen. Bij momenten liet het dagen op zich wachten maar ach, we hebben gewonnen toch? :)
Beste speler(s) Overall: Nu moet ik al diep gaan nadenken om dan tot de conclusie te komen dat ik niet weet wie ik hier zou moeten neerzetten. Ben Howard.
Slechtste speler: Hier hoef ik niet zo lang na te denken, kan er namelijk genoeg opnoemen maargoed dit is geen natraplijstje. Er zijn genoeg namen die hier passend zijn ;).
Beste stam: Hunt, concurrentie weggespeeld en uiteindelijk ook de BG die ons gestabt had weggespeeld. Kortom alles op ons pad is weggespeeld.
Slechtste stam: De wereld is nu afgelopen, ik hoef geen blad voor de mond te nemen wegens diplomatieke betrekkingen: TNB.
Diplomatisch een genie: Opnieuw niet echt een naam die me te binnen springt, had het gevoel dat ik bijna uitsluitend met Martijn van Sseg kon praten over diplomatie op deze wereld.
Beste leider: Binnen Hunt is er nooit echt een leider geweest, de ene keer nam Paramore. dit op zich, de andere keer ikzelf, de andere keer, ...
Slechtste leider: Casimodo, het spijt me Steff maar toch moet ik je hier neerzetten.
Favoriete leider: Joren1997 en Ted het Beertje. Fantastisch hoe hun hele stammen stabben om toch gedurende de startfase heel even in die top 20 te pronken.
Favoriete forumposter: Sseg
Minst favoriete forumposter: Ziubird
Meest overschatte stam: Hunt, dit zegt veel over de concurrentie ook, maar wanneer er eens echte druk zou gekomen zijn op Hunt van een stam van het kaliber Church en Risk of zelfs Fight Club, Dust, WeCant,... dan had Hunt het onderspit gedelft.
Meest onderschatte stam: Lumen is snel verdwenen uit de meeste mensen hun gedachten maar die hebben zeker en vast iets laten zien tegen Danooontje.
Mooiste profielplaatje speler: /
Mooiste profielplaatje stam: /
Grootste Blunder (s): Het begint ééntonig te worden in mijn lijstjes de laatste jaren maar beginnen met het spelen van deze wereld.
Beste VV : Ik geloof dat tijdens de massa op mijn account Pieterpost gedurende twee uren op mijn account is ingevallen als het nog een paar dodges waren, nadat ik een hele nacht alles heb mogen verwerken tot 5u30 om dan in de ochtend meteen vanaf 7u30 de verwerkte gegevens zelf op te volgen waren die twee uren een godsgeschenk :D
Maar de absolute nummer één VV'er waar ik het meest aan gehad heb is toch Steven van Paramore. Nadat zijn coo mijn VV nam om dan na een kwartier te rennen waarbij dus al het eerder genoemde werk te niet gedaan zou zijn heeft Steven het overgenomen zonder enige twijfel en goed werk geleverd.
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Niet arrogant bedoeld maar deze classic heb ik niks nuttig/nieuws geleerd.
Grootste respect voor : Sseg, Steven, Danooontje
Minste respect voor : Nogmaals, geen natraplijstje.
Wie zou je graag in een nieuwe stam: Ok misschien toch één natrapje.. Binnen Hunt van de spelers die momenteel ingedeeld zijn denk ik dat enkel Sseg en Wouter in aanmerking komen. Verder wil ik gerust eens met Mr.Delete en FeedtheBeast samenspelen.
 
Reactiescore
1.165
Kut lijst
 
Reactiescore
1.094
Nouja goed, het idee vind ik wel dat hij gelijk heeft. Als je ziet hoe Hunt samenwerkt, of beter gezegd niet samenwerkt. Totaal niet kan communiceren met elkaar. Ik heb geen aandeel gehad in de echte wereld winst, maar ik erger me echt vreselijk dood aan zelfs mijn eigen co's.
En dat dus terwijl ik eigenlijk amper een binding heb (dus kan me verder niet zo veel schelen allemaal). Dat is toch niet normaal. Goed voor de meeste zal het wel de duur van de wereld zijn. Maar met een aantal mensen zou ik absoluut nooit meer in een stam hoeven.
 
Bovenaan