Kaartjes Casual 4

DeletedUser74083

Guest
Hallo allemaal,

Om een beetje leven op te wekken hier op het forum heb ik dit toppic geopend :)

Show hier de kaart van jullie stam! Je mening geven over de stammen mag, maar hou het wel netjes!

Dit kaartje is van FIRE gelegen in het continent C44 en aangrenzende continenten.



nlp4
 

DeletedUser74966

Guest
En dan hier het kaartje van CANDY van nu:

htd3yp.png


Natuurlijk gaan we alles tussen die blauwe stipjes nog even opvullen :p
 

DeletedUser74966

Guest
Niet direct ;)

Komen vanzelf op te vullen gaatjes ^^
Maar buiten de blauwe stipjes wordt het ook nog wel blauw :p
 

DeletedUser74083

Guest
Hier een kaartje van de stam Motto! zoals hij nu is.

nlp4
 
Reactiescore
141
Hieronder even een kaartje met alleen de top 5 stammen.

- CANDY zal door *Vets*, Rebels en Dark. heen moeten om het cluster te dichten. Succes alvast!
- *Vets* staat er het beste voor op het moment als ik kijk naar 'clusters', sluit allemaal ergens op elkaar aan.
- Motto! is tot nu toe een grote massa van bij elkaar geraapte spelers, verspreid over de hele wereld. Denk echter wel dat daar structuur zit door de leiding. Probleem hier is echter dat een deel van de spelers niet mee kunnen met het niveau op de wereld.
- Dark. zal door *Vets* heen moeten om hun cluster te dichten, gaat alleen lastig worden met BattleBunny die veel te ver aan kop staat voor die 120% regel.
- Last but not least, Rebels, denk dat ze wel een groep leuke spelers bij elkaar hebben nu, vraag is of ze het vol kunnen houden tegen *Vets*.

Jullie een andere kijk hierop?

cas4.png


________________________________________
Jesse | W53 jevari | W23 Immortal Dude
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74966

Guest
Ik ben het wel met je eens. Het wordt voor de meeste stammen interessant om nog dichte clusters te gaan krijgen. In dat opzicht staat *Vets* er het best voor.

CANDY leeft nog :D:D:D:D

wie had dat gedacht
Jaja, ik heb je stam overgenomen man. Beetje meer activiteit erin gebracht en de inactievelingen gewoon laten verdwijnen. Als jij dit nou eens vanaf het begin had gedaan stonden we er nu wss beter voor ;)
 

DeletedUser77743

Guest
In mijn ogen zit Candy er alleen nog pro forma in hoor, wereld gaat tussen Rebels en Vets. De rest is "de rest".
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik ben het wel met je eens. Het wordt voor de meeste stammen interessant om nog dichte clusters te gaan krijgen. In dat opzicht staat *Vets* er het best voor.


Jaja, ik heb je stam overgenomen man. Beetje meer activiteit erin gebracht en de inactievelingen gewoon laten verdwijnen. Als jij dit nou eens vanaf het begin had gedaan stonden we er nu wss beter voor ;)


Ik had geen interesse in een serieuze Casual 4 :D
 
Bovenaan