Praathoek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
60
9dbf0d713d.png
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Gij heeft geen leven, loser, hele dagen non stop tribalwars spelen en geen vrienden hebben.
Kging toch al stoppen, i don't care

xxx69#badass


Ik gok zoiets
 
Reactiescore
60

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hierbij de melding dat de 15de dit doorgevoerd wordt. Gezien er staat 'het resultaat is bindend' had je deze conclusie zelf ook kunnen trekken?

Tijd kunnen we niet geven gezien dit manueel moet gebeuren en daarvoor moet er dus tijd zijn. Kan 's ochtends, kan 's middags, kan 's avonds.

Sta eens op :(
 

DeletedUser71298

Guest
Je kan altijd terug komen op die stab, klopt, zou ikzelf nooit zo gedaan hebben, het leuke is dat metoism zelf er minder moeite mee had.

Een 50 % aftrek is niet voor een bewezen hack, dan word je onverwijld verwijdert.
Dat zouden jullie als (ex) forummoderators zeker moeten weten.
Dat is meer een straf voor een fout in verbinding delen of iets in die strekking.
Ik ga dus niet af op beweringen, maar moet het 100% zeker weten.


Ik vertel altijd onzin, maar moet altijd lachen hoeveel er boven op springen om te reageren.

Als je een goed verhaal klaar hebt dan kun je van een 100% een 50% maken :)
Of ben zijn er nog steeds mensen dom genoeg om te denken dat ik het zelf heb gedaan? xD

Alsnog blijft wat je zegt toch nog 1 van de domste dingen die ik heb gehoord.
Als P0stduif daadwerkelijk niks had gedaan, waarom krijgt hij dan uberhaubt een straf?
Ik heb namelijk nooit specifiek een speler beschuldigd dus het Tw Team is uit zichzelf, waarschijnlijk door het vergelijken van IP's, bij postduif uitgekomen.
Zou dat mogelijk zijn zonder dat er een hack heeft plaatsgevonden?
Lijkt mij van niet ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan