Top/flop spelers

Reactiescore
1.582
mymummm ?

Flopspeler. maakt verkeerde keuzes en zal over enkele maanden van de kaart zijn. Hoe kan je in een stam zitten die interessant loopt te doen op hun profiel over hoeveel mensen gesolliciteerd hebben maar er geen 1 topper in die stam zit.

Dus jij weet hoe het er aan toe gaat in onze stam? Misschien hoeven wij geen toppers te hebben om leuk mee te doen bovenin. Een goede samenwerking gecombineerd met een hechte en gezellige groep is iets waar je ver mee kan komen i.p.v. allerlei individuele spelers in één stam te proppen.

Verder wel leuk om te zien dat jij je zo druk maakt over ons stamprofiel, neem het vooral lekker serieus :)
 
Reactiescore
489

DeletedUser77952

Guest
4 farmers on a train

Flopspeler
Prioriteiten w49
8 full clears
11 edels dood lopen op zoon flopspeler Mymummm

Vervolgens een nieuw vredes aanbod doen.
Daar na gaan dreigen met het AF omdat wij niet reageren
Terwijl we dat niet kunnen want hij heeft ons geblockt.

Mooie kerel die 4F :p
 

DeletedUser74396

Guest
8 full clears. Ofwel is hij echt niet slim om gegaan met zijn troepen (onderschatting?) ofwel stond jij gewoon overstacked.
De voorbereiding was er in elk geval. Mooi gedaan, pech voor 4farmers.

De rest, tja... :p
 

DeletedUser77952

Guest
Hij weet niet hoe hij met zen troepen moet omgaan heel de dag door aanvallen op 3 verschillende dorpen..
Verder ik ben niet zoon persoon die er alles in een keer in pompt..
Kom later wel terug als ik 3x zoveel punten heb ;)
 
Reactiescore
489
Dude, jij was overal zwaar stacked en je kreeg hulp van bijvoorbeeld Land :p
En je co gaf zelf aan dat er heel wat pp is doorgegaan tijdens de massa
 

DeletedUser77952

Guest
Dude, jij was overal zwaar stacked en je kreeg hulp van bijvoorbeeld Land :p
En je co gaf zelf aan dat er heel wat pp is doorgegaan tijdens de massa

Stacked?
Ja met me eigen dorpjes.
Hulp van land? kheb geen troepen gezien van hun hoor.
Heel wat pp, ja mag je de muur niet boosten?
Versta dit meer onder tacktiek.
Tevens heb ik 58 incomings gehad.
.Music Beats die jou helpt.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm.

Het is waar dat wij een NAP hebben met Land.
Deze hebben ons echter defensief niet gesteund. Van WaltyD Hebben we 1 half deff dorp gekregen. Van onze eigen stam hebben we er 3 gekregen. Voor de rest hebben wij alles zelf gestacked en defended. Wij hebben geen '3-4' stammen die alles' voor ons doen. Spreek enkel over waar je iets vanaf weet.

Daarnaast is het waar dat we wat PP gebruikten om de muur te boosten.

4 farmers, wij hebben enkele clears overgelaten... :) tenminste niet alles kapotgegooid ;) Zoals jullie op ons deden. Dat is pas tactiek.
Voor de rest kan ik er niet veel meer over zeggen eigenlijk. Het zegt genoeg dat wij op rang ODV 1 staan en geen dorp verloren hebben bij jullie aanvallen en die van music beats.

Daarnaast dreigen via PM dat je gaat zeggen dat wij je aanvielen met kata's op een hoofdgebouw is gewoonweg laag... En je zet het dan ook nog eens op het forum ook, is ook laag :).

Overigens is het zwak om onze conversaties te blokkeren. En dan op het AF te zwieren dat wij kata' s gebruiken op niet muren. En dan in PM zeggen dat we niet antwoorden, door de blok :p. Misschien moeten jullie als team eens gaan communiceren met zijn 4en.

Ten slotte heeft iedereen zijn of haar mening. En is het woord tegen woord. Een 'winnaar' zal hier ook nooit uitkomen, en dat is ook niet de bedoeling.

Maar ons zwart maken op het algemeen forum pik ik niet. Je mag zeggen wat je wilt, maar heb aub steeds respect voor je tegenstander. Jullie zeggen dat de nieuwe TW generatie niet meer de kata's op niet - muur gebouwen zet.
Wel ik zeg jullie dat de Oldskool garde precies een beetje meer fatsoen had kwa communicatie, PM gebruik en respect ten opzichte van de tegenstander.

Grtz
M~
 
Reactiescore
489
Ja, leuke post. Kata's mag en pp is nodig om de top te bereiken.
Wij dreigen niet, mogen we niet zeggen dat jullie kata's op andere gebouwen gooien dan muur?

Je mag zeggen wat je wilt maar wij spelen hier fair, jullie niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Wij dreigen niet? :) Ik wil gerust anders jullie PM eens hier neerzetten? Ik weet niet of jij Ruben bent. Maar Ruben praat wel wat anders in de PM dan wat jij zegt met "niet dreigen" hahaha.

Sjoonge toch je had eens op 14 moeten spelen waar dat je een mass kreeg van 34.000 clears, en je 300 dorpen in je achterland de muur, hoofdgebouw en boerderij kapot was :p. Dus kata's op een ander gebouw zetten dan de muur vind ik persoonlijk geen probleem.

Maargoed Ik maak hier geen woorden meer vuil aan.

Grtz
M~
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan