Top/flop spelers

Reactiescore
489
mymummm ?

Flopspeler. maakt verkeerde keuzes en zal over enkele maanden van de kaart zijn. Hoe kan je in een stam zitten die interessant loopt te doen op hun profiel over hoeveel mensen gesolliciteerd hebben maar er geen 1 topper in die stam zit.

Sterk argument wel! o_O
 

DeletedUser

Guest
mymummm ?

Flopspeler. maakt verkeerde keuzes en zal over enkele maanden van de kaart zijn. Hoe kan je in een stam zitten die interessant loopt te doen op hun profiel over hoeveel mensen gesolliciteerd hebben maar er geen 1 topper in die stam zit.

Hmmm.

Afhankelijk wou deze speler wel in Cordon, maar werden ze geweigerd omdat 4 farmers moeilijk deden omdat ze edelvoer waren dacht ik.

Mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37136

Guest
Heeft er inmiddels al iemand ervaring verzameld met de uitkijktoren?
 

DeletedUser37136

Guest
Als je account 24/7 online is heb je er niet veel aan.

Als je nu eens een dorp helemaal hebt uitgebouwd is dat wel handig, want dan zie je of een clear/ fake / faketrein / etc. Aankomt.
Dus als ik het goed begrijp is het voornamelijk handig in een latere fase van het spel of voor de spelers die niet mega actief zijn of in de bovenste regionen van de ranking staan? Klinkt als een perfect gebouw voor mij :D

Ben nu ook een dorpje aan het nobelen waar een uitkijktoren lvl 2 in staat dus ben benieuwd.
 

DeletedUser

Guest
8.jpg
Young Inferno vandaag om 12:48 uur
Beschouw jou ook als noob, aangezien je nu alleen maar troepen aan het maken bent.

:confused::confused::confused:
 

DeletedUser77549

Guest
Dus als ik het goed begrijp is het voornamelijk handig in een latere fase van het spel of voor de spelers die niet mega actief zijn of in de bovenste regionen van de ranking staan? Klinkt als een perfect gebouw voor mij :D

Ben nu ook een dorpje aan het nobelen waar een uitkijktoren lvl 2 in staat dus ben benieuwd.
ik denk dat het pas later echt van pas kan komen hoor.
 

DeletedUser77710

Guest
Dus als ik het goed begrijp is het voornamelijk handig in een latere fase van het spel of voor de spelers die niet mega actief zijn of in de bovenste regionen van de ranking staan? Klinkt als een perfect gebouw voor mij :D

Ben nu ook een dorpje aan het nobelen waar een uitkijktoren lvl 2 in staat dus ben benieuwd.

Ja inderdaad.
 
Bovenaan