112 moeten bellen vanochtend..

DeletedUser

Guest
Heyaa! Het is niet zeer belangrijk, maar wel spannend om mee te maken.


Nou.. Ik heb vannochtend om 5 uur 112 moeten bellen.

Ik en Mijn tante liepen met de hondjes (omdat ze naar mercura hotel moest daar werkt ze dus dan sta ik ook vroeg op). En toen hoorden we een alarm, zijn we eerst de hondjes naar binnen gaan doen en dan via de slaapkamerraam kijken, bij de peuterspeelzaal was er een oranje lamp aan t knipperen en kwam het alarm vandaan, ik eerst gekeken of er al een melding van was, was niks van te vinden. Hebben we eerst het normale 0900 politie nmr gebeld, en toen heeft ze me doorverbonden met 112 (omdat het mogelijk inbraakalarm was). Na 1 minuut was de politie er al en toen zag ik ze zoeken. Het alarm was tevens ook gestopt, dus ik naar buiten lopen en ze aangesproken en verteld dat ik de Melder ben. Toen heb ik aangegeven om welk gebouw het ging en daarna ging het alarm weer. Hun alles nakijken niks te vinden, helemaal rond gelopen niks binnen en/of buiten, ook geen braakschade. Toen kwamen ze naar mij terug en hebben ze me verteld dat het om een Brandalarm ging die zich continue resetten, waardoor deze dus bleef loeien, hun hadden de sleutelhouder al gecontacteerd die het brandalarm uit kwam zetten (iemand van de beveiliging van die peuterspeelzaal). Maar de Politie zei ook: Volgende x gewoon weer 112 bellen, want voor het zelfde geld zat er nu iemand op de achterbank bij ons die wel ingebroken had. Dus ik ben blij dat ik gebeld heb alleen M'n tante zei al gelijk: Bel maar want ik doe het niet haha. Maar goed, zo is het dus gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie net dat dit verkeerd geplaatst is

Aanvraag: slotje - zet dit even ergens anders :D
 

DeletedUser78188

Guest
Hoi,

Meestal is het inderdaad handig om 112 te bellen, ik en mijn beste vriend waren rond 20:00 uur buiten op een vrijdag, we liepen een zijstraatje in en ik zag een auto met 4 deuren waarvan 1tje open was. ik liep er gelijk naar toe om naar de eigenaar te zoeken want ik zag dat niemand bij de auto was en er was ook niemand dan. ik zei tegen mijn beste vriend dat die 112 moest bellen en we werden gelijk doorverbonden naar de meldkamer. ze gaven ons stap voor stap een instructie wat we moesten doen met de auto. we moesten eerst vertellen waar we stonden en wat voor auto het was. Toen moesten wij de deur dicht doen en controleren dat de auto dicht was en o ja daar was ook een stamcafé waar we ook naar toe gingen om te vragen van wie die auto was maar ze waren zo stomdronken dat ze ons niet serieus namen en dat was ook de reden waarom wij de politie gingen bellen. Maar het is wel fijn dat wij snel werden geholpen.

Dus bel altijd 112 als er wat is. :)
 
Reactiescore
110
Hoi,

Meestal is het inderdaad handig om 112 te bellen, ik en mijn beste vriend waren rond 20:00 uur buiten op een vrijdag, we liepen een zijstraatje in en ik zag een auto met 4 deuren waarvan 1tje open was. ik liep er gelijk naar toe om naar de eigenaar te zoeken want ik zag dat niemand bij de auto was en er was ook niemand dan. ik zei tegen mijn beste vriend dat die 112 moest bellen en we werden gelijk doorverbonden naar de meldkamer. ze gaven ons stap voor stap een instructie wat we moesten doen met de auto. we moesten eerst vertellen waar we stonden en wat voor auto het was. Toen moesten wij de deur dicht doen en controleren dat de auto dicht was en o ja daar was ook een stamcafé waar we ook naar toe gingen om te vragen van wie die auto was maar ze waren zo stomdronken dat ze ons niet serieus namen en dat was ook de reden waarom wij de politie gingen bellen. Maar het is wel fijn dat wij snel werden geholpen.

Dus bel altijd 112 als er wat is. :)

Onzin. Bel 112 alleen als er echt een noodsituatie is. Anders 0900-8844.
 

DeletedUser7072

Guest
Geen 112 bellen. Gewoon de inbreker neerslaan, spiezen aan een paal en laten doodbloeden. Dat werkt meestal het best.
 

DeletedUser7072

Guest
Gewoon een houten paal met een scherpe punt aan de bovenkant. Niet alles is dubbelzinnig eh :confused:
 

DeletedUser61134

Guest
Je wil dus zeggen dat elke inbreker een vampier is?
 

DeletedUser73204

Guest
Dat zegt hij volgens mij niet. Volgens mij is ieder mens is wel gevoelig voor een scherpe houten paal door het lichaam.................
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Dat zegt hij volgens mij niet. Volgens mij is ieder mens is wel gevoelig voor een scherpe houten paal door het lichaam.................

Jaa...................................................................................................................................................................................................................................................................... klopt.......................................................................................................................................................................
 
Bovenaan