Top/Flop spelers

Reactiescore
656
Vandaar jullie lage farm? :eek:

Snel terug naar de basisschool jij ;).
Leren lezen mag wel hoor.

BTW, jij mag ook niks zeggen.
Verliest dorpen en gaat dan ook rustig verder met bb dorpen.

Ik wil graag een zinvol argument van iemand die niet kei veel bb-dorpen edelt.

Alvast bedankt <3
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Snel terug naar de basisschool jij ;).
Leren lezen mag wel hoor.

BTW, jij mag ook niks zeggen.
Verliest dorpen en gaat dan ook rustig verder met bb dorpen.

Ik wil graag een zinvol argument van iemand die niet kei veel bb-dorpen edelt.

Alvast bedankt <3

Leer nou maar eens farmen, nummer 2 met 1.2mil punten en nu pas 100m gefarmd o_O
 

DeletedUser76365

Guest
Gelukkig speelt hij pas sinds kort op Master, dus daar ligt het niet aan als we naar de farmstats gaan kijken
 
Reactiescore
3.583
Hey Jannes,

Ik wil je hoogstpersoonlijk namens MasterSR19 bedanken.

Tevens wil ik Humble ook feliciteren met hun grandioze leider: Hözjiüstn (rang 49).
So far pas 45% van alle ge'edelde dorpen waren maar barbarendorpen.

Het verschil is dat mijn prioriteiten niet bij het account liggen maar bij de stam en daarbij dus de voltallige (13 leden).
Je research is daarbij ook nog eens zeer beperkt geweest want volgens mij ben ik het enige account op w51 dat zit in 1 van de grote 5 stammen met een 360 graden front. Ik kan met recht en reden zeggen dat de bb's die ik edelde tacktisch de juiste opties waren, of ik dat kan zeggen van veel Septen accounts is maar de vraag zoals stabber Vinnie die in zijn laatste 30 ge edelde dorpen er (idk 25 bb's van 3k) pakte omdat hij het niet kan waarmaken tegen mijn account (mss komt dat door de bb's de ik edelde waardoor ik een heel sterk cluster heb). Niet dat jij over zulke dingen nadenkt en nee je stelt mij niet teleur ik had geen hoge verwachtingen.

Fijn dat je nu op Masters speelt, OOK al gekicked door de ragende Thijs van acc SH?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
656
Fijn dat je nu op Masters speelt, OOK al gekicked door de ragende Thijs van acc SH?

Haha, omdat hij 1 waardeloze drol kicked in Wesley en die daarna rustig naar Auf Der Jagd gaat is niet Thijs zijn schuld.
Persoonlijk kan ik niks negatiefs over Thijs zeggen, dus stoken heeft weinig zin bij mij Jannie Pannie.

Leer nou maar eens farmen, nummer 2 met 1.2mil punten en nu pas 100m gefarmd o_O

Mooi 12e bericht, hoop niet dat de vorige 11 ook zo waardeloos waren?
 
Reactiescore
3.583
Haha, omdat hij 1 waardeloze drol kicked in Wesley en die daarna rustig naar Auf Der Jagd gaat is niet Thijs zijn schuld.
Persoonlijk kan ik niks negatiefs over Thijs zeggen, dus stoken heeft weinig zin bij mij Jannie Pannie.

Jij kwam je anders toch verontschuldigen in Thijs zijn naam bij mij voor zijn ongepaste uitlatingen t.o.v mij. Dat je niets negatiefs over hem kan zeggen lijkt me erg sterk, sterker nog ik denk dat moest het nodig zijn ik dat zelfs zou kunnen aantonen. En negeer derest van de post maar ^^
 

DeletedUser62508

Guest
Jij kwam je anders toch verontschuldigen in Thijs zijn naam bij mij voor zijn ongepaste uitlatingen t.o.v mij. Dat je niets negatiefs over hem kan zeggen lijkt me erg sterk, sterker nog ik denk dat moest het nodig zijn ik dat zelfs zou kunnen aantonen. En negeer derest van de post maar ^^
Wel mooi om weer te zien hoe een post over een farm van een account in Septen in no time gaat over mij, wil je ook een poster van me thuisgestuurd krijgen Jannes zodat je me ook boven je bed kan hangen?
 
Bovenaan