Inge vs Rebecca, de strijd tussen goed en kwaad!

DeletedUser7072

Guest
lucas is sir thrones, was ff vergeten zn AF naam te gebruiken :p
 

DeletedUser7072

Guest
Mag je zelf beslissen wanneer je de wedstrijden houdt? of wat is de bedoeling?

Ja mag je zelf beslissen, zolang je het er beide mee eens bent dat je een 'officieel' potje doet is die geldig. En dan geef je hier de uitslag, dus gewoon wie gewonnen heeft. Zorg wel dat je je tegenstander op skype hebt, zoniet vraag dan aan mij om je zijn/haar skype te geven.
 

DeletedUser1435

Guest
ik heb mijn tegenstander gruwelijk hard vernederd. in 3 zetten ofzo was het schaakmat
 

DeletedUser7072

Guest
Dit weekend was ik niet zo actief, hebben jullie bepaalde stats?
 
Reactiescore
770
ik kan schaken nu
 

DeletedUser7072

Guest
- Capricorno vs Jokersbrain 0 | 1
- aad vs Eelco 0 | 1
- Anthraxxis vs Hammer bro 1 | 0
- Lucas vs sander14 0 | 1
- Stalov vs democratische zwijmelaars 1 | 0
- Serenity vs firedrakan

Team Inge vs Team Rebecca 3 | 1

In dit geval loopt team Inge 2 punten voor, het team van Rebecca moet aan de bak om hier nog iets uit te kunnen krijgen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
Beste mensen,

Inge is gevlucht, ze kon Rebecca niet meer aan en heeft zich daarbij neergelegd. De duivelsdochter was helaas te sluw voor haar, en in al haar goedheid kon ze dit niet langer verdragen. Maar dat wil nog niet zeggen dat Rebecca gewonnen heeft!

De dappere Arlena gaat door waar Inge gestopt is, en neemt het hier tegen haar op! Zij zal voortaan team Inge leiden, en ze moet nog schaken tegen Rebecca. De duivelsdochter is flink geschrokken van dit nieuws, zo erg dat ze tijdelijk naar Indonesie gaat vluchten om het allemaal te verwerken. Maar niet voordat ze gaat schaken tegen Arlena ;)

Het potje hierna zal wss haxball worden en daarna curve, of andersom.
 
Bovenaan