Golden Awards

Reactiescore
1.075
sorry meneer Ben howard, maar je feiten zitten aardig fout. Hunt was de stam die vanaf de recruit van ziubird de BG opheft en alle communicatie verbreekt.
Het recruiten van zowel ziubird als fluffy zijn weldegelijk besproken in de stam, ik kan er weinig aan doen als spelers om de 3 dagen op geel komen te staan waardoor de 3/4e van de lopende gesprekken missen en dan ga ik ook echt niet blijven wachten tot ze tot de ontdekking komen dat er wat gebeurd is afgelopen 3 dagen, overigens zoals ik al 500 x heb gezegd hadden we zoiezo niets aan op een 3e plaats eindigen op classic 12, dan ga ik liever strijdend ten onder, en dat hebben meerdere leden ook ingezien in Bact. met uitzondering van 1 speler..

Maar toen kwam ik plots tot de ontdekking dat jullie eventueel zelfs Mr. delete wouden rekruteren. Dan houd het inderdaad op voor mij en dan ga ik geen moeite meer steken in deze classic.
 
Reactiescore
1.167
sorry meneer Ben howard, maar je feiten zitten aardig fout. Hunt was de stam die vanaf de recruit van ziubird de BG opheft en alle communicatie verbreekt.

Goh, niet geheel vreemd aangezien wij uren vv in jullie accounts hebben gestoken om jouw stam te redden, en wat kregen we ervoor terug? Een dolk in onze rug. Vijand recruiten en daarmee de BG opzeggen. Vrij logisch dat wij dan de communicatie verbreken.

Het recruiten van zowel ziubird als fluffy zijn weldegelijk besproken in de stam, ik kan er weinig aan doen als spelers om de 3 dagen op geel komen te staan waardoor de 3/4e van de lopende gesprekken missen en dan ga ik ook echt niet blijven wachten tot ze tot de ontdekking komen dat er wat gebeurd is afgelopen 3 dagen, overigens zoals ik al 500 x heb gezegd hadden we zoiezo niets aan op een 3e plaats eindigen op classic 12, dan ga ik liever strijdend ten onder, en dat hebben meerdere leden ook ingezien in Bact. met uitzondering van 1 speler..

Maakt ook verder vrij weinig uit, en het waren 2 spelers die niet op die recruits zaten te wachten. Mr. Delete & Young& reckless.

Maar toen kwam ik plots tot de ontdekking dat jullie eventueel zelfs Mr. delete wouden rekruteren. Dan houd het inderdaad op voor mij en dan ga ik geen moeite meer steken in deze classic.

Geen idee waar je dit vandaan haalt, maar dat is verre van onzin. Ofwel enorm uit de context gehaald ;)
 
Reactiescore
1.075
Goh, niet geheel vreemd aangezien wij uren vv in jullie accounts hebben gestoken om jouw stam te redden, en wat kregen we ervoor terug? Een dolk in onze rug. Vijand recruiten en daarmee de BG opzeggen. Vrij logisch dat wij dan de communicatie verbreken.

Maakt ook verder vrij weinig uit, en het waren 2 spelers die niet op die recruits zaten te wachten. Mr. Delete & Young& reckless.

Geen idee waar je dit vandaan haalt, maar dat is verre van onzin. Ofwel enorm uit de context gehaald ;)


allemaal goed en wel dat jullie hebben gevv't en helpen clearen, maar als jullie überhaupt geen nap hadden met heel spyke hadden wij het ook niet zo lastig gehad.
Onze stam redden is ook wel enorm overdreven uiteindelijk.

Young & reckless is uiteindelijk akkoord gegaan met de recruit, en mr. delete kwam er 2 dagen nadien pas achter dat ziubird überhaupt gerekruteerd was, gewoon omdat ze al maanden nauwelijks wat doen, of überhaupt loggen.

De plannen om delete (yannick) te rekruteren waren er gewoon, en die mag/kan je gewoon toegeven.
 

DeletedUser60542

Guest
Onze nap met Spyke was puur en alleen omdat we een fair fight wilde tijdens de weken dat we op vakantie waren...

De dag nadat onze nap over was hebben we gelijk keihard toegeslagen... en dat weet jij ook
 

DeletedUser75558

Guest
allemaal goed en wel dat jullie hebben gevv't en helpen clearen, maar als jullie überhaupt geen nap hadden met heel spyke hadden wij het ook niet zo lastig gehad.
Onze stam redden is ook wel enorm overdreven uiteindelijk.

Young & reckless is uiteindelijk akkoord gegaan met de recruit, en mr. delete kwam er 2 dagen nadien pas achter dat ziubird überhaupt gerekruteerd was, gewoon omdat ze al maanden nauwelijks wat doen, of überhaupt loggen.

De plannen om delete (yannick) te rekruteren waren er gewoon, en die mag/kan je gewoon toegeven.
Oh ja man, Yannick was er niet? Nee joh die wist er echt niks van man: https://gyazo.com/0c50aa427391bb2e8f686a90c21774fc

Houd gewoon eens op met die onzin verhalen van je en kom gewoon nooit meer hier posten, want je maakt je zelf alleen maar belachelijk, kortom je hebt nu al weer voor de zoveelste keer gefaalt op classic en jammer genoeg kwam dat pas aan de orde toen hunt al boven de 20% zat, want zonder de hulp van hunt, was het hunt vs spyke ipv hunt vs bact, dat kan je gaan zitten ontkennen, maar zelfs bij onze massa's had je vv'ers uit hunt nodig om je hoofd boven water te houden.
 
Reactiescore
1.075
kerel, je weet misschien niet goed dat hunt nauwelijks max 5-6 keer bij ons gevv't heeft.
Daarbij was het voor hunt zonder ons ook al lang veel lastiger geweest dan ze het nu gehad hebben omdat wij alle druk van spyke op ons kregen en hunt lekker door kon internen.
Je vergeet er ook lekker bij te zeggen dat jullie 25000 allianties hebben gemaakt tegen Bact. en je ons nog niet neer kreeg, eenoorlog Hunt Vs. Spyke zou gekund hebben dan, maar dan was de classic 3 maanden geleden al afgesloten.
en je screentje van yannick bewijst nogal weinig, enkel dat hij 3 dagen voor de join van ziubird nog steeds van niets af wist, terwijl er toch al over gesproken werd toen.
 

DeletedUser75558

Guest
kerel, je weet misschien niet goed dat hunt nauwelijks max 5-6 keer bij ons gevv't heeft.
Daarbij was het voor hunt zonder ons ook al lang veel lastiger geweest dan ze het nu gehad hebben omdat wij alle druk van spyke op ons kregen en hunt lekker door kon internen.
Je vergeet er ook lekker bij te zeggen dat jullie 25000 allianties hebben gemaakt tegen Bact. en je ons nog niet neer kreeg, eenoorlog Hunt Vs. Spyke zou gekund hebben dan, maar dan was de classic 3 maanden geleden al afgesloten.
en je screentje van yannick bewijst nogal weinig, enkel dat hij 3 dagen voor de join van ziubird nog steeds van niets af wist, terwijl er toch al over gesproken werd toen.
Oke 25000 allinanties? Eh, laten we even dat bekijken, Createch? Pain die niet eens iets deed en waarschijnlijk gewoon al die tijd al aan julli kan stond, aangezien die meteen na de val van spyke ging ballenlikken bij bact en een mb stam vormde voor bact. Dan hebben we nog tbod, dat was het, of wacht, volgens mij was dat alleen yoyo, want de rest wou niet eens een clear sturen op bact, omdat ze het druk genoeg hadden met internen. Dan, wat had bact? Snow, Hunt, Zimbri, ofzoiets, volgens mij kan jij echt niet tellen dus, want jullie hadden blijkbaar qwa spelers en qwa punten 10x zoveel hulp.
 

DeletedUser60542

Guest
En als je nu met argument komt dat Hunt veel alles heeft is het bs:x

Want wij hebben het samen gedaan allemaal
 

DeletedUser75558

Guest
En als je nu met argument komt dat Hunt veel alles heeft is het bs:x

Want wij hebben het samen gedaan allemaal
Hunt had natuurlijk niet niks haha, dat kan je natuurlijk niet zeggen, want hunt had ook toen zelfs nog bact snow en vgm waren er ook nog wat mb's bij van hunt (weet ik niet zo zeker), maar uiteindelijk toen de strijd al gestreden was (val van spyke) had hunt bact niet meer en leek het alsof ze er altijd alleen voor hebben gestaan, maar dat klopt natuurlijk ook dan niet voor 100%, maar dat neemt niet weg dat hunt wel eerlijk gewonnen heeft (en terecht)
 
Reactiescore
1.167
Hunt heeft nooit wat met Snow gehad, dat was alleen Paramore. gezien het front wat wij anders zouden krijgen.
 
Reactiescore
1.075
Wat ik nu wel bizar vind is dat mastermark plots de VV van fluffy schijnt te hebben. Dan stel ik mij ernstig vragen bij of er überhaupt wel is proberen te deffen.
 
Reactiescore
1.075
gaat er meer om dat Mastermark een hunt speler is :p

5e433beea74ecd6908d5d5fa0852fb10.png


ead9ced6b3b533c6702d7084897293be.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser20611

Guest
sorry meneer Ben howard, maar je feiten zitten aardig fout. Hunt was de stam die vanaf de recruit van ziubird de BG opheft en alle communicatie verbreekt.
Het recruiten van zowel ziubird als fluffy zijn weldegelijk besproken in de stam, ik kan er weinig aan doen als spelers om de 3 dagen op geel komen te staan waardoor de 3/4e van de lopende gesprekken missen en dan ga ik ook echt niet blijven wachten tot ze tot de ontdekking komen dat er wat gebeurd is afgelopen 3 dagen, overigens zoals ik al 500 x heb gezegd hadden we zoiezo niets aan op een 3e plaats eindigen op classic 12, dan ga ik liever strijdend ten onder, en dat hebben meerdere leden ook ingezien in Bact. met uitzondering van 1 speler..

Maar toen kwam ik plots tot de ontdekking dat jullie eventueel zelfs Mr. delete wouden rekruteren. Dan houd het inderdaad op voor mij en dan ga ik geen moeite meer steken in deze classic.

Hunt heeft inderdaad de BG verbroken, indien je een vijand recruit van je BG lijkt het me niet relevant dat Hunt degene is die alle contact en banden verbreekt: dan is het gewoon de stam die de vijand recruit. Neem daar nog eens bij dat zonder onze clears op jullie front en het VV werk van onze kant er uberhaupt al geen sprake zou zijn van Bact. Maargoed ik ga niet weer over de stab van Bact beginnen. Vorige keer bleef je ook gewoon weg van de discussie wanneer ik alle feiten klaar en duidelijk op een rijtje zetten dus die moeite ga ik me deze keer besparen.

Yannick heeft voor gestemd bij Ziu, maar hij wist niet welke gevolgen dat ging hebben. Dus je onzin over 3-4 dagen niet online geweest is dikke onzin.
Net als Young & Reckless die gewoon vanaf dag 1 al aangaven niks met Ziu te maken te willen hebben, evenals later met Fluffy.
Je gaat ons de schuld geven dat jouw leden niks van jou moeten weten op tactisch en diplomatiek vlak? Je kan een slechte verliezer zijn maar even normaal doen hoor Steff.

Strijdend ten onder zeg je trouwens, laat me niet lachen. Wat jullie gedaan hebben is de classic 2 maand langer gerokken en vanaf er nu overal beetje front begon te vormen is het al voorbij. Wat ik al roep sinds jullie ons een mes in de rug staken is waarheid geworden: jullie hebben de wereld onnodig lang gerokken.
Je had de keuze om de BG houden en 2e te worden met enig respect van de community en Hunt maar je koos ervoor om ons een mes in de rug te steken, enkele weken te internen tot er front was en dan gewoon te rennen. Nu heb je zoveel meer bereikt op Cl12, gefeliciteerd.

allemaal goed en wel dat jullie hebben gevv't en helpen clearen, maar als jullie überhaupt geen nap hadden met heel spyke hadden wij het ook niet zo lastig gehad.
Onze stam redden is ook wel enorm overdreven uiteindelijk.

Young & reckless is uiteindelijk akkoord gegaan met de recruit, en mr. delete kwam er 2 dagen nadien pas achter dat ziubird überhaupt gerekruteerd was, gewoon omdat ze al maanden nauwelijks wat doen, of überhaupt loggen.

De plannen om delete (yannick) te rekruteren waren er gewoon, en die mag/kan je gewoon toegeven.

was ook enkel een nap tussen 2 accounts niet tussen onze stammen

Zoals Jur aangeeft, was een nap tussen Paramore en die stam, hebben wij weinig mee te maken. Eens die NAP voorbij was is Spyke door ons toedoen gevallen, bij jullie stonden ze op dat moment dik in de plus.

Nogmaals een dikke leugen aangezien Mr.Delete gestemd heeft over de recruit van Ziubird. Dat je uberhaupt tijdens de oorlog van Hunt & Bact vs Spyke/Lumen/... bezig was over het recruten van Ziubird zegt genoeg over wat voor iemand je bent.

Zoals je zelf ook snapt is er trouwens een ledenlimiet van 7 leden. Er is geen manier dat jij en je stam ooit één van onze 7 accounts zouden breken dus wat een slap excuus. Je hebt gewoon gefaald zowel diplomatiek, tactisch en als speler: verstop je niet achter zo'n onzin.

kerel, je weet misschien niet goed dat hunt nauwelijks max 5-6 keer bij ons gevv't heeft.
Daarbij was het voor hunt zonder ons ook al lang veel lastiger geweest dan ze het nu gehad hebben omdat wij alle druk van spyke op ons kregen en hunt lekker door kon internen.
Je vergeet er ook lekker bij te zeggen dat jullie 25000 allianties hebben gemaakt tegen Bact. en je ons nog niet neer kreeg, eenoorlog Hunt Vs. Spyke zou gekund hebben dan, maar dan was de classic 3 maanden geleden al afgesloten.
en je screentje van yannick bewijst nogal weinig, enkel dat hij 3 dagen voor de join van ziubird nog steeds van niets af wist, terwijl er toch al over gesproken werd toen.

Zonder die 5-6 keer waren er hele accounts omzeep en heel wat meer dorpen verloren. Jullie stonden al dik in de min voor onze hulp, zonder onze hulp waren jullie op dat elan doorgegaan. Danooontje kreeg constant aanvallen van Spyke en Lumen en met hun ligging was dat niet evident. Paramore heeft inderdaad een tijdelijke VV gehad maar die druk ging dan eerder naar Danoooontje dan naar Bact aangezien Spyke zat te clearen voor Lumen / TNB op dat moment.

De classic was dan ook 3 maand geleden afgesloten, maar er was een idioot met grootheidswaanzin die dacht dat hij wat kon betekenen en daarom nog 3 maand ging internen tot er front was om dan evengoed te verliezen. Niet alleen verliest hij de wereld maar ook nog alle vormen van respect.

Wat ik nu wel bizar vind is dat mastermark plots de VV van fluffy schijnt te hebben. Dan stel ik mij ernstig vragen bij of er überhaupt wel is proberen te deffen.

Volledig akkoord hiermee. Ik distantieer mij dan ook volledig van die beslissing en Hunt. Vanaf dit gebeurde heb ik in de stamchat mijn ongenoegen geuit en per direct die ook verlaten.

Het is schrijnend dat spelers die amper wat gedaan hebben zonder enig overleg zo'n beslissingen maken. Het is wel niet zo dat Fluffy vanaf het begin zich liet internen. Wij hebben de grootste massa tot nog toe gelanceerd op Fluffy en daar werd niet gedeft omdat de spelers die er zaten buiten Jeroen het gewoon niet aankonden/durfden. We hadden dus in no time, door de hulp van TNB , 150 dorpen winst. Toen Jeroen terug kwam en de 150 dorpen verlies zag besloot hij zijn account te verwijderen.

Vervolgens heeft één of andere kortzichtige douche beslist om Jeroen te contacteren en hem te vragen zijn account niet te verwijderen en VV bij MasterMark te zetten zodat ze konden internen en er zo min mogelijk dorpen bij Muscle kwamen. Een belachelijke en uiterst domme egoïstische beslissing waar ik zelf niks mee te maken heb. Ik geef je dan ook volledig gelijk in het veroordelen van deze actie ookal was Bact. sowieso verslagen ondanks deze situatie.

gaat er meer om dat Mastermark een hunt speler is :p

5e433beea74ecd6908d5d5fa0852fb10.png

Ja nogmaals, schrijnend. Zeker omdat ze TNB edels gaan blocken welke ons eerst geholpen hebben. Wil niks met dit soort mensen te maken hebben. Ze mogen van geluk spreken dat er een tribelock is.

Want wij hebben het samen gedaan allemaal

De één al heel wat meer dan de ander.
 
Reactiescore
1.075
Op diplomatiek & tactisch vlak kan er misschien gefaald zijn, al denk ik, mits wat meer vastberadendheid van ziu er veel langer stand zou kunnen gehouden zijn, helaas begon voor hun ook weer werk/school waardoor het deffen onmogelijk was, daarvoor hielden ze gewoon netjes stand, en was de wereld helemaal niet beslist. Over fluffy ga en wil ik zelfs geen woorden meer vuil maken, maar het feit is dat iedereen zowel mr delete, als young and reckless uiteindelijk wel akkoord zijn gegaan met de recruit van beide accounts. De recruit van fluffy lag in de handen van young, en hun hebben uiteindelijk beslist dat het goed was.
Over de recruit van ziu wil ik zelfs nog even kwijt dat Yannick gewoon goed contact met ziu had, en zelfs een nap met hun had aangegaan anders was Mr. Delete wellicht al veel langer van de kaart geveegd door ziubird.
 

DeletedUser69389

Guest
Ronduit trieste actie van MastermarkB. Namens Dauntless.... wil ik mededelen dat wij dit gedrag tot op het hoogste niveau afkeuren. Helaas is het niet mogelijk om dit account nog te ontslaan vanwege de instellingen. Op stats en papier mogen ze de classic misschien mee winnen, maar wij als bespelers van Dauntless... wensen verder niet meer met hen geassocieerd te worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan