Top/Flop stammen

DeletedUser70568

Guest
Ik snap de zinsconstructie niet goed :p

Maar inderdaad, afwachten en zien wat er nog gaat gebeuren.
 
Reactiescore
3.536
Bij het opnieuw lezen snapte ik hem zelf ook niet :D Heb wat aangepast, al is het wel al laat maar lijkt me toch een verbetering ^^
 

DeletedUser74373

Guest
We hebben 1 speler gewoon verkeerd ingeschat, kan gebeuren maar is wel jammer.
 
Reactiescore
3.536
Wat vinden we van Wolf of wall street zijn keuze voor VIP en wat vinden we van VIP hun keuze voor Wolf?
 
Reactiescore
3.536
Ergens op het forum was al duidelijk gemaakt door wolf zelf dat het niet klikte tussen hun en DV. Dus ik had dat niet zien aankomen.
 

DeletedUser74503

Guest
En wat vinden we van Firm dan? rekruteringsbeleid van niks als je het mij vraagt. Degene met de meeste punten uit die stam heeft de laatste 7 dorpen alleen maar onder de 1000 punten geëdeld...
 

DeletedUser27049

Guest
ZIen er, zoals veel stammen, noobs uit.

Over het algemeen toch, het kan best dat er een of meerdere goede spelers zitten. Het valt alleen niet bepaald op.
 

DeletedUser76162

Guest
En wat vinden we van Firm dan? rekruteringsbeleid van niks als je het mij vraagt. Degene met de meeste punten uit die stam heeft de laatste 7 dorpen alleen maar onder de 1000 punten geëdeld...

Ik zie dat er twee oudvijanden van W49 inzitten, daar stelden ze niet veel voor. De rest ken ik niet eens dus dat klinkt ook niet echt veelbelovend..
 

DeletedUser27049

Guest
VIP rekruteert wel stevig, nu nog 2 spelers van CV..

25 leden nu, what's next? Een opleidingsstam?
 

DeletedUser27049

Guest
Mhm ongeacht de situatie, 25 leden is belachelijk in mijn ogen. Zeker op een kleine wereld als dit.

Dit topic kan beter hernoemd worden naar gewoon 'Flopstammen' want veel kwaliteit merk ik tot nu toe niet op eerlijk gezegd.
 

DeletedUser77798

Guest
De helft van VIP bestaat uit stamhoppers. Ze zullen een sterk beleid moeten aanslagen of die blijven niet samen hangen
 

DeletedUser70568

Guest
R.I.P. is momenteel de enigste stam die mij toch top lijkt.
 
Bovenaan